SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!![]()
geduld meneertje.quote:Op maandag 5 december 2011 14:28 schreef Renesite het volgende:
WAT DOET DIE HTCEETJE IN DIE OPENINGEN POSTJE!
quote:Op maandag 5 december 2011 15:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bloempjeeee, winkelen gaat niet meer door. Kreeg een roosterwijziging.
Aww, straks staat Bloem daar zielig te wachten.quote:Op maandag 5 december 2011 15:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
was normaal om 15:30 uit, nu een les erbij die begint om 15:40 tot 17:00, fml!
quote:Op maandag 5 december 2011 15:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bloempjeeee, winkelen gaat niet meer door. Kreeg een roosterwijziging.
Ik dacht dat je in de kou stond te wachten ergens ofzoquote:
EN DAAR LACHT IE DAN OM! VUILLAK!quote:Op maandag 5 december 2011 16:37 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ik dacht dat je in de kou stond te wachten ergens ofzoMaar je zou donderdag gaan.
quote:Op maandag 5 december 2011 16:48 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
EN DAAR LACHT IE DAN OM! VUILLAK!
Ik staar nog liever een hele avond naar een witte muur terwijl ik wc papier eet dan dat ik die film ziequote:Op maandag 5 december 2011 17:13 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ik ga strakjes naar Nova Zembla maar, toch niks te doen vanavond.
Issie zo slecht?quote:Op maandag 5 december 2011 17:16 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik staar nog liever een hele avond naar een witte muur terwijl ik wc papier eet dan dat ik die film zie
Ja, maar ik heb Pathe Unlimited, dus ik wil een avondje lachen om Oerlemans' wanproduct.quote:Op maandag 5 december 2011 17:16 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik staar nog liever een hele avond naar een witte muur terwijl ik wc papier eet dan dat ik die film zie
Jij liever dan ikquote:Op maandag 5 december 2011 17:13 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ik ga strakjes naar Nova Zembla maar, toch niks te doen vanavond.
quote:Op maandag 5 december 2011 17:16 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar ik ga er wel van uit.quote:
Ach, ik moet minstens 3 3D films per maand zien om het bedrag er uit te halen he.quote:
Ik moest ook wel hard gniffelen toen ik dat las.quote:Op maandag 5 december 2011 17:20 schreef Bloempje. het volgende:
[..]. Jan. Ik snap dat Klinks van je houdt
En daarom heb ik geen goldcardquote:Op maandag 5 december 2011 17:21 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ach, ik moet minstens 3 3D films per maand zien om het bedrag er uit te halen he.
Zeker. Maar daarom ben je zo leuk.quote:Op maandag 5 december 2011 17:22 schreef Haarklip het volgende:
En ik moet 40 minuten fietsen, in misschien regen, en door een eng donker bos waar de koningin woont maar waar geen verlichting is. Okay, ik lijk wel gek.
Ik ben leuk omdat ik door een eng donker bos fiets?quote:Op maandag 5 december 2011 17:23 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Zeker. Maar daarom ben je zo leuk.
nee, begrijpend lezen manquote:Op maandag 5 december 2011 17:24 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ik ben leuk omdat ik door een eng donker bos fiets?
Nee. Omdat je volslagen krankzinnig bent.quote:Op maandag 5 december 2011 17:24 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ik ben leuk omdat ik door een eng donker bos fiets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |