Dat je zoveel voorbereiding voor een scriptie doet joh.quote:Op maandag 5 december 2011 12:00 schreef eriksd het volgende:
Zouden jullie kiezen voor een onderwerp waarmee je in het bedrijfsleven een voorsprong hebt maar nog niet uitgekristalliseerd is, een meer tastbaar onderwerp wat nu een hot item is, of een onvervalste proefballon?
GRAAIEN GRAAIEN GRAAIEN.quote:Op maandag 5 december 2011 12:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Voorspelbare reacties. Alleen de overheid kan goed doen, de rest is evil!!!
Dat is dan ook zo.quote:Op maandag 5 december 2011 12:14 schreef KoosVogels het volgende:
En in jouw optiek is de overheid het kwaad, B_A.
Tsja...
Klopt, maar ik ben best redelijk.quote:Op maandag 5 december 2011 12:14 schreef KoosVogels het volgende:
En in jouw optiek is de overheid het kwaad, B_A.
Tsja...
Uberhaupt met scepters zwaaien zou al verboden moeten wordenquote:
Oi-oi-oi, wat had Rob Wijnberg (die NRC-D66er) een slappe ochtend vandaag.quote:Op maandag 5 december 2011 12:16 schreef eriksd het volgende:
De overheid is dan ook gewoon een bizar inefficient en verkwistend fenomeen.
Ik kan het niet over mijn hart brengen om te posten 'je vriend is waarschijnlijk homo en kan daarom geen stijve van je krijgen'.quote:Op maandag 5 december 2011 11:44 schreef eriksd het volgende:
Ik wil nog een keer in dat topic posten, maar dan krijg ik een ban.
Hmmm.
Wat dacht je van die CDA'er die stelt dat Wilders in sprookjes gelooft omtrent de gulden.quote:Op maandag 5 december 2011 12:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oi-oi-oi, wat had Rob Wijnberg (die NRC-D66er) een slappe ochtend vandaag.
Over de economie die de moderne religie zou zijn, alles moet efficient en productief zijn. JA GEK HÈ?
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 5 december 2011 12:21 schreef GSbrder het volgende:
Waarom is iedereen zo vreselijk trendvolgend in hun werk?
Ouders die een ton meer verdienen en geen belastingen en importheffingen op de wagen. In plaats van een willekeurige tokkie konden ze dan mij onderhouden.quote:Op maandag 5 december 2011 12:17 schreef Picchia het volgende:
Zonder overheid zou ik nu in een hummer rijden.
Dat zou je in een Hummer moeten rijden want dan was er geen infrastructuurquote:Op maandag 5 december 2011 12:17 schreef Picchia het volgende:
Ik zit nu te werken en dan komen er mensen bij me met een gezicht alsof ze het Ei van Columbus hebben ontdekt: “we zouden wat met duurzaamheid moeten doen [insert Whiskers-prethoofd]”.quote:
Omdat de meeste mensen niet de intellectuele creativiteit bezitten om hun eigen weg te gaan.quote:Op maandag 5 december 2011 12:21 schreef GSbrder het volgende:
Waarom is iedereen zo vreselijk trendvolgend in hun werk?
Ben jij zo'n angsthaas?quote:Op maandag 5 december 2011 12:22 schreef von_Preussen het volgende:
Zonder overheid zou ik altijd met een assault rifle op m'n rug de deur uitgaan, en niet slechts gekleed in Kevlar scherfvest zoals ik in de huidige situatie doe.
MVOquote:Op maandag 5 december 2011 12:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik zit nu te werken en dan komen er mensen bij me met een gezicht alsof ze het Ei van Columbus hebben ontdekt: “we zouden wat met duurzaamheid moeten doen [insert Whiskers-prethoofd]”.
Rotturdam Hoelikans!quote:
Ik vind het helemaal prima.quote:Op maandag 5 december 2011 12:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zou je in een Hummer moeten rijden want dan was er geen infrastructuur
Zonder overheid zou die hummer worden gejat door een of ander pauper.quote:Op maandag 5 december 2011 12:17 schreef Picchia het volgende:
Dat is dan ook een pleonasme.quote:
Zonder overheid had jij je pret-tripje niet gehad mafklapper.quote:Op maandag 5 december 2011 12:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zonder overheid zou die hummer worden gejat door een of ander pauper.
Haha, dat doet me denken aan het vak 'business society management' waar ons werd verteld hoe slecht het bedrijfsleven we'll niet was mbt de klimaatverandering.quote:Op maandag 5 december 2011 12:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik zit nu te werken en dan komen er mensen bij me met een gezicht alsof ze het Ei van Columbus hebben ontdekt: ?we zouden wat met duurzaamheid moeten doen [insert Whiskers-prethoofd]?.
Ha, die hebben ze bij ons ook. Laatst hadden ze weer wat nieuws: van die fingerprintdingen op de printers om zo onzinkopietjes tegen te gaan, want dat kost geld en niet duurzaam. Het installeren van die dingen heeft duizenden euro's gekost en om de haverklap is het stuk, waarna er weer iemand uit Enschede moet komen rijden om het te repareren. Echt man, wat een huilbende.quote:Ik zit nu te werken en dan komen er mensen bij me met een gezicht alsof ze het Ei van Columbus hebben ontdekt: “we zouden wat met duurzaamheid moeten doen [insert Whiskers-prethoofd]”.
Ik zou gaan staan en klappen voor je.quote:Op maandag 5 december 2011 12:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Haha, dat doet me denken aan het vak 'business society management' waar ons werd verteld hoe slecht het bedrijfsleven we'll niet was mbt de klimaatverandering.
Toen ik de prof in de collegezaal vergelijk met dr Goebbels werd ik echter de zaal uitgemikt.
Juist wel, aangezien er dan geen rechter bestond om de eventuele verhuizing tegen te houden.quote:Op maandag 5 december 2011 12:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zonder overheid had jij je pret-tripje niet gehad mafklapper.
Nee, ik vind het gewoon vet om met zo'n vest rond te lopen. De blikken die je van totaal onbekenden krijgt zijn echt hilarisch.quote:
Allemaal voor die schijnrecycling, schijnduurzaamheid en andere nieuwe verdienmodellen die door een neptrend gelanceerd zijn om imago-geile ondernemingen geld te kloppen en ze een groen stickertje te geven. Als iemand grof geld wil verdienen moet hij gewoon een labelingsinstantie beginnen waar je iemand een keurmerkje geeft voor het scheiden van het chemisch afval of andere arbitraire handelingen die op de lange termijn niet eens bijdragen aan een beter milieu.quote:Op maandag 5 december 2011 12:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ha, die hebben ze bij ons ook. Laatst hadden ze weer wat nieuws: van die fingerprintdingen op de printers om zo onzinkopietjes tegen te gaan, want dat kost geld en niet duurzaam. Het installeren van die dingen heeft duizenden euro's gekost en om de haverklap is het stuk, waarna er weer iemand uit Enschede moet komen rijden om het te repareren. Echt man, wat een huilbende.
Precies. Slotje.quote:Op maandag 5 december 2011 12:27 schreef eriksd het volgende:
Er had uberhaupt geen dolfinarium bestaan. Jammer voor je.
Leuk die theoritische scheiding in die utopische heilige open markt wereld.quote:Op maandag 5 december 2011 11:48 schreef Picchia het volgende:
Overigens is economische en sociale mobiliteit iets heel anders dan inkomensongelijkheid. Het eerste kan bestreden worden door goed onderwijs en het tweede is het product van goed onderwijs.
Je zou zo stand-up comedian kunnen worden.quote:Op maandag 5 december 2011 12:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, ik vind het gewoon vet om met zo'n vest rond te lopen. De blikken die je van totaal onbekenden krijgt zijn echt hilarisch.
Waarom niet? Hebben mensen geen zin om dieren kunstjes te zien doen als er geen overheid bestaat?quote:Op maandag 5 december 2011 12:27 schreef eriksd het volgende:
Er had uberhaupt geen dolfinarium bestaan. Jammer voor je.
Die excuuscultuurquote:Op maandag 5 december 2011 12:28 schreef eriksd het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
Typisch weer. Godsamme, wat blijft het toch een kansloze kwal.
Ow, dat deden enkele mede-klimaatsceptici ook, alleen dat ging ten onder in het gejoel van de volgzame meerderheid die vervolgens nog dagenlang op mij afkwam om te vragen hoe ik erbij kwam dat klimaatverandering eventueel een natuurlijke oorzaak had.quote:Op maandag 5 december 2011 12:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik zou gaan staan en klappen voor je.
Jawel. Ik koop zelf wel een orka.quote:Op maandag 5 december 2011 12:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom niet? Hebben mensen geen zin om dieren kunstjes te zien doen als er geen overheid bestaat?
Zeker.quote:Op maandag 5 december 2011 11:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nogal arbitrair of niet "binnen proportie"?
Naast dat dit niet relevant is voor de discussie hoe slecht het bedrijfsleven is voor de klimaatveranderingen, is zo’n imagoboost wel goed voor je.quote:Op maandag 5 december 2011 12:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ow, dat deden enkele mede-klimaatsceptici ook, alleen dat ging ten onder in het gejoel van de volgzame meerderheid die vervolgens nog dagenlang op mij afkwam om te vragen hoe ik erbij kwam dat klimaatverandering eventueel een natuurlijke oorzaak had.
Bommelquote:Op maandag 5 december 2011 12:28 schreef eriksd het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
Typisch weer. Godsamme, wat blijft het toch een kansloze kwal.
U bent bekend met het woord subsidie?quote:Waarom niet? Hebben mensen geen zin om dieren kunstjes te zien doen als er geen overheid bestaat?
Welkom in de wereld der natiestaten en de rechtscultuur die daarbij hoort.quote:Op maandag 5 december 2011 12:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die excuuscultuur
Echt. Get. A. Focking. Life. De mensen zijn dood en ik heb niemand vermoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |