SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!![]()
geduld meneertje.quote:Op maandag 5 december 2011 14:28 schreef Renesite het volgende:
WAT DOET DIE HTCEETJE IN DIE OPENINGEN POSTJE!
quote:Op maandag 5 december 2011 15:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bloempjeeee, winkelen gaat niet meer door. Kreeg een roosterwijziging.
Aww, straks staat Bloem daar zielig te wachten.quote:Op maandag 5 december 2011 15:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
was normaal om 15:30 uit, nu een les erbij die begint om 15:40 tot 17:00, fml!
quote:Op maandag 5 december 2011 15:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bloempjeeee, winkelen gaat niet meer door. Kreeg een roosterwijziging.
Ik dacht dat je in de kou stond te wachten ergens ofzoquote:
EN DAAR LACHT IE DAN OM! VUILLAK!quote:Op maandag 5 december 2011 16:37 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ik dacht dat je in de kou stond te wachten ergens ofzoMaar je zou donderdag gaan.
quote:Op maandag 5 december 2011 16:48 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
EN DAAR LACHT IE DAN OM! VUILLAK!
Ik staar nog liever een hele avond naar een witte muur terwijl ik wc papier eet dan dat ik die film ziequote:Op maandag 5 december 2011 17:13 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ik ga strakjes naar Nova Zembla maar, toch niks te doen vanavond.
Issie zo slecht?quote:Op maandag 5 december 2011 17:16 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik staar nog liever een hele avond naar een witte muur terwijl ik wc papier eet dan dat ik die film zie
Ja, maar ik heb Pathe Unlimited, dus ik wil een avondje lachen om Oerlemans' wanproduct.quote:Op maandag 5 december 2011 17:16 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik staar nog liever een hele avond naar een witte muur terwijl ik wc papier eet dan dat ik die film zie
Jij liever dan ikquote:Op maandag 5 december 2011 17:13 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ik ga strakjes naar Nova Zembla maar, toch niks te doen vanavond.
quote:Op maandag 5 december 2011 17:16 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar ik ga er wel van uit.quote:
Ach, ik moet minstens 3 3D films per maand zien om het bedrag er uit te halen he.quote:
Ik moest ook wel hard gniffelen toen ik dat las.quote:Op maandag 5 december 2011 17:20 schreef Bloempje. het volgende:
[..]. Jan. Ik snap dat Klinks van je houdt
En daarom heb ik geen goldcardquote:Op maandag 5 december 2011 17:21 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ach, ik moet minstens 3 3D films per maand zien om het bedrag er uit te halen he.
Zeker. Maar daarom ben je zo leuk.quote:Op maandag 5 december 2011 17:22 schreef Haarklip het volgende:
En ik moet 40 minuten fietsen, in misschien regen, en door een eng donker bos waar de koningin woont maar waar geen verlichting is. Okay, ik lijk wel gek.
Ik ben leuk omdat ik door een eng donker bos fiets?quote:Op maandag 5 december 2011 17:23 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Zeker. Maar daarom ben je zo leuk.
nee, begrijpend lezen manquote:Op maandag 5 december 2011 17:24 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ik ben leuk omdat ik door een eng donker bos fiets?
Nee. Omdat je volslagen krankzinnig bent.quote:Op maandag 5 december 2011 17:24 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ik ben leuk omdat ik door een eng donker bos fiets?
Rustig, rustig.quote:
quote:Op maandag 5 december 2011 17:25 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee. Omdat je volslagen krankzinnig bent.
Nice zo hoort het tochquote:Op maandag 5 december 2011 17:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben vandaag vaak boos geworden op kinderen.
VOOROORDELEN JAN.quote:Op maandag 5 december 2011 17:25 schreef JanPiraat het volgende:
Ik heb die film nog helemaal niet gezien eigenlijk
Boos of "boos"? In geval 1quote:Op maandag 5 december 2011 17:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben vandaag vaak boos geworden op kinderen.
Nja, paar keer kleuters vastgepakt en boos gekeken en een 'standje' gegeven.quote:Op maandag 5 december 2011 17:26 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Boos of "boos"? In geval 1. In geval 2: goedzo!
Ik leg de drempel gewoon heel laag voor je zodat het een genot wordt vanavond. Ik deed het allemaal voor jouquote:
Goedzo. Strenge juf.quote:Op maandag 5 december 2011 17:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nja, paar keer kleuters vastgepakt en boos gekeken en een 'standje' gegeven.
Welk standje?quote:Op maandag 5 december 2011 17:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nja, paar keer kleuters vastgepakt en boos gekeken en een 'standje' gegeven.
Awwquote:Op maandag 5 december 2011 17:27 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik leg de drempel gewoon heel laag voor je zodat het een genot wordt vanavond. Ik deed het allemaal voor jou
Je bent een engel. Werkelijk waar.quote:Op maandag 5 december 2011 17:27 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik leg de drempel gewoon heel laag voor je zodat het een genot wordt vanavond. Ik deed het allemaal voor jou
Ik las lever, dus ik dacht dat je alcoholist was gewordenquote:
GEEN WHATSAPPquote:Op maandag 5 december 2011 17:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Je leven gaat... Say what? Why?
Ja paniek in de tent tochquote:Op maandag 5 december 2011 17:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Whatsapp is naar de klote, de sint heeft het verboten. Hij zegt pakjesavond is voor gezelligheid en niet mobiel, ik zeg doe normaal gek ik wil whatsappen ouwe debiel... Oow hij doet het weer wups dan maak ik mn gedicht niet af hihi XxxJan meteen smsen alles.
quote:Op maandag 5 december 2011 17:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Whatsapp is naar de klote, de sint heeft het verboten. Hij zegt pakjesavond is voor gezelligheid en niet mobiel, ik zeg doe normaal gek ik wil whatsappen ouwe debiel... Oow hij doet het weer wups dan maak ik mn gedicht niet af hihi XxxJan meteen smsen alles.
quote:Op maandag 5 december 2011 17:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
anorexiapatienten eten niet
quote:Op maandag 5 december 2011 18:02 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ignore mijn whatsappjes eens niet jij.
Sorry, ik krijg ze nu pas.quote:Op maandag 5 december 2011 18:02 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ignore mijn whatsappjes eens niet jij.
Omg, dat is lekker!quote:Op maandag 5 december 2011 18:07 schreef Renesite het volgende:
Net Macaroni carbonara op
Maar had niet zoveel honger.
Dat is niet zo lekkerquote:
OH HEMELTJEquote:Op maandag 5 december 2011 18:14 schreef dralion13 het volgende:
Ik krijg honger door jullie
Ik ga wel even kijken of er nog banketstaaf in de keuken ligt
Hier wel. En x aantal speculaaspoppen.quote:Op maandag 5 december 2011 18:14 schreef dralion13 het volgende:
Ik krijg honger door jullie
Ik ga wel even kijken of er nog banketstaaf in de keuken ligt
opquote:
mijn vader kwam vandaag thuis met dat spul, gekregenquote:Op maandag 5 december 2011 18:16 schreef Bloempje. het volgende:
Ik heb helemaal geen sinterklaasvoedselMorgen maar even inslaan als alles keigoedkoop is
Fijnquote:Op maandag 5 december 2011 18:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
mijn vader kwam vandaag thuis met dat spul, gekregen
Haha nice, ik kreeg bij deen altijd een banketletter naast mn kerstpakket, meer niet.quote:Op maandag 5 december 2011 18:19 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
FijnHad ik een paar jaar terug, toen ik nog bij Hoogvliet werkte. Kregen we naast ons kerstpakket ook een tas vol overgebleven sinterklaaszooi
hebbe hebbe ikke wilquote:Op maandag 5 december 2011 18:20 schreef Bloempje. het volgende:
Oke. Ik ga oreo ijstaart maken een keer.
Ik krijg niet eens een kerstpakketquote:Op maandag 5 december 2011 18:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha nice, ik kreeg bij deen altijd een banketletter naast mn kerstpakket, meer niet.
Ga maar maken danquote:Op maandag 5 december 2011 18:21 schreef dralion13 het volgende:
[..]
hebbe hebbe ikke wil
[ afbeelding ]
Wat liefquote:Op maandag 5 december 2011 18:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik kreeg vandaag wel een cadeautje van de sint op stage!
Ik ook niet.quote:Op maandag 5 december 2011 18:25 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wat lief
Ik krijg helemaal niets van de sint
Ja uhquote:Op maandag 5 december 2011 19:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Saai
Ik al twee keer, nog twee te gaan hihi.
Nee, hoewel ik wel hoorde dat ik een cadeautje van z'n opa en oma gekregen hebquote:
GOEDZO! Je ruikt naar roosjes, ik ruik het helemaal hier.quote:
Neejohquote:
Wauwquote:Op maandag 5 december 2011 19:38 schreef Renesite het volgende:
Een collega van mij heeft als mailadres: tinekeenharm@ziggo.nl (je snapt: synoniemen)![]()
![]()
Errrregquote:Op maandag 5 december 2011 19:39 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wauwmijn ouders hebben ook zoiets
Kusje dropquote:Op maandag 5 december 2011 19:43 schreef Bloempje. het volgende:
Mijn nagel is afgescheurd en dat doet pijn en nu ben ik zielig
Ze hebben zeker ook dezelfde unisex jas.quote:Op maandag 5 december 2011 19:38 schreef Renesite het volgende:
Een collega van mij heeft als mailadres: tinekeenharm@ziggo.nl (je snapt: synoniemen)![]()
![]()
Het eddepet- en ellepelsyndroom!quote:Op maandag 5 december 2011 19:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Ze hebben zeker ook dezelfde unisex jas.
Jeetjequote:
quote:
Wauw. Jeetje. Tof.quote:
geen idee wat dat is sorryquote:Op maandag 5 december 2011 19:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het eddepet- en ellepelsyndroom!
[..]
Jeetje
HAHAHAquote:Op maandag 5 december 2011 19:49 schreef Renesite het volgende:
Hoe mijn moeder rolt:
'René?'
'Hm?'
'Staat de boiler aan?'
'Ik heb hem uitgedaan'
*kijkt schuldig naar mij*
Ik: 'En nu verwacht je vást dat ik het ga controleren'
*kijkt nog steeds schuldig naar mij*
Ik sjok naar de zolder toe, en constateer dat-ie uit is.
Beneden komend ene onschuldige blik van mijn moeder.
Dat was zo tofquote:
Arm schaapje toch. Heb je het zo zwaar?quote:
Oh daar had ik zo'n hekel aan dus ik keek dat nooitquote:
ga ik ook doenquote:Op maandag 5 december 2011 19:38 schreef Renesite het volgende:
![]()
Janenklinksmaardanjeechtenaam@ziggo.nl?quote:
nee andersomquote:Op maandag 5 december 2011 19:54 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Janenklinksmaardanjeechtenaam@ziggo.nl?
Nee hoooooooor!quote:Op maandag 5 december 2011 19:51 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat was zo tof
[..]
Arm schaapje toch. Heb je het zo zwaar?
Hihiquote:
Hihi, nou, dan moet je als een grote jongen een bank beroven en op jezelf gaan wonenquote:
Ik zou niet weten waarom je samen een emailadres zou nemenquote:Op maandag 5 december 2011 19:59 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hihi
klipsenbloems@hotmail.com NeuhOf dianeenroy@hotmail.com, klinkt helemaal leuk
Dan hoef je tenminste niet meer stiekem in elkaar mail in te breken om elkaar te controleren tochquote:Op maandag 5 december 2011 19:59 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom je samen een emailadres zou nemen
Geen ideequote:Op maandag 5 december 2011 19:59 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom je samen een emailadres zou nemen
Hier was eerstquote:
quote:Op maandag 5 december 2011 20:04 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hier was eerstJullie zijn belangrijker dan mijn saaie facebookvrienden.
Dat hart is wel warm hoorquote:Op maandag 5 december 2011 20:06 schreef Beach het volgende:
[..]hopelijk kan onze liefde voor jou je hart wat verwarmen
Even overgevenquote:"ooh mij god ik hoor nu flappie -_- echt de domste kerstliedje die er bestaat"
nomnomnom!quote:Op maandag 5 december 2011 20:59 schreef Bloempje. het volgende:
Ik had kwark met appeltaartdingest. Wauw. Goddelijk.
ja jongeuh is toch soww, egt de domste kerstliedje everrrrquote:
Jaquote:
quote:Op maandag 5 december 2011 21:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Anders postte ik het niet !
Wat eeeenigquote:Op maandag 5 december 2011 21:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Morgen gaat het vriendje van een 'vriendin' van mij meelopen met mij. Spannend hoor! Ook komen er nog 7 andere meelopers kijken.Jeetje mineetje.
Neen.quote:
Leuk jaaaa!quote:Op maandag 5 december 2011 21:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Morgen gaat het vriendje van een 'vriendin' van mij meelopen met mij. Spannend hoor! Ook komen er nog 7 andere meelopers kijken.Jeetje mineetje.
Ik vind dat altijd afschuwelijk spulquote:Op maandag 5 december 2011 22:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Neen.
Mam heeft mijn nek met zo'n tijgerbalsem ff ingesmeerd. Komt gelukkig wat losser te zitten
Het werkt welquote:Op maandag 5 december 2011 22:20 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd afschuwelijk spulBrand man!
Meeeeeh, ze worden wel vroeg wijs tegenwoordig he?quote:Op maandag 5 december 2011 22:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Is het pedagogisch verantwoord om Jersey Shore te kijken met vierjarig broertje?
Ze droegen best weinig kleren. Hij zo: waar gaan ze heen?quote:Op maandag 5 december 2011 22:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Meeeeeh, ze worden wel vroeg wijs tegenwoordig he?
Ow, ik had ook zo'n sketchquote:Op maandag 5 december 2011 22:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ze droegen best weinig kleren. Hij zo: waar gaan ze heen?
Hahahaquote:Op maandag 5 december 2011 22:26 schreef Renesite het volgende:
Wij reden bij Deventer, we gingen de snelweg af, pa sloeg een afslag in en belandde op de tippelzone. Ma keek vluchtig om zich heen.
Ik: "Mam?"
Ma: "Ja?"
Ik: "Waarom hebben deze vrouwen badpakken aan?"
Ma verzint een list
Ma: "Dat zijn prostituees, zij gaan voor geld met mannen naar bed"
Ik: "Prosisuees?"
...
Ik: "Voor geld? Maar die vrouwen willen het toch zelf?"
Ik was 7 of zo
Half 8 werkenquote:Op maandag 5 december 2011 22:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Half 8 hier.. twintig voor 9 bij de tandarts zijn!
Kom ook bij mij werken danquote:Op maandag 5 december 2011 22:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Wees verdomme blij dat je werk hep, cherrol!
Geweldigquote:Op maandag 5 december 2011 22:26 schreef Renesite het volgende:
Wij reden bij Deventer, we gingen de snelweg af, pa sloeg een afslag in en belandde op de tippelzone. Ma keek vluchtig om zich heen.
Ik: "Mam?"
Ma: "Ja?"
Ik: "Waarom hebben deze vrouwen badpakken aan?"
Ma verzint een list
Ma: "Dat zijn prostituees, zij gaan voor geld met mannen naar bed"
Ik: "Prosisuees?"
...
Ik: "Voor geld? Maar die vrouwen willen het toch zelf?"
Ik was 7 of zo
Jouw broertje is schattig. Mijn broertje is niet leuk meerquote:Op maandag 5 december 2011 22:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ook vroeg hij waar het zich afspeelde dus ik zeg in Amerika. 'Laten we er ook heen gaan!' Mijn broertje'Waarom is dit in Amerika ?'
En ook paar keer 'zij is mooiiii'
Te ver wegquote:Op maandag 5 december 2011 22:29 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Kom ook bij mij werken danZe zoeken nog heel veel mensen
![]()
Maar ja oke, daar ben ik ook wel blij mee hoorEn het is nog op een heel leuke afdeling ook. Maar wel extreem vroeg
Niemand daar is ook blij als ik ze om half 8 al hun bed uit kom sleuren
Ohja. Goed punt. Ze hebben vast ook wel mafketels die hun eigen billen niet kunnen wassen bij jou in de buurt.quote:
* Bloempje wacht op Cosmo met broertje opmerking.quote:Op maandag 5 december 2011 22:30 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jouw broertje is schattig. Mijn broertje is niet leuk meerHij is te oud geworden.
Hij is wel neuqbaar toch?quote:Op maandag 5 december 2011 22:32 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
* Bloempje wacht op Cosmo met broertje opmerking.
Weet ik veel, het is mijn broertjequote:
Dan ga ik alsnog passen... ik was alleen het kontje van Renéquote:Op maandag 5 december 2011 22:32 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ohja. Goed punt. Ze hebben vast ook wel mafketels die hun eigen billen niet kunnen wassen bij jou in de buurt.
Waar kan ik me aanmelden?quote:Op maandag 5 december 2011 22:33 schreef Renesite het volgende:
He luitjes?
De ballen! Ik ga op Malta werken!
http://www.werkeninmalta.nl/zoekbijbaan/
Oh oke. Nouja, vooruit maar.quote:Op maandag 5 december 2011 22:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dan ga ik alsnog passen... ik was alleen het kontje van René
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
Sinds wanneer?quote:Op maandag 5 december 2011 22:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dan ga ik alsnog passen... ik was alleen het kontje van René
quote:Op maandag 5 december 2011 22:34 schreef Bloempje. het volgende:
Oh René? Kijk maar niet naar broertje z'n profielfotoDoe maar de snorfoto, die is veel sexyerder.
Instant stijfjenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Wil jij ons wijsmaken dat jij nooit aan Patriek z'n billen zit?quote:
Wassenquote:Op maandag 5 december 2011 22:36 schreef Bloempje. het volgende:
W
[..]
Wil jij ons wijsmaken dat jij nooit aan Patriek z'n billen zit?
Ik weet het, ik ben onweerstaanbaar zo, maar ik bedoelde broertjequote:
quote:Op maandag 5 december 2011 22:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wassen!
Hij vindt onze douche te klein
Dit weekend weer?quote:Op maandag 5 december 2011 22:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
'T is alweer een tijdje terug..
Bahquote:
Neu?quote:Op maandag 5 december 2011 22:39 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Bahjullie gaan naakt aan elkaar zitten
Ohja, gelukkig zeg, mijn onschuldige geest en alles.quote:
Ja. Ik bedoel, eerst verloven trouwen en zulks. Dan pas samenwonen en kindjes maken.quote:Op maandag 5 december 2011 22:40 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ohja, gelukkig zeg, mijn onschuldige geest en alles.
Jullie gingen toch niet trouwen?quote:Op maandag 5 december 2011 22:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja. Ik bedoel, eerst verloven trouwen en zulks. Dan pas samenwonen en kindjes maken.
Ja maar ik ben nogal christelijk opgevoed.quote:Op maandag 5 december 2011 22:41 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jullie gingen toch niet trouwen?
Nee, het geld wat hij anders aan de bruiloft zou uitgeven, geeft ie mij nu gewoon handjecontantje!quote:Op maandag 5 december 2011 22:41 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jullie gingen toch niet trouwen?
quote:Op maandag 5 december 2011 22:42 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, het geld wat hij anders aan de bruiloft zou uitgeven, geeft ie mij nu gewoon handjecontantje!
Ohhhja. Zo. Dus, jij geeft hem geld, en dan mogen jullie seksen? Dat klinkt een beetje... Hoerigquote:Op maandag 5 december 2011 22:43 schreef Renesite het volgende:
En aangezien hij toch achter mijn geld aan zit wil ik het eerlijk met hem delen. Dat is het makkelijkste na trouwen. Dan staat God achter onze keuze.
Zo heb God het gewild!quote:Op maandag 5 december 2011 22:44 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ohhhja. Zo. Dus, jij geeft hem geld, en dan mogen jullie seksen? Dat klinkt een beetje... Hoerig
Hmm. Oh. Oke. Jeetje. Nou, ik seks wel zonder te trouwen alquote:Op maandag 5 december 2011 22:44 schreef Renesite het volgende:
Sowieso, de ouders van de bruid betalen de bruiloft! Dus dat is Patrick, hij is mijn bruidje
[..]
Zo heb God het gewild!
En daarna dood te gaan van het lopen op hakken! Meid! Dat heb ik soms ook hoor! Vooral pumps!quote:Op maandag 5 december 2011 22:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hmm. Oh. Oke. Jeetje. Nou, ik seks wel zonder te trouwen al. Maar ik wil ook trouwen. Want ik wil voor 1 dag doen alsof ik een echt meisje ben en zo'n jurk aan
Om vervolgens ongegeneerd heel erg veel te gaan eten.
Mijn zegenen heb je!quote:
Denken dat ik op hakken gaquote:Op maandag 5 december 2011 22:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
En daarna dood te gaan van het lopen op hakken! Meid! Dat heb ik soms ook hoor! Vooral pumps!
[..]
Mijn zegenen heb je!
quote:Op maandag 5 december 2011 22:46 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Denken dat ik op hakken gaEventjes, voor het tadaaaa moment. Daarna doe ik platte schoenen aan zot.
Okan!quote:Op maandag 5 december 2011 22:47 schreef Furdinand het volgende:
ze weet het zelf nog niet hoor dus niks zeggen
Dat wordt dan trouwen op een maandagochtend, in een spijkerbroek en verlept shirt, en de gasten kunnen kraanwater en droog brood krijgen!quote:Op maandag 5 december 2011 22:44 schreef Renesite het volgende:
Sowieso, de ouders van de bruid betalen de bruiloft! Dus dat is Patrick, hij is mijn bruidje
[..]
Zo heb God het gewild!
Mijn agenda zegt dat er op die dag nog geen afspraken staan!quote:Op maandag 5 december 2011 22:47 schreef Bloempje. het volgende:
Willen jullie op mijn bruiloft komen? Er zal taart zijn. Verschillende smaken.
Ik houd van die charmes van je!quote:Op maandag 5 december 2011 22:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat wordt dan trouwen op een maandagochtend, in een spijkerbroek en verlept shirt, en de gasten kunnen kraanwater en droog brood krijgen!
is er stroopwafeltaart?quote:Op maandag 5 december 2011 22:47 schreef Bloempje. het volgende:
Willen jullie op mijn bruiloft komen? Er zal taart zijn. Verschillende smaken.
Een lange, dat je het niet ziet wat voor schoenen ik aan hebquote:Op maandag 5 december 2011 22:48 schreef Renesite het volgende:
[..]Ja maar jamaar! Wil je zulks een korte jurk of een baljurk van 60 meter in omtrek?
[..]
Okan!
Ow. Wat is je sprookjesbruiloft dan? Hoe onromantisch?quote:Op maandag 5 december 2011 22:49 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Een lange, dat je het niet ziet wat voor schoenen ik aan hebEn ik ga m huren.
Ik heb niet een heel romantisch beeld van mijn sprookjesbruiloft
OH JA!! OEHHHquote:
Wanneer en waar? Dan maak ik wel een taart als cadeautje.quote:Op maandag 5 december 2011 22:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat wordt dan trouwen op een maandagochtend, in een spijkerbroek en verlept shirt, en de gasten kunnen kraanwater en droog brood krijgen!
Komende maandag!quote:Op maandag 5 december 2011 22:49 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
OH JA!! OEHHH
[..]
Wanneer en waar? Dan maak ik wel een taart als cadeautje.
Oké dan kom ik wel even langs wippen.quote:Op maandag 5 december 2011 22:49 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
OH JA!! OEHHH
[..]
Wanneer en waar? Dan maak ik wel een taart als cadeautje.
Nouja weet niet zo goedquote:Op maandag 5 december 2011 22:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow. Wat is je sprookjesbruiloft dan? Hoe onromantisch?
Trouwen krijg je vrij voor.quote:Op maandag 5 december 2011 22:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik weet vrijdag pas als ik moet werken of neit.
Wie wil jij bezwangeren?quote:Op maandag 5 december 2011 22:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wijven hier. Gewoon bezwangeren en wegwezen.
Hoe moet René Patrick precies bezwangeren?quote:Op maandag 5 december 2011 22:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
jij moet toch ook trouwen voordat je seksen mag?quote:Op maandag 5 december 2011 22:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Is-ie zo slaapverwekkend in bed?quote:Op maandag 5 december 2011 22:51 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nouja weet niet zo goedNiet zoveel poespas
Gewoon trouwen, met leuke muziek, niet van die zwijmelkwijlblughmuziek. En dan gewoon heel lekker eten allemaal en dan een feestje. Waar bij voorkeur iemand anders de teringzooi opruimt
Oh. En dan seksen met Klips. Dus dan is er heel veel koffie nodig.
Anaal.. kon arnold swarcheneger ook!quote:Op maandag 5 december 2011 22:52 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hoe moet René Patrick precies bezwangeren?
NEEHEE, LAMLULquote:
Ja inderdaaaad! Wel tof dat je mij als het mannetje ziet.quote:Op maandag 5 december 2011 22:52 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hoe moet René Patrick precies bezwangeren?
Schatje.... Ik ben zwangerquote:Op maandag 5 december 2011 22:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ow jeetje. Heb je dan geen hoofdpijn?quote:Op maandag 5 december 2011 22:52 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
NEEHEE, LAMLUL
Maar, na dat wilde feest en al dat eten ben ik wel een beetje moe natuurlijk
Seksen helpt tegen hoofdpijnquote:Op maandag 5 december 2011 22:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow jeetje. Heb je dan geen hoofdpijn?
seks helpt goed tegen pijn.quote:Op maandag 5 december 2011 22:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow jeetje. Heb je dan geen hoofdpijn?
Aha!quote:
Behalve als je een maagd treft, lijkt mij. Ken verder de details niet hoor - you tell me!quote:
Oh, ja, weet niet waarom eigenlijkquote:Op maandag 5 december 2011 22:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja inderdaaaad! Wel tof dat je mij als het mannetje ziet.
Ja, dan pijnquote:Op maandag 5 december 2011 22:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Aha!
[..]
Behalve als je een maagd treft, lijkt mij. Ken verder de details niet hoor - you tell me!
quote:Op maandag 5 december 2011 22:55 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, dan pijnMaar, niet doorvertellen, maar ik ben geen maagd meer
You tell me.quote:Op maandag 5 december 2011 22:54 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh, ja, weet niet waarom eigenlijkMisschien is je vriendjen wel veel stoerder.
ik denk dat ontmaagd worden zonder seks pijnlijker is dan mét seks.quote:Op maandag 5 december 2011 22:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Aha!
[..]
Behalve als je een maagd treft, lijkt mij. Ken verder de details niet hoor - you tell me!
Ja weet ik veelquote:
Ja, ik ga naar de helquote:
JOEHOE HIERquote:Op maandag 5 december 2011 22:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Wie wil afspreken in de kerstvakantie??
Met een breipen?quote:Op maandag 5 december 2011 22:56 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ik denk dat ontmaagd worden zonder seks pijnlijker is dan mét seks.
Ik ga ook naar de hel. Gezellig.quote:Op maandag 5 december 2011 22:56 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, ik ga naar de hel.
[..]
JOEHOE HIER
Dat is dun man. Voel je niets van. Mits niet te ver gestoken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |