quote:Op maandag 5 december 2011 17:58 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik moet de keuken in. Iemand anders mag de eer nemen.
quote:Op maandag 5 december 2011 18:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Haha, deze komt niet als een verrassing.
Wiens vrouw ouwehoert er zoveel 's nachts?quote:
Zit je nu te lonken naar een dergelijk gesprek?quote:Op maandag 5 december 2011 20:02 schreef Slacentrifuge het volgende:
Even spieken of het hier nog over bloed gaat
Blood Sugar Sex Magik?quote:Op maandag 5 december 2011 20:02 schreef Slacentrifuge het volgende:
Even spieken of het hier nog over bloed gaat
Hallo !quote:
Niet in het bijzonder, al ben ik er altijd voor te porren.quote:Op maandag 5 december 2011 20:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zit je nu te lonken naar een dergelijk gesprek?
Generatiekloof, appeltje.quote:
WK Tamponslingeren is geopend voor deelname.quote:Op maandag 5 december 2011 20:05 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Niet in het bijzonder, al ben ik er altijd voor te porren.
Eigenlijk wilde ik hier een hele gemene en suggestieve reactie posten, maar laat ik het netjes houden, tenslotte kan ik in POL niet altijd de geesteszieke clown uithangen.quote:Op maandag 5 december 2011 20:05 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Niet in het bijzonder, al ben ik er altijd voor te porren.
Hij is ouder, naar eigen zeggen.quote:Op maandag 5 december 2011 20:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Generatiekloof, appeltje.
U zijt te eaud.
Ik weet niet wiens vrouw ze is, maar whiskers.quote:Op maandag 5 december 2011 20:01 schreef Tem het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wiens vrouw ouwehoert er zoveel 's nachts?
Nee toch?quote:Op maandag 5 december 2011 20:08 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hij is ouder, naar eigen zeggen.
Nee, hij heeft bergen baantjes gehad en door zijn ASS kan hij die niet behouden. Hij is wat ouder en anders is hij nog kanslozer dan hij al isquote:Op maandag 5 december 2011 20:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee toch?
Ik dacht dat EG net afgestudeerd was op de TU. Dat is dus 24-26.
Marconiplein wel soms , hoezo ?quote:Op maandag 5 december 2011 20:06 schreef Boze_Appel het volgende:
Hee Nuance, kom je nog met enige regelmaat in Defshaven en omstreken?
Ik vind oude mensen die hun hele leven werkloos zijn kanslozer dan jonge mensen die werkloos zijn.quote:Op maandag 5 december 2011 20:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, hij heeft bergen baantjes gehad en door zijn ASS kan hij die niet behouden. Hij is wat ouder en anders is hij nog kanslozer dan hij al is
quote:
Ik hang daar ook rond ouwe. boks.quote:Op maandag 5 december 2011 20:10 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Marconiplein wel soms , hoezo ?
Is er weer iemand neergestoken ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |