Dat doet denken aan 'In Europa, van Geert Mak, ik heb niet al die boeken helemaal gelezen, maar de informatie eruit gehaald die ik nodig had.quote:
Klopt, maar de drank hakte er ook goed in. De combinatie is iig meer dan de som der delen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 02:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat was ik en het ging mij niet om de Nederlandse marine, maar meer om de inzet van de vloot ansich. Want je doet de rest een beetje te kort, ik weet best dat er door het korps mariniers een aantal wapenfeiten zijn neergezet die niet misselijk zijn, maar om nou te zeggen dat eea te danken is aan de mariniers is mij een brug te ver.
Gelukkig ben jij wel lekker volwassen, ouwe bok..quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:29 schreef Clan het volgende:
[..]
Kleuter Rave hebben ze sprookjes verteld, en toen dacht hij dat de mariniers het beste was wat de krijgsmacht had, dat de hele natie is ontstaan dankzij de mariniers, dat alleen de mariniers wapenfeiten hebben. Als je hier iets van vind dan gaat kleuter Rave huilen en afreageren dat jij ook niet goed bent, bang dat zijn eigen waarheid aangerand wordt.
Dan laat ik 'm even passeren.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:31 schreef Clan het volgende:
[..]
Dat doet denken aan 'In Europa, van Geert Mak, ik heb niet al die boeken helemaal gelezen, maar de informatie eruit gehaald die ik nodig had.
Een muierschipperbittertje om op te knappen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:58 schreef Erasmo het volgende:
Avond Deffers,
Terug van een wiebelig weekje op zee
Zit aan het Grolse goudquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een muierschipperbittertje om op te knappen?
Mwa, er zijn misschien mensen die ook in het weekend moeten werken. We zijn niet allemaal van die stafneuzen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:07 schreef Pumatje het volgende:
fuuuuucking hell dudes.. it's friday! chillax
Ik denk tenminste na als een volwassen persoon ipv als een kleuter te reageren.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:17 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij wel lekker volwassen, ouwe bok..
Jij bent een klein kind, zoals je continue laat zien, dus ga ik je ook zo benaderen, dus kleuter Rave ga eerst maar eens je eigen ouders met die mond aanspreken, want in het vervolg kan ik mij beter wenden tot die mensen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:37 schreef Rave_NL het volgende:
Nee Clan is Bert W.
Dat snapt iedereen.
Het is de lijst die o.a Wezeman heeft gebruikt voor zijn boeken, ik heb regelmatig gesprekken met hem, we schrijven samen voor Historiën. In Europa is voortgekomen uit die literartuurquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:37 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Dan laat ik 'm even passeren.
Maar is het niet een lijstje van internet?
Ik wil wel graag wat artikelen van jou lezen, als dat kanquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:25 schreef Clan het volgende:
[..]
Het is de lijst die o.a Wezeman heeft gebruikt voor zijn boeken, ik heb regelmatig gesprekken met hem, we schrijven samen voor Historiën. In Europa is voortgekomen uit die literartuur![]()
Ja, je volwassen gedrag staat me nog goed voor de geest in dat wie-doet-wat-overzichtje...quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:17 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik denk tenminste na als een volwassen persoon ipv als een kleuter te reageren.
Ik zie dat je je best hebt gedaan om mij van het tegendeel te overtuigen zoals het een volwassen persoon betaamt, want zwijgen is instemmen.
Toppunt van volwassenheid toch?quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:21 schreef Cobra4 het volgende:
Ja, ja. Het is leuk geweest. Nu weer normaal met elkaar praten en zeker elkaars ouders er buiten laten.
Ik draag vooral bij aan het schrijven en ondersteuning van de stukken, gezien ik ben aangesloten bij o.a plaatselijk heemkunde vereninging ( maar ook andere in het zuiden des lands), Stichting Limburgse Jagers etc, verzamelen van informatie etc is vooral wat ik doe, wat zich ook uit in de topics die ik veelal open, op zoek naar meer informatie, ander visie, onder de aandacht brengen vaan een onderwerp etc.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:37 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik wil wel graag wat artikelen van jou lezen, als dat kan
Tsja, dat blijf je houden.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:58 schreef Nibb-it het volgende:
Schietpartij winkelcentrum Almelo
Na vier posts al een vuurwapens-zijn-gemeen-discussie, knap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |