Nagellakquote:Op dinsdag 6 december 2011 01:30 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Oké als jij jarig bent krijg je een foto van een potje nagellak
mag wel hoorquote:
Ze houd niet zo van metalquote:Op dinsdag 6 december 2011 01:31 schreef formerjellybean het volgende:
een eigen geschreven nummer die je aan haar opdraagt
Muah muah, dat gaat wel.quote:
Een dagje zonder spelfouten van je cadeau krijgenquote:
Symphatiek wel.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:30 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Oké als jij jarig bent krijg je een foto van een potje nagellak
photoshop.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:32 schreef Moonwalk het volgende:
Ik wil vallende sneeuw op mijn UI, waar haalt iedereen die vandaan?
Je doet het verkeerd. Je moet een 5rittenkaartje vragen, op elk moment op elke plek inzetbaar.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:33 schreef stefanhaan het volgende:
Mijn ideale cadeau, hele dag lang seks.
gewoon dag lang niet het bed uit
quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:34 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Je doet het verkeerd. Je moet een 5rittenkaartje vragen, op elk moment op elke plek inzetbaar.![]()
Misschien dat Joysa er dan wat algemene voorwaarden bij moet schrijven
quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:34 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Je doet het verkeerd. Je moet een 5rittenkaartje vragen, op elk moment op elke plek inzetbaar.![]()
Leuk cadeau wel.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:33 schreef stefanhaan het volgende:
Mijn ideale cadeau, hele dag lang seks.
gewoon dag lang niet het bed uit
Ik zou dat wel trekken.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Leuk cadeau wel.
Al betwijfel ik of mijn leuter dat zou trekken.
En ja hihihihi ik zei leuter en trekken. ;')
Dat soort dingen hebben er voor gezorgd dat er in een relatie van 8 jaar, geen 1 saaie week is geweestquote:Op dinsdag 6 december 2011 01:36 schreef stefanhaan het volgende:
om dat soort dingen zou ik echt zo in een deuk liggen![]()
Helaas nog nooit zoiets mee mogen maken. Laat staan dat ik meer als 1 keer in de maand seks heb gehad.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:36 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dat soort dingen hebben er voor gezorgd dat er in een relatie van 8 jaar, geen 1 saaie week is geweest![]()
Ik ben jaloers.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:36 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik zou dat wel trekken.
Omdat baas.
Ik ben zen met mijn geslachtsdeel waardoor ik altijd en overal kanquote:
Maar zulke dingen blijven in stand als het van twee kanten komt he. Als het alleen maar mijn ideetjes waren en er van zijn kant nooit wat geks kwam dan was ik dat telkens iets leuks verzinnen ook wel zat geworden denk ikquote:Op dinsdag 6 december 2011 01:37 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Helaas nog nooit zoiets mee mogen maken. Laat staan dat ik meer als 1 keer in de maand seks heb gehad.
Nee mijn ex was gewoon gestoord en aseksueel.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:39 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Maar zulke dingen blijven in stand als het van twee kanten komt he. Als het alleen maar mijn ideetjes waren en er van zijn kant nooit wat geks kwam dan was ik dat telkens iets leuks verzinnen ook wel zat geworden denk ik
Mijn geslachtsdeel wordt hoogstens 3x keer per dag wakker, voor de rest wordt hij graag met rust gelaten.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:38 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik ben zen met mijn geslachtsdeel waardoor ik altijd en overal kan.
Laat ik over 9 dagen jarig zijn. Niet met Joysa uiteraard.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:34 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Tis maar goed dat het nu een ex is danquote:Op dinsdag 6 december 2011 01:40 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee mijn ex was gewoon gestoord en aseksueel.
Godver, dat wil ik niet weten.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Laat ik over 9 dagen jarig zijn. Niet met Joysa uiteraard.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hups, uitvoeren.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
inderdaad.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:41 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Tis maar goed dat het nu een ex is dan
moet je bij faye zijn danquote:Op dinsdag 6 december 2011 01:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ga hem met kerst vragen. Als we met het hele gezin hier aan cadeautjes uitpakken doen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:44 schreef heloef het volgende:
Maar het is wel een geniaal idee.
Een rittenkaart hoe kom je er ook op?
quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ga hem met kerst vragen. Als we met het hele gezin hier aan cadeautjes uitpakken doen.
wie?quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:48 schreef heloef het volgende:
Toch nog een meevaller op deze late avond.
Ik heb een mogelijk nieuw slachtoffer gevonden.
Ik heb even wat lopen wroeten in de vriendenlijsten van vrienden van vrienden. Maar goed probeer nog maar eens met zo'n meisje in contact te komen.quote:
je kan het loefjequote:Op dinsdag 6 december 2011 01:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb even wat lopen wroeten in de vriendenlijsten van vrienden van vrienden. Maar goed probeer nog maar eens met zo'n meisje in contact te komen.
Maar goed dat vogel ik morgen wel verder uit.
Nu al mislukt.quote:
schijt aan hebben alles kan kappot.quote:Op dinsdag 6 december 2011 02:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Nu al mislukt.
Bezet.
Ze zijn altijd bezet verdomme.
Het is jouw relatie niet, dus die hoef je ook niet in stand te houden. Wink wink, nudge nudge.quote:Op dinsdag 6 december 2011 02:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Nu al mislukt.
Bezet.
Ze zijn altijd bezet verdomme.
haha, je hebt best een goed beeld van mequote:Op dinsdag 6 december 2011 02:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Ohh ik keek net een filmpje van Ross uit Friends waarin hij probeert te flirten en dan begint te praten over soorten gas en zo. Ik moest aan mlig denken.
wat wilde je vragen op msn?quote:Op dinsdag 6 december 2011 02:30 schreef Supersoep het volgende:
Ik ben nog totaal niet moe. Fuckzooi. Maar ik weet niks te doen.
je zou op de bank kunnen gaan slapen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 02:32 schreef stefanhaan het volgende:
Same Maar ik weet dat het verstandig is om te gaan slapen. Maar bed ligt vol rotzooi >_>
ach ik gooi dalijk wat zooi van mijn bed en dan zie ik wel.quote:Op dinsdag 6 december 2011 02:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wat wilde je vragen op msn?
iets over handboeien?
ja ik had tegen strawberry gezegd dat het allemaal wel mee viel, want het is ook moeilijk om iemand te vinden die ook van de sm houdt enzo en daarom was het niet "zomaar" opzich.
ik denk dat alles misgaat.
[..]
je zou op de bank kunnen gaan slapen.
doet schenk ook.
Ik iets later gelukkig, maar ik zit te twijfelen of ik wel naar college ga. Ik heb het wel nodig, maar andere kant heeft het ook weer niet zoveel zin als ik daar zit te slapen...quote:Op dinsdag 6 december 2011 03:02 schreef stefanhaan het volgende:
ik moet er om kwart voor 7 weer uit.twijfel of ik uberhaupt wel ga slapen
Ik heb iets verplichts dus ik kan het niet skippenquote:Op dinsdag 6 december 2011 03:07 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik iets later gelukkig, maar ik zit te twijfelen of ik wel naar college ga. Ik heb het wel nodig, maar andere kant heeft het ook weer niet zoveel zin als ik daar zit te slapen...
wutquote:Op dinsdag 6 december 2011 02:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wat wilde je vragen op msn?
iets over handboeien?
ja ik had tegen strawberry gezegd dat het allemaal wel mee viel, want het is ook moeilijk om iemand te vinden die ook van de sm houdt enzo en daarom was het niet "zomaar" opzich.
ik denk dat alles misgaat.
Ik ben nu ook echt totaal niet moequote:Op dinsdag 6 december 2011 03:21 schreef Supersoep het volgende:
Ik denk dat de moeheid niet echt toeslaat omdat ik vandaag teveel koffie heb gedronken. En ik altijd maar denken dat het effect niet zo groot was.
proberen links te laten liggen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 03:32 schreef Supersoep het volgende:
Waarom hebben kredietbeoordelaars zoveel macht? Het irriteert me om te zien dat ze constant dreigen met het afwaarderen van een land. Iedereen gelijk in paniek. Ze hebben gewoon globaal de macht in handen, lijkt het wel, terwijl ik drie maanden geleden niet afwist van het bestaan van zulke instanties.
Niemand snapt er ook iets van, dat maakt het nog erger.
kredietbeoordelers doen helemaal niets, ze halen alleen landen langs een eisenlijstje en daar komt een beoordeling uitrollen. in die zin hebben ze geen macht omdat ze de uitkomst niet beinvloeden. iedereen luistert alleen naar ze als schapenquote:Op dinsdag 6 december 2011 03:32 schreef Supersoep het volgende:
Waarom hebben kredietbeoordelaars zoveel macht? Het irriteert me om te zien dat ze constant dreigen met het afwaarderen van een land. Iedereen gelijk in paniek. Ze hebben gewoon globaal de macht in handen, lijkt het wel, terwijl ik drie maanden geleden niet afwist van het bestaan van zulke instanties.
Nee ik ben aan het werkquote:
quote:
ik ga ontbijt maken en dan naar schoolquote:
Ik lust ook wel watquote:Op dinsdag 6 december 2011 05:27 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ik ga ontbijt maken en dan naar school
Heb je wel geslapen? Bwehequote:Op dinsdag 6 december 2011 05:27 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ik ga ontbijt maken en dan naar school
Nope.quote:Op dinsdag 6 december 2011 05:55 schreef Sinji het volgende:
[..]
Heb je wel geslapen? Bwehe
Ik ga ook maar een royal breakfast klaarmaken.
Ga je voor de offtopic award?quote:Op dinsdag 6 december 2011 03:32 schreef Supersoep het volgende:
Nja was wel moe maar 2 uur slapen words het alleen ergerquote:
Ga ik toch wel doenquote:Op dinsdag 6 december 2011 06:11 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nja was wel moe maar 2 uur slapen words het alleen erger
doe maar zoquote:
Volgens mij zijn daar wel meer van hier.quote:Op dinsdag 6 december 2011 07:22 schreef Mystikvm het volgende:
Volgens mij ben ik hier de enige met een normaal ritme
Misschien geen werk/studie ofzo. Je hebt hier mensen die een uitkering hebben en niets uitvoeren, wat maakt dat ritme dan nog uit?quote:Op dinsdag 6 december 2011 07:28 schreef Mystikvm het volgende:
Ik vraag me inderdaad wel af wat een normaal mens nog wakker doet om 4 uur 's nachts op een maandagnacht. Hooguit als ik vakantie hebt, en dan kom ik net terug uit de kroeg.
voldoende slaap is goed voor je gezondheidquote:Op dinsdag 6 december 2011 07:54 schreef Soit het volgende:
[..]
Volgens mij zijn daar wel meer van hier.
[..]
Misschien geen werk/studie ofzo. Je hebt hier mensen die een uitkering hebben en niets uitvoeren, wat maakt dat ritme dan nog uit?
Echt? Wist ik niet.quote:Op dinsdag 6 december 2011 07:57 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
voldoende slaap is goed voor je gezondheid
Ík had wel dingen te doen vannacht maja ik kon mezelf er niet toe zetten en heb de hele nacht in de NB gezeten en livestreams gekeken,quote:Op dinsdag 6 december 2011 08:01 schreef Soit het volgende:
[..]
Echt? Wist ik niet.Ik kan me alleen wel voorstellen dat die mensen dan tot laat niks zitten te doen, puur omdat ze toch geen verplichtingen hebben.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 07:54 schreef Soit het volgende:
[..]
Misschien geen werk/studie ofzo. Je hebt hier mensen die een uitkering hebben en niets uitvoeren, wat maakt dat ritme dan nog uit?
Kom opquote:Op dinsdag 6 december 2011 08:01 schreef Soit het volgende:
[..]
Echt? Wist ik niet.Ik kan me alleen wel voorstellen dat die mensen dan tot laat niks zitten te doen, puur omdat ze toch geen verplichtingen hebben.
Ik vraag me serieus af of hij autistisch is waardoor hij niet weet wat zijn woorden kunnen teweegbrengen. Òf dat hij daadwerkelijk zo'n ongelofelijk verwaande/schijnheilige klootzak is.quote:Op dinsdag 6 december 2011 08:07 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
[..]
Kom opDie mensen waar je het over hebt weten nu wel dat jij er zo over denkt - steken onder water geven wanneer ze weg zijn, zijn echt niet nodig hoor. Ouwe relnicht die je d'r bent, altijd maar lopen wroeten en stoken - ergens is 't wel amusant, eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |