Die plaatjes verkopen ze bij de Blokker.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:06 schreef KwadeAfdronk het volgende:
het wordt toch snijbonen en witte bonen met sucadelappen
Ze staan al 2 uur op maar het kookt steedsheb geen kleiner gas en ook niet zon plaatje voor het gas
Iemand een idee want dit komt de smaakniet ten goede denk,nou zet ik hem af en toe aan en dan weer uit maar dat lijkt me ook niet goed
Kip in room.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:36 schreef TripleS het volgende:
Heeft er iemand inspiratie voor mij??![]()
Ik heb kipfilet in huis dus ik wil iets met kip maken maar wat??? Ik ga over een half uur boodschappen dus als er iemand snel reageert ben ik erg blij!?
Dat wordt het , Bedankt!quote:Op donderdag 8 december 2011 16:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kip in room.
Simpel, goedkoop en erg lekker...
http://www.groeiendkookboek.nl/recepten/kip-in-room.html
Hmmm, het is een ovenschotel, oftewel verwarming rondom.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:43 schreef TripleS het volgende:
[..]
Dat wordt het , Bedankt!
Moet het trouwens perse in de oven? Kan toch gewoon op het vuur bereid worden?
Hmm...Dan ga ik maar snel boodschappen doenquote:Op donderdag 8 december 2011 16:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, het is een ovenschotel, oftewel verwarming rondom.
Vuur/warmte van alleen de onderkant lijkt me niet optimaal...
Bij mij kookt het stoofvlees zelfs op het laagste pitje mèt sudderplaatje nogquote:Op donderdag 8 december 2011 16:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die plaatjes verkopen ze bij de Blokker.
Die heb je toch echt nodig wil je lekker draadjesvlees krijgen. Of je moet zo'n ouderwets primusbrandertje hebben. Daar maakte mijn oma het altijd op klaar.
[ afbeelding ]
Ziet er echt super uit! Was dit een recept of zelf verzonnen?quote:Op donderdag 8 december 2011 21:22 schreef motorbloempje het volgende:
Geïmproviseerd omdat we de ingrediënten voor het gerecht op de planning niet hadden, maar jemig, wat was 't lekker
[ afbeelding ]
Risotto met kastanjechampignons en gorgonzola met erbij in port gecarameliseerde rode ui en een zacht gegrilde loch muir filet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |