Hem er niet op afrekenen? Haha als het aan mij lag zou het heel anders lopen nu.quote:Op maandag 5 december 2011 12:48 schreef De_Nuance het volgende:
Goed dat hij gelogen heeft, ook al heeft hij dat niet gedaan.
Reken hem daar niet op af.
Niemand gaat VS op zijn bek rammen, zelfs PHP niet, dus Mauro mag weg.quote:Op maandag 5 december 2011 12:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Uitkering is wat anders.
Als kansloze Afrikaan zou de hele boel bij elkaar liegen en VS op zn bek rammen als ik daardoor mocht blijven.
Als hij jou boos maakt is hij vast wel Oke was de gedachtengangquote:
Oh ja, laat hem maar die paar jaar studeren, dan schoppen we hem alsnog wel weg.quote:
Ja, dat signaal moet er uitgaan van het Nederlandse asielbeleid.quote:Op maandag 5 december 2011 12:48 schreef De_Nuance het volgende:
Goed dat hij gelogen heeft, ook al heeft hij dat niet gedaan.
Reken hem daar niet op af.
Een kansrijke Nederlander gunt die kansloze Afrikaan het beste omdat hij niet bang is dat donkere mensen gonna take dur jobs!quote:Op maandag 5 december 2011 12:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En ik als kansrijke Nederlander zou de kansloze Afrikaan terugschoppen.
Niemand neemt mijn baan, zeker een faalbosneger met een MBO-studiebeurs niet.quote:Op maandag 5 december 2011 12:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een kansrijke Nederlander gunt die kansloze Afrikaan het beste omdat hij niet bang is dat donkere mensen gonna take dur jobs!
Ik reken hem daar niet op af bedoelde ik.quote:Op maandag 5 december 2011 12:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hem er niet op afrekenen? Haha als het aan mij lag zou het heel anders lopen nu.
Nee, het zal me een zorg zijn welk idioot middelmatig kutbaantje hij gaat krijgen, het is gewoon een liegende asielzoeker die heel het land voor de gek liep te houden om maar in luilekkerland te kunnen blijven. Daarom moet hij weg, gewoon omdat ik een stronthekel heb aan die lui.quote:Op maandag 5 december 2011 12:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een kansrijke Nederlander gunt die kansloze Afrikaan het beste omdat hij niet bang is dat donkere mensen gonna take dur jobs!
Racistquote:Op maandag 5 december 2011 12:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niemand neemt mijn baan, zeker een faalbosneger met een MBO-studiebeurs niet.
Nee hoor. Ik hou van negers.quote:
Ja en al die zielige 12 jaar oude Mauro's die eerlijk hun formulieren inleveren, geen leugens bij de pers verspreiden en niet gaan zitten janken bij P&W moeten wel opkankeren. Goed gedaan Mauro, je schept een mooi precedent.quote:Op maandag 5 december 2011 12:51 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik reken hem daar niet op af bedoelde ik.
Goed dat hij heeft gelogen, mooi gedaan Mauro!
Juist. En daarom mag die Mauro wat mij betreft blijven.quote:Op maandag 5 december 2011 12:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niemand neemt mijn baan, zeker een faalbosneger met een MBO-studiebeurs niet.
Lijkt me lachen. Landen die liegen krijgen het makkelijk met jequote:Op maandag 5 december 2011 12:52 schreef De_Nuance het volgende:
Maar even serieus, Internationaal recht is echt leuk, denk dat dat m gaat worden bij mij.
Ik wou dat ik het kon.quote:Op maandag 5 december 2011 12:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Ga lekker door het bos marcheren, aspirant-skinhead.
Ik hoop serieus dat wanneer hij blijft hij afglijdt naar de afgrond, met z'n homies drugsverslaafd zijn, op de straat eindigt en zijn dagen mag slijten in de gevangenis na de zoveelste overval op een lief Nederlands blank vrouwtje.quote:Op maandag 5 december 2011 12:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Juist. En daarom mag die Mauro wat mij betreft blijven.
Ik vind het precedent dat daar vanuit gaat ongewenst.quote:Op maandag 5 december 2011 12:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Juist. En daarom mag die Mauro wat mij betreft blijven.
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden, lijkt me dus een goed plan want dan is er weer een reden om oorlog te voeren.quote:Op maandag 5 december 2011 12:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Lijkt me lachen. Landen die liegen krijgen het makkelijk met je.
Griekenland had alle redenen te liegen over de financien en Iran mag natuurlijk haar nucleair programma verzwijgen.
Verzachtende omstandigheden voor de win.
Yes , alles voor zure rechtse gezichtenquote:Op maandag 5 december 2011 12:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Lijkt me lachen. Landen die liegen krijgen het makkelijk met je.
Griekenland had alle redenen te liegen over de financien en Iran mag natuurlijk haar nucleair programma verzwijgen.
Verzachtende omstandigheden voor de win.
Nucleaire programma’s en atoomoorlogen zijn links, inderdaadquote:Op maandag 5 december 2011 12:55 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Yes , alles voor zure rechtse gezichten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |