Ja, niet sociaal kunnen omgaan met mensen enzo.quote:Op maandag 5 december 2011 20:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vind oude mensen die hun hele leven werkloos zijn kanslozer dan jonge mensen die werkloos zijn.
ASS, dat is toch een soort autisme?
Ik vind dat geen ziekte. Krijg je daar een uitkering voor?quote:Op maandag 5 december 2011 20:12 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, niet sociaal kunnen omgaan met mensen enzo.
Cool.quote:Op maandag 5 december 2011 20:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik hang daar ook rond ouwe. boks.
Kan nog niet meedoenquote:Op maandag 5 december 2011 20:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
WK Tamponslingeren is geopend voor deelname.
Harder neuken.quote:
Ja, ik werkte tot voor kort op de achterhaven.quote:Op maandag 5 december 2011 20:12 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Cool.
Oud Delfshaven is wel mooi, met die bootjes enzo
Mensen zijn dan ook kut, dus hij heeft op dat punt helemaal gelijk.quote:Op maandag 5 december 2011 20:12 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, niet sociaal kunnen omgaan met mensen enzo.
Waarom doe je dit eigenlijk?quote:Op maandag 5 december 2011 20:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, hij heeft bergen baantjes gehad en door zijn ASS kan hij die niet behouden. Hij is wat ouder en anders is hij nog kanslozer dan hij al is
Iedereen is autistisch op zijn eigen manierquote:Op maandag 5 december 2011 20:13 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Waarom doe je dit eigenlijk?
Iemand met autisme zo jennen?
Echt ?quote:Op maandag 5 december 2011 20:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, ik werkte tot voor kort op de achterhaven.
Jij hebt ook gewoon een baan.quote:Op maandag 5 december 2011 20:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mensen zijn dan ook kut, dus hij heeft op dat punt helemaal gelijk.
Wacht maar totdat ik tijdens een meet op je arm zit te kwijlen en "hnnnnnn, hnnnn, hnnn" geluiden maak.quote:Op maandag 5 december 2011 20:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Iedereen is autistisch op zijn eigen manier
Ja, mooi uitzicht daarquote:Op maandag 5 december 2011 20:14 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Echt ?
Een goede vriend van mij woonde daar, was er heel vaak.
B_A en EG gaan een lange tijd terug.quote:Op maandag 5 december 2011 20:13 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik denk het niet.quote:Op maandag 5 december 2011 20:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je mij nogal verkeerd inschat.
Liever niet. Ik kom niet naar meets, dat is pas hardcore autisme.quote:Op maandag 5 december 2011 20:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wacht maar totdat ik tijdens een meet op je arm zit te kwijlen en "hnnnnnn, hnnnn, hnnn" geluiden maak.
Dan weet je pas echt wat autisme is.
Dat is geen reden hèquote:Op maandag 5 december 2011 20:14 schreef Cerbie het volgende:
[..]
B_A en EG gaan een lange tijd terug.
Hou je voor mij niet in hoorquote:Op maandag 5 december 2011 20:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Eigenlijk wilde ik hier een hele gemene en suggestieve reactie posten, maar laat ik het netjes houden, tenslotte kan ik in POL niet altijd de geesteszieke clown uithangen.
Wat dat aan gaat heb ik ook echt een autistenbaan, de hele dag in m'n eentje met cijfers bezig zijn en aan het einde van de dag mijn bevindingen naar m'n opdrachtgever mailen.quote:Op maandag 5 december 2011 20:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij hebt ook gewoon een baan.
Konklusie: EG moet gewoon met auto’s gaan werken.
Ik kan niet tegen mensen die zichzelf belangrijk vinden en aandacht naar zichzelf trekken, dat doet hij. Daar hak ik op in. Als hij kapt met de HOI!!!!!!!! omg ik zeg iemand gedag-dingen ben ik ook klaar met hemquote:Op maandag 5 december 2011 20:13 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Zekerquote:
Lees de quote's in mijn FoBo nog eens door en heroverweeg je standpunt.quote:Op maandag 5 december 2011 20:16 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Hou je voor mij niet in hoor
Kom maar jongen.quote:Op maandag 5 december 2011 20:16 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb zin om een POL'er in elkaar te beuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |