Je gaat weer op de gezonde toer, zie ik.quote:Op maandag 5 december 2011 18:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Voor mij toch geen spareribs want heb trek in een lekkere hamburger met patat
Zegt iemand die vanavond zijn frituurpan gaat gebruikenquote:Op maandag 5 december 2011 18:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Je gaat weer op de gezonde toer, zie ik.
Nou vind die met kip, sperziebonen en tomatensaus anders behoorlijk saai. Sperziebonen horen gewoon niet bij pasta want dat maakt de smaak veel flauwerquote:Op maandag 5 december 2011 19:43 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
, die hele reeks van Bertolli is trouwens wel aan te raden
Even los van het feit dat ik het sowieso niet op pakjes heb: ik snap dit product niet. Pasta Genovese is toch gewoon pasta met pesto, evt. aangevuld met sperzieboontjes en aardappeltjes? Wat is dan de toegevoegde waarde van dit product boven gewoon pesto halen (of makenquote:Op maandag 5 december 2011 19:43 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
, die hele reeks van Bertolli is trouwens wel aan te raden
Soort van idd. Maar dit is wel gewoon makkelijk en lekker; je hoeft tevens niet eerst uitproberen welk recept je nou echt lekker vind. Koop je dit dan is het; "Vind ik het wel of niet lekker?" Zo ja; nog een keer kopen/maken. Zo nee, niet meer kopen/maken.quote:Op maandag 5 december 2011 19:54 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Even los van het feit dat ik het sowieso niet op pakjes heb: ik snap dit product niet. Pasta Genovese is toch gewoon pasta met pesto, evt. aangevuld met sperzieboontjes en aardappeltjes? Wat is dan de toegevoegde waarde van dit product boven gewoon pesto halen (of maken) en door de pasta doen?
Leuk toch? Tis toch een feestdag vandaagquote:Op maandag 5 december 2011 20:55 schreef MaLo het volgende:
Wij hadden afhaalchinees, dat krijg je als je tien uur moet werken
lekker! Ik kreeg vanmiddag een punt monchoutaart en vnv weet ik niet, eet waarschijnlijk bij ouders.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:59 schreef golfer het volgende:
Straks hier: gebakken aardappeltjes, gewokte spinazie met ui en knoflook en kogelbiefstukjes met kastanjechampignons.
Eentje maar?quote:Op woensdag 7 december 2011 00:03 schreef golfer het volgende:
Nog even net als tussendoortje een coquille gebakken.
2.quote:
Klink lekker!quote:Op woensdag 7 december 2011 15:29 schreef Tezz het volgende:
Vandaag schuif ik een pizza in de oven. Deeg ligt al te rusten, straks nog de topping snijden. Tomatensaus had ik nog in de diepvries, dus makkelijke maaltijd vandaag!
Haha, ik bedoelde met iets lekkers de boodschappen voor het koken. Geen snack ofzo :pquote:
Mijn koelkast was wel wat leger dan ik dacht. Het wordt dus een eenvoudige topping met mozzerella, geraspte belegen kaas, salami, ui en basilicum. Maar het wordt vast lekker! Deegje is eigenlijk zo gemaakt en het is vele male lekkerder dan een diepvriespizza!quote:Op woensdag 7 december 2011 15:53 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Klink lekker!
Ik neem gewoon een diepvries pizza!
Ouders/broertje eten patat. Had ik geen trek in! En ik ben vandaag te lui om zelf iets te maken. Dus dan maar diepvriespizza!quote:Op woensdag 7 december 2011 16:16 schreef Tezz het volgende:
[..]
Mijn koelkast was wel wat leger dan ik dacht. Het wordt dus een eenvoudige topping met mozzerella, geraspte belegen kaas, salami, ui en basilicum. Maar het wordt vast lekker! Deegje is eigenlijk zo gemaakt en het is vele male lekkerder dan een diepvriespizza!
Is ook prima toch!!!quote:Op woensdag 7 december 2011 16:22 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ouders/broertje eten patat. Had ik geen trek in! En ik ben vandaag te lui om zelf iets te maken. Dus dan maar diepvriespizza!![]()
Capuchino nu!
........ klinkt heel erg smerig.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:10 schreef MaximusTG het volgende:
Ja, ik kan me al helemaal voorstellen hoe dat moet smaken. Met van dat droge gehakt zeker.
Neemt niet weg dat je zuurkool wel degelijk heel erg lekker klaar kan maken!
Bv meer op zn Duits, gestoofd met bv appelsap. Of met honing en ananas. Eet ik vaak op broodjes knakworst. In boter en ananassap gestoofde zuurkool met stukjes ananas, honing en creme fraiche. Beetje zout en peper erbij. Hmmmm.
lekker een dagje stoven met wat groenten of moet je straks nog eten?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:48 schreef KwadeAfdronk het volgende:
iemand nog een idee wat ikmet draadjesvlees kan maken? Ik moest het uit de vriezer halen en ik kom niet verder dan sperziebonen met aardappels maar sperziebonen heb ik maandag al op...
Misschien snijbonen en witte bonen
Ik heb er goulash van gemaakt, om je vingers bij af te likken!quote:Op woensdag 7 december 2011 22:48 schreef KwadeAfdronk het volgende:
iemand nog een idee wat ikmet draadjesvlees kan maken? Ik moest het uit de vriezer halen en ik kom niet verder dan sperziebonen met aardappels maar sperziebonen heb ik maandag al op...
Spruitjes!quote:Op woensdag 7 december 2011 22:48 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Hmm zal eens een recept opzoekenquote:Op woensdag 7 december 2011 23:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb er goulash van gemaakt, om je vingers bij af te likken!
Die plaatjes verkopen ze bij de Blokker.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:06 schreef KwadeAfdronk het volgende:
het wordt toch snijbonen en witte bonen met sucadelappen
Ze staan al 2 uur op maar het kookt steedsheb geen kleiner gas en ook niet zon plaatje voor het gas
Iemand een idee want dit komt de smaakniet ten goede denk,nou zet ik hem af en toe aan en dan weer uit maar dat lijkt me ook niet goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |