SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
[ Bericht 0% gewijzigd door bijdehand op 06-12-2011 01:46:19 ]Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Uhmmmm... Nee.quote:Op maandag 5 december 2011 23:44 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
'Hallo, ik ben kutstudent enneh- ja zo heet ik ja- enneh ik vroeg me af of jullie dames vaker in deze kroeg komen?' 'nee? oh'
[ afbeelding ]
Helaas denk ik dan altijd meteen aan een kutlied wat iemand uit mijn muziekklas op de middelbare school ALTIJD speelde. Trauma's.quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:57 schreef bijdehand het volgende:
Heel veel liefde in dit topic toch![]()
Vooral met liedjes over mensen die 1000 mijlen willen lopen voor iemand
Ja alsof het niks isquote:Op dinsdag 6 december 2011 00:57 schreef bijdehand het volgende:
Heel veel liefde in dit topic toch![]()
Vooral met liedjes over mensen die 1000 mijlen willen lopen voor iemand
Ik vind het wel een awesome nummerquote:Op dinsdag 6 december 2011 00:58 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Helaas denk ik dan altijd meteen aan een kutlied wat iemand uit mijn muziekklas op de middelbare school ALTIJD speelde. Trauma's.
Gelukkig is de maaspoort maar een paar kilometerquote:
Nee, niet dat nummer, maar het nummer wat er qua titel op lijkt, je weet wel, die ene.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik vind het wel een awesome nummerIk heb bij sommige liedjes ook een beeld van iemand waarvan ik een trauma heb
Nog best ver hoor.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gelukkig is de maaspoort maar een paar kilometer
En voor mij een pokke eind.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gelukkig is de maaspoort maar een paar kilometer
Weet ik nietquote:Op dinsdag 6 december 2011 01:05 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, niet dat nummer, maar het nummer wat er qua titel op lijkt, je weet wel, die ene.
Lopend wel te doen!quote:
Als ik vroeger naar onze gedeelde kennis bij jou uit de straat ging op de fiets vond ik het ook wel verquote:
Zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb...quote:
O god dat pokkenummer ken ik welquote:Op dinsdag 6 december 2011 01:08 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb...
Maak 'm dan snellerquote:Op dinsdag 6 december 2011 01:11 schreef BarrieButsers het volgende:
Deze pagina is zo langzaam als dikke stront door een trechter
Ik heb 100 posts per paginaquote:
En snel internet op je mobiel, gok ik zo.quote:
Somsquote:Op dinsdag 6 december 2011 01:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En snel internet op je mobiel, gok ik zo.
Ja. Ben altijd bang dat ik over m'n limiet zit en op m'n tel doe ik eik alleen maar facebook en nu.nlquote:
Zit je snel aan zo'n limiet dan? Eerst was dat altijd onbeperkt. Stom dat, dat nu niet meer is.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Ben altijd bang dat ik over m'n limiet zit en op m'n tel doe ik eik alleen maar facebook en nu.nl
Nee, niet zo snel hoor. Maar als ik teveel fok...quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zit je snel aan zo'n limiet dan? Eerst was dat altijd onbeperkt. Stom dat, dat nu niet meer is.
Heb je geen leven meerquote:Op dinsdag 6 december 2011 01:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, niet zo snel hoor. Maar als ik teveel fok...
Nee daaromquote:
Eindig je wel niet forever alonequote:Op dinsdag 6 december 2011 01:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee daaromBen ik getrouwd met fok
Forever alone met heel wat andere foreveralonemensenquote:Op dinsdag 6 december 2011 01:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Eindig je wel niet forever alone
Ja en dan gezellig foreveralonebaby'squote:Op dinsdag 6 december 2011 01:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Forever alone met heel wat andere foreveralonemensen
Die ook forever alone zijnquote:Op dinsdag 6 december 2011 01:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja en dan gezellig foreveralonebaby's
Ogerm da's kei zieligquote:
quote:
Het is ook sneu, maar ik moet iets.quote:
Jij bent ook alonequote:
Zaterdagmiddag?quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
[..]
[..]
+ DeJori en we hebben een volle autoHeel kofferbak vol shit
niet haten op dit nummerquote:Op dinsdag 6 december 2011 01:08 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb...
ik denk dat ik kan!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |