Nee hoor, maar de hele dag niks doen zorgt ervoor dat de dag zo lang duurt!quote:
Herkenbaarquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:17 schreef shifto het volgende:
[..]
Nee hoor, maar de hele dag niks doen zorgt ervoor dat de dag zo lang duurt!
quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:17 schreef shifto het volgende:
[..]
Nee hoor, maar de hele dag niks doen zorgt ervoor dat de dag zo lang duurt!
quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:22 schreef DeJori het volgende:
[..]
Wees maar niet bang.
Echt van die filmpjes waar we een dode egel bij een brugklasser op zijn fiets hadden gebonden
Wat bdh zegt.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:37 schreef bijdehand het volgende:
Die avond waar BB en KK samen de stad in gingen wordt steeds mysterieuzer...
Eftelingavontuur?quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat maakt ons eftelingavontuur in een keer een stuk interessanter
Je bent er weer!quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:50 schreef Muisraket het volgende:
[..]
[..]
[..]Dat is wel heel erg! :p
[..]
Wat bdh zegt.Ik wil echt meer details!
[..]
Eftelingavontuur?
quote:
Ik quote het halve topic omdat ik gewoon te nieuwsgierig ben naar sommige dingen.quote:
Das wel erg stereotype vrouwquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:53 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik quote het halve topic omdat ik gewoon te nieuwsgierig ben naar sommige dingen.
quote:
Alsof dat erg isquote:
Wij hebben geen hekel aan vrouwen hier.quote:
Ja. Dat is soms gruwelijk irritant. Als ik met een jongen afspreek vraagt mijn vader er wel half naar, maar mijn moeder wordt echt een CIA agent. Ook als die jongen in kwestie niet eens op vrouwen valt, de ex van een vriendin is etc etc.quote:
Ook toen je met BDH een date had?quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja. Dat is soms gruwelijk irritant. Als ik met een jongen afspreek vraagt mijn vader er wel half naar, maar mijn moeder wordt echt een CIA agent. Ook als die jongen in kwestie niet eens op vrouwen valt, de ex van een vriendin is etc etc.
Soms. Maar zo erg ben jij nietquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja. Dat is soms gruwelijk irritant. Als ik met een jongen afspreek vraagt mijn vader er wel half naar, maar mijn moeder wordt echt een CIA agent. Ook als die jongen in kwestie niet eens op vrouwen valt, de ex van een vriendin is etc etc.
Het teken dat ik het er met hen over heb bewijst al dat het geen date is. Heb niet voor niets mijn echte date laatst op een dag geplaatst dat ik sowieso al weg was, zodat ik de smoes had dat ik in *plaatsnaam* achteraf zogenaamd ook nog even was gaan winkelen.quote:
Mocht ik ooit wel zo erg worden, zeg het dan a.u.b. Ik kan meer hebben dan iedereen denkt.quote:
Jaja...quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:02 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Het teken dat ik het er met hen over heb bewijst al dat het geen date is. Heb niet voor niets mijn echte date laatst op een dag geplaatst dat ik sowieso al weg was, zodat ik de smoes had dat ik in *plaatsnaam* achteraf zogenaamd ook nog even was gaan winkelen.
Ja. En omdat dat de enige dag was dat ik kon in die periode... Dus ik ben afgewezen op mijn verjaardag.quote:
Ik vind het zielig maar hoe je het brengt is het stiekem wel grappigquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:04 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja. En omdat dat de enige dag was dat ik kon in die periode... Dus ik ben afgewezen op mijn verjaardag.Hij had wel omdat ik jarig was chocolaatjes voor me gekocht, dus ik kon meteen mijn 'verdriet' wegeten.
_!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |