quote:Op zondag 11 december 2011 16:18 schreef Nijna het volgende:
Ik heb lekker geslapen vannacht
kerstkaarten zijn geschreven en gepost
de kerstboom staat
ik ben crea geweest met mn oudste dochter
en voor de rest: laat maar.
Ach je hoeft niet constant positief te zijn hoor, en voor zover ik weet mag je je ei ook gewoon kwijt.quote:Op zondag 11 december 2011 17:15 schreef MaJo het volgende:
Ik ben blij dat het topic weer open is maar ik vind het nog steeds nergens op slaan. Negatieve posts is inherent aan een depressietopicEn ik vind dat we elkaar altijd genoeg proberen op te beuren, dus om nu opeens geforceerd positief te gaan zitten doen vind ik echt een beetje onzin
Ik ben sowieso chagrijnig, ik ben nu al 4 weken kotsmisselijk, ik word er gillend gek van. Dus misschien kan ik wel wat minder hebben vandaag, maar een topic zomaar dichtgooien zonder dat daar enige aanleiding voor was vind ik echt belachelijk.
Ik was ook lichtelijk cynisch...quote:Ach je hoeft niet constant positief te zijn hoor, en voor zover ik weet mag je je ei ook gewoon kwijt.
Ik snap de verandering ook niet helemaal hoor
Is prima!quote:Op zondag 11 december 2011 17:17 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Ik ga je binnenkort terug PM'en. De pm-pagina is geblokt op mijn werk, dus dat is niet handig. En nu tik ik vanaf m'n foon, ook niet heel handig.
Oftewel, komt eraan
Proost!quote:Op zondag 11 december 2011 18:37 schreef Nyota het volgende:
Nou, daar ga ik dan: mijn eerste 25mg sertraline...
Succes!quote:Op zondag 11 december 2011 18:37 schreef Nyota het volgende:
Nou, daar ga ik dan: mijn eerste 25mg sertraline...
Heb een kleine kater van gisteren, dus heb al de hele dag een drogere mondquote:Op zondag 11 december 2011 19:28 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Succes!
Ik had meteen een droge mond, jij?
Hier een rustige zondag gehad. Zo weer terug naar de kliniek. Wel weer een vervelend moment altijd, afscheid nemen van mn schatje en alleen moeten slapen enzo. Maar hoop dat ik nu wat vaker een nachtje thuis kan slapen
Dan proost ik straks wel op je als ik mijn dosis van vandaag inneem, dat doe ik altijd s'avonds ivm bijwerkingen, en dat duffe en hoofdpijn is voor mij in ieder geval normaal, had ik ook in het begin,quote:Op zondag 11 december 2011 19:01 schreef Murmeli het volgende:
Ja potver, toen ik mijn paroxetine er vanmorgen in mikte was het topic dicht. Vals!![]()
Volgens mij ben ik er lui van...
Ik drink helemaal geen alcohol, maar mijn ma heeft dezelfde pillen als mij (familieverpakkingquote:Op zondag 11 december 2011 19:42 schreef MaJo het volgende:
Hoe doen jullie dat trouwens met AD en alcohol? Toen ik begon met Citalopram heb ik geloof ik 9 maanden geen alcohol gedronken. Nu 2 weken bezig met Wellbutrin en vind het wel spannend om weer te gaan drinken. Nu ben ik steeds misselijk dus dat helpt me wel om niet te drinken
Doe dat maar....quote:Op zondag 11 december 2011 19:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dan proost ik straks wel op je als ik mijn dosis van vandaag inneem, dat doe ik altijd s'avonds ivm bijwerkingen, en dat duffe en hoofdpijn is voor mij in ieder geval normaal, had ik ook in het begin,
vandaag heb ik:
uitgeslapen
Boodschappen gedaan![]()
patatjes gebakken in onze nieuwe pan!![]()
Teveel gegeten, maar het ijs was ook veel te lekker![]()
Mijn vriend overgehaald om dit jaar mee naar het huis van Serious request te gaan
Maar wat drink je dan? Sterke drank? Ik drink op zijn tijd een wijntje (mag geen sterke drank ivm medicatie/spierziekte) en daarvan ga ik niet op m'n kop staan. Of ik moet die fles alleen leegdrinken..quote:Op zondag 11 december 2011 20:09 schreef Sylvana het volgende:
Ik drink helemaal niet met alle pillen die ik slik. Toen ik alleen nog maar Sertraline had heb ik 1 keer een glaasje geprobeerd, maar toen stond ik al op mijn kop
Als je ieder weekend op stap kunt dan moet je verder wel een leuk leven hebbenquote:Op zondag 11 december 2011 20:48 schreef MaJo het volgende:
Hmmm dan drink ik nog best veelAls we in het weekend gaan stappen drink ik zo een biertje of 6. Ik merkte wel met Citalopram dat drank dubbel zo hard aankwam als daarvoor, maar 1 drankje is wel weinig
En sowieso rijd ik niet als ik drink dus dat moet geen probleem zijn
Kan ook een vlucht zijn... Hoeft dus niet per se...quote:Op maandag 12 december 2011 00:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als je ieder weekend op stap kunt dan moet je verder wel een leuk leven hebben. Wat is jouw problematiek waardoor je toch aan de AD's zit?
Depressie en angststoornissen. Maar de AD werken bij mij zo goed dat ik nergens last van hebquote:Op maandag 12 december 2011 00:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als je ieder weekend op stap kunt dan moet je verder wel een leuk leven hebben. Wat is jouw problematiek waardoor je toch aan de AD's zit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |