Ik denk niet dat de achterdeur gebruikt wordt in Meerdijk. Volgens mij gebruikt Lucas hem niet eens.quote:
Natuurlijk wel, er moet alleen nog gewacht worden op het juiste moment waardoor de kijkcijfers weer de pan uit rijzen.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de achterdeur gebruikt wordt in Meerdijk. Volgens mij gebruikt Lucas hem niet eens.
En wordt ze miljonair en gaat ze er vandoor om Nick alsnog van kant te maken.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:33 schreef Klipnap het volgende:
Blijkt dat Ludo perongeluk toch winst heeft gemaakt
quote:Op woensdag 7 december 2011 20:31 schreef amaranta het volgende:
Zo, die heeft vast geen last meer van dr hechtingen.
Daarom is het zo geniaal!!quote:Op woensdag 7 december 2011 20:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoezo? Nick heeft het gedaan.
Waar kan ik die downloaden?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:15 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ludo heeft een Sanders Incorporated wallpaper!
quote:Bianca, I love you lady. I wish you would adopt me. Then I could punch Edwin in the face like a good sister.
CzarriaAfdemaur 12 hours ago in playlist Lucas + Edwin - Season 22 6
quote:Edwin doesn't deserve Lucas. I think a dunce like Ron is perfect for Edwin. I'm sure Edwin will screw Ron over is a short while. Oh, and Anton needs to mind his own business for once.
luckyduck152 5 hours ago
quote:@henwookie I'm firmly on Lucas' side and the only thing that I think is better for him now is to have a new bf because Edwin doesn't deserve Lucas's love. If you watch older episodes, you'll see how many comments complaining that Edwin and Lucas don't really fit each other.
Mrlife23 1 hour ago
quote:@suemorr1970jamaica I agree but many fans are too invested in Lucas/Edwin because they are hot and they are together so fans don't see how shitty this relationship is. i mean many have voiced concerns in past episodes way far back for Lucas to have a better bf because of the way Edwin treated him, but then we were all "oh edwin so cute, he apologized, it's all happy again, Edwin/Lucas is the best" that's the main problem, Lucas should have broke up with Edwin long time ago.
Mrlife23 1 hour ago
quote:Lucas deserve someone better than Edwin, Sorry but I don't want him for Lucas anymore.
With Chrolli was different because they have many years together, but Edwin is a jerk and a coward. Lucas deserve someone more sexy and sweet than Ed.!!He needs TRUE LOVE. Edwin: You can have a Ron. Anybody cares about you.
kenlu18 31 minutes ago
Hmmm ik heb er niet naar gekeken, maar dit hòeft dus niet per se representatief te zijn. Ikzelf vind het hele gedoe al irritant zolang als het duurt. Ook vind ik Lucas juist irritanter dan Edwin, maar dat komt juist omdat ik niet van dat overdreven nichterige hou, terwijl het "Ludwin" fans juist zal aanspreken.quote:Op donderdag 8 december 2011 04:14 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik lees net dat veel trouwe "Ludwin"-fans ook een hekel aan Edwin hebben gekregen.
[ afbeelding ]
Inderdaad en nog wel zomaar, gewoon omdat hij zich op een zondagmiddag verveelde heeft hij dit even uitgedacht, bespottelijk nietwaar?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoezo? Nick heeft het gedaan.
quote:Op donderdag 8 december 2011 04:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Ludwin mensen moet eens een leven gaan zoeken.
Kansloos. Vooral dat hippe Engelse geleuter.quote:Op donderdag 8 december 2011 04:14 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik lees net dat veel trouwe "Ludwin"-fans ook een hekel aan Edwin hebben gekregen.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 december 2011 10:46 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Kansloos. Vooral dat hippe Engelse geleuter.
Is er dan ook GTST met Engelse ondertiteling?quote:Op donderdag 8 december 2011 11:08 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]Het zijn dan ook mensen die geen Nederlands spreken.
Ja.quote:Op donderdag 8 december 2011 11:13 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Is er dan ook GTST met Engelse ondertiteling?
http://www.youtube.com/user/GTSTfanMarkquote:Op donderdag 8 december 2011 11:14 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
huh waar is dat te zien dan?
hahaquote:Op donderdag 8 december 2011 11:15 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/user/GTSTfanMark
Daar zitten de grootste "Ludwin"-fans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |