Geloof dat ze druk bezig zijn met praten over roleplaying games -supersoep en soit/mrk.n, die vooral met elkaar bezig zijnquote:Op maandag 5 december 2011 23:37 schreef formerjellybean het volgende:
Was er trouwens vanavond voetballen ???
Zee en psychoses, gevaarlijk.quote:Op maandag 5 december 2011 23:40 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Is hij weer in zee met psychose-meisje?![]()
![]()
Nerds zijn in, hoorde ik laatst. Ik heb alleen geen (hipser) brilquote:Op maandag 5 december 2011 23:39 schreef dawg het volgende:
lach maar, van de meisjes hier ben jij de grootste nerdin.
Een 1 voor de moeite? Ik dacht dat dat het minimum wasquote:Op maandag 5 december 2011 23:41 schreef formerjellybean het volgende:
ha wiskunde was ik een ramp inkreeg soms een 1 voor de moeite het was heel erg
je moet niet alles geloven wat je hoort.quote:Op maandag 5 december 2011 23:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nerds zijn in, hoorde ik laatst. Ik heb alleen geen (hipser) bril
Wownerdquote:Op maandag 5 december 2011 23:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nerds zijn in, hoorde ik laatst. Ik heb alleen geen (hipser) bril
ja maar ik zag iemand anders 5-4 plaatsen op facebook en nam aan dat het over voetballen ging dus was nieuwsgierig of er nou vanavond voetbal op tv wasquote:Op maandag 5 december 2011 23:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geloof dat ze druk bezig zijn met praten over roleplaying games -supersoep en soit/mrk.n, die vooral met elkaar bezig zijn
Hahaha, ik begrijp het niet haha. Jullie vallen me aan, haha, geeft niet hoor haha. Ik kan er ook niks aan doenquote:
Ik weet nog steeds niet of dat nou serieus was of niet.quote:Op maandag 5 december 2011 23:41 schreef Supersoep het volgende:
Kree liep gezellig te DMen met minnemin, last I heard. Dat zal vast helemaal goedgekomen zijn.
Geen idee of er voetbal was. Ik kijk alleen als oranje speelt. Clubvoetbal vind ik niet zo boeiendquote:Op maandag 5 december 2011 23:42 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
ja maar ik zag iemand anders 5-4 plaatsen op facebook en nam aan dat het over voetballen ging dus was nieuwsgierig of er nou vanavond voetbal op tv was
Je hebt mensen die streetwise zijn en nerds die internetwise zijn. Dat laatste is best tof, kan je met leuke plaatjes komen aanzetten als iemand weer eens iets doms zegt en gezamelijk lachen om teveel leestekens.quote:Op maandag 5 december 2011 23:42 schreef dawg het volgende:
[..]
je moet niet alles geloven wat je hoort.
Dat is toch die wanhopige geile?quote:Op maandag 5 december 2011 23:43 schreef formerjellybean het volgende:
Minnemin heeft hem dan verslonden
inb4 kutkloonquote:Op maandag 5 december 2011 23:45 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Nee dat was zon gekke vrouw met een Cactus UI
ik haat niet op cactusje. ik mag haar eigenlijk wel.quote:Op maandag 5 december 2011 23:44 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je hebt mensen die streetwise zijn en nerds die internetwise zijn. Dat laatste is best tof, kan je met leuke plaatjes komen aanzetten als iemand weer eens iets doms zegt en gezamelijk lachen om teveel leestekens.
Niet haten op nerds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |