Nu is het alsof ik dat heel graag wilquote:
Zo komt dat wel over jaquote:
Sorry subtiel zijn is niet mijn sterkste kant.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zo komt dat wel over jamaar zo bedoelt ze het niet denk ik
Maar het is wél allebei oud.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:42 schreef shifto het volgende:
Maar er zit zeker 10 jaar verschil tussen the who en the dire straits hoor!
En goed.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zo komt dat wel over jamaar zo bedoelt ze het niet denk ik
quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:44 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Sorry subtiel zijn is niet mijn sterkste kant.
quote:
Yesquote:
Oh ja dat welquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:41 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, maar om 10 uur wakker mogen worden wel.
[..]
Jaaaa jaaa.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:46 schreef Muisraket het volgende:
Oh en voordat mensen dingen gaan denken: die sorry is omdat ik de slechte gewoonte heb om bij alles sorry te zeggen, heeft verder niets met bdh te maken, net zoals bdh's vraag of ik verliefd was niets met hem te maken heeft.
Zulke dingen vragen ik niet via het forumquote:
Vooral zo doorgaan als je nog iemand zoekt om mee te gaan naar hele slechte 'punk' bands.quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:47 schreef BarrieButsers het volgende:
Dus bijdehand maakt nog een kans?
quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:47 schreef BarrieButsers het volgende:
Dus bijdehand maakt nog een kans?
quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:47 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Vooral zo doorgaan als je nog iemand zoekt om mee te gaan naar hele slechte 'punk' bands.
Ik hap altijd.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:48 schreef shifto het volgende:
[..]
Wilde alleen kijken of je ging happen
Die ken ikquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:52 schreef Muisraket het volgende:
Ja btw shifto, ik zag dat The Stranglers volgend jaar in Tivoli komen (échte punk), maar ik vraag me af of dat niet een beetje gedateerd is dan of dat ze het gewoon niet meer zo zijn als vroeger...
quote:
Ja dat snapte ikquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:53 schreef Muisraket het volgende:
Of nouja, niet echt punk, maar wel 300x echter dan die emopunkrockbandjes voor meisjes van 13.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |