We zitten hier in POL, voor fictie is er ONZ.quote:Op maandag 5 december 2011 16:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik bedoel vrouwenrechten, geen vrouwongemakken.
Aanrechten.quote:Op maandag 5 december 2011 16:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
En PVV stemt?quote:Op maandag 5 december 2011 16:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Iemand die z'n VMBO-examen niet gehaald heeft en vervolgens iedereen voor 'dom' uitmaakt.
Mercedes is mooi.quote:Op maandag 5 december 2011 16:25 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Die zijn ook goed, maar geen Mercedes. Daar krijg ik meteen woonwagenkamp-associaties van.
Tsssk. Hoor het wel weer.quote:Op maandag 5 december 2011 16:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
We zitten hier in POL, voor fictie is er ONZ.
Hou 's ff op, ik ben geen reïncarnatie van wie dan ookquote:Op maandag 5 december 2011 16:14 schreef Hexagon het volgende:
Is slacentrifige niet een reincarnatie van Registratiedienst?
Vrouwenrechten, daar hadden onze moeders en oma’s het over, maar zelfs die geven aan dat het nu wel zo’n beetje klaar is met die emancipatie. Vrouwen zijn sterk en hebben geen verdere hulp nodig, dat zorgt alleen voor meer problemen, sprookjes over glazen plafonds.quote:Op maandag 5 december 2011 16:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat staat toch haaks op elkaar?quote:
Als je kan koken in de auto nog beter, en pijpen, en drank inschenken.quote:Op maandag 5 december 2011 16:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Tsssk. Hoor het wel weer.
Moet ik dadelijk nog koken ook.
Verder over auto's?
En?quote:Op maandag 5 december 2011 16:27 schreef Slacentrifuge het volgende:
Ik kwam gewoon even kijken of het hier leuk is![]()
Een tweede naast je Twingo.quote:Op maandag 5 december 2011 16:26 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik ga er begin volgend jaar wel een tweede bijkopen, weet nog niet wat.
Ja, zag ik. Ben het er niet mee eens.quote:Op maandag 5 december 2011 16:27 schreef KoosVogels het volgende:
Hm, zelfs als ik serieus post, word ik beschuldigd van trollen.
Same in R&P. Zeg je dat geen geheimen voor elkaar mogen hebben een beetje vreemd is, wordt je naar ONZ gestuurd.quote:Op maandag 5 december 2011 16:27 schreef KoosVogels het volgende:
Hm, zelfs als ik serieus post, word ik beschuldigd van trollen.
Nou heh.quote:Op maandag 5 december 2011 16:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een tweede naast je Twingo.
De decadentie.
Zolang vrouwen nog niet hetzelfde salaris krijgen als mannen blijf ik strijden!quote:Op maandag 5 december 2011 16:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vrouwenrechten, daar hadden onze moeders en oma’s het over, maar zelfs die geven aan dat het nu wel zo’n beetje klaar is met die emancipatie. Vrouwen zijn sterk en hebben geen verdere hulp nodig, dat zorgt alleen voor meer problemen, sprookjes over glazen plafonds.
Jullie krijgen een deel uitbetaald in zaad.quote:Op maandag 5 december 2011 16:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zolang vrouwen nog niet hetzelfde salaris krijgen als mannen blijf ik strijden!
Hoeveel zou ik als huisvader verdienen?quote:Op maandag 5 december 2011 16:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zolang vrouwen nog niet hetzelfde salaris krijgen als mannen blijf ik strijden!
Timm is dan ook wel een beetje een eikel.quote:Op maandag 5 december 2011 16:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, zag ik. Ben het er niet mee eens.
quote:Op maandag 5 december 2011 16:16 schreef KoosVogels het volgende:
Voorschrift is de beste vrouwelijke user.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |