quote:Op zondag 11 december 2011 15:08 schreef Gixxergirl het volgende:
Er staat hier een grote pan op t vuur te pruttelen.
De inhoud zou over een uurtje of 3 Boeuf Bourguignon moeten zijn
Deze heb ik ook gemaakt vanmiddag. Helaas was de kip nog niet uit de diepvries dus het snijden daarvan was een leuke bezigheidquote:Op donderdag 8 december 2011 16:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kip in room.
Simpel, goedkoop en erg lekker...
http://www.groeiendkookboek.nl/recepten/kip-in-room.html
Owwwwwwwwwwquote:Op zondag 11 december 2011 20:04 schreef Curiosity het volgende:
Halve kip met friet en appelmoes gegeten.
Curryquote:Op zondag 11 december 2011 14:25 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
En de duivenborstjes zijn dus bedorven. Potverd**![]()
Ja, wildzwijnfilet met saus obv witte wijn met oa salie, aardappel-morbier-spinazie stamppot, stoofpeertje met saus van ingekookt kookvocht en sperzieboontjes in olie, azijn en kruiden mengsel uit de oven. Was heerlijk! Althans, op het feit na dat t wild zwijn errug weinig smaak had. Verder jum!quote:Op zondag 11 december 2011 20:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
CurryIets anders gegeten nu?
Ik had net 2 pasteitjes en 1 boterham kalfsragout als avondeten. En nu honger, gek he
Later dan nog maar een flinke kom soep eten.
quote:Op maandag 12 december 2011 09:36 schreef Stokstaart het volgende:
Krentenbollen en een bakje ananas zodat mijn zaad vanavond lekker smaakt
quote:Op maandag 12 december 2011 15:45 schreef Riann het volgende:
Vanavond word het:
Andijvie stampot
en zelfgemaakte gehaktballen voor vandaag en morgen
Daar hou ik vanquote:Op maandag 12 december 2011 18:11 schreef MaximusTG het volgende:
Thuis aan het werk, maar steeds geen zin om boodschappen te doen. Om 17.00 uur maar besloten helemaal niet te gaan, en eens wat te maken met de restjes in de koelkast + vriezer. Twee drumsticks, bevroren, gepocheerd. Vlees eraf. Rijst gekookt. Wok met olie, uitje erin, currypasta, kip in stukjes, tomaten uit blik in stukjes erbij, champignons, water. Restje creme fraiche en als laatste wat bosui erdoor. Nu lekker opeten! Ruimt lekker op zo!
Frikandel!quote:
Offtopic; jouw avatar, Reid Oliverquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:25 schreef Miam het volgende:
warme chocolademelk met een beetje slagroom
Vannacht at je ook al nasi met hamlappen! Vind je dat echt lekker; 2x zo achter elkaar?quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:21 schreef Schenkstroop het volgende:
Nasi maken met spruitjes en blokjes hamlappen. Zou dat wat zijn?
*Ik ga het iig proberen.
en elke week spruitjesquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Vannacht at je ook al nasi met hamlappen! Vind je dat echt lekker; 2x zo achter elkaar?
Frequentie mutsquote:
Bami in je schaamhaar.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:42 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Frequentie muts
En wat is beter: 1 schaamhaar in je bami of bami in je schaamhaar?
Ook al hetzelfde ja!quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:43 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
[..]
Jij eet elke avond hetzelfde?
Hoezo eet elke avondquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:43 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
[..]
Jij eet elke avond hetzelfde?
qft!quote:Op woensdag 14 december 2011 13:46 schreef MaximusTG het volgende:
Bluh, ik ben helemaal geen fan van oliebollen.. Heb aan 1 per jaar wel genoeg.
Hier net zo, 1 per jaar is al veel voor mijquote:Op woensdag 14 december 2011 13:46 schreef MaximusTG het volgende:
Bluh, ik ben helemaal geen fan van oliebollen.. Heb aan 1 per jaar wel genoeg.
quote:Op woensdag 14 december 2011 14:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hier net zo, 1 per jaar is al veel voor mij
dat is hier eerder regel dan uitzonderingquote:Op woensdag 14 december 2011 16:48 schreef FutureFairytale het volgende:
Geluncht met 2 Van Dobben kroketten met witbroodVnv pas laat avondeten, rond 21u.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |