Wat let je om zelf nog boodschappen te gaan doen?quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:32 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik WAS van plan om morgen die honey/spicey chickenwings te maken, die een paar pagina's terug waren gepost door iemand. Mijn moeder heeft helaas al boodschappen gedaan en hier wederom niet meer bij nagedacht. Dus we eten nu iets heel anders morgen.![]()
Net 2 beschuitjes en een beker melk naar binnen geschoven.
en het heeft inmiddels plaatsgevonden.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:31 schreef rubje het volgende:
vanavond wordt het gourmetten met de 'gang''.
Oh wow, wat toevallig, gisteren ook gegourmet/gesteengrilled, op precies hetzelfde soort gourmet/steengrilset..quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:23 schreef rubje het volgende:
[..]
en het heeft inmiddels plaatsgevonden.en was geslaagd zo met z'n allen.
Maar Bienelientjee, ik heb die ingrediënten ook maar even vlug na mijn werk op weg naar huis gehaald. Zo'n hoop boodschappen zijn het nou ook weer nietquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:32 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik WAS van plan om morgen die honey/spicey chickenwings te maken, die een paar pagina's terug waren gepost door iemand. Mijn moeder heeft helaas al boodschappen gedaan en hier wederom niet meer bij nagedacht. Dus we eten nu iets heel anders morgen.![]()
Speculaasquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:11 schreef Bienelientjee het volgende:
Neuh, dat weet ik!Maar mijn moeder dacht gewoon weer eens niet na, terwijl ik gisteravond nog zei dat ik zou gaan koken.
(Wat dus zeer irritant is! HAHA!) Dus nu maak ik het ergens volgende week wel.
Nu drink ik herfststorm thee van Pickwick (kaneel, appel, vanille) en een groot stuk speculaas met lichte kaneelsmaak!
Maak er saffraanaardappels bij, snijbonen uit het vat, en een tomaten basilicum salade.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:25 schreef Pietverdriet het volgende:
Ga een krustenbraten maken, van biologisch varken.
Change of plans, kwam niet op tijd toe aan de ragú dus die ga ik morgen maken en maandag oppeuzelen. Zo salade en stokbrood met geitenkaasje, aioli en pesto.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:43 schreef cinnamon_M het volgende:
Vandaag een enorme bak mexicaanse salade gegeten (1/2 blikje mais, 1/2 blikje zwarte bonen, ijsbergsla, tomaat, paprika, avocado, ui; gok dat het wel 500 gram groenten was). Fijn even, de laatste tijd te weinig groenten gegeten. En een stuk appelkruimelkoek. Vanavond pasta met een ragú van tot draadjes gestoofd sucadelapje in tomatensaus (ragú alla napoletana).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |