Kies je zelf voor als je in Vreewijk wil wonen.quote:
Ik denk het wel.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:50 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zouden ze ook een spermalamp hebben net als Rob?
Ja maar dat onkruid! Dat kun je je buren toch niet aandoen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:02 schreef Doodloper het volgende:
Alleen die tuinenbrigade; wtf boeit het hoe iemand's achtertuin eruit ziet zolang hij niet voor overlast zorgt
Typisch een randstad dingetje denk ik.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:02 schreef Doodloper het volgende:
Alleen die tuinenbrigade; wtf boeit het hoe iemand's achtertuin eruit ziet zolang hij niet voor overlast zorgt
Valt wel mee... In Amerika zijn die stukken vele malen groter.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:32 schreef YazooW het volgende:
Flink stukje land wat die even omploegt daar zeg
Als je goed had opgelet, weet je wat het nut en doel is van deze brigadequote:Op dinsdag 20 december 2011 23:02 schreef Doodloper het volgende:
quote:Op woensdag 21 december 2011 01:35 schreef Bluezz het volgende:
Die tuinbetuttelingDat kan toch niet waar zijn
dat het uberhaupt mag en wordt gepikt... onbekende mensen die zomaar je tuin binnen lopen.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:35 schreef Bluezz het volgende:
Die tuinbetuttelingDat kan toch niet waar zijn
Valt best mee. Jij kan het natuurlijk beterquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:40 schreef YazooW het volgende:
Cameraman bakt er helemaal niks van om de Goliath te volgen
Zeker wel, op 1 been met 2 vingers in m'n neus.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:40 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Valt best mee. Jij kan het natuurlijk beter
Wat moet je nou uberhaupt buiten.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:57 schreef UncleDolan het volgende:
Mijn hemel, wat moeten al die mensen daar?
En op 15 mei.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:58 schreef YazooW het volgende:
Zo stond ik er ook op het Museumplein toen Nederland de finale van het WK speelde... zwaar trauma overgehouden aan die dag
Met 20 meter per uur door overvolle straten tegen medegangers aanschurken en hopen dat er niet te veel mensen op je tenen gaan staan.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:57 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wat moet je nou uberhaupt buiten.
Goeie samenvatting.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:03 schreef Pistol_Pete het volgende:
Leuk programma. Wat is nederland toch kneuterig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee om David Attenboroughquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:48 schreef UncleDolan het volgende:
Dit programma vraagt echt om een polygoon-stem
Ik heb af en toe wel de schaduw van een helikopter gespot.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:27 schreef Palomar het volgende:
Weet iemand ook hoe die beelden zijn opgenomen? Lijkt me zelf met een (on)bemande luchtballon of zeppelin oid. Kan het op de site niet terugvinden. Was ik wel benieuwd naar
aha ok, dat heb ik nog niet gezien. Vind het nl. zo 'vredig' overkomen. Bij een helikopter heb je al snel dat iedereen zit te kijken vanwege het geluid, of wordt weggeblazen als ie te dichtbij komtquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:32 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik heb af en toe wel de schaduw van een helikopter gespot.
quote:
Ik denk dat ze flink inzoomen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:34 schreef Palomar het volgende:
[..]
aha ok, dat heb ik nog niet gezien. Vind het nl. zo 'vredig' overkomen. Bij een helikopter heb je al snel dat iedereen zit te kijken vanwege het geluid, of wordt weggeblazen als ie te dichtbij komtNu zie je af en toe mensen zwaaien. Dat doe je imo eerder naar een luchtballon
Het een sluit het ander niet uit.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:34 schreef Palomar het volgende:
[..]
aha ok, dat heb ik nog niet gezien. Vind het nl. zo 'vredig' overkomen. Bij een helikopter heb je al snel dat iedereen zit te kijken vanwege het geluid, of wordt weggeblazen als ie te dichtbij komtNu zie je af en toe mensen zwaaien. Dat doe je imo eerder naar een luchtballon
Is toch leuk?quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:04 schreef tralalala het volgende:
Wel de Veluwe![]()
Ik ben ook wel eens verdwaald tijdens het mountainbiken.
Ja, ook altijd tof om wild te spotten.quote:Op woensdag 28 december 2011 10:57 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Is toch leuk?
Lekker ronddwalen door het bos.
Dan moet je de vorige 2 zeker kijken! Waren toch een stuk interessanter/mooier.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:46 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik denk dat ze flink inzoomen.
Aardig programma trouwens, ik kijk het vanavond voor het eerst.
is vetquote:Op woensdag 28 december 2011 22:46 schreef kalinhos het volgende:
ik snap nooit waarom je in t midden zou willen staan op zo'n plein; je kan amper wat drinken halen en als je moet pissen ben je 2 jaar bezig eruit te komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |