Nee, een hele uitgebreide muzieksmaakquote:
Last.fm is... niet echt radio. Je kunt er wel d.m.v. een radio gebaseerd op je eigen smaak liedjes luisteren (en skippen als het je niet bevalt), maar ook om handig te laten zien naar wat voor een muziek je luistert. Ik heb hem pas weer net dus hij heeft nu nogal een vertekend beeld, waardoor ik je nu beter door kan verwijzen naar mijn fb.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, een hele uitgebreide muzieksmaak![]()
Luister nooit naar de radio
The Stranglers!!quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:52 schreef Muisraket het volgende:
Ja btw shifto, ik zag dat The Stranglers volgend jaar in Tivoli komen (échte punk), maar ik vraag me af of dat niet een beetje gedateerd is dan of dat ze het gewoon niet meer zo zijn als vroeger...
Oh zal er van de week eens naar kijken danquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:57 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Last.fm is... niet echt radio. Je kunt er wel d.m.v. een radio gebaseerd op je eigen smaak liedjes luisteren (en skippen als het je niet bevalt), maar ook om handig te laten zien naar wat voor een muziek je luistert. Ik heb hem pas weer net dus hij heeft nu nogal een vertekend beeld, waardoor ik je nu beter door kan verwijzen naar mijn fb.Maar zodra hij een beetje klopt zal ik hem hier wel posten.
Ik ken er echt heel weinig van, de meeste dingen die ik luister zitten niet in die categorie. Maar ik vind sommige nummers van The Stranglers erg leuk. En bepaalde nummers van The Clash bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:59 schreef shifto het volgende:
[..]
The Stranglers!!
Vind je dat echt leuk joh?Dat is wel mijn straatje namelijk, oude punk
"Walking on the beaches looking at the peaches"
Guns of Brixton en BankRobberquote:Op dinsdag 6 december 2011 11:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
En bepaalde nummers van The Clash bijvoorbeeld.
Train in Vain (Stand by Me)quote:
Echt de eerste die ik ken die die muziek ook goed vindtquote:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik ken er echt heel weinig van, de meeste dingen die ik luister zitten niet in die categorie. Maar ik vind sommige nummers van The Stranglers erg leuk. En bepaalde nummers van The Clash bijvoorbeeld.
Dan moet je echt beter zoeken, want ik ken er genoeg.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Echt de eerste die ik ken die die muziek ook goed vindt
Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:08 schreef bijdehand het volgende:
Wtf, 26 pagina'skei onoverzichtelijk
Die verzanden meestal ja, da's best jammer.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:09 schreef shifto het volgende:
Ja wil er ook 1 aanmaken, maar vraag mij af hoe die lijst eruit komt te zien aangezien ik een playlist heb van 10k nummers die altijd op shuffle staat
Volgens mij ben je dan alleen al super lang bezig om al die artiesten te zoeken en toe te voegenquote:Op dinsdag 6 december 2011 11:09 schreef shifto het volgende:
Ja wil er ook 1 aanmaken, maar vraag mij af hoe die lijst eruit komt te zien aangezien ik een playlist heb van 10k nummers die altijd op shuffle staat
Doet die automatisch.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Volgens mij ben je dan alleen al super lang bezig om al die artiesten te zoeken en toe te voegen
Jouw last.fmquote:
Ja dat idee heb ik ook een beetjequote:Op dinsdag 6 december 2011 11:09 schreef shifto het volgende:
Oepsquote:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
OepsToen jij het de vorige keer over had ging ik ook zo'n account aanmaken en ben ik er kei lang mee bezig geweest
Ik ga denk ik zometeen mijn trein missen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:21 schreef bijdehand het volgende:
Zooo gaat iedereen nog wat doen vandaag?
Neequote:Op dinsdag 6 december 2011 11:21 schreef bijdehand het volgende:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:21 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik ga denk ik zometeen mijn trein missen.
Ben je wel op je werk?quote:
Helemaal niksquote:Op dinsdag 6 december 2011 11:21 schreef bijdehand het volgende:
Misschien als ik heel snel ben... (Challenge accepted) Dus ik ga rennen, dag mensen!quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]Rot is dat he, als je dat al weet voordat je vertrekt thuis
O mijn heldquote:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:26 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Misschien als ik heel snel ben... (Challenge accepted) Dus ik ga rennen, dag mensen!
Lerenquote:
Doeg, en succes!quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:26 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Misschien als ik heel snel ben... (Challenge accepted) Dus ik ga rennen, dag mensen!
quote:
Help ik daar nu al niet een klein beetje aan mee?quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:26 schreef shifto het volgende:
[..]
je kan mij van mijn werk helpen houden
Klein beetje, nog 6 uur te gaanquote:Op dinsdag 6 december 2011 11:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Help ik daar nu al niet een klein beetje aan mee?
Succesquote:Op dinsdag 6 december 2011 11:26 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Van uitstel komt afstel. Vergeet het lerenquote:Op dinsdag 6 december 2011 11:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
LerenMaar eerst even wat kijken nog
quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:38 schreef BarrieButsers het volgende:
Omg mijn mattie vraagt ineens wat ik ervan vind om met onbekende mensen af te spreken enzo. Het verhaal gaat over iemand anders maar zo voelt het niet![]()
quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Vind het alleen kut dat ik ze niet hierheen durf te vragen omdat ik bang ben dat ze over afgelopen weken beginnen en dan het woord neef noemen
Dan heb ik wat uit te leggen tegenover mijn ouders
Ja ach ik verzin wel watquote:Op dinsdag 6 december 2011 11:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]Je kan toch tegen je ouders zeggen dat je iemand bekends was tegengekomen en dat je tegen hun zei dat het je neef was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |