Mazaru gaat zich omkleden voor een avondje uit etenquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:18 schreef Pietverdriet het volgende:
Piet trekt een biertje los terwijl we wachten tot het vlees gaar is.
Had dacht ik veel te veel had gemaakt, maar het is allemaal op gegaan, vreselijk lekker geworden, maar was voor een gezin van vier ook genoeg geweest. Burps.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:21 schreef Pietverdriet het volgende:
Sucadelappen in rode wijn gesmoord, zag 1 mooi pakje bij de aldi, mooi doorregen. Gekruid en aangebraden, daarna het braadvet met wat bloem tot een roux gemaakt, geblust met rode wijn, halve bol knoflook erbij, laurierblaadje, wat foelie. Dit suddert dan een paar uur en daar hebben we bloemige aardappels bij en rode kool met appels.
Ik vind jouw combinaties altijd zo apartquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Tagliatelle met room, kaas, ei en ham met dop/wortelen en een probeersel van gesmoorde champignons, ui, knoflook, en pepersaus.
Gegrilde kipfilet erbij
Echt Duitsquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:04 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Ik vind jouw combinaties altijd zo apart![]()
Niet dat dat uitmaakt, als jij het maar lekker vindt, maar hoe kom je op die combi's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |