Die handboeien die je koopt bij een sexwinkel zit altijd een mechanisme op om ze open te maken zonder sleutels.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:02 schreef formerjellybean het volgende:
Dat lijkt me weer best wel spannend om te doen met boeien maar mezelf kennende raak ik ook de sleuteltjes kwijt dus lijkt me niet zo slim
Hou ons niet zo voor de gek, dat heb jij al lang een keer geprobeerd.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:01 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik zag laatst handboeien liggen he. Maar hoe moet dat dan? Jezelf uitkleden en dan zeggen: "zo ik ga even mijn handboeien omdoen". Maar die kun je niet eens zelf omdoen toch? En hoe werkt dat dan, moet je dan gewoon gaan liggen?
Als je aan het bed geboeid ligt lijkt me dat nog wel lastig.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:04 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Die handboeien die je koopt bij een sexwinkel zit altijd een mechanisme op om ze open te maken zonder sleutels.
oh ok dat is handig om te wetenquote:Op dinsdag 6 december 2011 01:04 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Die handboeien die je koopt bij een sexwinkel zit altijd een mechanisme op om ze open te maken zonder sleutels.
nah kun je met je duim/wijsvinger makkelijk bij. Heb hier achter me een paar liggenquote:Op dinsdag 6 december 2011 01:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je aan het bed geboeid ligt lijkt me dat nog wel lastig.
Ik wil ook eerder partner boeien dan mezelfquote:Op dinsdag 6 december 2011 01:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je aan het bed geboeid ligt lijkt me dat nog wel lastig.
Ervaringsdeskundige, ik hoor het al.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:06 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
nah kun je met je duim/wijsvinger makkelijk bij. Heb hier achter me een paar liggen
jeweet.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ervaringsdeskundige, ik hoor het al.
Omdat heloef faalt.quote:
Denk je echt dat ik in het echt ga lopen zeiken?quote:
faalt.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:07 schreef stefanhaan het volgende:
Dit topic hangt in de reeks. Die van heloef niet.
ergo heloef faald.
Zodat je hem makkelijker opeet zeker.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:06 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik wil ook eerder partner boeien dan mezelf
Door die randdebiel die zo nodig een topic moest openen.quote:
Dat zijn de duurdere. De goedkoopste zijn die politiehandboeien.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:08 schreef Myraela het volgende:
De meeste boeien zijn zonder sleutels hoor, gewoon gespjes.
Tenminste van die SM boeien van leer.
Die politieboeiend snap ik nooit zo.
Omdat jij traag was. en de mijne is goed geopendquote:Op dinsdag 6 december 2011 01:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Door die randdebiel die zo nodig een topic moest openen.
Oehh.. He needs helpquote:Op dinsdag 6 december 2011 01:08 schreef ValHallen het volgende:
Heloef is in het echt een hele toffe gast. Je zou het inderdaad niet zeggen afgaande op zijn forumgedrag.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:09 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik word ook knettergek van die ADHD-avatar.
Mijn telefoon faalt.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:07 schreef stefanhaan het volgende:
Dit topic hangt in de reeks. Die van heloef niet.
ergo heloef faald.
Dat verschil valt wel mee hoor.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:09 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat zijn de duurdere. De goedkoopste zijn die politiehandboeien.
nu met die aanbieding van de pabo wel jaquote:
Ergens denk ik dat mensen jou niet eens naakt de elfstedentocht willen zien schaatsenquote:Op dinsdag 6 december 2011 01:08 schreef Sinji het volgende:
[..]
Zodat je hem makkelijker opeet zeker.
Ik schaats nog liever naakt de elfstedentocht
Watquote:Op dinsdag 6 december 2011 01:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
Oehh.. He needs help
Toch geloof ik het niet.
Nee nu ga je me verdomme ontmoeten en een leuk mens vinden ook.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
Oehh.. He needs help
Toch geloof ik het niet.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee nu ga je me verdomme ontmoeten en een leuk mens vinden ook.
Al is het het laatste wat ik doe.
Al moet ik naar dat takke Limburg!
quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee nu ga je me verdomme ontmoeten en een leuk mens vinden ook.
Al is het het laatste wat ik doe.
Al moet ik naar dat takke Limburg!
Omdat hij in het echt blijkbaar een binnenvetter is? Ook niet helemaal goed.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:08 schreef ValHallen het volgende:
Heloef is in het echt een hele toffe gast. Je zou het inderdaad niet zeggen afgaande op zijn forumgedrag.
Das alweer een week geleden joh.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wat. Heloef heeft net de hele week op me zitten zeiken, denk je echt dat ik hem help? Het is gewoon zo.
Dan krijg je van die FOK! huil uitbarstingen jaquote:Op dinsdag 6 december 2011 01:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat hij in het echt blijkbaar een binnenvetter is? Ook niet helemaal goed.
Sorry, ik zit niet dagelijks op de pabo dus geen idee welke aanbieding je het over hebt.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:10 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
nu met die aanbieding van de pabo wel ja
Ik ook niet maar ik krijg die catalogus toegestuurdquote:Op dinsdag 6 december 2011 01:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sorry, ik zit niet dagelijks op de pabo dus geen idee welke aanbieding je het over hebt.
Daarbij vind ik politiehandboeien gewoon niet bij sm passen, eerder bij gewoon rollenspel iets. Dat verschil zit niet puur in de prijs.
http://www.pabo.nl/produc(...)ize=00&item_color=00quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sorry, ik zit niet dagelijks op de pabo dus geen idee welke aanbieding je het over hebt.
Daarbij vind ik politiehandboeien gewoon niet bij sm passen, eerder bij gewoon rollenspel iets. Dat verschil zit niet puur in de prijs.
Ach gelukkig is er FOK! dan.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:13 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dan krijg je van die FOK! huil uitbarstingen ja
Okee, okee ik neem het terug. Maar volgend jaar kom ik naar je toe. Of je nou wil of niet.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
Zo komt het nooit goed, lief doen over Limburg verdomme!
Heloef is volgens mij niet echt een binnenvetter.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zeg doen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee, okee ik neem het terug. Maar volgend jaar kom ik naar je toe. Of je nou wil of niet.
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 6 december 2011 01:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee, okee ik neem het terug. Maar volgend jaar kom ik naar je toe. Of je nou wil of niet.
Die vind ik helemaal niet mooi.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:14 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
http://www.pabo.nl/produc(...)ize=00&item_color=00
[ afbeelding ]
Maar wel effectief.quote:
Dat word je verjaardagscadeauquote:
Neuh dat is het niet.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik weet niet, hij wekt bij mij altijd zo de indruk dat hij irl niet over gevoelens praat en een beetje alles weglacht of zo. En hier op het forum komt het er dan uit, omdat de drempel hier wat lager is.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Heloef is volgens mij niet echt een binnenvetter.
Ik heb ze met een soort zachte voering aan de binnenkant en zilvere hartjes erop.quote:
Hmm klinkt interessant.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb ze met een soort zachte voering aan de binnenkant en zilvere hartjes erop.ik own. Hard.
Oh oke. Maar als je er wel over zou willen praten, dan zou je dat ook wel kunnen doen irl?quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Neuh dat is het niet.
Als ik met mensen ben is het gewoon gezellig, dan heb ik geen zin om te klagen dan wil ik me gewoon vermaken met die mensen. Ik ben er op zulke momenten niet eens mee bezig.
Ik kan het wel hoor, alleen in het echt is daar niet altijd de gelegenheid voor.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik weet niet, hij wekt bij mij altijd zo de indruk dat hij irl niet over gevoelens praat en een beetje alles weglacht of zo. En hier op het forum komt het er dan uit, omdat de drempel hier wat lager is.
Verbaast me dat je niet van die fluffy roze hebtquote:Op dinsdag 6 december 2011 01:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb ze met een soort zachte voering aan de binnenkant en zilvere hartjes erop.ik own. Hard.
Dan is het goed.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan het wel hoor, alleen in het echt is daar niet altijd de gelegenheid voor.
Kijk de personen waar mee ik me echt bij kan bloot geven als het ware kan ik niet zo vaak in het echt zien. Maar ik kan nog wel via andere kanalen bij terecht.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh oke. Maar als je er wel over zou willen praten, dan zou je dat ook wel kunnen doen irl?
Ik wil ze wel met een roze voering en de buitenkant weer zwart leer. Maar die cheap ass roze fluffy politie handboeien wil ik ook. Puur om aan mijn bed te hangen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:20 schreef Sinji het volgende:
[..]
Verbaast me dat je niet van die fluffy roze hebt
quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:21 schreef stefanhaan het volgende:
Ach gewoon voor de handboeien en blinddoek gaan en dan een buttplug in er reed rossen.
Dat weet ze wss welquote:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:23 schreef stefanhaan het volgende:
ik moet nog een verjaardagscadeau voor joysa maar ik weet niks
Haal een luchtje, ik ga deze kerst ook een luchtje voor een vriend halen. Eerst nog eens subtiel vissen welke die ookalweer gebruikt.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:23 schreef stefanhaan het volgende:
ik moet nog een verjaardagscadeau voor joysa maar ik weet niks
Dat is toch niet erg, daar moet je juist handig gebruik van maken. Mijn ex wist ook nooit wat hij moest kopen. Ik zei gewoon: " ik wil dat voor mijn verjaardag"quote:
Nah luchtje gaat het niet worden.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Haal een luchtje, ik ga deze kerst ook een luchtje voor een vriend halen. Eerst nog eens subtiel vissen welke die ookalweer gebruikt.
Wat?quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:25 schreef heloef het volgende:
Ik krijg wel een koel verjaardagscadeau dit jaar.
Neeeeeeeeequote:Op dinsdag 6 december 2011 01:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Haal een luchtje, ik ga deze kerst ook een luchtje voor een vriend halen. Eerst nog eens subtiel vissen welke die ookalweer gebruikt.
Ik zeg ook gewoon wat ik wil.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:25 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dat is toch niet erg, daar moet je juist handig gebruik van maken. Mijn ex wist ook nooit wat hij moest kopen. Ik zei gewoon: " ik wil dat voor mijn verjaardag"
Hij bedacht er dan (vrijwillig) wat leuks omheen, hij geen koppijn en ik kreeg nooit een stom cadeautje. Win-Win![]()
![]()
ik heb 'm genoeg dingen gezegdquote:Op dinsdag 6 december 2011 01:25 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dat is toch niet erg, daar moet je juist handig gebruik van maken. Mijn ex wist ook nooit wat hij moest kopen. Ik zei gewoon: " ik wil dat voor mijn verjaardag"
Hij bedacht er dan (vrijwillig) wat leuks omheen, hij geen koppijn en ik kreeg nooit een stom cadeautje. Win-Win![]()
![]()
Die cadeaupakketjes zijn niet tof.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
Neeeeeeeee
Die krijg ik al mn hele leven![]()
Omdat december, die cadeaupakketjes overal
Ik vind het juist wel fijn om dan gewoon te krijgen wat ik wil, ipv allemaal stomme dingen en dan "ohhh leeeuukkk" te moeten zeggenquote:Op dinsdag 6 december 2011 01:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zeg ook gewoon wat ik wil.
Dat moeilijke gedoe altijd, nergens voor nodig.
Een EiFoonquote:
quote:
Luisteren jij, bandiet.quote:
Die zijn vreselijk! Daarom wil ik nu nooit meer luchtjes krijgenquote:Op dinsdag 6 december 2011 01:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die cadeaupakketjes zijn niet tof.
Amen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:28 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel fijn om dan gewoon te krijgen wat ik wil, ipv allemaal stomme dingen en dan "ohhh leeeuukkk" te moeten zeggen
Maar die ben ik vergetenquote:
Oké als jij jarig bent krijg je een foto van een potje nagellakquote:Op dinsdag 6 december 2011 01:29 schreef Myraela het volgende:
Ik vraag nooit iets, tenzij ik echt iets nodig heb/wil en ik weet dat het echt niet te duur is om te vragen. Of ik houd het breed, zoals nagellak.
quote:
ik ben nu klaar met bemoeienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |