Oh dat deed ik niet. Ik had juist de neiging om als meisje die 6 jaar te laat was begonnen met spelen enorme drang beter te zijn. Heb zelfs een eigen guild gehadquote:Op maandag 5 december 2011 23:25 schreef Myraela het volgende:
In WoW lachte ze me altijd uit, gewoon omdat ik liever in een mooi setje liep dan in een goed setje.
quote:Op maandag 5 december 2011 23:26 schreef Supersoep het volgende:
Toen ik WoW speelde had je zo'n meid die geen fuck van het spel snapte, maar toch lvl 80 was, in een goede raidguild zat en de beste craftables had. Enkel omdat vriendlief het allemaal kocht voor haar.
Irritant.Beetje de WoW-versie van Soit dus.
hahaquote:Op maandag 5 december 2011 23:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Oh dat deed ik niet. Ik had juist de neiging om als meisje die 6 jaar te laat was begonnen met spelen enorme drang beter te zijn. Heb zelfs een eigen guild gehad
Dat klopt over het algemeen wel een beetje.quote:Op maandag 5 december 2011 23:26 schreef Soit het volgende:
Nou ja, wow associeer ik gewoon altijd met nerds.
dan raken de nerds overstuurquote:Op maandag 5 december 2011 23:28 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik ben een keer geband bij één of ander dom online spelletje. Ik had mijn poppetje dikke tieten gegeven ( lees: zo groot als twee koeien, tot op de grond) en een kont zo groot als één koeienlijf.
Ik deed niets, ik liep wat heen en weer en ging een beetje vragen stellen over de dag aan die mensen daar.
Oh ze had nog wel kleding aan, een mini-bikini.
Ik heb niet eens de tijd.quote:
Nee, zij gebruikt iemand binnen een liefdesrelatie en doet het bewust. Ik heb familie, ouders. Ik heb d'r niet voor gekozen.quote:Op maandag 5 december 2011 23:26 schreef Supersoep het volgende:
Toen ik WoW speelde had je zo'n meid die geen fuck van het spel snapte, maar toch lvl 80 was, in een goede raidguild zat en de beste craftables had. Enkel omdat vriendlief het allemaal kocht voor haar.
Irritant.Beetje de WoW-versie van Soit dus.
Ik schaam me er nu een beetje voorquote:Op maandag 5 december 2011 23:28 schreef dawg het volgende:
haha![]()
ik vind dit wel grappig om te lezen.
Ik had wel mijn eigen guild, maar dat was meer omdat iedereen me lief vond. Ik mocht dan ook altijd mee op de raids, ookal faalde ik wel.quote:Op maandag 5 december 2011 23:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Oh dat deed ik niet. Ik had juist de neiging om als meisje die 6 jaar te laat was begonnen met spelen enorme drang beter te zijn. Heb zelfs een eigen guild gehad
Ga weg. Ik verzamelde mounts en companions en ik liep in dit setje, maar dan als dreinai meisje.quote:
Wat voor spel, Habbo ofzo?quote:Op maandag 5 december 2011 23:28 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik ben een keer geband bij één of ander dom online spelletje. Ik had mijn poppetje dikke tieten gegeven ( lees: zo groot als twee koeien, tot op de grond) en een kont zo groot als één koeienlijf.
Ik deed niets, ik liep wat heen en weer en ging een beetje vragen stellen over de dag aan die mensen daar.
Oh ze had nog wel kleding aan, een mini-bikini.
Nee, bewust was het niet.quote:Op maandag 5 december 2011 23:29 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik heb niet eens de tijd.
[..]
Nee, zij gebruikt iemand binnen een liefdesrelatie en doet het bewust. Ik heb familie, ouders. Ik heb d'r niet voor gekozen.
Lowsec capitals.quote:Op maandag 5 december 2011 23:28 schreef Supersoep het volgende:
http://eve.battleclinic.c(...)yer&name=Merkur+Avar
Nu we aan het nerden zijn, pimp ik wel even met m'n EVE killboard.
ik ben nu nog veel benieuwder naar een pica van je.quote:Op maandag 5 december 2011 23:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik schaam me er nu een beetje voor
Dan doe jij het toch ook bewust?quote:Op maandag 5 december 2011 23:31 schreef Soit het volgende:
[..]
Jawel, anders had ze 't ook niet aangenomen.
Mount & companionsquote:Op maandag 5 december 2011 23:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had wel mijn eigen guild, maar dat was meer omdat iedereen me lief vond. Ik mocht dan ook altijd mee op de raids, ookal faalde ik wel.
[..]
Ga weg. Ik verzamelde mounts en companions en ik liep in dit setje, maar dan als dreinai meisje.
[ afbeelding ]
Vergelijk je nu daadwerkelijk een spelletje met een echt leven en een verkering/relatie met een familieband?quote:Op maandag 5 december 2011 23:31 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dan doe jij het toch ook bewust?
Het was meer een humoristische vergelijking. Zoals opmerkingen dat jij op de Zuidpool mag gaan staan.quote:Op maandag 5 december 2011 23:32 schreef Soit het volgende:
[..]
Vergelijk je nu daadwerkelijk een spelletje met een echt leven en een verkering/relatie met een familieband?
Gamen is ook net zo echt als het echte levenquote:Op maandag 5 december 2011 23:32 schreef Soit het volgende:
Vergelijk je nu daadwerkelijk een spelletje met een echt leven en een verkering/relatie met een familieband?
Deathwing.quote:Op maandag 5 december 2011 23:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gamen is ook net zo echt als het echte levenWacht maar tot Deadwing je komt halen
Het probleem is dat je 't ergens wel echt meent. Het wordt tijd dat je weer eens de buitenlucht opzoekt. Durf te leven.quote:Op maandag 5 december 2011 23:33 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Het was meer een humoristische vergelijking. Zoals opmerkingen dat jij op de Zuidpool mag gaan staan.
De grap is des te meer succesvol omdat mensen dan denken: ''whehe, het klopt wel ja".
quote:Op maandag 5 december 2011 23:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij bent het nerdst hier denk ik.
Dankzij videogames weet ik dat je voorzichtig moet zijn bij het enteren van een wormgat, want ze zijn instabiel en dan ben je ineens 3000 lichtjaar verder met geen weg terug. En dat wil je natuurlijk ook niet.quote:Op maandag 5 december 2011 23:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gamen is ook net zo echt als het echte levenWacht maar tot Deadwing je komt halen
Tuurlijk heeft het een kern van waarheid, anders zou ik die vergelijking ook niet maken. Als er de naam van Cactus zou staan, zou er geen fuck van kloppen namelijk.quote:Op maandag 5 december 2011 23:35 schreef Soit het volgende:
[..]
Het probleem is dat je 't ergens wel echt meent. Het wordt tijd dat je weer eens de buitenlucht opzoekt. Durf te leven.
http://eve.battleclinic.c(...)me=Aurelius+Zaranderquote:Op maandag 5 december 2011 23:28 schreef Supersoep het volgende:
quote:Op maandag 5 december 2011 23:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij bent het nerdst hier denk ik.
eens met loka.quote:Op maandag 5 december 2011 23:37 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
http://eve.battleclinic.c(...)me=Aurelius+Zarander
http://eve.battleclinic.c(...)&name=Disunia+Vertas
Overruled / outnerded.
Nohhhh. Geef me al je ISK.quote:Op maandag 5 december 2011 23:37 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
http://eve.battleclinic.c(...)me=Aurelius+Zarander
http://eve.battleclinic.c(...)&name=Disunia+Vertas
Overruled / outnerded.
Leven. Dat van Cactus weet je ook niet zeker trouwens.quote:Op maandag 5 december 2011 23:36 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft het een kern van waarheid, anders zou ik die vergelijking ook niet maken. Als er de naam van Cactus zou staan, zou er geen fuck van kloppen namelijk.
Alsof jij wel zoveel zeker weet over andere users.quote:Op maandag 5 december 2011 23:38 schreef Soit het volgende:
[..]
Leven. Dat van Cactus weet je ook niet zeker trouwens.
Huh, wat ik hoorde mijn naam. Waar gaat het over?quote:Op maandag 5 december 2011 23:36 schreef Supersoep het volgende:
Tuurlijk heeft het een kern van waarheid, anders zou ik die vergelijking ook niet maken. Als er de naam van Cactus zou staan, zou er geen fuck van kloppen namelijk.
Is dit gebaseerd op jouw foto?quote:Op maandag 5 december 2011 23:38 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Alsof jij wel zoveel zeker weet over andere users.
Loop niet steeds te oordelen als je er zelf niet tegen kan.
Is het niet best al een tijd geleden dat we Kree hier nog gezien hebben?quote:Op maandag 5 december 2011 23:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Huh, wat ik hoorde mijn naam. Waar gaat het over?/Kree
Zou hij inmiddels een leven hebbenquote:Op maandag 5 december 2011 23:39 schreef Capstan het volgende:
[..]
Is het niet best al een tijd geleden dat we Kree hier nog gezien hebben?
Zeker is het nooit, maar iets kan je qua waarschijnlijkheid bijzonder goed inschatten.quote:Op maandag 5 december 2011 23:38 schreef Soit het volgende:
[..]
Leven. Dat van Cactus weet je ook niet zeker trouwens.
hahahaha ja lees maar terugquote:Op maandag 5 december 2011 23:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Huh, wat ik hoorde mijn naam. Waar gaat het over?/Kree
Wiskunde ben ik echt al weer vergeten.quote:Op maandag 5 december 2011 23:39 schreef kutkloon7 het volgende:
Is er iemand hier goed met wiskunde? Ik snap er geen ene fuck van
Nu je het zegt. Is hij weer in zee met psychose-meisje?quote:Op maandag 5 december 2011 23:39 schreef Capstan het volgende:
Is het niet best al een tijd geleden dat we Kree hier nog gezien hebben?
Geloof dat ze druk bezig zijn met praten over roleplaying games -supersoep en soit/mrk.n, die vooral met elkaar bezig zijnquote:Op maandag 5 december 2011 23:37 schreef formerjellybean het volgende:
Was er trouwens vanavond voetballen ???
Zee en psychoses, gevaarlijk.quote:Op maandag 5 december 2011 23:40 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Is hij weer in zee met psychose-meisje?![]()
![]()
Nerds zijn in, hoorde ik laatst. Ik heb alleen geen (hipser) brilquote:Op maandag 5 december 2011 23:39 schreef dawg het volgende:
lach maar, van de meisjes hier ben jij de grootste nerdin.
Een 1 voor de moeite? Ik dacht dat dat het minimum wasquote:Op maandag 5 december 2011 23:41 schreef formerjellybean het volgende:
ha wiskunde was ik een ramp inkreeg soms een 1 voor de moeite het was heel erg
je moet niet alles geloven wat je hoort.quote:Op maandag 5 december 2011 23:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nerds zijn in, hoorde ik laatst. Ik heb alleen geen (hipser) bril
Wownerdquote:Op maandag 5 december 2011 23:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nerds zijn in, hoorde ik laatst. Ik heb alleen geen (hipser) bril
ja maar ik zag iemand anders 5-4 plaatsen op facebook en nam aan dat het over voetballen ging dus was nieuwsgierig of er nou vanavond voetbal op tv wasquote:Op maandag 5 december 2011 23:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geloof dat ze druk bezig zijn met praten over roleplaying games -supersoep en soit/mrk.n, die vooral met elkaar bezig zijn
Hahaha, ik begrijp het niet haha. Jullie vallen me aan, haha, geeft niet hoor haha. Ik kan er ook niks aan doenquote:
Ik weet nog steeds niet of dat nou serieus was of niet.quote:Op maandag 5 december 2011 23:41 schreef Supersoep het volgende:
Kree liep gezellig te DMen met minnemin, last I heard. Dat zal vast helemaal goedgekomen zijn.
Geen idee of er voetbal was. Ik kijk alleen als oranje speelt. Clubvoetbal vind ik niet zo boeiendquote:Op maandag 5 december 2011 23:42 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
ja maar ik zag iemand anders 5-4 plaatsen op facebook en nam aan dat het over voetballen ging dus was nieuwsgierig of er nou vanavond voetbal op tv was
Je hebt mensen die streetwise zijn en nerds die internetwise zijn. Dat laatste is best tof, kan je met leuke plaatjes komen aanzetten als iemand weer eens iets doms zegt en gezamelijk lachen om teveel leestekens.quote:Op maandag 5 december 2011 23:42 schreef dawg het volgende:
[..]
je moet niet alles geloven wat je hoort.
Dat is toch die wanhopige geile?quote:Op maandag 5 december 2011 23:43 schreef formerjellybean het volgende:
Minnemin heeft hem dan verslonden
inb4 kutkloonquote:Op maandag 5 december 2011 23:45 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Nee dat was zon gekke vrouw met een Cactus UI
ik haat niet op cactusje. ik mag haar eigenlijk wel.quote:Op maandag 5 december 2011 23:44 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je hebt mensen die streetwise zijn en nerds die internetwise zijn. Dat laatste is best tof, kan je met leuke plaatjes komen aanzetten als iemand weer eens iets doms zegt en gezamelijk lachen om teveel leestekens.
Niet haten op nerds.
quote:
geen toevalquote:Op maandag 5 december 2011 23:45 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Not funny, ik was juist weer even afgeleidquote:Op maandag 5 december 2011 23:45 schreef kutkloon7 het volgende:
denk je singles veilig te kunnen ontvluchten, posten er steeds meer hier.quote:Op maandag 5 december 2011 23:45 schreef El_Matador het volgende:
Ik heb echt geen idee waar het allemaal over gaat.
En ik ben er blij om.
Oja, dat is waar ook. Kree hosselt wel wat af in dit topic.quote:Op maandag 5 december 2011 23:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Kree is 28. Kan prima dus. Beter dan zijn 15 jarige
Mwah, niet 24/7.quote:Op maandag 5 december 2011 23:46 schreef dawg het volgende:
[..]
denk je singles veilig te kunnen ontvluchten, posten er steeds meer hier.![]()
Jij hebt ook een kerstmuts UIquote:Op maandag 5 december 2011 23:45 schreef dawg het volgende:
ik haat niet op cactusje. ik mag haar eigenlijk wel.
Huh wat, val net weer binnen na 10 topics dus vertelquote:Op maandag 5 december 2011 23:46 schreef Soit het volgende:
[..]
Oja, dat is waar ook. Kree hosselt wel wat af in dit topic.
welke munt?quote:Op maandag 5 december 2011 23:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mwah, niet 24/7.
Hoest ermee? Morgen huis uitzoeken. Mag 3,5 miljoen per maand besteden.
quote:Op maandag 5 december 2011 23:48 schreef kree het volgende:
[..]
Huh wat, val niet weer binnen na 10 topics dus vertel
quote:
Hoeveel topicsquote:Op maandag 5 december 2011 23:48 schreef Supersoep het volgende:
[..]
hahaha lees gewoon even terug dan weet je het![]()
Welke denk je?quote:
Nee.quote:Op maandag 5 december 2011 23:49 schreef benzin het volgende:
Ik ben slecht![]()
Zou deze UI wat voor mij zijn?
[ afbeelding ] . . . [ afbeelding ]
Hij leeft !!!!!!!!!quote:Op maandag 5 december 2011 23:48 schreef kree het volgende:
[..]
Huh wat, val net weer binnen na 10 topics dus vertel
Nee die zijn stomquote:Op maandag 5 december 2011 23:49 schreef benzin het volgende:
Ik ben slecht![]()
Zou deze UI wat voor mij zijn?
[ afbeelding ] . . . [ afbeelding ]
Aaw, haten op mijn kunst waar ik een uur aan gesleuteld hebquote:
Por supuesto!quote:
Forever Alone guy. Zelfspot.quote:Op maandag 5 december 2011 23:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Aaw, haten op mijn kunst waar ik een uur aan gesleuteld heb![]()
Wat voor soort UI moet ik dan nemen, oh wijze Lanter?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ron Paul 2012
Deze is cool en suggestiefquote:Op maandag 5 december 2011 23:51 schreef benzin het volgende:
Aaw, haten op mijn kunst waar ik een uur aan gesleuteld heb![]()
Wat voor soort UI moet ik dan nemen, oh wijze Lanter?
17 mensen gepod, hahaquote:Op maandag 5 december 2011 23:28 schreef Supersoep het volgende:
droom jij van een lullenparade elke nacht of zo?quote:Op maandag 5 december 2011 23:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Deze is cool en suggestiefen mannelijk en stoer.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 december 2011 23:52 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Forever Alone guy. Zelfspot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In hendig 60x60 format.
Woensdag kijken, dan krijg ik een lijst met huizen. Nu eerst es de wijk uitkiezen. Uitzicht is een van de topprioriteiten.quote:Op maandag 5 december 2011 23:53 schreef dawg het volgende:
[..]
tranquilo cabron.
heb je al wat op het oog? bogota neem ik aan?
Nee, ik hoef er ook maar 1quote:Op maandag 5 december 2011 23:54 schreef dawg het volgende:
droom jij van een lullenparade elke nacht of zo?
voor hoelang? of blijf je (neem aan dat je een opdracht/werkgever hebt?)?quote:Op maandag 5 december 2011 23:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Woensdag kijken, dan krijg ik een lijst met huizen. Nu eerst es de wijk uitkiezen. Uitzicht is een van de topprioriteiten.
1 dag na kerst? Dat is sadquote:Op maandag 5 december 2011 23:56 schreef benzin het volgende:
Ik moet maar even kijken, ik wil iets origineels en unieks dat precies vertelt wie ik ben![]()
Trouwens, zijn jullie al klaar voor het 1-jarige jubileum van deze reeks? 27 december is het zo ver
Is versieren op latere leeftijd nog goed te lerenquote:
kom dan eens achter wow vandaan!quote:Op maandag 5 december 2011 23:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nou dat stopt zodra ik er 1 in het vizier krijg, dan is er weinig meer bescheiden aan mij
Weet je hoeveel eenzame piemels er in wow te krijgen zijn?quote:Op maandag 5 december 2011 23:59 schreef dawg het volgende:
[..]
kom dan eens achter wow vandaan!of dat andere, naam alweer vergeten.
Arolsen, wat een baas. Zo zijn religies ook begonnen.quote:Op maandag 5 december 2011 23:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Is versieren op latere leeftijd nog goed te leren
Ik moet maar alvast een mooie speech schrijven![]()
nou, post ze maar zou ik zeggen! genoeg vrijwilligers hier die wel even jouw voorgevel willen beoordelen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:00 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik ging googelen op "nerdy" en toen kwam ik uit op een vrouw met lekkere tieten. Nu vraag ik me af of die van mij ook zo zijn of zullen worden.
haar tepels zijn wel heel groot, dat wel.
Dit.quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:02 schreef dawg het volgende:
[..]
nou, post ze maar zou ik zeggen! genoeg vrijwilligers hier die wel even jouw voorgevel willen beoordelen.
supersoep jou plaatje is een beetje gayquote:Op dinsdag 6 december 2011 00:00 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Arolsen, wat een baas. Zo zijn religies ook begonnen.
Iemand kan er een piemel in photoshoppen met de caption "haha supersoep is gay" en dan ben ik hard gedisst.quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:03 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
supersoep jou plaatje is een beetje gayHet lijkt net of het de mannelijke deepthroat is
We zien wel. Officieel een jaar of 3.quote:Op maandag 5 december 2011 23:56 schreef dawg het volgende:
[..]
voor hoelang? of blijf je (neem aan dat je een opdracht/werkgever hebt?)?
Ik speel al sinds april niks meerquote:Op maandag 5 december 2011 23:59 schreef dawg het volgende:
kom dan eens achter wow vandaan!of dat andere, naam alweer vergeten.
Sorry maar ik zat het zo te kijken en kreeg er een beetje die associaties bijquote:Op dinsdag 6 december 2011 00:03 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Iemand kan er een piemel in photoshoppen met de caption "haha supersoep is gay" en dan ben ik hard gedisst.
Durft ze toch nietquote:Op dinsdag 6 december 2011 00:02 schreef dawg het volgende:
[..]
nou, post ze maar zou ik zeggen! genoeg vrijwilligers hier die wel even jouw voorgevel willen beoordelen.
cool.quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
We zien wel. Officieel een jaar of 3.
Mooie uitspraakquote:Op maandag 5 december 2011 23:59 schreef ElDinosaur het volgende:
Weet je hoeveel eenzame piemels er in wow te krijgen zijn?
Die zit onveilig ver weg.quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:06 schreef dawg het volgende:
[..]
cool.
tanja wel de groeten doen van fok heh.
Dat is niets voor meisjesquote:
GA WEG.quote:
oki. wat levert dat hier op denk je?quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die zit onveilig ver weg.
Maar als ik haar tegenkom, zal ik een bolletje sneeuw voor je bewaren.
Gewoonquote:Op maandag 5 december 2011 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat zijn de andere verrassingen dan?
Ik had er nog geen behoefte aanquote:Op dinsdag 6 december 2011 00:06 schreef dawg het volgende:
en nog steeds geen pieliewielie gevonden! het is wat.
Van mij krijg je wel watquote:Op maandag 5 december 2011 20:02 schreef dawg het volgende:
[..]
pakjesavond, dan heb je dat soms.
ik heb niks gekregen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
10x zoveel.quote:
Ah kijk, ondernemende vrouwen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:10 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Gewoon, goed nieuws op zakelijk gebied. Ik ben nogal een ondernemend typje. Een nieuw zakelijk project ( een niche die werkelijk nog door niemand in Europa is opgezet) dat ik heb opgezet en een paar weken aan het voorbereiden was heeft inmiddels een waardevolle financierder, een afzetmarkt en leveranciers en vandaag stappen gezet, gesprekken gehad en deals gesloten om de boel morgen concreet aan het rollen te brengen. Meer kan/mag/wil ik er niet over vertellen. Flauw ik weet het sorry hihih
ik zie een beetje veel wolken.quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
10x zoveel.
[ afbeelding ]
Zoiets moet het worden.
Een groot zwembad vandaag. Gisteren ook al. Meer regen dan Aachen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:14 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zie een beetje veel wolken.
verder cool, maar dat had ik al gezegd.
ahh. 10x. eigenlijk geef ik niks om geld, maar goed, ik verhandel het wel en doneer dan aan een goed doel. is het toch nog ergens goed voor, die sneeuw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |