Haha, ik las alleen deze comment en dacht, huh bij toko gebruiken ze heel vaak de achterdeur (tuindeur)quote:Op woensdag 7 december 2011 20:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de achterdeur gebruikt wordt in Meerdijk. Volgens mij gebruikt Lucas hem niet eens.
Een vergelijkbaar muziekje (incl. die geluidjes) wordt ook in Flikken Maastricht gebruikt (want Merkies componeert ook daar de muziek voor).quote:Op donderdag 8 december 2011 20:34 schreef Frey het volgende:
Dat muziekje tijdens die laatste scènes krijg ik dan weer geen genoeg van. Vooral die videospel- achtige geluidjes er doorheen.
quote:Op donderdag 8 december 2011 12:22 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Haha, ik las alleen deze comment en dacht, huh bij toko gebruiken ze heel vaak de achterdeur (tuindeur)Daarna las ik de vorige pagina!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op donderdag 8 december 2011 21:10 schreef Frey het volgende:
Geweldige spoiler staat er ook op www.gtst.nl nu.![]()
En dan die quiz:
Hoe noemen Rikki en Sjoers elkaar?
quote:Op donderdag 8 december 2011 21:08 schreef Frey het volgende:
Morgenah neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
MorgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Morgenachja hij is weer terug maar we kunnen gelijk beginnen met aftellen totdat hij weer oprot.. voorgoed!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |