Sorry maar ik heb het echt veel te vaak gehoord.quote:
Goedemorgen shifty, ik ben inderdaad net wakker.quote:Op dinsdag 6 december 2011 09:17 schreef shifto het volgende:
Goedemorgen mensen![]()
Toch wel ergens een beetje haat aan MR dat die gewoon ligt uit te slapen nu!
Ik niet, moet werken.quote:
Goedemorgen.quote:
Morgenquote:
Tssss, ik zit nogsteeds in mijn FML fase van de dag, zo vroeg is het nogquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:17 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Goedemorgen shifty, ik ben inderdaad net wakker.
Ik ben voor de verandering een keer meteen bij het opstaan al een zonnetje, maar ik heb dan ook een keer 7 à 8 uur geslapen i.p.v. à 5 of minder.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:28 schreef shifto het volgende:
[..]
Morgen
[..]
Tssss, ik zit nogsteeds in mijn FML fase van de dag, zo vroeg is het nog
Barrie! Hoi!quote:
BB!quote:
Impossibruuuuu!quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:30 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik ben voor de verandering een keer meteen bij het opstaan al een zonnetje, maar ik heb dan ook een keer 7 à 8 uur geslapen i.p.v. à 5 of minder.
Nee, echt.quote:
Ja, geef HIMYM nog maar een kans!quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:33 schreef Muisraket het volgende:
Oké, misschien moet ik HIMYM toch nog maar een kans geven.
[..]
Nee, echt.Al zal het ook wel door algeme blijheid of zo komen want gisteren zat ik om 7 uur 's ochtends op de fiets naar het station ook al te fluiten!
Shitquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:33 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, echt.Al zal het ook wel door algeme blijheid of zo komen want gisteren zat ik om 7 uur 's ochtends op de fiets naar het station ook al te fluiten!
Gebrek aan gezeik denk ik.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:34 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja, geef HIMYM nog maar een kans!
En why so blij dan?
Ik schrok er zelf ook van.quote:
Ben je verliefd?quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:33 schreef Muisraket het volgende:
Beter toch!quote:
Nee, dat niet.quote:
Ik heb ook een hekel aan opstaan, maar ik was gewoon te blij dat ik uit kon slapen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:38 schreef shifto het volgende:
[..]
Beter toch!Maar ook zonder gezeik sta ik niet graag op
Hoezo challange?quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:38 schreef Muisraket het volgende:
He trouwens, nieuwe challenge: 500 miles meezingen in één/de auto. Het liefst een tikje vals.
Jou ge-uitslaap van vandaag heeft mij ertoe gezet morgen vroeg vrij te nemenquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:39 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik heb ook een hekel aan opstaan, maar ik was gewoon te blij dat ik uit kon slapen.
Dat moet lukkenquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:38 schreef Muisraket het volgende:
He trouwens, nieuwe challenge: 500 miles meezingen in één/de auto. Het liefst een tikje vals.
Nee, maar om 10 uur wakker mogen worden wel.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:40 schreef BarrieButsers het volgende:
MR noem jij zeven uur nou uitslapen?
Shifto van de flexibele werktijden?quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:40 schreef shifto het volgende:
Jou ge-uitslaap van vandaag heeft mij ertoe gezet morgen vroeg vrij te nemen![]()
Owh... jammerquote:
Sorry.quote:
Jij weet hetquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:41 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Shifto van de flexibele werktijden?Oh en ik kan ook knetteroude muziek posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |