Ik stoor me er niet aan.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:52 schreef TUFKAL het volgende:
Maar de stem valt wel mee vandaag toch?
Idd ik mis de oude discoveryquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:44 schreef kalinhos het volgende:
[..]
zelden nog. altijd choppers, krab vissers en de most dangerous prisons :/
Ligt eraan hoeveel kranen er bezig zijn, maar zo'n schip kan weer dezelfde dag volgeladen terug op zee zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Kan wel een dagje duren volgens mij.
Die lopen er al.quote:
inderdaad, ik zou zeker geen nee zeggenquote:
Heb je als projectontwikkelaar alle vrijheid om een nieuw stukje land te maken. En dan maak je er iets als Flevoland vanquote:
en het gebeurt nog steedsquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:29 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Heb je als projectontwikkelaar alle vrijheid om een nieuw stukje land te maken. En dan maak je er iets als Flevoland van
Eerste wat opviel over de plas. Het was niet rechtquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:30 schreef TUFKAL het volgende:
Erg eigenlijk al die kaarsrechte hokjes
Lijkt me trouwens een beetje sterk dat ze gaan bouwen op die terpen die je net zag.quote:Terp is een Fries woord waarmee in Nederland kunstmatige heuvels worden aangeduid, die werden opgeworpen om bij hoogwater een droge plek te hebben.
Daar worden boerderijen naar toe verplaatstquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:37 schreef YazooW het volgende:
[..]
Lijkt me trouwens een beetje sterk dat ze gaan bouwen op die terpen die je net zag.
gmtaquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dat die vissen dat überhaupt snappen.
Voetballende gedetineerden?quote:
Kies je zelf voor als je in Vreewijk wil wonen.quote:
Ik denk het wel.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:50 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zouden ze ook een spermalamp hebben net als Rob?
Ja maar dat onkruid! Dat kun je je buren toch niet aandoen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:02 schreef Doodloper het volgende:
Alleen die tuinenbrigade; wtf boeit het hoe iemand's achtertuin eruit ziet zolang hij niet voor overlast zorgt
Typisch een randstad dingetje denk ik.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:02 schreef Doodloper het volgende:
Alleen die tuinenbrigade; wtf boeit het hoe iemand's achtertuin eruit ziet zolang hij niet voor overlast zorgt
Valt wel mee... In Amerika zijn die stukken vele malen groter.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:32 schreef YazooW het volgende:
Flink stukje land wat die even omploegt daar zeg
Als je goed had opgelet, weet je wat het nut en doel is van deze brigadequote:Op dinsdag 20 december 2011 23:02 schreef Doodloper het volgende:
quote:Op woensdag 21 december 2011 01:35 schreef Bluezz het volgende:
Die tuinbetuttelingDat kan toch niet waar zijn
dat het uberhaupt mag en wordt gepikt... onbekende mensen die zomaar je tuin binnen lopen.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:35 schreef Bluezz het volgende:
Die tuinbetuttelingDat kan toch niet waar zijn
Valt best mee. Jij kan het natuurlijk beterquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:40 schreef YazooW het volgende:
Cameraman bakt er helemaal niks van om de Goliath te volgen
Zeker wel, op 1 been met 2 vingers in m'n neus.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:40 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Valt best mee. Jij kan het natuurlijk beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |