Hij groet gewoon mensen uit beleefdheidquote:Op maandag 5 december 2011 20:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen mensen die zichzelf belangrijk vinden en aandacht naar zichzelf trekken, dat doet hij. Daar hak ik op in. Als hij kapt met de HOI!!!!!!!! omg ik zeg iemand gedag-dingen ben ik ook klaar met hem
Dus zodra hij kapt met zichzelf belangrijk vinden ben ik ook klaar met hem.
Ik vermoed dat jij niet veel voorstelt zonder wapentuig.quote:
Ik las neuken. En than I was like: ehw.quote:Op maandag 5 december 2011 20:16 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb zin om een POL'er in elkaar te beuken.
Mij nietquote:Op maandag 5 december 2011 20:16 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb zin om een POL'er in elkaar te beuken.
Auto's zijn liever dan mensen.quote:Op maandag 5 december 2011 20:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij hebt ook gewoon een baan.
Konklusie: EG moet gewoon met auto’s gaan werken.
Jij bent dan ook de enige die mijn vertrouwen in de autistische gemeenschap in Nederland weet te herstellen.quote:Op maandag 5 december 2011 20:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat dat aan gaat heb ik ook echt een autistenbaan, de hele dag in m'n eentje met cijfers bezig zijn en aan het einde van de dag mijn bevindingen naar m'n opdrachtgever mailen.
Maar goed, ik kan weer goed met mijn bazin opschieten die me eventueel in een traject voor hipo's wil sturen, dus we zien wel waar het schip strand. Nog ben ik gevuld met optimisme dat ondanks mijn handicap ik toch iets van het leven ga maken.
Juist.quote:
Freudiaans?quote:Op maandag 5 december 2011 20:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik las neuken. En than I was like: ehw.
Jij vergeet één ding, namelijk dat mijn hersens een aantal essentiele verbindingen missen. Je kan mij wel op mijn muil beuken, maar dan verwijder ik je halsslagader vakkundig uit je nek op een manier die men in de Nederlandse criminologie nog niet beschreven heeft.quote:Op maandag 5 december 2011 20:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vermoed dat jij niet veel voorstelt zonder wapentuig.
VS zei dat je een mietje bent.quote:Op maandag 5 december 2011 20:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij vergeet één ding, namelijk dat mijn hersens een aantal essentiele verbindingen missen. Je kan mij wel op mijn muil beuken, maar dan verwijder ik je halsslagader vakkundig uit je nek op een manier die men in de Nederlandse criminologie nog niet beschreven heeft.
Dat komt ook alleen omdat ik niet op z'n avances ingegaan ben, toen was ie op z'n pik getrapt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope.quote:
VS heeft wel altijd gelijk.quote:
Je zou gewoon minder moeten jankbekken en gewoon op een meet komen dan kan je het zelf zien.quote:Op maandag 5 december 2011 20:19 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik zou je adem er maar niet op inhouden.
Mooi !quote:Op maandag 5 december 2011 20:19 schreef Boze_Appel het volgende:
http://www.braindisorder.(...)lfshaven-in-de-mist/
Hier de_nuance.
Godzijdank.quote:
Dazzle is echt briljant, als ik die zie word ik helemaal warm van binnen.quote:Op maandag 5 december 2011 20:22 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zo ongeveer de mooiste honden die er zijn
Dazzle
Oh zeker, een mooi stukje stad.quote:Op maandag 5 december 2011 20:22 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Mooi !
Maar ook heel mooi op een zonnige zomerdag !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |