Maar zulke dingen blijven in stand als het van twee kanten komt he. Als het alleen maar mijn ideetjes waren en er van zijn kant nooit wat geks kwam dan was ik dat telkens iets leuks verzinnen ook wel zat geworden denk ikquote:Op dinsdag 6 december 2011 01:37 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Helaas nog nooit zoiets mee mogen maken. Laat staan dat ik meer als 1 keer in de maand seks heb gehad.
Nee mijn ex was gewoon gestoord en aseksueel.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:39 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Maar zulke dingen blijven in stand als het van twee kanten komt he. Als het alleen maar mijn ideetjes waren en er van zijn kant nooit wat geks kwam dan was ik dat telkens iets leuks verzinnen ook wel zat geworden denk ik
Mijn geslachtsdeel wordt hoogstens 3x keer per dag wakker, voor de rest wordt hij graag met rust gelaten.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:38 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik ben zen met mijn geslachtsdeel waardoor ik altijd en overal kan.
Laat ik over 9 dagen jarig zijn. Niet met Joysa uiteraard.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:34 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Je doet het verkeerd. Je moet een 5rittenkaartje vragen, op elk moment op elke plek inzetbaar.![]()
Misschien dat Joysa er dan wat algemene voorwaarden bij moet schrijven
Tis maar goed dat het nu een ex is danquote:Op dinsdag 6 december 2011 01:40 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee mijn ex was gewoon gestoord en aseksueel.
Godver, dat wil ik niet weten.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Laat ik over 9 dagen jarig zijn. Niet met Joysa uiteraard.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hups, uitvoeren.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
inderdaad.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:41 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Tis maar goed dat het nu een ex is dan
moet je bij faye zijn danquote:Op dinsdag 6 december 2011 01:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ga hem met kerst vragen. Als we met het hele gezin hier aan cadeautjes uitpakken doen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:44 schreef heloef het volgende:
Maar het is wel een geniaal idee.
Een rittenkaart hoe kom je er ook op?
quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ga hem met kerst vragen. Als we met het hele gezin hier aan cadeautjes uitpakken doen.
wie?quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:48 schreef heloef het volgende:
Toch nog een meevaller op deze late avond.
Ik heb een mogelijk nieuw slachtoffer gevonden.
Ik heb even wat lopen wroeten in de vriendenlijsten van vrienden van vrienden. Maar goed probeer nog maar eens met zo'n meisje in contact te komen.quote:
je kan het loefjequote:Op dinsdag 6 december 2011 01:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb even wat lopen wroeten in de vriendenlijsten van vrienden van vrienden. Maar goed probeer nog maar eens met zo'n meisje in contact te komen.
Maar goed dat vogel ik morgen wel verder uit.
Nu al mislukt.quote:
schijt aan hebben alles kan kappot.quote:Op dinsdag 6 december 2011 02:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Nu al mislukt.
Bezet.
Ze zijn altijd bezet verdomme.
Het is jouw relatie niet, dus die hoef je ook niet in stand te houden. Wink wink, nudge nudge.quote:Op dinsdag 6 december 2011 02:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Nu al mislukt.
Bezet.
Ze zijn altijd bezet verdomme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |