abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105221813
Meld hier:
• Wanneer je begonnen bent of wanneer je gaat beginnen met lessen.
• Hoeveel lessen je hebt gehad.
• Hoe vaak je instructeur al heeft moeten ingrijpen en wat je denkt daaraan te gaan doen.
• Wanneer je examen hebt en mentale steun kan gebruiken.
• Wanneer je geslaagd bent.

De geslaagden van 2004 zijn o.a. hier te vinden.
De geslaagden van 2005 zijn o.a. hier te vinden.
De geslaagden van 2006 zijn o.a. hier te vinden.
De geslaagden van 2007 zijn o.a. hier te vinden.
De geslaagden van 2008 zijn o.a. hier te vinden.
De geslaagden van 2009 zijn o.a. hier te vinden.
De geslaagden van 2010 zijn o.a. hier te vinden.

Geslaagden 2011:
• zatoichi (10 januari)
• karton (11 januari)
• -_Guitarist_- (12 januari)
• Jappe90 (13 januari)
• MJay1 (17 januari)
• SBM22 (24 januari)
• Made-In-Holland (25 januari)
• Yuri_Boyka (4 februari)
• DombohetOlifantje1 (7 februari)
• Zjefke (10 februari)
• Robinml (2 maart)
• stefannetjuh (3 maart)
• misslady83 (4 maart)
• Sokz (12 maart)
• -tape- (14 maart)
• HalvinCarris (22 maart)
• LovelyLady (24 maart)
• FruitenCo (11 april)
• eriksd (13 april)
• ftpfreak (15 april)
• Jetfly (20 april)
• honkhonk (27 april)
• HerrFl1ck (3 mei)
• NatteBever (4 mei)
• .Neovo. (9 mei)
• Krimpen (9 mei)
• waj1 (11 mei)
• bokkepoot (11 mei)
• OomBrouwer (12 mei)
• Cortax (12 mei)
• Janeiros (16 mei)
• Yaku (17 mei)
• Fukjoeman (19 mei)
• WinnieWana (25 mei)
• blingbling11 (31 mei)
• t.coenraad (22 juni)
• Jochemz (27 juni)
• 2xuq773pps (28 juni)
• ZuidGrens (29 juni)
• Warrick21 (11 juli)
• Hitomi (14 juli)
• yosander (15 juli)
• Eva4Evah (19 juli)
• Megaman (30 juli)
• Spies (2 augustus)
• Mountman (5 augustus)
• Boterbartje (9 augustus)
• Frontrow (10 augustus)
• Dale__Cooper (12 augustus)
• Soempie (15 augustus)
• GevaarOpDeWeg (18 augustus)
• caffeinjunk (25 augustus)
• TwenteFC (1 september)
• TheHunterAmin (6 september)
• rookworst4 (14 september)
• Martijn93 (21 september)
• Mwanatabu (28 september)
• WG1122 (18 oktober)
• Xanland (5 november)
• 12345r (16 november)
• IJsdraakje (18 november)
• Niles-Crane (21 november)
• allroms (21 november)
• Haags_kwartiertje (21 november)
• Linds155 (22 november)
• Nagelschaartje (23 november)
• -Roy- (29 november)
• Mandéra (5 december)
• flatsj (5 december)
• Oberonn (5 december)

Iedereen die de komende tijd theorie en/of praktijkexamen heeft. Succes! ^O^

De OP is hier terug te vinden.

[ Bericht 2% gewijzigd door IJsdraakje op 05-12-2011 22:07:29 ]
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_105222229
quote:
17s.gif Op maandag 5 december 2011 19:55 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Jep. Ze kunnen je vragen wat wat is onder de motorkap (dus waar zit de accu, waar check je je olie, dat soort dingen), ze kunnen verlichting gaan checken en ze kunnen je vragen waar de lampjes in je dashboard voor dienen. Volgens mij was dat het wel.
Als het goed is legt je instructeur alles vooraf uit en geeft het niet eens als je niet alles weet!
pi_105222360
Zeker bij je TTT geeft het niet als het niet weet
pi_105222407
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 20:02 schreef Mandéra het volgende:

[..]

Als het goed is legt je instructeur alles vooraf uit en geeft het niet eens als je niet alles weet!
Met TTT's zeker niet nee. :) Maar omdat ze het zoveel mogelijk als een "echt" examen behandelen, kan het erin zitten. Maar niks om je écht zorgen over te gaan maken.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_105222447
En een aantal geslaagden toegevoegd aan de OP, maar toen had ik geen zin meer. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_105225173
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 20:05 schreef H-D het volgende:
Zeker bij je TTT geeft het niet als het niet weet
Dus dat is niet een onderdeel dat je goed moet hebben om de vrijstelling te krijgen?
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_105225244
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 20:47 schreef Trinitrobenzeen het volgende:

[..]

Dus dat is niet een onderdeel dat je goed moet hebben om de vrijstelling te krijgen?
Nee, voor vrijstelling moet je je bijzondere verrichtingen in orde hebben.
pi_105225269
quote:
17s.gif Op maandag 5 december 2011 20:06 schreef IJsdraakje het volgende:
En een aantal geslaagden toegevoegd aan de OP, maar toen had ik geen zin meer. :')
Voeg mij nog ffkes toe draak! 5 december geslaagd. :)
pi_105225493
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 20:47 schreef Trinitrobenzeen het volgende:

[..]

Nee dan moet je gewoon je bijzondere verrichtingen voldoende uitvoeren
  maandag 5 december 2011 @ 20:55:02 #10
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_105225617
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 20:49 schreef Mandéra het volgende:

[..]

Een rijbewijs van marsepein teld niet :D
Feli ^O^
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_105225830
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 20:49 schreef Mandéra het volgende:

[..]

Er moeten er nog meer tussen, maar ik heb geen zin meer. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_105227676
Nagelschaartje klaar? Gefeliciteerd alsnog :)
pi_105228292
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 20:55 schreef Rucky het volgende:

[..]

Een rijbewijs van marsepein teld niet :D
Feli ^O^
FFFFUUUUUUUU!!!!! :') :')

Maar thanks :) :)
pi_105229271
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 21:26 schreef t.coenraad het volgende:
Nagelschaartje klaar? Gefeliciteerd alsnog :)
Ja :D
Sinds afgelopen vrijdag rijd ik zelfs in mijn eigen auto rond O+

edit: En ik ga nu door niet op te letten tot 60 in z'n 2, rijd een halve straat door in z'n 1, mijn instructeur zou geschokt zijn :'). Maar zo'n oude bak slaat wel sneller af dan de leswagen :').

O en ik heb al een halve parkeergarage doorgereden met de handrem er nog op, het is dus bevestigd dat ik echt een vrouw ben :')

[ Bericht 28% gewijzigd door Nagelschaartje op 05-12-2011 22:07:19 ]
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_105229850
Even IJs wat werk uit handen nemen, ik heb hem bij mijn eigen verslag opgepakt :)
• -Roy- (29 november)
• Mandéra (5 december)
• flatsj (5 december)
• Oberonn (5 december)
pi_105230032
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 22:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Even IJs wat werk uit handen nemen, ik heb hem bij mijn eigen verslag opgepakt :)
• -Roy- (29 november)
• Mandéra (5 december)
• flatsj (5 december)
• Oberonn (5 december)
:*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_105243180
Om 11:10 wordt ik opgehaald om naar het CBR te gaan voor TTT, mooi dat het regent -> weinig fietsers. Ben wel een beetje zenuwachtig maar aan de andere kant denk ik gewoon stukje rijden, niets bijzonders aan :p
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_105244759
Nou, ben geslaagd hoor :D Verhaaltje komt later!
pi_105245388
Gefeliciteerd aan alle geslaagden!

Mijn vorige twee lessen gingen niet zo goed, de eerste was ik ziek en de tweede was ik gewoon stom bezig. Hoop dat a.s. woensdag beter gaat, ga proberen het als een echt examen te zien en gewoon altijd kijken, maar daar heb ik nog veel moeite mee.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_105248491
TTT gehaald :D Er gingen wel wat dingen mis, maar de bijzondere verrichtingen gingen goed *O*

Ik reed bijna een fietser aan xD En mijn grootste aandachtspunt is dat ik meer van te voren situaties moet gaan zien en niet pas erover gaan nadenken als ik er midden in zit. 22 December afrijden, hopelijk gaat het dan iets beter. Bijzondere verrichtingen zijn iig gehaald.
pi_105251848
Verhaaltje :

Eindelijk geslaagd. Ik ben sinds april bezig, en heb in die lange tijd maar 26 lessen gehad. Vandaag was dus de dag dat het zou moeten gebeuren. Man, wat was ik de avond ervoor zenuwachtig. Ik heb vannacht ook elk uur op mijn klok gezien. Helaas ben ik nou eenmaal iemand die zich snel zenuwachtig maakt.

Maar goed, deze ochtend viel het vreemd genoeg wel mee. Het plan was om 9 uur opgehaald te worden, maar kreeg een berichtje dat ik 8:45 al opgehaald zou worden. Blijkt het mijn neefje te zijn, die ook bij mijn instructeur lest. Erg grappig! Hij reed de helft van het stukje naar zijn huis, en ik de andere helft. Dat ging prima. Nadat ik hem had afgezet moest ik nog even inrijden. Dat ging niet echt van een leien dakje. Ik maakte stomme foutjes, zag een stopbord niet en ik kon mij echt wel voor de kop slaan, en mijn instructeur denk ik ook. Al met al werd ik er gelukkig niet zenuwachtiger door. Ik dacht bij mijzelf : Straks doe ik het gewoon wel foutloos!

Nou, richting CBR, geparkeerd en even met mijn instructeur basis dingen over de auto doorgenomen. Ik had gisteravond even snel mijn theorieboek er bij gepakt, dus dat wist ik allemaal prima te beantwoorden. Richting het gebouw van het CBR toe lopende, stond er een vrouw een sjekkie te roken en mijn instructeur kende haar blijkbaar. Eerste blik een hele aardige vrouw, en ze zag er ook vrolijk uit. Toen liepen we naar binnen en keek hij op de lijst wie ik als examinator had. Bleek het haar te zijn. Wat een toeval en ik was blij aangezien ze zo amicaal was. Ik heb nog even snel een kop koffie naar achter gewerkt en toen met haar aan tafel gaan zitten. Paar vragen over hoe ik denk te rijden, wat voor opdrachten ik kon verwachten etc. en we waren klaar om te vertrekken.

Ik stapte in en ze vroeg meteen na de auto op het contact te zetten naar paar betekenissen van 3 brandende lichtjes op het dashboard, en dat kon ik prima beantwoorden. Ik startte de auto, en ik reed weg. Meteen goed kijken bij de uitrit, en ik gaste gelijk goed door. Ze was heel spraakzaam en we hadden het zoal over de eurocrisis, mijn opleiding en toekomst en over ditjes en datjes. Ze stelde mij ontzettend op mijn gemak. Het autorijden vond ik ondertussen goed gaan. Ik moest gelijk richting de A44 om richting het dorp waar ik woon te rijden. Daar heb ik geluk mee, omdat het daar qua verkeer erg rustig is en ik natuurlijk de weg en situaties al goed ken. In het dorp moest ik in de woonwijk parkeren. Ik zag gelijk een plek wat mij makkelijk leek en ik twijfelde geen moment om 'm daar neer te zetten. In principe was het eigenlijk een stopopdracht wat ik uitvoerde, maar het is en blijft parkeren. Ze vond het prima. Toen netjes weggereden, de straat verderop meteen links in en daar moest ik een keeropdracht doen. Ik spotte aan mijn linkerkant een kleine inrit van een garage, en daar ging ik meteen op af. Ik heb 'm netjes gekeerd en dat vond ze ook helemaal prima. Daarna verder door het dorp gereden, wat naar mijn gevoel wel goed ging. Ik had wel een moment waar ik mijn sociale skills kon laten zien door een auto even voor te laten gaan, omdat een stilstaande vrachtauto deze in de weg stond. Achteraf bleek dat ik juist daar tuttig deed en beter eerst had kunnen gaan. Nja, verder niets bijzonders. Ik zat af en toe wel een beetje te kloten met de koppeling, maar dat kwam echt door de zenuwen, en ik denk dat zij dat ook doorhad.

Nou, het dorp uitgereden en weer richting het CBR. Ik heb niet met het navigatiesysteem gereden, maar puur als clusteropdracht zelfstandig weer terug. Ik wist het toch wel te vinden. Dat ging ook allemaal goed. Uiteindelijk weer aangekomen bij het CBR moest ik een parkeervak zoeken. Eerst wees ze er een aan vlak voor mij, maar op het laatste moment veranderde ze van gedachte en wees ze er eentje verderop aan. Dat was een rotplek en ik kon daar niet in een keer goed parkeren. Ik stond dus scheef. Dus ik wou even naar achteren om vervolgens recht te eindigen, maar ze zei dat dat niet nodig was. Ze vond het prima zo. Motor uit en terug naar het gebouw. Hoe ik geparkeerd had zag er trouwens echt NIET uit :P

Ondertussen had ik het gevoel dat ik niet geslaagd was. Waarom, geen idee, maar het voelde niet als een super rit. Misschien had zij iets opgemerkt wat ik fout deed, waar ik misschien zelf niet iets in de gaten van had.

In het gebouw aangekomen kreeg ik gelijk een hand met de mededeling dat ik geslaagd was. Ik kon het eigenlijk niet geloven, maar uit het gesprek later liet ze blijken dat ik het erg goed had gedaan met zelfs een compliment dat ze graag meer van mijn soort vandaag zou willen zien. Kan niet beter lijkt mij!

Ik ben gelijk pasfoto's gaan maken en naar het gemeentehuis gegaan om 'm aan te vragen. Ik kan 'm vrijdag ophalen, maar waarschijnlijk ligt 'ie er woensdag al. Mijn dag kan in ieder geval niet meer stuk :D
pi_105259502
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:26 schreef WG1122 het volgende:
Verhaaltje :

Eindelijk geslaagd. Ik ben sinds april bezig, en heb in die lange tijd maar 26 lessen gehad. Vandaag was dus de dag dat het zou moeten gebeuren. Man, wat was ik de avond ervoor zenuwachtig. Ik heb vannacht ook elk uur op mijn klok gezien. Helaas ben ik nou eenmaal iemand die zich snel zenuwachtig maakt.

Maar goed, deze ochtend viel het vreemd genoeg wel mee. Het plan was om 9 uur opgehaald te worden, maar kreeg een berichtje dat ik 8:45 al opgehaald zou worden. Blijkt het mijn neefje te zijn, die ook bij mijn instructeur lest. Erg grappig! Hij reed de helft van het stukje naar zijn huis, en ik de andere helft. Dat ging prima. Nadat ik hem had afgezet moest ik nog even inrijden. Dat ging niet echt van een leien dakje. Ik maakte stomme foutjes, zag een stopbord niet en ik kon mij echt wel voor de kop slaan, en mijn instructeur denk ik ook. Al met al werd ik er gelukkig niet zenuwachtiger door. Ik dacht bij mijzelf : Straks doe ik het gewoon wel foutloos!

Nou, richting CBR, geparkeerd en even met mijn instructeur basis dingen over de auto doorgenomen. Ik had gisteravond even snel mijn theorieboek er bij gepakt, dus dat wist ik allemaal prima te beantwoorden. Richting het gebouw van het CBR toe lopende, stond er een vrouw een sjekkie te roken en mijn instructeur kende haar blijkbaar. Eerste blik een hele aardige vrouw, en ze zag er ook vrolijk uit. Toen liepen we naar binnen en keek hij op de lijst wie ik als examinator had. Bleek het haar te zijn. Wat een toeval en ik was blij aangezien ze zo amicaal was. Ik heb nog even snel een kop koffie naar achter gewerkt en toen met haar aan tafel gaan zitten. Paar vragen over hoe ik denk te rijden, wat voor opdrachten ik kon verwachten etc. en we waren klaar om te vertrekken.

Ik stapte in en ze vroeg meteen na de auto op het contact te zetten naar paar betekenissen van 3 brandende lichtjes op het dashboard, en dat kon ik prima beantwoorden. Ik startte de auto, en ik reed weg. Meteen goed kijken bij de uitrit, en ik gaste gelijk goed door. Ze was heel spraakzaam en we hadden het zoal over de eurocrisis, mijn opleiding en toekomst en over ditjes en datjes. Ze stelde mij ontzettend op mijn gemak. Het autorijden vond ik ondertussen goed gaan. Ik moest gelijk richting de A44 om richting het dorp waar ik woon te rijden. Daar heb ik geluk mee, omdat het daar qua verkeer erg rustig is en ik natuurlijk de weg en situaties al goed ken. In het dorp moest ik in de woonwijk parkeren. Ik zag gelijk een plek wat mij makkelijk leek en ik twijfelde geen moment om 'm daar neer te zetten. In principe was het eigenlijk een stopopdracht wat ik uitvoerde, maar het is en blijft parkeren. Ze vond het prima. Toen netjes weggereden, de straat verderop meteen links in en daar moest ik een keeropdracht doen. Ik spotte aan mijn linkerkant een kleine inrit van een garage, en daar ging ik meteen op af. Ik heb 'm netjes gekeerd en dat vond ze ook helemaal prima. Daarna verder door het dorp gereden, wat naar mijn gevoel wel goed ging. Ik had wel een moment waar ik mijn sociale skills kon laten zien door een auto even voor te laten gaan, omdat een stilstaande vrachtauto deze in de weg stond. Achteraf bleek dat ik juist daar tuttig deed en beter eerst had kunnen gaan. Nja, verder niets bijzonders. Ik zat af en toe wel een beetje te kloten met de koppeling, maar dat kwam echt door de zenuwen, en ik denk dat zij dat ook doorhad.

Nou, het dorp uitgereden en weer richting het CBR. Ik heb niet met het navigatiesysteem gereden, maar puur als clusteropdracht zelfstandig weer terug. Ik wist het toch wel te vinden. Dat ging ook allemaal goed. Uiteindelijk weer aangekomen bij het CBR moest ik een parkeervak zoeken. Eerst wees ze er een aan vlak voor mij, maar op het laatste moment veranderde ze van gedachte en wees ze er eentje verderop aan. Dat was een rotplek en ik kon daar niet in een keer goed parkeren. Ik stond dus scheef. Dus ik wou even naar achteren om vervolgens recht te eindigen, maar ze zei dat dat niet nodig was. Ze vond het prima zo. Motor uit en terug naar het gebouw. Hoe ik geparkeerd had zag er trouwens echt NIET uit :P

Ondertussen had ik het gevoel dat ik niet geslaagd was. Waarom, geen idee, maar het voelde niet als een super rit. Misschien had zij iets opgemerkt wat ik fout deed, waar ik misschien zelf niet iets in de gaten van had.

In het gebouw aangekomen kreeg ik gelijk een hand met de mededeling dat ik geslaagd was. Ik kon het eigenlijk niet geloven, maar uit het gesprek later liet ze blijken dat ik het erg goed had gedaan met zelfs een compliment dat ze graag meer van mijn soort vandaag zou willen zien. Kan niet beter lijkt mij!

Ik ben gelijk pasfoto's gaan maken en naar het gemeentehuis gegaan om 'm aan te vragen. Ik kan 'm vrijdag ophalen, maar waarschijnlijk ligt 'ie er woensdag al. Mijn dag kan in ieder geval niet meer stuk :D
Gefeliciteerd joh, hopelijk rijd ik ook zo goed als ik binnenkort moet afrijden *O*
  dinsdag 6 december 2011 @ 19:49:42 #23
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_105266261
Hoeveel tijd zit er ongeveer tussen TTT en examen?
pi_105267952
TTT doe je meestal rond 2/3 - driekwart van je rijopleiding.
pi_105268350
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 21:55 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Ja :D
Sinds afgelopen vrijdag rijd ik zelfs in mijn eigen auto rond O+

edit: En ik ga nu door niet op te letten tot 60 in z'n 2, rijd een halve straat door in z'n 1, mijn instructeur zou geschokt zijn :'). Maar zo'n oude bak slaat wel sneller af dan de leswagen :').

O en ik heb al een halve parkeergarage doorgereden met de handrem er nog op, het is dus bevestigd dat ik echt een vrouw ben :')
_O-
Afslaan: check :@
Wegrijden met handrem: check :@

Parkeren bij jou ook een ramp?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_105269160
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 20:28 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

_O-
Afslaan: check :@
Wegrijden met handrem: check :@

Parkeren bij jou ook een ramp?
:Y
Heb zelfs al met m'n koplamp tegen een andere auto zijn koplamp aan gezeten :@ . Gelukkig had ik het direct door dus geen schade en was er een toevallige voorbijganger die me hielp om uit die situatie te komen :').

Het is niet eens zozeer gebrek aan inzicht naar mijn idee, maar gebrek aan vertrouwen. Ik ben bang dat ik het niet goed doe en durf dan niet door te zetten. Maar het gaat langzaam beter. Kan gewoon merken dat ik niet meer heb geparkeerd sinds m'n TTT, die was in september geloof ik :').

O en ook een leuke: Bij de parkeergarage met het halve lichaam het raampje uit omdat ik te ver van het kaartjes apparaat af sta :')
pi_105269326
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 20:44 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Heb zelfs al met m'n koplamp tegen een andere auto zijn koplamp aan gezeten :@ . Gelukkig had ik het direct door dus geen schade en was er een toevallige voorbijganger die me hielp om uit die situatie te komen :').

Het is niet eens zozeer gebrek aan inzicht naar mijn idee, maar gebrek aan vertrouwen. Ik ben bang dat ik het niet goed doe en durf dan niet door te zetten. Maar het gaat langzaam beter. Kan gewoon merken dat ik niet meer heb geparkeerd sinds m'n TTT, die was in september geloof ik :').

O en ook een leuke: Bij de parkeergarage met het halve lichaam het raampje uit omdat ik te ver van het kaartjes apparaat af sta :')
Je weet dat je ook kan uitstappen zegmaar hè? :+
pi_105269420
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 20:44 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Oehhh close...geschrokken?
quote:
Hahaha ik had TTT in maart en reed eind september af. Dat was dus even diep graven van hoemoetutookalweer.
quote:
Waahahaha check :@ :')
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_105269777
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 20:47 schreef H-D het volgende:

[..]

Je weet dat je ook kan uitstappen zegmaar hè? :+
Werkt hetzelfde als als je iets moet pakken als je in bed ligt. Dan ga je er alles aan doen om met je voeten in het bed te blijven :'). Tenminste zo werkte het bij mij :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 20:49 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Oehhh close...geschrokken?

[..]

Hahaha ik had TTT in maart en reed eind september af. Dat was dus even diep graven van hoemoetutookalweer.

[..]

Waahahaha check :@ :')
Ik schrok niet zozeer, maar ik baalde zo ontzettend van mezelf, was zo gefrustreerd. Achteraf bedacht ik me dat ik de verkeerde punten had gebruikt om te draaien (was fileparkeren). De auto ervoor stond andersom, dus met de neus richting de lege plek. Toen ben ik blijkbaar in de war geraakt en bij de spiegel gaan draaien in plaats van bij het einde van de auto. Het was dus in ieder geval geen wonder dat het mis ging :').

Ik krijg hem nu wel geparkeerd, maar recht valt het niet te noemen :'). En dat maakt me ook niet zoveel uit, ik neem goed de tijd om te parkeren en ga er vanuit dat het vanzelf soepeler zal gaan.
pi_105270227
Vanmorgen stond ik op de bus te wachten, komt er een bmw aan die voor m'n neus gaat fileparkeren. Nou lukt dat bij mij nog niet goed, dus ik aandachtig kijken op welk moment hij gaat draaien enzo. Na de eerste poging staat hij mega scheef, nog maar een keer dus. Bij de tweede poging stopt 'ie net op tijd anders was hij tegen de auto voor hem gereden. En na de derde poging staat hij nóg schever dan bij de eerste keer. Rijdt hij verder om ergens anders maar te parkeren :P
pi_105279304
Ik wil ook mijn rijbewijs :( Ik heb echt pech gehad met mijn examen als ik zo de verslagjes lees zeg.
Stomme achterlijke polen met hun busjes.

@Oberonn
Jij bent dus mooi in Roosendaal gebleven :P Ik moest en moet daar 20 december weer afrijden. Alleen mijn eerste keer ben ik buiten het CBR niet eens in Roosendaal geweest ><. Heb de eerste afslag naar Wouw moeten nemen en overal moeten rijden waar 9/10 niet komen met het afrijden xD
Hopen dat ik in mn herkansing wel in roosendaal blijf. Zal wel, aangezien ik nu ook weer moet parkeren/keren en ik in de spits zit ( :
pi_105280674
De kans dat je in Roosendaal blijft is sowieso vele malen groter dan dat je eruit moet.. dus wat dat betreft moet dat wel mee zitten (ik denk 9 staat op 1). Overigens was het grootste deel van de rit onbekend terrein en zat ik bijna alleen maar bij uitritten, 30km zones, etc.

Het zou dus niet terecht zijn om te zeggen dat ik mijn rijbewijs met geluk heb gehaald want heb echt nog wel wat lastige situaties gehad :P maar het zat op zich wel mee inderdaad :)
pi_105281905
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 00:29 schreef Oberonn het volgende:
De kans dat je in Roosendaal blijft is sowieso vele malen groter dan dat je eruit moet.. dus wat dat betreft moet dat wel mee zitten (ik denk 9 staat op 1). Overigens was het grootste deel van de rit onbekend terrein en zat ik bijna alleen maar bij uitritten, 30km zones, etc.

Het zou dus niet terecht zijn om te zeggen dat ik mijn rijbewijs met geluk heb gehaald want heb echt nog wel wat lastige situaties gehad :P maar het zat op zich wel mee inderdaad :)
Klopt :). Wat ik hoorde van een paar instructeurs is dat de examinator die ik had bijna altijd naar Wouw en omstreken rijdt. De rit ging ook heel lekker alleen maakte ik een fout omdat ik mezelf liet opfokken door een situatie waar ik niet vlot genoeg was daarvoor ;p.

Heb 20 december met mijn herkansing wel hetzelfde tafelnummer. Dus wellicht weer dezelfde examinator.

Maar gefeliciteerd iig :) kreeg je een clusteropdracht/navigatie of wat?
pi_105290415
Nee het was allemaal erg standaard.. Gewoon rijden op nav en even zonder, hij vroeg ook geen technische dingen of situaties :p
pi_105300752
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 12:37 schreef Oberonn het volgende:
Nee het was allemaal erg standaard.. Gewoon rijden op nav en even zonder, hij vroeg ook geen technische dingen of situaties :p
Haha nice :P Deed die bij mij ook niet. Welke examinator had je, of weet je niet meer?
pi_105301348
Weet niet :( als ik zijn naam hoor weet ik het wel, maar heb hem niet onthouden
pi_105301696
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 17:24 schreef Oberonn het volgende:
Weet niet :( als ik zijn naam hoor weet ik het wel, maar heb hem niet onthouden
Ik had voor mijn TTT Dekkers en voor mijn examen weet ik ook even niet meer :O ook een oudere man.
pi_105302112
Vanmiddag voor het eerst een stukje zelf gereden, je voelt je echt super vrij als je je rijbewijs hebt! :)
pi_105302179
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 17:44 schreef Mandéra het volgende:
Vanmiddag voor het eerst een stukje zelf gereden, je voelt je echt super vrij als je je rijbewijs hebt! :)
Haha, maak me maar jaloers! :( Nee grapje, geloof ik best! Is het wennen zo zonder iemand naast je?
pi_105326098
Morgen (vandaag) weer rijles sinds ik gezakt ben vorige week :(. Heb er wel zin in, weer lekker rijden :) Weer wat ervaring op doen. Ik ga beetje de route rijden die ik met het examen heb gereden denk ik. Aangezien mijn examinator toen zin had om ergens heen te rijden waar je normaal niet afrijdt :').

En ik ga maar weer mijn bijzondere verrichtingen oefenen... aangezien ik de volgende keer dus geen vrijstelling meer heb.
pi_105327213
Ik word zo opgehaald voor een stukje rijden voor het examen. Nou maar hopen dat ik slaag. Ik moet om 8:00 afrijden. En morgen verloopt mijn theorie. Word er een beetje misselijk van bij de gedachte dat ik mijn theorie opnieuw moet doen. Zo ik zal vandaag echt mijn best gaan doen.

Tot straks dan maar!!
pi_105331540
Gehaaaaallld ik ben geslaagd!!!!! Yoepie wat een last van mijn schouders.
Vanavond zal ik een verslagje plaatsen.
pi_105331567
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 11:28 schreef Tafersit het volgende:
Echt op de valreep, hé? :D

Gefeliciteerd!
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_105331610
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 01:30 schreef denkel het volgende:
Morgen (vandaag) weer rijles sinds ik gezakt ben vorige week :(. Heb er wel zin in, weer lekker rijden :) Weer wat ervaring op doen. Ik ga beetje de route rijden die ik met het examen heb gereden denk ik. Aangezien mijn examinator toen zin had om ergens heen te rijden waar je normaal niet afrijdt :').

En ik ga maar weer mijn bijzondere verrichtingen oefenen... aangezien ik de volgende keer dus geen vrijstelling meer heb.
Eigenlijk zou die vrijstellingen gewoon langer geldig moeten zijn') zeker voor het bedrag van een TTT :o
pi_105331624
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 11:28 schreef Tafersit het volgende:
Gefeliciteerd!!
  donderdag 8 december 2011 @ 12:09:27 #46
309946 Ricksnor
Ik ben Rick met een snor.
pi_105332834
Ook geslaagd vanmorgen! ^^
Eindelijk, na 3 keer. Ik was rond 11:00 klaar. Kan ik hem dan vandaag nog aanvragen?
pi_105333007
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 12:09 schreef Ricksnor het volgende:
Eindelijk, na 3 keer. Ik was rond 11:00 klaar. Kan ik hem dan vandaag nog aanvragen?
Ik was om 10 uur geslaagd en heb hem om 11.30 bij de gemeente aangevraagd :)

Gefeliciteerd aan de geslaagden! *O*
pi_105333177
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 12:09 schreef Ricksnor het volgende:
Dat kan volgens mij al direct nadat de examinator de uitslag in zijn/haar pda heeft ingevoerd.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_105340939
Gefeliciteerd alle geslaagden vandaag :D

Ik heb net weer eerste rijles gehad van 2 uur sinds ik gezakt ben. Ging wel goed. Alleen was in het begin wat twijfelachtig geworden bij kruispuntjes oversteken, ging twijfelen wanneer ik over kon.
Kwam volgens mn instructrice omdat ik daar een fout maakte waardoor ik gezakt was in mijn examen. Ze vond het overigens erg jammer dat ik gezakt was, ze gunde het me wel :( omdat ik al zo goed reed. Ook tijdens het examen, maar ik liet me gewoon van mn stuk brengen :( achja.

We hebben alle bijzondere verrichtingen ook weer gedaan. Aangezien ik die weer moet doen, maar was volgens haar eigenlijk ook wel weer een voordeel, omdat je dan weer minder kans hebt om moeilijke situaties tegen te komen.

Fileparkeren 2x gedaan, alle 2 de keren in 1x perfect :)
Stopopdrachtje gedaan, kan weinig fout aan gaan natuurlijk. Daarna in 1x gekeerd en in steken, ging ook allebei in 1x goed, net zoals het vooruit inparkeren wat we een paar keer gedaan hebben.

Daarna gingen we hetgeen doen waar ik wat minder goed in ben :') Namelijk het achteruit in parkeren. Veel mensen vinden dit makkelijk als je in de situatie bent dat je 3 lege vakken hebt :P maar ik vind dat juist lastiger omdat je dan je instuur moment op die lijnen moet gaan baseren. Op de een of andere manier zit ik de helft van de keren fout.

Daarom gingen we maar ergens achteruit inparkeren waar je een leeg vak had tussen 2 auto's. En dit ging 3x op een rij, bij verschillende vakken in 1x perfect. Dit vind ik dus een stuk makkelijker omdat je dan de hoogte van de auto kunt zien en hierop kunt inschatten wanneer je in moet sturen. Ook zie je dan makkelijker wanneer je het net niet haalt en dan dus makkelijker bij kan sturen.

Maar voorderest ging alles prima dus :) Volgende week nog 2 uur les midden in de spits. Omdat mijn examen ook in de spits is. Om 15:50, tenminste, dan begint die net goed op gang te komen.
Dus mn herkansing zou wel moeten gaan lukken. Maar je weet nooit natuurlijk.

Moest trouwens nog met een meisje van 16,5/17 mee rijden. En daar kreeg je me toch hartkloppingen van. Wist niet dat je een auto zo hard kon laten stil vallen haha, zat met mn hoofd tegen de stoel :')
Maar ik ben levend thuis gekomen :D
pi_105355586
Weer een goed dagje vandaag zo te zien, gefeliciteerd aan alle geslaagden! *O*

Ik kan pas 14 december weer lessen (nadat ik 23 november was gezakt), ik mis het toch wel een beetje dat autorijden :D

Ik heb overigens nog nooit achteruit moeten parkeren...dat is toch geen verplicht onderdeel voor het examen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')