hehe,quote:Op woensdag 7 december 2011 17:22 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nee joh, nu ziet ie eruit als de gemiddelde FOK! autist
Vond het eerst veel vlotter
ik moet die ook.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:15 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ludo heeft een Sanders Incorporated wallpaper!
Omdat Lucas zo heerlijk door kan drammen!quote:Op woensdag 7 december 2011 20:15 schreef Klipnap het volgende:
Sjoerd
Waarom moet Nina altijd alles doorvertellen?
Hoezo? Nick heeft het gedaanquote:Op woensdag 7 december 2011 20:22 schreef Frey het volgende:
Maxime krijgt nu de hele familie Sanders tegen zich.
Een passende straf.
Die heb ik net gemistquote:Op woensdag 7 december 2011 20:15 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ludo heeft een Sanders Incorporated wallpaper!
Echt waar?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoezo? Nick heeft het gedaan.
Ja tochquote:
Laat het maar zo, we hebben al genoeg van die kort haar types.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik denk dat Sjoerd er met kort haar inderdaad een stuk toffer uitziet.
Het gaat om wat Maxime de familie Sanders allemaal geflikt heeft, zonder daarvoor ooit gestraft te worden.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja toch. Hij was in de weer met die placebo's toch?
Ja of andersom.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:28 schreef Frey het volgende:
[..]
Het gaat om wat Maxime de familie Sanders allemaal geflikt heeft, zonder daarvoor ooit gestraft te worden.
Achterdeur.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:31 schreef amaranta het volgende:
Zo, die heeft vast geen last meer van dr hechtingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |