Eentje maar?quote:Op woensdag 7 december 2011 00:03 schreef golfer het volgende:
Nog even net als tussendoortje een coquille gebakken.
2.quote:
Klink lekker!quote:Op woensdag 7 december 2011 15:29 schreef Tezz het volgende:
Vandaag schuif ik een pizza in de oven. Deeg ligt al te rusten, straks nog de topping snijden. Tomatensaus had ik nog in de diepvries, dus makkelijke maaltijd vandaag!
Haha, ik bedoelde met iets lekkers de boodschappen voor het koken. Geen snack ofzo :pquote:
Mijn koelkast was wel wat leger dan ik dacht. Het wordt dus een eenvoudige topping met mozzerella, geraspte belegen kaas, salami, ui en basilicum. Maar het wordt vast lekker! Deegje is eigenlijk zo gemaakt en het is vele male lekkerder dan een diepvriespizza!quote:Op woensdag 7 december 2011 15:53 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Klink lekker!
Ik neem gewoon een diepvries pizza!
Ouders/broertje eten patat. Had ik geen trek in! En ik ben vandaag te lui om zelf iets te maken. Dus dan maar diepvriespizza!quote:Op woensdag 7 december 2011 16:16 schreef Tezz het volgende:
[..]
Mijn koelkast was wel wat leger dan ik dacht. Het wordt dus een eenvoudige topping met mozzerella, geraspte belegen kaas, salami, ui en basilicum. Maar het wordt vast lekker! Deegje is eigenlijk zo gemaakt en het is vele male lekkerder dan een diepvriespizza!
Is ook prima toch!!!quote:Op woensdag 7 december 2011 16:22 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ouders/broertje eten patat. Had ik geen trek in! En ik ben vandaag te lui om zelf iets te maken. Dus dan maar diepvriespizza!![]()
Capuchino nu!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |