Volgens mij heb ik het wel echt tegen T. gezegd.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Geloof er niks van.
Ik zei op een gegeven moment wel iets met bijdehand (tegen wie weet ik niet eens meer..)
en jij paar minuten later ''ik ben dan ook een kut student''Of gelijk er achterna kan ook. Kwam er wel grappig uit.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:33 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het wel echt tegen T. gezegd.Niet dat die dat nog weet, maartoch.
Mijn liefde blijft alleen voor jouquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:37 schreef bijdehand het volgende:
Die avond waar BB en KK samen de stad in gingen wordt steeds mysterieuzer...
Pics or it didn't happenquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Mijn liefde blijft alleen voor jou
Zal thuis eens door de afro map bladerenquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:42 schreef DeJori het volgende:
Shifto, mogen we meer bronmateriaal hebben voor de soeps?
Ik ben 12quote:
Dat maakt ons eftelingavontuur in een keer een stuk interessanterquote:
En zeer opwindend.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat maakt ons eftelingavontuur in een keer een stuk interessanter
quote:
Nou zij zei zelf al van ja dat wist ik eigenlijk al.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Zal ze wel niet meer weten inderdaad.
Alhoewel dikke kans van wel want die vergeet normaal weinig
Ja stop nu maar hequote:Op dinsdag 6 december 2011 15:57 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nou zij zei zelf al van ja dat wist ik eigenlijk al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |