Hahaha, ik begrijp het niet haha. Jullie vallen me aan, haha, geeft niet hoor haha. Ik kan er ook niks aan doenquote:
Ik weet nog steeds niet of dat nou serieus was of niet.quote:Op maandag 5 december 2011 23:41 schreef Supersoep het volgende:
Kree liep gezellig te DMen met minnemin, last I heard. Dat zal vast helemaal goedgekomen zijn.
Geen idee of er voetbal was. Ik kijk alleen als oranje speelt. Clubvoetbal vind ik niet zo boeiendquote:Op maandag 5 december 2011 23:42 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
ja maar ik zag iemand anders 5-4 plaatsen op facebook en nam aan dat het over voetballen ging dus was nieuwsgierig of er nou vanavond voetbal op tv was
Je hebt mensen die streetwise zijn en nerds die internetwise zijn. Dat laatste is best tof, kan je met leuke plaatjes komen aanzetten als iemand weer eens iets doms zegt en gezamelijk lachen om teveel leestekens.quote:Op maandag 5 december 2011 23:42 schreef dawg het volgende:
[..]
je moet niet alles geloven wat je hoort.
Dat is toch die wanhopige geile?quote:Op maandag 5 december 2011 23:43 schreef formerjellybean het volgende:
Minnemin heeft hem dan verslonden
inb4 kutkloonquote:Op maandag 5 december 2011 23:45 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Nee dat was zon gekke vrouw met een Cactus UI
ik haat niet op cactusje. ik mag haar eigenlijk wel.quote:Op maandag 5 december 2011 23:44 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je hebt mensen die streetwise zijn en nerds die internetwise zijn. Dat laatste is best tof, kan je met leuke plaatjes komen aanzetten als iemand weer eens iets doms zegt en gezamelijk lachen om teveel leestekens.
Niet haten op nerds.
quote:
geen toevalquote:Op maandag 5 december 2011 23:45 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Not funny, ik was juist weer even afgeleidquote:Op maandag 5 december 2011 23:45 schreef kutkloon7 het volgende:
denk je singles veilig te kunnen ontvluchten, posten er steeds meer hier.quote:Op maandag 5 december 2011 23:45 schreef El_Matador het volgende:
Ik heb echt geen idee waar het allemaal over gaat.
En ik ben er blij om.
Oja, dat is waar ook. Kree hosselt wel wat af in dit topic.quote:Op maandag 5 december 2011 23:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Kree is 28. Kan prima dus. Beter dan zijn 15 jarige
Mwah, niet 24/7.quote:Op maandag 5 december 2011 23:46 schreef dawg het volgende:
[..]
denk je singles veilig te kunnen ontvluchten, posten er steeds meer hier.![]()
Jij hebt ook een kerstmuts UIquote:Op maandag 5 december 2011 23:45 schreef dawg het volgende:
ik haat niet op cactusje. ik mag haar eigenlijk wel.
Huh wat, val net weer binnen na 10 topics dus vertelquote:Op maandag 5 december 2011 23:46 schreef Soit het volgende:
[..]
Oja, dat is waar ook. Kree hosselt wel wat af in dit topic.
welke munt?quote:Op maandag 5 december 2011 23:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mwah, niet 24/7.
Hoest ermee? Morgen huis uitzoeken. Mag 3,5 miljoen per maand besteden.
quote:Op maandag 5 december 2011 23:48 schreef kree het volgende:
[..]
Huh wat, val niet weer binnen na 10 topics dus vertel
quote:
Hoeveel topicsquote:Op maandag 5 december 2011 23:48 schreef Supersoep het volgende:
[..]
hahaha lees gewoon even terug dan weet je het![]()
Welke denk je?quote:
Nee.quote:Op maandag 5 december 2011 23:49 schreef benzin het volgende:
Ik ben slecht![]()
Zou deze UI wat voor mij zijn?
[ afbeelding ] . . . [ afbeelding ]
Hij leeft !!!!!!!!!quote:Op maandag 5 december 2011 23:48 schreef kree het volgende:
[..]
Huh wat, val net weer binnen na 10 topics dus vertel
Nee die zijn stomquote:Op maandag 5 december 2011 23:49 schreef benzin het volgende:
Ik ben slecht![]()
Zou deze UI wat voor mij zijn?
[ afbeelding ] . . . [ afbeelding ]
Aaw, haten op mijn kunst waar ik een uur aan gesleuteld hebquote:
Por supuesto!quote:
Forever Alone guy. Zelfspot.quote:Op maandag 5 december 2011 23:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Aaw, haten op mijn kunst waar ik een uur aan gesleuteld heb![]()
Wat voor soort UI moet ik dan nemen, oh wijze Lanter?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ron Paul 2012
Deze is cool en suggestiefquote:Op maandag 5 december 2011 23:51 schreef benzin het volgende:
Aaw, haten op mijn kunst waar ik een uur aan gesleuteld heb![]()
Wat voor soort UI moet ik dan nemen, oh wijze Lanter?
17 mensen gepod, hahaquote:Op maandag 5 december 2011 23:28 schreef Supersoep het volgende:
http://eve.battleclinic.c(...)yer&name=Merkur+Avar
Nu we aan het nerden zijn, pimp ik wel even met m'n EVE killboard.
droom jij van een lullenparade elke nacht of zo?quote:Op maandag 5 december 2011 23:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Deze is cool en suggestiefen mannelijk en stoer.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 december 2011 23:52 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Forever Alone guy. Zelfspot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In hendig 60x60 format.
Woensdag kijken, dan krijg ik een lijst met huizen. Nu eerst es de wijk uitkiezen. Uitzicht is een van de topprioriteiten.quote:Op maandag 5 december 2011 23:53 schreef dawg het volgende:
[..]
tranquilo cabron.
heb je al wat op het oog? bogota neem ik aan?
Nee, ik hoef er ook maar 1quote:Op maandag 5 december 2011 23:54 schreef dawg het volgende:
droom jij van een lullenparade elke nacht of zo?
voor hoelang? of blijf je (neem aan dat je een opdracht/werkgever hebt?)?quote:Op maandag 5 december 2011 23:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Woensdag kijken, dan krijg ik een lijst met huizen. Nu eerst es de wijk uitkiezen. Uitzicht is een van de topprioriteiten.
1 dag na kerst? Dat is sadquote:Op maandag 5 december 2011 23:56 schreef benzin het volgende:
Ik moet maar even kijken, ik wil iets origineels en unieks dat precies vertelt wie ik ben![]()
Trouwens, zijn jullie al klaar voor het 1-jarige jubileum van deze reeks? 27 december is het zo ver
Is versieren op latere leeftijd nog goed te lerenquote:
kom dan eens achter wow vandaan!quote:Op maandag 5 december 2011 23:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nou dat stopt zodra ik er 1 in het vizier krijg, dan is er weinig meer bescheiden aan mij
Weet je hoeveel eenzame piemels er in wow te krijgen zijn?quote:Op maandag 5 december 2011 23:59 schreef dawg het volgende:
[..]
kom dan eens achter wow vandaan!of dat andere, naam alweer vergeten.
Arolsen, wat een baas. Zo zijn religies ook begonnen.quote:Op maandag 5 december 2011 23:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Is versieren op latere leeftijd nog goed te leren
Ik moet maar alvast een mooie speech schrijven![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |