Die handboeien die je koopt bij een sexwinkel zit altijd een mechanisme op om ze open te maken zonder sleutels.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:02 schreef formerjellybean het volgende:
Dat lijkt me weer best wel spannend om te doen met boeien maar mezelf kennende raak ik ook de sleuteltjes kwijt dus lijkt me niet zo slim
Hou ons niet zo voor de gek, dat heb jij al lang een keer geprobeerd.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:01 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik zag laatst handboeien liggen he. Maar hoe moet dat dan? Jezelf uitkleden en dan zeggen: "zo ik ga even mijn handboeien omdoen". Maar die kun je niet eens zelf omdoen toch? En hoe werkt dat dan, moet je dan gewoon gaan liggen?
Als je aan het bed geboeid ligt lijkt me dat nog wel lastig.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:04 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Die handboeien die je koopt bij een sexwinkel zit altijd een mechanisme op om ze open te maken zonder sleutels.
oh ok dat is handig om te wetenquote:Op dinsdag 6 december 2011 01:04 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Die handboeien die je koopt bij een sexwinkel zit altijd een mechanisme op om ze open te maken zonder sleutels.
nah kun je met je duim/wijsvinger makkelijk bij. Heb hier achter me een paar liggenquote:Op dinsdag 6 december 2011 01:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je aan het bed geboeid ligt lijkt me dat nog wel lastig.
Ik wil ook eerder partner boeien dan mezelfquote:Op dinsdag 6 december 2011 01:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je aan het bed geboeid ligt lijkt me dat nog wel lastig.
Ervaringsdeskundige, ik hoor het al.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:06 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
nah kun je met je duim/wijsvinger makkelijk bij. Heb hier achter me een paar liggen
jeweet.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ervaringsdeskundige, ik hoor het al.
Omdat heloef faalt.quote:
Denk je echt dat ik in het echt ga lopen zeiken?quote:
faalt.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:07 schreef stefanhaan het volgende:
Dit topic hangt in de reeks. Die van heloef niet.
ergo heloef faald.
Zodat je hem makkelijker opeet zeker.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:06 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik wil ook eerder partner boeien dan mezelf
Door die randdebiel die zo nodig een topic moest openen.quote:
Dat zijn de duurdere. De goedkoopste zijn die politiehandboeien.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:08 schreef Myraela het volgende:
De meeste boeien zijn zonder sleutels hoor, gewoon gespjes.
Tenminste van die SM boeien van leer.
Die politieboeiend snap ik nooit zo.
Omdat jij traag was. en de mijne is goed geopendquote:Op dinsdag 6 december 2011 01:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Door die randdebiel die zo nodig een topic moest openen.
Oehh.. He needs helpquote:Op dinsdag 6 december 2011 01:08 schreef ValHallen het volgende:
Heloef is in het echt een hele toffe gast. Je zou het inderdaad niet zeggen afgaande op zijn forumgedrag.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:09 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik word ook knettergek van die ADHD-avatar.
Mijn telefoon faalt.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:07 schreef stefanhaan het volgende:
Dit topic hangt in de reeks. Die van heloef niet.
ergo heloef faald.
Dat verschil valt wel mee hoor.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:09 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat zijn de duurdere. De goedkoopste zijn die politiehandboeien.
nu met die aanbieding van de pabo wel jaquote:
Ergens denk ik dat mensen jou niet eens naakt de elfstedentocht willen zien schaatsenquote:Op dinsdag 6 december 2011 01:08 schreef Sinji het volgende:
[..]
Zodat je hem makkelijker opeet zeker.
Ik schaats nog liever naakt de elfstedentocht
Watquote:Op dinsdag 6 december 2011 01:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
Oehh.. He needs help
Toch geloof ik het niet.
Nee nu ga je me verdomme ontmoeten en een leuk mens vinden ook.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
Oehh.. He needs help
Toch geloof ik het niet.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee nu ga je me verdomme ontmoeten en een leuk mens vinden ook.
Al is het het laatste wat ik doe.
Al moet ik naar dat takke Limburg!
quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee nu ga je me verdomme ontmoeten en een leuk mens vinden ook.
Al is het het laatste wat ik doe.
Al moet ik naar dat takke Limburg!
Omdat hij in het echt blijkbaar een binnenvetter is? Ook niet helemaal goed.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:08 schreef ValHallen het volgende:
Heloef is in het echt een hele toffe gast. Je zou het inderdaad niet zeggen afgaande op zijn forumgedrag.
Das alweer een week geleden joh.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wat. Heloef heeft net de hele week op me zitten zeiken, denk je echt dat ik hem help? Het is gewoon zo.
Dan krijg je van die FOK! huil uitbarstingen jaquote:Op dinsdag 6 december 2011 01:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat hij in het echt blijkbaar een binnenvetter is? Ook niet helemaal goed.
Sorry, ik zit niet dagelijks op de pabo dus geen idee welke aanbieding je het over hebt.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:10 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
nu met die aanbieding van de pabo wel ja
Ik ook niet maar ik krijg die catalogus toegestuurdquote:Op dinsdag 6 december 2011 01:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sorry, ik zit niet dagelijks op de pabo dus geen idee welke aanbieding je het over hebt.
Daarbij vind ik politiehandboeien gewoon niet bij sm passen, eerder bij gewoon rollenspel iets. Dat verschil zit niet puur in de prijs.
http://www.pabo.nl/produc(...)ize=00&item_color=00quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sorry, ik zit niet dagelijks op de pabo dus geen idee welke aanbieding je het over hebt.
Daarbij vind ik politiehandboeien gewoon niet bij sm passen, eerder bij gewoon rollenspel iets. Dat verschil zit niet puur in de prijs.
Ach gelukkig is er FOK! dan.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:13 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dan krijg je van die FOK! huil uitbarstingen ja
Okee, okee ik neem het terug. Maar volgend jaar kom ik naar je toe. Of je nou wil of niet.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
Zo komt het nooit goed, lief doen over Limburg verdomme!
Heloef is volgens mij niet echt een binnenvetter.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zeg doen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee, okee ik neem het terug. Maar volgend jaar kom ik naar je toe. Of je nou wil of niet.
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 6 december 2011 01:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee, okee ik neem het terug. Maar volgend jaar kom ik naar je toe. Of je nou wil of niet.
Die vind ik helemaal niet mooi.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:14 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
http://www.pabo.nl/produc(...)ize=00&item_color=00
[ afbeelding ]
Maar wel effectief.quote:
Dat word je verjaardagscadeauquote:
Neuh dat is het niet.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik weet niet, hij wekt bij mij altijd zo de indruk dat hij irl niet over gevoelens praat en een beetje alles weglacht of zo. En hier op het forum komt het er dan uit, omdat de drempel hier wat lager is.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Heloef is volgens mij niet echt een binnenvetter.
Ik heb ze met een soort zachte voering aan de binnenkant en zilvere hartjes erop.quote:
Hmm klinkt interessant.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb ze met een soort zachte voering aan de binnenkant en zilvere hartjes erop.ik own. Hard.
Oh oke. Maar als je er wel over zou willen praten, dan zou je dat ook wel kunnen doen irl?quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Neuh dat is het niet.
Als ik met mensen ben is het gewoon gezellig, dan heb ik geen zin om te klagen dan wil ik me gewoon vermaken met die mensen. Ik ben er op zulke momenten niet eens mee bezig.
Ik kan het wel hoor, alleen in het echt is daar niet altijd de gelegenheid voor.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik weet niet, hij wekt bij mij altijd zo de indruk dat hij irl niet over gevoelens praat en een beetje alles weglacht of zo. En hier op het forum komt het er dan uit, omdat de drempel hier wat lager is.
Verbaast me dat je niet van die fluffy roze hebtquote:Op dinsdag 6 december 2011 01:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb ze met een soort zachte voering aan de binnenkant en zilvere hartjes erop.ik own. Hard.
Dan is het goed.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan het wel hoor, alleen in het echt is daar niet altijd de gelegenheid voor.
Kijk de personen waar mee ik me echt bij kan bloot geven als het ware kan ik niet zo vaak in het echt zien. Maar ik kan nog wel via andere kanalen bij terecht.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh oke. Maar als je er wel over zou willen praten, dan zou je dat ook wel kunnen doen irl?
Ik wil ze wel met een roze voering en de buitenkant weer zwart leer. Maar die cheap ass roze fluffy politie handboeien wil ik ook. Puur om aan mijn bed te hangen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:20 schreef Sinji het volgende:
[..]
Verbaast me dat je niet van die fluffy roze hebt
quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:21 schreef stefanhaan het volgende:
Ach gewoon voor de handboeien en blinddoek gaan en dan een buttplug in er reed rossen.
Dat weet ze wss welquote:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:23 schreef stefanhaan het volgende:
ik moet nog een verjaardagscadeau voor joysa maar ik weet niks
Haal een luchtje, ik ga deze kerst ook een luchtje voor een vriend halen. Eerst nog eens subtiel vissen welke die ookalweer gebruikt.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:23 schreef stefanhaan het volgende:
ik moet nog een verjaardagscadeau voor joysa maar ik weet niks
Dat is toch niet erg, daar moet je juist handig gebruik van maken. Mijn ex wist ook nooit wat hij moest kopen. Ik zei gewoon: " ik wil dat voor mijn verjaardag"quote:
Nah luchtje gaat het niet worden.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Haal een luchtje, ik ga deze kerst ook een luchtje voor een vriend halen. Eerst nog eens subtiel vissen welke die ookalweer gebruikt.
Wat?quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:25 schreef heloef het volgende:
Ik krijg wel een koel verjaardagscadeau dit jaar.
Neeeeeeeeequote:Op dinsdag 6 december 2011 01:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Haal een luchtje, ik ga deze kerst ook een luchtje voor een vriend halen. Eerst nog eens subtiel vissen welke die ookalweer gebruikt.
Ik zeg ook gewoon wat ik wil.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:25 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dat is toch niet erg, daar moet je juist handig gebruik van maken. Mijn ex wist ook nooit wat hij moest kopen. Ik zei gewoon: " ik wil dat voor mijn verjaardag"
Hij bedacht er dan (vrijwillig) wat leuks omheen, hij geen koppijn en ik kreeg nooit een stom cadeautje. Win-Win![]()
![]()
ik heb 'm genoeg dingen gezegdquote:Op dinsdag 6 december 2011 01:25 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dat is toch niet erg, daar moet je juist handig gebruik van maken. Mijn ex wist ook nooit wat hij moest kopen. Ik zei gewoon: " ik wil dat voor mijn verjaardag"
Hij bedacht er dan (vrijwillig) wat leuks omheen, hij geen koppijn en ik kreeg nooit een stom cadeautje. Win-Win![]()
![]()
Die cadeaupakketjes zijn niet tof.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
Neeeeeeeee
Die krijg ik al mn hele leven![]()
Omdat december, die cadeaupakketjes overal
Ik vind het juist wel fijn om dan gewoon te krijgen wat ik wil, ipv allemaal stomme dingen en dan "ohhh leeeuukkk" te moeten zeggenquote:Op dinsdag 6 december 2011 01:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zeg ook gewoon wat ik wil.
Dat moeilijke gedoe altijd, nergens voor nodig.
Een EiFoonquote:
quote:
Luisteren jij, bandiet.quote:
Die zijn vreselijk! Daarom wil ik nu nooit meer luchtjes krijgenquote:Op dinsdag 6 december 2011 01:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die cadeaupakketjes zijn niet tof.
Amen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:28 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel fijn om dan gewoon te krijgen wat ik wil, ipv allemaal stomme dingen en dan "ohhh leeeuukkk" te moeten zeggen
Maar die ben ik vergetenquote:
Oké als jij jarig bent krijg je een foto van een potje nagellakquote:Op dinsdag 6 december 2011 01:29 schreef Myraela het volgende:
Ik vraag nooit iets, tenzij ik echt iets nodig heb/wil en ik weet dat het echt niet te duur is om te vragen. Of ik houd het breed, zoals nagellak.
quote:
ik ben nu klaar met bemoeienquote:
Nagellakquote:Op dinsdag 6 december 2011 01:30 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Oké als jij jarig bent krijg je een foto van een potje nagellak
mag wel hoorquote:
Ze houd niet zo van metalquote:Op dinsdag 6 december 2011 01:31 schreef formerjellybean het volgende:
een eigen geschreven nummer die je aan haar opdraagt
Muah muah, dat gaat wel.quote:
Een dagje zonder spelfouten van je cadeau krijgenquote:
Symphatiek wel.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:30 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Oké als jij jarig bent krijg je een foto van een potje nagellak
photoshop.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:32 schreef Moonwalk het volgende:
Ik wil vallende sneeuw op mijn UI, waar haalt iedereen die vandaan?
Je doet het verkeerd. Je moet een 5rittenkaartje vragen, op elk moment op elke plek inzetbaar.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:33 schreef stefanhaan het volgende:
Mijn ideale cadeau, hele dag lang seks.
gewoon dag lang niet het bed uit
quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:34 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Je doet het verkeerd. Je moet een 5rittenkaartje vragen, op elk moment op elke plek inzetbaar.![]()
Misschien dat Joysa er dan wat algemene voorwaarden bij moet schrijven
quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:34 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Je doet het verkeerd. Je moet een 5rittenkaartje vragen, op elk moment op elke plek inzetbaar.![]()
Leuk cadeau wel.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:33 schreef stefanhaan het volgende:
Mijn ideale cadeau, hele dag lang seks.
gewoon dag lang niet het bed uit
Ik zou dat wel trekken.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Leuk cadeau wel.
Al betwijfel ik of mijn leuter dat zou trekken.
En ja hihihihi ik zei leuter en trekken. ;')
Dat soort dingen hebben er voor gezorgd dat er in een relatie van 8 jaar, geen 1 saaie week is geweestquote:Op dinsdag 6 december 2011 01:36 schreef stefanhaan het volgende:
om dat soort dingen zou ik echt zo in een deuk liggen![]()
Helaas nog nooit zoiets mee mogen maken. Laat staan dat ik meer als 1 keer in de maand seks heb gehad.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:36 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dat soort dingen hebben er voor gezorgd dat er in een relatie van 8 jaar, geen 1 saaie week is geweest![]()
Ik ben jaloers.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:36 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik zou dat wel trekken.
Omdat baas.
Ik ben zen met mijn geslachtsdeel waardoor ik altijd en overal kanquote:
Maar zulke dingen blijven in stand als het van twee kanten komt he. Als het alleen maar mijn ideetjes waren en er van zijn kant nooit wat geks kwam dan was ik dat telkens iets leuks verzinnen ook wel zat geworden denk ikquote:Op dinsdag 6 december 2011 01:37 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Helaas nog nooit zoiets mee mogen maken. Laat staan dat ik meer als 1 keer in de maand seks heb gehad.
Nee mijn ex was gewoon gestoord en aseksueel.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:39 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Maar zulke dingen blijven in stand als het van twee kanten komt he. Als het alleen maar mijn ideetjes waren en er van zijn kant nooit wat geks kwam dan was ik dat telkens iets leuks verzinnen ook wel zat geworden denk ik
Mijn geslachtsdeel wordt hoogstens 3x keer per dag wakker, voor de rest wordt hij graag met rust gelaten.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:38 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik ben zen met mijn geslachtsdeel waardoor ik altijd en overal kan.
Laat ik over 9 dagen jarig zijn. Niet met Joysa uiteraard.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:34 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Tis maar goed dat het nu een ex is danquote:Op dinsdag 6 december 2011 01:40 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee mijn ex was gewoon gestoord en aseksueel.
Godver, dat wil ik niet weten.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Laat ik over 9 dagen jarig zijn. Niet met Joysa uiteraard.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hups, uitvoeren.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
inderdaad.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:41 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Tis maar goed dat het nu een ex is dan
moet je bij faye zijn danquote:Op dinsdag 6 december 2011 01:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ga hem met kerst vragen. Als we met het hele gezin hier aan cadeautjes uitpakken doen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:44 schreef heloef het volgende:
Maar het is wel een geniaal idee.
Een rittenkaart hoe kom je er ook op?
quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ga hem met kerst vragen. Als we met het hele gezin hier aan cadeautjes uitpakken doen.
wie?quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:48 schreef heloef het volgende:
Toch nog een meevaller op deze late avond.
Ik heb een mogelijk nieuw slachtoffer gevonden.
Ik heb even wat lopen wroeten in de vriendenlijsten van vrienden van vrienden. Maar goed probeer nog maar eens met zo'n meisje in contact te komen.quote:
je kan het loefjequote:Op dinsdag 6 december 2011 01:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb even wat lopen wroeten in de vriendenlijsten van vrienden van vrienden. Maar goed probeer nog maar eens met zo'n meisje in contact te komen.
Maar goed dat vogel ik morgen wel verder uit.
Nu al mislukt.quote:
schijt aan hebben alles kan kappot.quote:Op dinsdag 6 december 2011 02:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Nu al mislukt.
Bezet.
Ze zijn altijd bezet verdomme.
Het is jouw relatie niet, dus die hoef je ook niet in stand te houden. Wink wink, nudge nudge.quote:Op dinsdag 6 december 2011 02:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Nu al mislukt.
Bezet.
Ze zijn altijd bezet verdomme.
haha, je hebt best een goed beeld van mequote:Op dinsdag 6 december 2011 02:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Ohh ik keek net een filmpje van Ross uit Friends waarin hij probeert te flirten en dan begint te praten over soorten gas en zo. Ik moest aan mlig denken.
wat wilde je vragen op msn?quote:Op dinsdag 6 december 2011 02:30 schreef Supersoep het volgende:
Ik ben nog totaal niet moe. Fuckzooi. Maar ik weet niks te doen.
je zou op de bank kunnen gaan slapen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 02:32 schreef stefanhaan het volgende:
Same Maar ik weet dat het verstandig is om te gaan slapen. Maar bed ligt vol rotzooi >_>
ach ik gooi dalijk wat zooi van mijn bed en dan zie ik wel.quote:Op dinsdag 6 december 2011 02:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wat wilde je vragen op msn?
iets over handboeien?
ja ik had tegen strawberry gezegd dat het allemaal wel mee viel, want het is ook moeilijk om iemand te vinden die ook van de sm houdt enzo en daarom was het niet "zomaar" opzich.
ik denk dat alles misgaat.
[..]
je zou op de bank kunnen gaan slapen.
doet schenk ook.
Ik iets later gelukkig, maar ik zit te twijfelen of ik wel naar college ga. Ik heb het wel nodig, maar andere kant heeft het ook weer niet zoveel zin als ik daar zit te slapen...quote:Op dinsdag 6 december 2011 03:02 schreef stefanhaan het volgende:
ik moet er om kwart voor 7 weer uit.twijfel of ik uberhaupt wel ga slapen
Ik heb iets verplichts dus ik kan het niet skippenquote:Op dinsdag 6 december 2011 03:07 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik iets later gelukkig, maar ik zit te twijfelen of ik wel naar college ga. Ik heb het wel nodig, maar andere kant heeft het ook weer niet zoveel zin als ik daar zit te slapen...
wutquote:Op dinsdag 6 december 2011 02:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wat wilde je vragen op msn?
iets over handboeien?
ja ik had tegen strawberry gezegd dat het allemaal wel mee viel, want het is ook moeilijk om iemand te vinden die ook van de sm houdt enzo en daarom was het niet "zomaar" opzich.
ik denk dat alles misgaat.
Ik ben nu ook echt totaal niet moequote:Op dinsdag 6 december 2011 03:21 schreef Supersoep het volgende:
Ik denk dat de moeheid niet echt toeslaat omdat ik vandaag teveel koffie heb gedronken. En ik altijd maar denken dat het effect niet zo groot was.
proberen links te laten liggen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 03:32 schreef Supersoep het volgende:
Waarom hebben kredietbeoordelaars zoveel macht? Het irriteert me om te zien dat ze constant dreigen met het afwaarderen van een land. Iedereen gelijk in paniek. Ze hebben gewoon globaal de macht in handen, lijkt het wel, terwijl ik drie maanden geleden niet afwist van het bestaan van zulke instanties.
Niemand snapt er ook iets van, dat maakt het nog erger.
kredietbeoordelers doen helemaal niets, ze halen alleen landen langs een eisenlijstje en daar komt een beoordeling uitrollen. in die zin hebben ze geen macht omdat ze de uitkomst niet beinvloeden. iedereen luistert alleen naar ze als schapenquote:Op dinsdag 6 december 2011 03:32 schreef Supersoep het volgende:
Waarom hebben kredietbeoordelaars zoveel macht? Het irriteert me om te zien dat ze constant dreigen met het afwaarderen van een land. Iedereen gelijk in paniek. Ze hebben gewoon globaal de macht in handen, lijkt het wel, terwijl ik drie maanden geleden niet afwist van het bestaan van zulke instanties.
Nee ik ben aan het werkquote:
quote:
ik ga ontbijt maken en dan naar schoolquote:
Ik lust ook wel watquote:Op dinsdag 6 december 2011 05:27 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ik ga ontbijt maken en dan naar school
Heb je wel geslapen? Bwehequote:Op dinsdag 6 december 2011 05:27 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ik ga ontbijt maken en dan naar school
Nope.quote:Op dinsdag 6 december 2011 05:55 schreef Sinji het volgende:
[..]
Heb je wel geslapen? Bwehe
Ik ga ook maar een royal breakfast klaarmaken.
Ga je voor de offtopic award?quote:Op dinsdag 6 december 2011 03:32 schreef Supersoep het volgende:
Nja was wel moe maar 2 uur slapen words het alleen ergerquote:
Ga ik toch wel doenquote:Op dinsdag 6 december 2011 06:11 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nja was wel moe maar 2 uur slapen words het alleen erger
doe maar zoquote:
Volgens mij zijn daar wel meer van hier.quote:Op dinsdag 6 december 2011 07:22 schreef Mystikvm het volgende:
Volgens mij ben ik hier de enige met een normaal ritme
Misschien geen werk/studie ofzo. Je hebt hier mensen die een uitkering hebben en niets uitvoeren, wat maakt dat ritme dan nog uit?quote:Op dinsdag 6 december 2011 07:28 schreef Mystikvm het volgende:
Ik vraag me inderdaad wel af wat een normaal mens nog wakker doet om 4 uur 's nachts op een maandagnacht. Hooguit als ik vakantie hebt, en dan kom ik net terug uit de kroeg.
voldoende slaap is goed voor je gezondheidquote:Op dinsdag 6 december 2011 07:54 schreef Soit het volgende:
[..]
Volgens mij zijn daar wel meer van hier.
[..]
Misschien geen werk/studie ofzo. Je hebt hier mensen die een uitkering hebben en niets uitvoeren, wat maakt dat ritme dan nog uit?
Echt? Wist ik niet.quote:Op dinsdag 6 december 2011 07:57 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
voldoende slaap is goed voor je gezondheid
Ík had wel dingen te doen vannacht maja ik kon mezelf er niet toe zetten en heb de hele nacht in de NB gezeten en livestreams gekeken,quote:Op dinsdag 6 december 2011 08:01 schreef Soit het volgende:
[..]
Echt? Wist ik niet.Ik kan me alleen wel voorstellen dat die mensen dan tot laat niks zitten te doen, puur omdat ze toch geen verplichtingen hebben.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 07:54 schreef Soit het volgende:
[..]
Misschien geen werk/studie ofzo. Je hebt hier mensen die een uitkering hebben en niets uitvoeren, wat maakt dat ritme dan nog uit?
Kom opquote:Op dinsdag 6 december 2011 08:01 schreef Soit het volgende:
[..]
Echt? Wist ik niet.Ik kan me alleen wel voorstellen dat die mensen dan tot laat niks zitten te doen, puur omdat ze toch geen verplichtingen hebben.
Ik vraag me serieus af of hij autistisch is waardoor hij niet weet wat zijn woorden kunnen teweegbrengen. Òf dat hij daadwerkelijk zo'n ongelofelijk verwaande/schijnheilige klootzak is.quote:Op dinsdag 6 december 2011 08:07 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
[..]
Kom opDie mensen waar je het over hebt weten nu wel dat jij er zo over denkt - steken onder water geven wanneer ze weg zijn, zijn echt niet nodig hoor. Ouwe relnicht die je d'r bent, altijd maar lopen wroeten en stoken - ergens is 't wel amusant, eigenlijk
quote:Op dinsdag 6 december 2011 08:21 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af of hij autistisch is waardoor hij niet weet wat zijn woorden kunnen teweegbrengen. Òf dat hij daadwerkelijk zo'n ongelofelijk verwaande klootzak is.
Ik ook.quote:Op dinsdag 6 december 2011 07:22 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ken alleen het 'Turks meisje' topic van hem.quote:Op dinsdag 6 december 2011 08:28 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]Nee, geen van beide - hij heeft zelf te kampen met onzekerheid of zo, en door op alle mogelijke manieren anderen omlaag te praten denkt hij zichzelf beter te voelen (vraag me af of het überhaupt klopt). Daarom doet hij dat ook zo vaak.
Of moet je eens opletten - als het gaat over een leuke eigenschap (of bezit) van iemand waar anderen wellicht jaloers op zouden kunnen zijn, zul je hem ALTIJD onmiddelijk iets zien posten over hemzelf. Want hij wil niets liever dan dat iedereen jaloers op hem is, maar ondanks het feit dat dat niet lukt blijft hij proberen. Het is best vermakelijk, hoor, die voorspelbaarheid![]()
Ik weet niet of je ooit die hele oude posts hebt gelezen, van toen 'ie nog postte onder de naam iwannabehigh, maar daar was 'ie iets eerlijker over zijn onzekerheid - tegenwoordig heeft hij een soort van heel "stoere" alias gecreëerd- maar daar is sowieso niks van waar.
Mijn theorie
Ik heb ook een redelijk normaal ritme. Ofja, ik ben niet zo'n typje die om 11 uur al gaat slapen, hoe mensen dat voor elkaar krijgen snap ik nooit. Maar voor de rest gaat het prima.quote:Op dinsdag 6 december 2011 07:22 schreef Mystikvm het volgende:
Ze mogen blij zijn dat ik hier nog zit. Beetje fok om het dragelijk te maken moet kunnen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 08:42 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
En toch op Fok!? Tssk, tssk, foei!
Ik heb even naar die vriend gekeken.quote:Op dinsdag 6 december 2011 02:26 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Het is jouw relatie niet, dus die hoef je ook niet in stand te houden. Wink wink, nudge nudge.
Ik heb hem gister gevraagd waarom hij altijd wil stoken en andere mensen neer wil halen. Geen antwoord helaas.quote:Op dinsdag 6 december 2011 08:21 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af of hij autistisch is waardoor hij niet weet wat zijn woorden kunnen teweegbrengen. Òf dat hij daadwerkelijk zo'n ongelofelijk verwaande/schijnheilige klootzak is.
Zulke rare dingen zegt ie toch niet in wat je nu quote?quote:Op dinsdag 6 december 2011 08:07 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
[..]
Kom opDie mensen waar je het over hebt weten nu wel dat jij er zo over denkt - steken onder water geven wanneer ze weg zijn, zijn echt niet nodig hoor. Ouwe relnicht die je d'r bent, altijd maar lopen wroeten en stoken - ergens is 't wel amusant, eigenlijk
Hehe, dit komt nog wel. Hij heeft zelfs Cactus over de zeik gehad.quote:Op dinsdag 6 december 2011 08:56 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Zulke rare dingen zegt ie toch niet in wat je nu quote?Ik heb ook altijd dat hoe minder ik te doen heb in een week hoe luier ik word en hoe langer ik opblijf. Terwijl met een dagbesteding ik in een soort 'doe-modus' kom en naast bv werken andere verplichtingkjes ook veel makkelijker afhandel en tevens automatisch in een normaal dag-nachtritme komt.
Misschien dat ie andere keren wel stomme reacties heeft gemaakt, maar ik zie nu niet echt waar de boosheid richting hem vandaan komt
Die mensen waar hij op doelt (want het is mij wel duidelijk dat dit niet "zomaar" is getypt) hebben al meerdere keren van verschillende users te horen gekregen dat die het onzin vonden dat deze personen wel de hele dag konden Fok!ken maar niet konden werken. Ging er nog best hard aan toe, die discussies, maar goed - ze wisten zich staande te houden.quote:Op dinsdag 6 december 2011 08:56 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Zulke rare dingen zegt ie toch niet in wat je nu quote?Ik heb ook altijd dat hoe minder ik te doen heb in een week hoe luier ik word en hoe langer ik opblijf. Terwijl met een dagbesteding ik in een soort 'doe-modus' kom en naast bv werken andere verplichtingkjes ook veel makkelijker afhandel en tevens automatisch in een normaal dag-nachtritme komt.
Misschien dat ie andere keren wel stomme reacties heeft gemaakt, maar ik zie nu niet echt waar de boosheid richting hem vandaan komt
Weet ik niet. Of wel. Maar geen zin om het uit te typen want ik lig in bed.quote:Op dinsdag 6 december 2011 09:12 schreef Keyos het volgende:
Gaat het over Mrk.N? Geen zin om terug te lezen, zit in een college.
Ding ding dingquote:Op dinsdag 6 december 2011 09:12 schreef Keyos het volgende:
Gaat het over Mrk.N? Geen zin om terug te lezen, zit in een college.
Ik had een poosje zoiets van "Waarom mag niemand hem..", goede tijden waren dat.quote:Op dinsdag 6 december 2011 09:11 schreef Sinji het volgende:
Ik moet wel zeggen dat hij bij elk nieuw account een stukje 'normaler' overkomt.
Mijn hoop is gevestigd op zijn 10e
Ik ben benieuwd, er zijn nu wel veel meer mensen die hem door hebben en zich eventueel aan hem ergeren dan eerst.quote:Op dinsdag 6 december 2011 09:11 schreef Sinji het volgende:
Ik moet wel zeggen dat hij bij elk nieuw account een stukje 'normaler' overkomt.
Mijn hoop is gevestigd op zijn 10e
Mja, ik ben niet 24/7 in het topic en ik heb niets tegen hem, heb zelfs mijn steun uitgesproken in hem in de fight met Supersoep als één van de weinigen. Maar ik zou niet weten wat er nu tegen hem is.quote:Op dinsdag 6 december 2011 09:15 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, er zijn nu wel veel meer mensen die hem door hebben en zich eventueel aan hem ergeren dan eerst.
Of zo lijkt het tenminste, misschien wordt het enkel meer uitgesproken.
Happygirl zie je hier nog amper posten, maar zij snapt het wel. Ik zit hier ook niet 24/7, maar ben ook geen fan.quote:Op dinsdag 6 december 2011 09:17 schreef Keyos het volgende:
[..]
Mja, ik ben niet 24/7 in het topic en ik heb niets tegen hem, heb zelfs mijn steun uitgesproken in hem in de fight met Supersoep als één van de weinigen. Maar ik zou niet weten wat er nu tegen hem is.
Wat ist kereltje, jaloers op de aandacht?quote:Op dinsdag 6 december 2011 09:19 schreef heloef het volgende:
Wat een heisa om niks weer, alsof hij zulke schokkende dingen zegt.
Nee, ik plaats een kritische noot.quote:Op dinsdag 6 december 2011 09:25 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat ist kereltje, jaloers op de aandacht?
Ik heb vandaag les van 9 tot 7. Maar stiekem lig ik nog in bed.quote:Op dinsdag 6 december 2011 09:26 schreef ElDinosaur het volgende:
Gezelligheid hier.![]()
![]()
Dinsdag is de ergste dag van de week.
Geniet er maar van nu het nog kan.quote:Op dinsdag 6 december 2011 09:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb vandaag les van 9 tot 7. Maar stiekem lig ik nog in bed.
Zelf ben ik ook vrij tolerant en maak me zelden druk om dingen. Tot nu toe maar 2 mensen op heel fok die mij kunnen irriteren. Een daarvan is Schenkstroop.quote:Op dinsdag 6 december 2011 09:40 schreef Keyos het volgende:
Ik heb niet zo snel een haat jegens iemand, dus ik probeer er altijd het positieve uit te halen ^ ^ .
Het gehuil om niks in deze reeks is ook niet van de lucht. Het zal de leeftijd zijn, maar waarom in godsnaam al dat gekonkel?quote:Op dinsdag 6 december 2011 09:44 schreef Sinji het volgende:
[..]
Zelf ben ik ook vrij tolerant en maak me zelden druk om dingen. Tot nu toe maar 2 mensen op heel fok die mij kunnen irriteren. Een daarvan is Schenkstroop.
Roddel en achterklap is dit topic schijnbaar.quote:Op dinsdag 6 december 2011 09:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het gehuil om niks in deze reeks is ook niet van de lucht. Het zal de leeftijd zijn, maar waarom in godsnaam al dat gekonkel?
Hey, ik zit er niet mee. Pure vermaak somsquote:Op dinsdag 6 december 2011 09:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het gehuil om niks in deze reeks is ook niet van de lucht. Het zal de leeftijd zijn, maar waarom in godsnaam al dat gekonkel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 09:48 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hey, ik zit er niet mee. Pure vermaak somsDie hand gaat net niet helemaal naar binnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
okquote:Op dinsdag 6 december 2011 09:52 schreef Keyos het volgende:
Enige waar ik niets mee heb is overigens zijn posts zoals die van Lant, heb helemaal niet tegen haar ofzo, maar het voegt geen klootviool toe.
Letterlijkquote:Op dinsdag 6 december 2011 09:57 schreef heloef het volgende:
Leven is te mooi om me druk te gaan maken wat een stel mensen wat ik niet ken zegt op een lullig forumpje. Een goede discussie is echter altijd wel leuk.
Voor de rest. Ik geef geen neuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom zit je ook in deze reeks, vriendquote:Op dinsdag 6 december 2011 09:57 schreef heloef het volgende:
Leven is te mooi om me druk te gaan maken wat een stel mensen wat ik niet ken zegt op een lullig forumpje. Een goede discussie is echter altijd wel leuk.
Voor de rest. Ik geef geen neuk.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 09:58 schreef Sinji het volgende:
[..]
Letterlijk
Gelukkig boeit dat me ook niet zoveel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Je bent 12 seconden te laat met je grap, probeer het de volgende keer nog maar een keer.quote:Op dinsdag 6 december 2011 09:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Daarom zit je ook in deze reeks, vriend
Hahaha, hijs leukquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:06 schreef Myraela het volgende:
Alleen maar liefde vandaag.
[ afbeelding ]
Die is leuk!quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:06 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Iedereen roept maar dat anderen zich niet druk moeten maken, dat doen ze zelf namelijk ook nooit.quote:Op dinsdag 6 december 2011 09:56 schreef Sinji het volgende:
Zo, iemand maakt zich inderdaad druk ja.
Bazig shirt is baas.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:06 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Het punt toen in de disussie was dat er mensen zijn die zeggen niet te kunnen werken en zich zielig en kut voelen. En van alles om zich heen daar de schuld van geven. Maar weigeren er iets maar dan ook iets aan te doen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 09:57 schreef Keyos het volgende:
Waar bemoeien mensen zich dan mee, op een forum hangen is een totaal andere inspanning dan naar school gaan of werken. Iemand kan gerust ziek zijn, maar wel computeren, alsof je heel de dag zielig in je bed moet liggen.....
Als ik in een ziekenhuis zou liggen zou ik ook de laptop pakken en 24/7 die laptop gebruiken.
Sowieso, er zijn mensen hier met een Wajong, die hebben geen werk (of ze kunnen werken is niet aan ons), die hebben een reden.
Ik like deze post.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:12 schreef DenWauwelaar het volgende:
WAAROM MAKEN JULLIE ZO DRUK?
GA JE GVD EENS NIET ZO DRUK MAKEN? IK MAAK ME OOK TOTAAL NIET DRUK. IK BLIJF OOK DE KALMTE ZELVE. HOU EENS OP MET DAT DRUKTE MAKEN!
Ook zoiets ja.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:12 schreef DenWauwelaar het volgende:
GA JE GVD EENS NIET ZO DRUK MAKEN? IK MAAK ME OOK TOTAAL NIET DRUK. IK BLIJF OOK DE KALMTE ZELVE. HOU EENS OP MET DAT DRUKTE MAKEN!
quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:12 schreef DenWauwelaar het volgende:
Wat bedoel je met binden? Als jullie beide zo smoorverliefd zijn moet er donderdag wel wat gaan gebeuren waardoor jullie meer zijn dan vrienden.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:13 schreef Keyos het volgende:
Ik zat even te denken, as you may know ben ik nu vrij ver met een meid en zijn we beide smoorverliefd , gaan we dus donderdag weer naar de bioscoop , alleen.... voor volgende week zaterdag heeft ze mij dus meegevraagd om te gaan gourmetten bij haar vrienden (komen meer dan 20 man) , op dit moment doen we het beide langzaam aan (omdat we chicanes zijn), maar is het niet handig om aan te sturen om te binden voor de gourmet avond?
Ze vraagt mij dus mee met zeer waarschijnlijk de intentie dat ik haar vriend ben/wordt , want ze heeft geregeld dat ik kon komen zonder dat ik zelf ook maar had gevraagd van tevoren om mee te mogen (dus wil ze mij heeeeel graag erbij hebben). Alleen ik vind het wel een vreemde situatie als je daar dus zit, maar jezelf nog geen stelletje kan noemen, terwijl dat er wel heel dik aan zit te komen.
Dan ben je haar vriend, maar toch weer niet helemaal.....
Ik zou het nog niet doen, je krijgt nu een enorme voorstelronde langs al haar vrienden (oh dit is de jongen waar ik zo veel heb over gehoord enz.) terwijl er nog niks is. Legt er meteen zo'n druk op.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:13 schreef Keyos het volgende:
Ik zat even te denken, as you may know ben ik nu vrij ver met een meid en zijn we beide smoorverliefd , gaan we dus donderdag weer naar de bioscoop , alleen.... voor volgende week zaterdag heeft ze mij dus meegevraagd om te gaan gourmetten bij haar vrienden (komen meer dan 20 man) , op dit moment doen we het beide langzaam aan (omdat we chickens zijn), maar is het niet handig om aan te sturen om te binden voor de gourmet avond?
Ze vraagt mij dus mee met zeer waarschijnlijk de intentie dat ik haar vriend ben/wordt , want ze heeft geregeld dat ik kon komen zonder dat ik zelf ook maar had gevraagd van tevoren om mee te mogen (dus wil ze mij heeeeel graag erbij hebben). Alleen ik vind het wel een vreemde situatie als je daar dus zit, maar jezelf nog geen stelletje kan noemen, terwijl dat er wel heel dik aan zit te komen.
Je over analyseert de situatie naar mijn mening. Zie het als een gezellig uitje met haar en wees relaxt. het is duidelijk dat jullie elkaar tof vinden. Just go with the flow. Meestal komt dat 'zijn wij nou een stel?' later ter sprake (meestal na een flinke avond 'met elkaar doorbrengen').quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:13 schreef Keyos het volgende:
Ik zat even te denken, as you may know ben ik nu vrij ver met een meid en zijn we beide smoorverliefd , gaan we dus donderdag weer naar de bioscoop , alleen.... voor volgende week zaterdag heeft ze mij dus meegevraagd om te gaan gourmetten bij haar vrienden (komen meer dan 20 man) , op dit moment doen we het beide langzaam aan (omdat we chicanes zijn), maar is het niet handig om aan te sturen om te binden voor de gourmet avond?
Doe waar jij je goed bij voelt. Meer valt er niet over te zeggen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:13 schreef Keyos het volgende:
Ik zat even te denken, as you may know ben ik nu vrij ver met een meid en zijn we beide smoorverliefd , gaan we dus donderdag weer naar de bioscoop , alleen.... voor volgende week zaterdag heeft ze mij dus meegevraagd om te gaan gourmetten bij haar vrienden (komen meer dan 20 man) , op dit moment doen we het beide langzaam aan (omdat we chickens zijn), maar is het niet handig om aan te sturen om te binden voor de gourmet avond?
Hoe lang date je haar nu?quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:13 schreef Keyos het volgende:
Nee, ik weet dat ze gek op mij is, en omgekeerd ook. Ik hoor veel via de vriend van haar zusje hoe ze over mij denkt en alles, het is 100% duidelijk dat dit geen " friendzone" kant op gaat. Maar met binden doel ik meer op het benoemen dat iemand je vriendin/vriend is. Ik wil er eigenlijk helemaal geen time-frame aan hangen, maar ik vind het wel een aparte situatie.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:20 schreef ook_gek het volgende:
@keyos
Waarom vraag je gewoon niet wat zij van jullie verwacht?
Nu wil ik je niet bang maken, maar wilt ze je niet mee hebben als een hele goeie vriend?
ik zou er zelf ook helemaal kriebel van worden, maar zij blijkbaar allebei nietquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:23 schreef Myraela het volgende:
Oh en een man die het aan mij zou vragen na een week zou ik nooit meer willen zien. Komt teneerste enorm wanhopig over en aan de andere kant kan ik er gewoon niet tegen als mensen zo afhankelijk van me zijn, zelfde met mensen die me 24/7 bellen/sms'en etc. Dan klap ik gewoon dicht.
Maarja, dat ben ik, misschien zit dat meisje wel al jaren te smachten tot je het eindelijk vraagt.
Ben juist het tegenovergestelde van afhankelijk, ik geef juist heel erg veel ruimte, sms haar ook absoluut niet constant, zou er zelf ook een hekel aan hebben als mijn mobiel om elk wissewasje afgaat, maar ik wil wel wat duidelijkheid hebben binnenkort, want volgens mij als dit zo doorgaat kunnen we het een stap verder nemen. Ik wil overigens benadrukken dat de date van vrijdag niet zomaar een eerste date is hoor, we kennen elkaar al jaren van bepaalde evenementen, en de date was ook aardig persoonlijk en lang.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:23 schreef Myraela het volgende:
Oh en een man die het aan mij zou vragen na een week zou ik nooit meer willen zien. Komt teneerste enorm wanhopig over en aan de andere kant kan ik er gewoon niet tegen als mensen zo afhankelijk van me zijn, zelfde met mensen die me 24/7 bellen/sms'en etc. Dan klap ik gewoon dicht.
Maarja, dat ben ik, misschien zit dat meisje wel al jaren te smachten tot je het eindelijk vraagt.
Ach, het ligt waarschijnlijk ook aan de situatie. Als je echt helemaal smoor op elkaar bent maakt het waarschijnlijk helemaal niets uit.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:23 schreef Myraela het volgende:
Of het gaat allemaal zo snel dat het zo weer uit isquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zou er zelf ook helemaal kriebel van worden, maar zij blijkbaar allebei niet
prima toch
daarom passen ze waarschijnlijk zo goed bij elkaar
Ik ken 80% van de mensen die op het etentje zullen zijnquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:26 schreef ook_gek het volgende:
Ik zal niet eens mee gaan naar dat etentje
Zit ik echt niet op te wachten om zo snel mee te gaan eten bij vrienden die ik niet ken.
Maar ja, ik houd al helemaal niet van te snel gaan. Laat het eerst maar gewoon leuk zijn en dan zie ik wel verder.
Als je haar al langer kent, dan heb je de duidelijkheid dus al. Je bent gaan daten, dat is altijd met het doel om elkaar beter te leren kennen en omdat je elkaar leuk vind. Dat is toch alle duidelijkheid die je moet hebben? Dat het doel is een relatie te krijgen weet je al, waarom zou je die relatie dan ookal na een date willen? Geef dat gewoon wat tijd.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:26 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ben juist het tegenovergestelde van afhankelijk, ik geef juist heel erg veel ruimte, sms haar ook absoluut niet constant, zou er zelf ook een hekel aan hebben als mijn mobiel om elk wissewasje afgaat, maar ik wil wel wat duidelijkheid hebben binnenkort, want volgens mij als dit zo doorgaat kunnen we het een stap verder nemen. Ik wil overigens benadrukken dat de date van vrijdag niet zomaar een eerste date is hoor, we kennen elkaar al jaren van bepaalde evenementen, en de date was ook aardig persoonlijk en lang.
Als het er zo duidelijk aan zit te komen waarom is het dan voor jou zo belangrijk dat het zeg maar deze week benoemd word?quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:26 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ben juist het tegenovergestelde van afhankelijk, ik geef juist heel erg veel ruimte, sms haar ook absoluut niet constant, zou er zelf ook een hekel aan hebben als mijn mobiel om elk wissewasje afgaat, maar ik wil wel wat duidelijkheid hebben binnenkort, want volgens mij als dit zo doorgaat kunnen we het een stap verder nemen. Ik wil overigens benadrukken dat de date van vrijdag niet zomaar een eerste date is hoor, we kennen elkaar al jaren van bepaalde evenementen, en de date was ook aardig persoonlijk en lang.
Daden zeggen meer dan woorden trouwens. Oogcontact, tactvol lichamelijk contact, etc. Als jullie elkaar tof vinden dan stuur je het in een stroomversnelling de goede kant op.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:24 schreef Keyos het volgende:
[..]
Nee, ik weet dat ze gek op mij is, en omgekeerd ook. Ik hoor veel via de vriend van haar zusje hoe ze over mij denkt en alles, het is 100% duidelijk dat dit geen " friendzone" kant op gaat. Maar met binden doel ik meer op het benoemen dat iemand je vriendin/vriend is. Ik wil er eigenlijk helemaal geen time-frame aan hangen, maar ik vind het wel een aparte situatie.
Sowieso gaan we donderdag dus weer daten, en ik zie het wel gebeuren dat er dan een stap verder genomen gaat worden aangezien we gewoon weten/aanvoelen dat we het beide willen, maar nog niet de durf hadden de move vrijdag te maken. Ik wil met haar wel erover praten, aangezien je met praten precies weet hoe een ander over dingen denkt, en dat met ons twee denk ik het beste is.
voor mijn gevoel kun je daar echt niks over zeggenquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Of het gaat allemaal zo snel dat het zo weer uit is
Kerst he..quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als het er zo duidelijk aan zit te komen waarom is het dan voor jou zo belangrijk dat het zeg maar deze week benoemd word?
Dat weet ik dus ook niet, maar ik vind het ongemakkelijk om als date overal bij te zitten terwijl het misschien al verder kan zijn en de indruk heb dat zij dat ook wilt. Denk dat het beste gewoon de date van donderdag afwachten is, kijken hoe die is, en als het perfect loopt met haar erover praten.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als het er zo duidelijk aan zit te komen waarom is het dan voor jou zo belangrijk dat het zeg maar deze week benoemd word?
Ik zou dat niet doen (maar het is aan jou natuurlijk)quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:29 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat weet ik dus ook niet, maar ik vind het ongemakkelijk om als date overal bij te zitten terwijl het misschien al verder kan zijn en de indruk heb dat zij dat ook wilt. Denk dat het beste gewoon de date van donderdag afwachten is, kijken hoe die is, en als het perfect loopt met haar erover praten.
Ik weet dat sowieso de standaard dating regels niet op haar slaan, zij is ook een zeer verlegen persoon en schermt haar gevoelens ook af voor een bepaald gedeelte (maar als je op het gezicht en oogcontact let geeft ze het heeeeeel erg weg xD).quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:30 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb lak aan dating rules. Ik zie wel. Misschien moet jij er ook zo in gaan zitten en je wat dit betreft helemaal niets aantrekken van goedbedoelde adviezen op een forum.
Gast, ga dr eerst eens zoenen. Misschien tongt ze als een helicopter en dan wil je niet eens haar vriendje meer zijnquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:29 schreef Keyos het volgende:
Dat weet ik dus ook niet, maar ik vind het ongemakkelijk om als date overal bij te zitten terwijl het misschien al verder kan zijn en de indruk heb dat zij dat ook wilt. Denk dat het beste gewoon de date van donderdag afwachten is, kijken hoe die is, en als het perfect loopt met haar erover praten.
dr is nog niet gekust?quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gast, ga dr eerst eens zoenen. Misschien tongt ze als een helicopter en dan wil je niet eens haar vriendje meer zijn
Dan leert hij het haar toch?quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gast, ga dr eerst eens zoenen. Misschien tongt ze als een helicopter en dan wil je niet eens haar vriendje meer zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |