Na een grote salade nog een salade? Daar zou ik echt geen trek in hebbenquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:26 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Change of plans, kwam niet op tijd toe aan de ragú dus die ga ik morgen maken en maandag oppeuzelen. Zo salade en stokbrood met geitenkaasje, aioli en pesto.
T was wel een heel ander soort salade (italiaans vs mexicaans vanmiddag). Maar, het was niet de optie waar ik t meest voor warm liep, alleen een maaltijd zonder groente is niet echt een maaltijd vind ik dus moest toch wat groenvoer bij het stokbroodquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Na een grote salade nog een salade? Daar zou ik echt geen trek in hebben
Die broodjes mét wel
Een maaltijd met groenvoer per dag is wel genoeg hoorquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:40 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
T was wel een heel ander soort salade (italiaans vs mexicaans vanmiddag). Maar, het was niet de optie waar ik t meest voor warm liep, alleen een maaltijd zonder groente is niet echt een maaltijd vind ik dus moest toch wat groenvoer bij het stokbrood
Ja, da's waar. Maar ik vond het wel naar appelmoes smaken. Vandaar. ;-)quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:33 schreef FutureFairytale het volgende:
Maar die onderste foto is denk iets anders dan moes...
Het ziet er in ieder geval lekker uit!quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:43 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Ja, da's waar. Maar ik vond het wel naar appelmoes smaken. Vandaar. ;-)
Tja, ik vind het fijn (en vanzelfsprekend eigenlijk) om bij het avondeten groente te hebben (sowieso eet ik regelmatig vegetarisch en dan is het zonder groente al helemaal karig). Alleen als ik een keer friet eet of pizza maak ik een uitzondering (al eet ik bij een pizza ook regelmatig een rucolasalade). Oh ja, en bij mosselen met friet eet ik meestal ook geen groente (afgezien van de paar hapjes groen uit het vocht van de mosselen).quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Een maaltijd met groenvoer per dag is wel genoeg hoorIk eet ook dagen helemaal geen groente (te lui om groente te koken) en eet dan alleen aardappels en vis of vlees ofzoiets. Niet het beste maar ik voel me ok dus echt groente iedere dag 'moeten' is wat overdreven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
quote:Op zondag 11 december 2011 13:27 schreef cinnamon_M het volgende:
Robinook en Zo-is-dat: lijkt me allebei héérlijk!
Ik eet vanavond duivenborstjes, ws met een banyuls-saus, aardappel-wilde spinazie stamppot met morbier, stoofpeertjes en misschien nog iets met pompoen.
Tenminste, als de borstjes nog goed zijn. Ik had er gisteren 4 gehaald en toen ik ze thuis in de koelkast wilde doen stonk het nogal. Bleek er één bedorven stuk tussen te zitten (echt met zwárte randen en enorm stinkend, flink bedorven dus!)
En de duivenborstjes zijn dus bedorven. Potverd**SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
Zonde zeg!quote:Op zondag 11 december 2011 14:25 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
En de duivenborstjes zijn dus bedorven. Potverd**![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |