Ja. Ben altijd bang dat ik over m'n limiet zit en op m'n tel doe ik eik alleen maar facebook en nu.nlquote:
Zit je snel aan zo'n limiet dan? Eerst was dat altijd onbeperkt. Stom dat, dat nu niet meer is.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Ben altijd bang dat ik over m'n limiet zit en op m'n tel doe ik eik alleen maar facebook en nu.nl
Nee, niet zo snel hoor. Maar als ik teveel fok...quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zit je snel aan zo'n limiet dan? Eerst was dat altijd onbeperkt. Stom dat, dat nu niet meer is.
Heb je geen leven meerquote:Op dinsdag 6 december 2011 01:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, niet zo snel hoor. Maar als ik teveel fok...
Nee daaromquote:
Eindig je wel niet forever alonequote:Op dinsdag 6 december 2011 01:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee daaromBen ik getrouwd met fok
Forever alone met heel wat andere foreveralonemensenquote:Op dinsdag 6 december 2011 01:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Eindig je wel niet forever alone
Ja en dan gezellig foreveralonebaby'squote:Op dinsdag 6 december 2011 01:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Forever alone met heel wat andere foreveralonemensen
Die ook forever alone zijnquote:Op dinsdag 6 december 2011 01:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja en dan gezellig foreveralonebaby's
Ogerm da's kei zieligquote:
quote:
Het is ook sneu, maar ik moet iets.quote:
Jij bent ook alonequote:
Zaterdagmiddag?quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
[..]
[..]
+ DeJori en we hebben een volle autoHeel kofferbak vol shit
niet haten op dit nummerquote:Op dinsdag 6 december 2011 01:08 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb...
ik denk dat ik kan!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |