Dolfinarium wordt vooral draaiende gehouden met buitenlands geld. Kan best zijn dat het bedrijf subsidie ontvangt, maar volgens mij niet.quote:Op maandag 5 december 2011 12:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
U bent bekend met het woord subsidie?
Ik wel
Geen reet mee te maken.quote:Op maandag 5 december 2011 12:32 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Welkom in de wereld der natiestaten en de rechtscultuur die daarbij hoort.
Als ik je vertel dat een tentamenvraag was 'waaraan kan je zien dat je baas serieus is mbt klimaatverandering'. Met als antwoord: 'quote:Op maandag 5 december 2011 12:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Naast dat dit niet relevant is voor de discussie hoe slecht het bedrijfsleven is voor de klimaatveranderingen, is zo?n imagoboost wel goed voor je.
Je hebt er wel mee te maken. Je bent er zelfs onderdeel van.quote:Op maandag 5 december 2011 12:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen reet mee te maken.
Schijnpolitiek.
Tragische bosbrand. Jammer, net als Chemie-pack.quote:Op maandag 5 december 2011 12:35 schreef eriksd het volgende:
Haha, rechtscultuur
Zinloze excuusjes om goede sier te maken en je geweten te sussen, opzouten. Ik zou er een mooie school bouwen als gebaar, en een dag voor de opening ritueel in de fik steken, snel in de heli en wegwezen.
Kan ik mijn nationaliteit opzeggen?quote:Op maandag 5 december 2011 12:35 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Je hebt er wel mee te maken. Je bent er zelfs onderdeel van.
Zeg anders je nationaliteit op en wordt statenloos, dan doe je inderdaad niet meer mee.
Of je werpt gewapender hand het democratisch bestel omver en installeert een octopus junta.quote:Op maandag 5 december 2011 12:35 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Je hebt er wel mee te maken. Je bent er zelfs onderdeel van.
Zeg anders je nationaliteit op en wordt statenloos, dan doe je inderdaad niet meer mee.
Nu bleek recentelijk dat de brand bij Chemie-pack is aangestoken door ene Mohammed.quote:Op maandag 5 december 2011 12:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tragische bosbrand. Jammer, net als Chemie-pack.
Er zijn best veel statenloze mensen anders.quote:Op maandag 5 december 2011 12:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kan ik mijn nationaliteit opzeggen?
Volgens mij ben ik dan strijd in de Universele Rechten van de Mens en komt er vast een GroenLinksert mij redden.
Waarom ga jij shoppen met de moeder van Koos?quote:Op maandag 5 december 2011 12:38 schreef eriksd het volgende:
En mochten jullie je afvragen hoe ik weet dat Wibra onderbroeken ruim vallen, noem ik de woorden: moeder en Koos.
Jouw moeder koopt gebruikte Wibra ondergoed van Koos voor je?quote:Op maandag 5 december 2011 12:38 schreef eriksd het volgende:
En mochten jullie je afvragen hoe ik weet dat Wibra onderbroeken ruim vallen, noem ik de woorden: moeder en Koos.
Geef mij één Angolees die dat niet doet.quote:Op maandag 5 december 2011 12:38 schreef Voorschrift het volgende:
Ik hoorde overigens dat Mauro iedereen heeft voorgelogen?
quote:Op maandag 5 december 2011 12:38 schreef Voorschrift het volgende:
Ik hoorde overigens dat Mauro iedereen heeft voorgelogen?
Vind het wel humor, wekenlange linkse huilie-huilie om zo'n joch terwijl hij iedereen voorliegtquote:Op maandag 5 december 2011 12:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geef mij één Angolees die dat niet doet.
De knakker is waarschijnlijk 28.
In 2000 telde Nederland volgens de IND 765 staatloze personen.quote:Op maandag 5 december 2011 12:38 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Er zijn best veel statenloze mensen anders.
quote:Op maandag 5 december 2011 12:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom is rechts zoveel beter.
Moeten die ook een verblijfsvergunning hebben of worden ze uitgezet?quote:Op maandag 5 december 2011 12:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In 2000 telde Nederland volgens de IND 765 staatloze personen.
quote:Op maandag 5 december 2011 12:40 schreef KoosVogels het volgende:
Mauro bestaat niet. Het is een geschminkt linksmens, die is ingehuurd om het kabinet kapot te maken.
Whehe, die gozer is niet eens 18 en z'n naam klopt ook niet.quote:In de asielaanvraag van Mauro is negen jaar geleden een andere naam en een andere geboortedatum gebruikt dan tot nu toe bekend was.
Het is wat lastig om iemand die staatloos is uit te zetten, he.quote:Op maandag 5 december 2011 12:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Moeten die ook een verblijfsvergunning hebben of worden ze uitgezet?
De wet wil het niet zo, maar verder is de actie niet lastig lijkt mij.quote:Op maandag 5 december 2011 12:41 schreef Reya het volgende:
[..]
Het is wat lastig om iemand die staatloos is uit te zetten, he.
Ze zijn vrij om te gaan en staan waar ze willen in de internationale wateren.quote:Op maandag 5 december 2011 12:41 schreef Reya het volgende:
[..]
Het is wat lastig om iemand die staatloos is uit te zetten, he.
Ja ach, er staat al "de verstrekking van foutieve gegevens is verder irrelevant voor zijn procedure".quote:Op maandag 5 december 2011 12:42 schreef KoosVogels het volgende:
Laat die Mauro lekker liegen. Net of onze leiders dat niet doen.
Goed voorbeeld doet volgen.
Doet hij eigenlijk wel MBO, of loopt hij tatas te smoken en bieries te doen met zijn Limburgse rapvrinden?quote:Op maandag 5 december 2011 12:42 schreef KoosVogels het volgende:
Laat die Mauro lekker liegen. Net of onze leiders dat niet doen.
Goed voorbeeld doet volgen.
quote:Op maandag 5 december 2011 12:40 schreef eriksd het volgende:
Volgens mij was Mauro generaal bij de Vietcong.
Helemaal mee eens. Ik vind het ook bijzonder vreemd wanneer zij vasthouden aan de status quo zonder argumentatie.quote:Op maandag 5 december 2011 12:44 schreef Boze_Appel het volgende:
Het is gewoon gezeik ... als de politici het niet eens zijn met de wet, dan moeten ze de wet aanpassen, dat is hun fucking werk!
Ik vind dat politici geen nieuwe wetten mogen lanceren als ze er niet twee afschaffen.quote:Op maandag 5 december 2011 12:44 schreef Boze_Appel het volgende:
Het is gewoon gezeik ... als de politici het niet eens zijn met de wet, dan moeten ze de wet aanpassen, dat is hun fucking werk!
Je in alle bochten wringen om hier te mogen blijven. Schande inderdaad.quote:Op maandag 5 december 2011 12:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ach, er staat al "de verstrekking van foutieve gegevens is verder irrelevant voor zijn procedure".
Achja, liegen loont, als ik Leers was charterde ik vandaag nog een vliegtuig voor dat kutjoch.
Ja maar de wet aanpassen vereist een standpunt dat verder uitgeplozen is dan huilie-huilie.quote:Op maandag 5 december 2011 12:44 schreef Boze_Appel het volgende:
Ja. Natuurlijk.quote:Op maandag 5 december 2011 12:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je in alle bochten wringen om hier te mogen blijven. Schande inderdaad.
Ja.quote:Op maandag 5 december 2011 12:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je in alle bochten wringen om hier te mogen blijven. Schande inderdaad.
Uitkering is wat anders.quote:Op maandag 5 december 2011 12:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja. Natuurlijk.
In alle bochten wringen om een uitkering te krijgen is ook schandalig.
En ik als kansrijke Nederlander zou de kansloze Afrikaan terugschoppen.quote:Op maandag 5 december 2011 12:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Uitkering is wat anders.
Als kansloze Afrikaan zou de hele boel bij elkaar liegen en VS op zn bek rammen als ik daardoor mocht blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |