Zie, zelfs de abbreviatie klinkt professioneel.quote:
ok.quote:Op maandag 5 december 2011 16:49 schreef EchtGaaf het volgende:
B_A, Bos wil een schorsing van 1 minuut. En loop hard weg.
Dat verklaard mijn lage salaris.quote:Op maandag 5 december 2011 16:49 schreef GSbrder het volgende:
Knappe mensen horen ook gewoon meer salaris te krijgen.
Ze werken verhogend voor de productiviteit.
Je kan merken dat jij een gaylord bent, je snapt er helemaal niets van.quote:Op maandag 5 december 2011 16:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Risico-analyse op basis van uiterlijk lijkt me op z'n plaats, een comité der neukbaarheid gaat het loon bekijken, lelijken krijgen meer, maar minder secundaire voorwaarden.
Win-win.
En Twingo.quote:Op maandag 5 december 2011 16:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat verklaard mijn lage salaris.
110 rijden op de middelste rijbaan in Duitsland is asociaal.quote:
Nee, vrouwen willen geemancipeerd zijn? Mooi, dan pas je lekker aan de mannenwereld aan.quote:Op maandag 5 december 2011 16:47 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Ik heb het toch ook niet over gevoelens? Maar pas iig je drankvoorraad aan op vrouwen, zo blijft dit forum voor eeuwig van de herenliefde!
Die vrouw met dat rode dingquote:Op maandag 5 december 2011 16:49 schreef EchtGaaf het volgende:
B_A, Bos wil een schorsing van 1 minuut. En loop hard weg.
Stemp PvdA.quote:
Safari? Of Baileys?quote:Op maandag 5 december 2011 16:49 schreef betyar het volgende:
[..]
Mata Hari staat hier nog n de kast.
Nu is ongeveer het ogenblik aangekomen dat jij gaat roepen dat niet alles in geld uitgedrukt moet worden, we verder moeten kijken en ook immateriele zaken moeten belonen en dat de rijken de crisis moeten betalen.quote:
Nee hoor, 150 op de middelste baan in Duitsland is asociaal.quote:Op maandag 5 december 2011 16:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
110 rijden op de middelste rijbaan in Duitsland is asociaal.
Cupmaat, kan dat ook meegenomen worden?quote:Op maandag 5 december 2011 16:49 schreef GSbrder het volgende:
Emancipatie is meer dan een pakje shag onder je armen en tussen je benen laten groeien idd.quote:Op maandag 5 december 2011 16:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, vrouwen willen geemancipeerd zijn? Mooi, dan pas je lekker aan de mannenwereld aan.
Volgens mij heb ik ooit eens een bericht over een onderzoek gelezen dat knappe mensen daadwerkelijk meer salaris krijgen.quote:Op maandag 5 december 2011 16:49 schreef GSbrder het volgende:
Elk bedrijf zou er verplicht één moeten instellen?quote:Op maandag 5 december 2011 16:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zie, zelfs de abbreviatie klinkt professioneel.
Ik zie er heil in.
Maar goed dat ik jou heb voor de hetero kijk op zaken.quote:Op maandag 5 december 2011 16:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je kan merken dat jij een gaylord bent, je snapt er helemaal niets van.
Lelijke vrouwen worden ook zwanger, die hebben dan gewoon lelijke mannen. Maar het blijft een kostenpost, dus een risicoanalyse algelang naar neukbaarheid is statistisch (en autistisch) gezien niet hard te maken.
Lekkere vrouwen kunnen overigens wel wat anders hard maken.
haha, kijk uit, anders ga ik weer SP stemmen!quote:Op maandag 5 december 2011 16:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nu is ongeveer het ogenblik aangekomen dat jij gaat roepen dat niet alles in geld uitgedrukt moet worden, we verder moeten kijken en ook immateriele zaken moeten belonen en dat de rijken de crisis moeten betalen.
Dan moeten ze al die bouwvakkers een van de weg halen, dat zijn pas een asociaal stelletje ratten, met hun busjes.quote:
LIEF ZIJN.quote:Op maandag 5 december 2011 16:53 schreef EchtGaaf het volgende:
Wouter hoeft niet onder ede te verklaren dat Sinterklaas bestaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |