quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Ik zag het ook later pas eigenlijk; beetje heiligschennis iddquote:Op zondag 4 december 2011 23:27 schreef Sjoegerd het volgende:
Zonde van die radio onder aan t dashboard![]()
Rij nog in de AX ja. Woensdag gaat ie voor de APK. Still going strongquote:Op zondag 4 december 2011 23:32 schreef Paladijn het volgende:
en oi Sjoegerd, rij je nog steeds een Citromobiel?
Bijna net zo zeldzaam als een ekte Chevy Nomadquote:
quote:Op maandag 5 december 2011 00:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Bijna net zo zeldzaam als een ekte Chevy Nomad![]()
Doen een roodje of 50 USD tegenwoordig in goede staat
Omlaag? Omhoog met dat hok!quote:Op maandag 5 december 2011 00:27 schreef Sounddragon het volgende:
[ afbeelding ]
Nu te koop op MP, voor 25K
Goedemorgen.quote:Op maandag 5 december 2011 07:22 schreef lipje het volgende:
goedemorgen
en Anne.. weer de badkamer poetsen
dus bij het bouwen van het bad, komt ook een vast afvoerpunt voor de drogerquote:Op maandag 5 december 2011 07:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Goedemorgen.
En nee, valt mee. Hij stond nog niet zo heeeel erg lang aan.
We hebben geen plek voor een badquote:Op maandag 5 december 2011 09:11 schreef lipje het volgende:
[..]
dus bij het bouwen van het bad, komt ook een vast afvoerpunt voor de droger
hoe definitief is het huidige huis?quote:
Dan is het geen gemis.quote:
Zodra ik eens een keer 1e wordt met mijn inschrijfdatumquote:Op maandag 5 december 2011 17:37 schreef lipje het volgende:
[..]
Dan is het geen gemis.
wanneer gaan jullie naar de volgende locatie?
Lolquote:
wtfquote:Op maandag 5 december 2011 00:33 schreef Sounddragon het volgende:
Isse airride, en zo'n ouwetje mag best een beetje richting NAP![]()
Voor Barca;
Je mist ook nog dat ze een 'top contributor' isquote:
Niet kaufen?quote:Op maandag 5 december 2011 18:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Zodra ik eens een keer 1e wordt met mijn inschrijfdatum.
Geen idee dus. Misschien volgend jaar zomer, misschien wel eind volgend jaar, of langer..
Ah, da's lastig idd.quote:Op maandag 5 december 2011 20:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee. Ik en SD hebben beide nog een hypotheek op naam staan sowieso.
quote:Op maandag 5 december 2011 20:32 schreef Alfisti het volgende:
Dames, heren en lipje mag ik even een moment stilte.
.
.
.
.
.
.
.
* Alfisti heeft een trieste mededeling voor jullie.
.
.
.
.
.
.
.
vandaag......... 5 december 2012 heb ik, ome Fristi, iets doms gedaan.
.
.
.
.
.
.
.
.
* Alfisti heeft voor naast de 406C weer een Alfa gekocht
Sorry Balkoniaquote:Op maandag 5 december 2011 20:48 schreef Barcaconia het volgende:
Je had het ook gewoon aan mij over kunnen maken ipv in de sloot gooien
Dezequote:
Het scheelt 4 cilinders, 300pk en ruim 200000 euroquote:Op maandag 5 december 2011 20:59 schreef Paladijn het volgende:
close enough
Wel lelijke velgen trouwens
In deze zeker?quote:Op maandag 5 december 2011 21:01 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Het scheelt 4 cilinders, 300pk en ruim 200000 euro
Velgen zijn de originele, gaan van het voorjaar wel gewisseld worden voor wat anders
Correct.quote:Op maandag 5 december 2011 21:11 schreef Paladijn het volgende:
Alleen onder 155's met nardi houten stuur en panterbekleding!
quote:Welcome on the website of Rob.
At the moment the website is not in use anymore. Feel free to contact me for any questions about me or requesting my resume.
/crai.quote:I have been working as an independent contractor since 2009. There I experienced all kinds of problems, offered solutions and worked in teams. Mostly on sales/procurement, but also organisational issues.
Now I am looking for a job off in marketing or procurement in an international office, preferably one in an growing or renewing market/area.
Specialties
Fluent in English,
Dat duurde even. Je had het er afgelopen zomer en vorig jaar zomer al over.quote:Op maandag 5 december 2011 20:32 schreef Alfisti het volgende:
Dames, heren en lipje mag ik even een moment stilte..
* Alfisti heeft een trieste mededeling voor jullie.
vandaag......... 5 december 2012 heb ik, ome Fristi, iets doms gedaan
* Alfisti heeft voor naast de 406C weer een Alfa gekocht
wakker worden SD.. tis OPA FRISTI die een extra roestbak erbij heeftquote:Op dinsdag 6 december 2011 05:36 schreef Sounddragon het volgende:
Leuke bak Lip, is dat niet vreselijk onpraktisch als boodschappenhok?
Dat is de Nissan toch ookquote:Op dinsdag 6 december 2011 05:36 schreef Sounddragon het volgende:
Leuke bak Lip, is dat niet vreselijk onpraktisch als boodschappenhok?
jij kan mee als ie boodschappen gaat doen, dat zal Fristi met een kratje bier niet lukken. (of jij moet het bier gaan verwarmen)quote:Op dinsdag 6 december 2011 07:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat is de Nissan toch ook?
Goedemorgen!
ghihi, qudtquote:Op dinsdag 6 december 2011 07:13 schreef lipje het volgende:
[..]
wakker worden SD.. tis OPA FRISTI die een extra roestbak erbij heeft
en ja er past NET een kratje bier in
klopt, daarom is jouw tweety ook het boodschappenhokquote:Op dinsdag 6 december 2011 07:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat is de Nissan toch ook?
Goedemorgen!
Awww, *geeft je haar sjaal*quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:00 schreef Sounddragon het volgende:
Gofferdomme wat is het frips
Volgens de fnv site is de gevoelstemperatuur -2
Zonde van die Nissan Primera of wat het ook geweest is.quote:
Loopt alleen wel 3 kwartier achter als ik het zo zie.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:28 schreef BaraCuda het volgende:
http://webcam-hd.com/2alpes-ot.php
Het is begonnenvanmorgen lag er nog niks
Dan ligt er nog meer dan dat er op de webcam te zien isquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:44 schreef classpc het volgende:
Eindelijk eens een mooie auto in de openingspost.
[..]
Zonde van die Nissan Primera of wat het ook geweest is.
[..]
Loopt alleen wel 3 kwartier achter als ik het zo zie.
kan je nog harder zoeken naar je ingesneeuwde peauleauquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:00 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dan ligt er nog meer dan dat er op de webcam te zien is
Ik ga met de volvo, dus dat zal niet nodig zijnquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:34 schreef lipje het volgende:
[..]
kan je nog harder zoeken naar je ingesneeuwde peauleau
kan je wel lang zoekenquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik ga met de volvo, dus dat zal niet nodig zijn
Neej, helaas geen rwdquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:15 schreef lipje het volgende:
[..]
kan je wel lang zoeken
En Lolvo met RWD en sneeuw
oh de over de voorwielen wegglijdende benzineslurperquote:
Een heerlijke D5quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:24 schreef lipje het volgende:
[..]
oh de over de voorwielen wegglijdende benzineslurper
[PC - Battlefield 3] #67 - Nieuwe patch, nieuwe kansen!quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Niet dat jullie denken dat het hert vlad is trouwens. Ik zie dat plaatje nu pas.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
[PC - Battlefield 3] #67 - Nieuwe patch, nieuwe kansen!
Goh wat een bekende avatar
Bekijk deze YouTube-video Altijd handig!quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:38 schreef BaraCuda het volgende:
Ik zat trouwens ook te denken aan zo'n camera in m'n auto![]()
Zo enorm veel idioten op de weg en het is toch wel prettig om bij een eventueel ongeval aan te kunnen tonen wat er gebeurd is.
DM posten; ban!quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:43 schreef Anne het volgende:
DM van jou aan Pizzaa
06-12-2011 @ 21:43:03
Verander je icoontje eens! Da's de mijne!
Heeft pizzaa meteen geen probleem meer. Iedereen happy.quote:
Da zeg ik, best handigquote:
Ik ben na 5 minuten buiten weer naar binnen gevluchtquote:Op woensdag 7 december 2011 11:05 schreef Anne het volgende:
Hier is het flink opgeklaard. Het zonnetje schijnt net niet zeg maar.
Dat wordt toch wandelen dus.
Walkietalktie set in ruil voor www.dafracingteam.nl ?quote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 15:26 schreef daNpy het volgende:
[..]
Walkietalktie set in ruil voor www.dafracingteam.nl ?
oh ja speakers zullen ook wel naar de klote zijn inderdaad.... Je bent geweldigquote:Op woensdag 7 december 2011 15:27 schreef daNpy het volgende:
Kan er ook nog wel speakers bij doen denk ik.
En een paar subwoofers.
Ik nietquote:Op woensdag 7 december 2011 15:20 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
Ik ben na 5 minuten buiten weer naar binnen gevlucht
I know rightquote:Op woensdag 7 december 2011 16:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[..]
oh ja speakers zullen ook wel naar de klote zijn inderdaad.... Je bent geweldig
ja hoorquote:Op woensdag 7 december 2011 18:01 schreef daNpy het volgende:
[..]
I know right
Is er nog plek voor www.autofans.nl?
Stickers natuurlijk. Stift is lelijkquote:
ik heb geen idee wat de schade gaat kosten, maar ik reken op iets rond de 2.000 euroquote:Op woensdag 7 december 2011 18:13 schreef Barcaconia het volgende:
Aan wat voor soort bedragen zit je eigenlijk te denken voor de schade en wat voor prijzen voor verschillende formaten stickers? Ongeveer dan, ik neem aan dat dit geen exacte wetenschap is.
top ende truequote:Op woensdag 7 december 2011 18:15 schreef daNpy het volgende:
[..]
Stickers natuurlijk. Stift is lelijk
Wie maakt de stickers?quote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:07 schreef Sjoegerd het volgende:
Ja hoor, mijn kleine Citroënnetje heeft weer APK gekregen
Alleen lichte speling op de fuseekogel linksvoor. Maar dat kon nog wel even mee zeiden zequote:
ik heb geen cent te makken, en de stickermaker van mn werk gebruiken zit er ook niet meer in...quote:
stikker laten maken zal toch wel in de sponsorkosten zittenquote:Op woensdag 7 december 2011 19:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb geen cent te makken, en de stickermaker van mn werk gebruiken zit er ook niet meer in...
Zeker niet bij een turk geweestquote:Op woensdag 7 december 2011 19:07 schreef Sjoegerd het volgende:
Ja hoor, mijn kleine Citroënnetje heeft weer APK gekregen
Mijn neef doet APK's. Komt geen turk aan te pasquote:Op woensdag 7 december 2011 20:06 schreef blup het volgende:
[..]
Zeker niet bij een turk geweest
Met al mijn auto's heb ik nog nooit in 1x de APK gehaald. 2 clio's konden zonder APK voor weinig weg en de 5 waar niks aan leek te mankeren blijkt plots de remkrachtbegrenzer een beetje te zweten.![]()
Morgen krijgt die turk zijn zin en mag hij t vervangen.. en ik betalen.
Ohja, alle keren waren het dingen waar ik zelf te weinig verstand van heb.. Remmerij ga ik niet aanzitten.
Remklauwen, blokjes, schijven en trommels durf ik ook nog wel, sterker nog, al wel eens gedaan.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:21 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Mijn neef doet APK's. Komt geen turk aan te pas.
Remmen durf ik nog wel aan te zitten, vorig jaar nog de schijven en blokken vervangen. En op stage reviseer ik nog wel eens een remklauwtje
En helaas slechter funktionerende remmen als daarvoorquote:Op woensdag 7 december 2011 20:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Mijn Niva heeft nu sinds een week verse APK![]()
Waarover dan wel?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:34 schreef Alexxxxx het volgende:
VEEL met hem gepraat, maar nog niet over de remmerij
Ik bedoelde niet of je gezopen hadquote:Op woensdag 7 december 2011 20:55 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb niks hier vergeten te vertellen... Heb geblazen en daaruit bleek dat ik niets gedronken had hooren aan andere geestverruimende middelen doe ik al lang niet meer
![]()
er daar ter plekke simpelweg niet meer aan gedachtik ben meer bezig met haar weer op de weg te krijgen dan met de oorzaak
ohw! nee, toen ik hem naar de garage bracht had ik nog gewoon een baan en speciaal voor het onderhoud mn vakantiegeld opgenomen, dus heb ze juist gezegd dat ze bij twijfel gewoon moeten vervangen enniet te vele bezuinigen. Ik weet dat ik niet een ster ben in onderhoud, maar op banden en remmen bezuinig ik ECHT nietquote:Op woensdag 7 december 2011 21:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet of je gezopen had![]()
Ik bedoelde meer dat er evt een bezuinigende opdracht bij de garage had gelegen om één kant van de remmerij maar te vernieuwen of iets dergelijks.. ik zou ernstig pissig zijn op de veroorzaker van mijn remmenprobleem, en hem per direkt aansprakelijk stellen. De kosten zijn blijkbaar een flink issue (2 roodjes is een bak geld), en die zou ik willen verhalen/vergoed willen zien. Dát bedoelde ik
![]()
Heb je rechtsbijstand? zoja -> inschakelen.
Foutje neem ik aan?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:50 schreef Anne het volgende:
*tromgeroffel*
De winnaars zijn....
Hoofdprijs - • 1 x Skibril met GPS (t.w.v. ¤ 500,-) samen met 2 vrijkaartjes voor de film
Nepthys
• 4 x Impossible puzzel samen met 2 vrijkaartjes voor de film
Lonaa
3Dino
turnen80
en chris-oosting
Van harte gefeliciteerd winnaars!
ik heb één keer hard geremd na de beurt/apk en daarbij schoot ik de sloot in jaquote:Op woensdag 7 december 2011 21:51 schreef blup het volgende:
Schoot die lada bij hard remmen onmiddellijk een kant op dan?
JIj hóeft ook geen ster te zijn in onderhoud; daarvoor schenk je hun jouw vertrouwen, tezamen met een zak duiten, maar omdat zij nu een fout hebben gemaakt, waarvoor JIJ betaald hebt (of nog gaat doen), ging jij met auto en al de sloot in toen je de door hun gerepareerde remmen gebruikte. Ze zijn gewoon aansprakelijk voor jouw schade. Ik zou de remmen bij een andere garage laten nakijken en/of testen op een remmentestbank, en als er een verschil tussen rechts en links is (wat bijna niet anders kan, volgens jouw verhaal en wat er gebeurd is) zou ik met het printje van de testbank voor de balie staan te wapperen daar.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ohw! nee, toen ik hem naar de garage bracht had ik nog gewoon een baan en speciaal voor het onderhoud mn vakantiegeld opgenomen, dus heb ze juist gezegd dat ze bij twijfel gewoon moeten vervangen enniet te vele bezuinigen. Ik weet dat ik niet een ster ben in onderhoud, maar op banden en remmen bezuinig ik ECHT niet(en mensen die me niet zo goed kenden dachten wel dat ikgezopen had... wtf
)
en ik weet het, ik ben te liefdie klacht krijg ik vaker
maar ik heb er serieus niet aan gedacht....
hebben ze niet gedaan inderdaad, zowel geen onderzoek als geen proces verbaal. Ze zaten nog helemala met hun hoofd bij Ralf Mackenbach, die moesten ze redden van een groep nog niet menstruerende meisjesquote:Op woensdag 7 december 2011 23:06 schreef Paladijn het volgende:
Ben het wel eens met SD Lexxx, bij een noodstop of gewoon hard remmen op hetzelfde wegdek (!) hoort je auto rechtuit te remmen. Je mag juist na een beurt aan je remmen verwachten dat ze in orde zijn.
Eerlijk gezegd vind ik het ook vreemd dat de politie geen onderzoek gedaan heeft op vloeistoffen op het wegdek oid. Hebben ze geen PV opgemaakt?
zijn op de weg sowieso geen remsporen te zien.. ben er zondagochtend weer geweest, kon de plek waar het exact gebeurd was serieus niet terug vinden.... half uur gezocht op een stuk van 450 meter...quote:Op woensdag 7 december 2011 23:08 schreef blup het volgende:
Vraag me af of het zin heeft daar tijd in te steken. Bewijs het maar.
2000E om jou Niva weer goed te krijgen? In Bulgarije heb je al een fatsoenlijke voor een 2000E zit je alleen met je transport te kijken en hoe je dat ding bij de RDW er door heen krijgt... Overigens staan ze al te koop vanaf een 1000E Misschien een donor daar halen?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb geen idee wat de schade gaat kosten, maar ik reken op iets rond de 2.000 euroexclusief randzaken als tomtom, autoradio en zo....
En doe een bod zou ik zeggen (per mail of PM oid) en ik kijk of ik er op in gakleine sticker hoeft niet duur te zijn. Maar als je mn achterraam wilt vullen mag daar best iets tegenover staan vind ik
denk het wel, was wel een matig verschil te merken met voorheenquote:Op woensdag 7 december 2011 23:34 schreef 2cv het volgende:
Is er eigenlijk an de remmen van de Niva geklust de laatste keer dat hij onderhoud/APK kreeg ?
je bouwt toch een soort van band op met je auto hequote:Op woensdag 7 december 2011 23:34 schreef ayumu het volgende:
[..]
2000E om jou Niva weer goed te krijgen? In Bulgarije heb je al een fatsoenlijke voor een 2000E zit je alleen met je transport te kijken en hoe je dat ding bij de RDW er door heen krijgt... Overigens staan ze al te koop vanaf een 1000E Misschien een donor daar halen?
Dat snap ik maar als je nu een Donorbak daar haalt, Heb je een vakantie en genoeg onderdelen die je mogelijk ook weer kan door verkopen? http://www.cars.bg/u515708 Deze is omgerekend iets meer dan een 750E En rond de 2000 Bulgaarse lev 1000E dus heb je genoeg keusquote:Op woensdag 7 december 2011 23:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
denk het wel, was wel een matig verschil te merken met voorheen
[..]
je bouwt toch een soort van band op met je auto heiig ik wel...
Wat voor verschil dan ? Beter of minder goed remmen ? Trekken naar links of naar rechts ? Geluiden ? En ... Heb je het bonnetje nog ?quote:Op woensdag 7 december 2011 23:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
denk het wel, was wel een matig verschil te merken met voorheen
Ik ookquote:[..]
je bouwt toch een soort van band op met je auto heiig ik wel...
donorbak is een optie... echter... alle goedkope donorniva's zijn de 1.6, ik heb een van de eerste 1.7's, en dan is alles net wat anders qua onderdelatiek, helaas....quote:Op woensdag 7 december 2011 23:42 schreef ayumu het volgende:
[..]
Dat snap ik maar als je nu een Donorbak daar haalt, Heb je een vakantie en genoeg onderdelen die je mogelijk ook weer kan door verkopen? http://www.cars.bg/u515708 Deze is omgerekend iets meer dan een 750E En rond de 2000 Bulgaarse lev 1000E dus heb je genoeg keus
heb de rekening van de beurt met APK nog niet binnen.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:44 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wat voor verschil dan ? Beter of minder goed remmen ? Trekken naar links of naar rechts ? Geluiden ? En ... Heb je het bonnetje nog ?
[..]
Ik ookEn ik zou alle electronica open schroeven en op de verwarming laten drogen. Dat kost je niets. Als het spul het daarna toch niet meer blijkt te doen kan je altijd nog gaan vervangen ...
Even gekeken 1.7 staat erop en dat is een 86' van 1500Equote:Op woensdag 7 december 2011 23:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
donorbak is een optie... echter... alle goedkope donorniva's zijn de 1.6, ik heb een van de eerste 1.7's, en dan is alles net wat anders qua onderdelatiek, helaas....
Ooooh een Scania met een neusjequote:Op woensdag 7 december 2011 23:57 schreef Sounddragon het volgende:
Ik had een toffe bots vanochtend :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op onze eigen rijstrook van de A2 vanmorgen; beetje dure parkeerplaats, maar je hebt ruimte zatquote:
Eerste vrachtwagen waar ik mee begon was een FL7 uit 86quote:Op donderdag 8 december 2011 00:12 schreef blup het volgende:
Tof issie wel ja
Had vorig weekend trouwens weer eens gereden, tante verhuist
[ afbeelding ]
320er
Ding is leeg knap snel trouwens! (handbak).
Ouderwets distributiezweet op me bilnaad in die kleine volksbuurt straatjes trouwens...![]()
Niets geraakt.![]()
dacht ff dat het de textkar truckpuller wasquote:Op woensdag 7 december 2011 23:57 schreef Sounddragon het volgende:
Ik had een toffe bots vanochtend :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had soms het geluk bij de hema om met een FL8(9?) te rijden. Wat een grafbak was dat zeg.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:19 schreef ayumu het volgende:
[..]
Eerste vrachtwagen waar ik mee begon was een FL7 uit 86
Lijkt er verrekte veel opquote:Op donderdag 8 december 2011 00:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dacht ff dat het de textkar truckpuller was
[ afbeelding ]
Ach alles beter dan een Iveco Stralis kun je tijdens de terugweg met een emmertje de onderdelen bij elkaar zoekenquote:Op donderdag 8 december 2011 00:31 schreef blup het volgende:
[..]
Ik had soms het geluk bij de hema om met een FL8(9?) te rijden. Wat een grafbak was dat zeg..
Sprong een gat in de lucht toen die vervangen werd voor de LF met stuuras
Ik had die link van een amateur site gepluktquote:
truste:Wquote:Op donderdag 8 december 2011 00:44 schreef Sounddragon het volgende:
Ik ga douchen en maffen; morgen een VRI ombouwen naar LED in Helmond
Haha klopt, die heb ik gereden bij TNT, bij de meeste wagens zat de zitting los.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:47 schreef ayumu het volgende:
[..]
Ach alles beter dan een Iveco Stralis kun je tijdens de terugweg met een emmertje de onderdelen bij elkaar zoeken
Ik heb er gelukkig maar kort mee mogen rijden alleen om nou blij te worden van de volgende dat was een Renault Magnum automaat, Vies hok op wielenquote:Op donderdag 8 december 2011 00:56 schreef blup het volgende:
Haha klopt, die heb ik gereden bij TNT, bij de meeste wagens zat de zitting los.. Nog niet te spreken over die stront zenuwachtige automaatbakken en het gaspedaal response daarvan..
Schrale troost was altijd wel dat ze lekker vlot waren (310) tegenover de slome P230'ers
zit je op de route naar Opglabbeek? ja toch wel redelijk? Daar ga ik eind december waarschijnlijk ff naar toe, zou ik dan langs kunnen komen eventueel?quote:Op donderdag 8 december 2011 07:52 schreef daNpy het volgende:
He Alex hoe gaan we die zooi regelen?
Moet ik het opsturen of kom je het halen (je moet toch naar Brabant voor New Kids Nitro)?
Dan zal ik nog ff kijken wat ik nog meer voor je heb
Blijft leuk spulquote:Op donderdag 8 december 2011 03:21 schreef Alexxxxx het volgende:
blijft een van mn favo trucks, die Iveco EuroStar/EuroTech/EuroTrakker
http://g.co/maps/56zqv zo handig he, dat google...quote:Op donderdag 8 december 2011 15:20 schreef daNpy het volgende:
Wat de neuk is Opglabbeek
Ik zit Eindhoven, in Brabant wittewel!
(Overdag in Hellemond)
een dorpske een stukje ten zuiden van Eindhovenquote:Op donderdag 8 december 2011 15:20 schreef daNpy het volgende:
Wat de neuk is Opglabbeek
Ik zit Eindhoven, in Brabant wittewel!
(Overdag in Hellemond)
Die video!quote:Op donderdag 8 december 2011 15:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
een dorpske een stukje ten zuiden van Eindhoven![]()
SD vandaag met de kraan naar Rotjeknor geweest?
http://www.rijnmond.nl/ni(...)t-auto-twee-gewonden
Zover ik weet mag je voertuigen zonder APK niet slepen...quote:Op donderdag 8 december 2011 18:12 schreef Barcaconia het volgende:
wie weet iets over het slepen van een vrachtwagen zonder APK met een trekstang?
[TK] Triangel voor slepen VWquote:effe wat info zwaarder dan 750 mag! want dit word gezien als slepen!
"De door u omschreven constructie is mij bekend. Conform artikel 5.18.2 van
het Voertuigreglement is het toegestaan om door middel van een motorrijtuig
een ander motorrijtuig voort te bewegen. Niet is omschreven op welke manier
dit dient te geschieden. M.a.w. er is geen bepaling opgenomen waarin is
omschreven dat de door u voorgestelde constructie niet zou mogen worden
toegepast. Door het aanbrengen van een triangel (trekdriehoek) tussen zoals
u stelt "uw Campertje" en de Buggy, krijgt het getrokken voertuig echter
niet de status van een aanhangwagen. Voor de toepassing van de bepalingen
van de Wegenverkeerswet 1994, het Voertuigreglement en de Wet
aansprakelijkheid motorvoertuig blijft het in alle gevallen een
motorrijtuig. Met andere woorden; de Buggy moet aan alle technische
voorschriften voldoen, moet APK zijn goedgekeurd, moet zijn voorzien van het
eigen kenteken en moet zijn verzekerd. Het voeren van het voor de camper
afgegeven kenteken op de Buggy is derhalve niet toegestaan. Op de gehele
combinatie blijft te allen tijde artikel 5 van de Wegenverkeerswet 1994 van
toepassing. Dit houdt in dat er geen gevaar op de weg mag worden veroorzaakt
of kan worden veroorzaakt of dat het verkeer op de weg wordt gehinderd of
kan worden gehinderd. De sleepconstructie dient dan ook zo te zijn
uitgevoerd dat deze niet kan lostrillen en dat zijdelings uitwijken van de
Buggy zoveel mogelijk wordt voorkomen. Het verdient eveneens aanbeveling om
achterop de Buggy een zgn. lichtbalk aan te brengen waarmee duidelijk kan
worden aangegeven dat met de combinatie van richting wordt veranderd of dat
de combinatie tot stilstand wordt gebracht.
Met betrekking tot het bovenstaande is er één uitzondering. Voor toepassing
van de gedragsregels van het Reglement verkeersregels en verkeerstekens 1990
(de gewone verkeersregeltjes) wordt de gesleepte Buggy gezien als een
aanhangwagen. Dit heeft bijvoorbeeld consequenties wanneer u te maken zou
krijgen met een weg die gesloten is verklaard voor motorvoertuigen met
aanhangwagens. Voor zover er geen lagere maximum snelheid geldt, dient u er
tevens rekening mee te houden dat u met de combinatie niet sneller mag
rijden dan 80 km/h. Hoewel dit laatste naar ik verwacht niet van toepassing
zal zijn; de afstand tussen de Camper en de Buggy mag niet meer bedragen dan
5 meter.
Vertrouwende uw vraag hiermee naar behoren te hebben beantwoord,
met vriendelijke groet,
K.Th.Schilder.
Expertisecentrum Verkeer en Vervoer
RIVM - Apeldoorn"
Waaatquote:
Nee, naar Helliemondquote:Op donderdag 8 december 2011 15:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
een dorpske een stukje ten zuiden van Eindhoven![]()
SD vandaag met de kraan naar Rotjeknor geweest?
http://www.rijnmond.nl/ni(...)t-auto-twee-gewonden
Uitwijken? WUT?!?quote:Op donderdag 8 december 2011 19:25 schreef blup het volgende:
[..]
Waaat![]()
Dat had zoveel slechter kunnen aflopen. Chauffeur had ook nog instinctief uit kunnen wijken....
Nah, de Golf is rood, maar de eerstvolgende verkeerslichten staan toch echt pas een paar honderd meter verderop. Voorrangsweg.. auto mag daar gewoon de tram inhalen, niet slim, maar het mag wel..quote:Op donderdag 8 december 2011 20:49 schreef ayumu het volgende:
Volgens mij rijd die Golf gewoon stik door rood
Kijk die kraan ging te hard, Die golf had beter even kennen wachten. En als we het over te hard rijden hebben kwam vandaag een kraan van Baetsen tegen die had de sokken er ook flink in zittenquote:Op donderdag 8 december 2011 20:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nah, de Golf is rood, maar de eerstvolgende verkeerslichten staan toch echt pas een paar honderd meter verderop. Voorrangsweg.. auto mag daar gewoon de tram inhalen, niet slim, maar het mag wel..
Bij den Baets vlammen ze altijd erover, komt ook uit een regio waar hard werken in de mensen zitquote:Op donderdag 8 december 2011 20:57 schreef ayumu het volgende:
[..]
Kijk die kraan ging te hard, Die golf had beter even kennen wachten. En als we het over te hard rijden hebben kwam vandaag een kraan van Baetsen tegen die had de sokken er ook flink in zitten
Ja.. al begon SD daarstraks over een deuk in mijn achterscherm oidquote:
Waar kom je iegelijk vandaan dan? Bende gij da boerke ut hoogloon of wa?quote:Op donderdag 8 december 2011 21:04 schreef densmee het volgende:
[..]
Bij den Baets vlammen ze altijd erover, komt ook uit een regio waar hard werken in de mensen zit
Heeft vast nog nooit een klapband gehadquote:Op donderdag 8 december 2011 20:57 schreef ayumu het volgende:
[..]
Kijk die kraan ging te hard, Die golf had beter even kennen wachten. En als we het over te hard rijden hebben kwam vandaag een kraan van Baetsen tegen die had de sokken er ook flink in zitten
Niet overdrijvenquote:Op donderdag 8 december 2011 21:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja.. al begon SD daarstraks over een deukJE in mijn achterscherm oid... Morgen bij daglicht maar even checken dan.
nunt jong, de echte SCers weten wel waar ik vandaan kom. Maar gij dan?quote:Op donderdag 8 december 2011 21:08 schreef ayumu het volgende:
[..]
Waar kom je iegelijk vandaan dan? Bende gij dat boerke ut hoogloon of wa?
Ut het limburgs wald, Maar nie altijd der vur zo bietje rond eindhoven gewoont.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:10 schreef densmee het volgende:
[..]
nunt jong, de echte SCers weten wel waar ik vandaan kom. Maar gij dan?
ik uit het dorp met het mooiste marktplein, welke ook toebehoord aan de 8 zalighedenquote:Op donderdag 8 december 2011 21:12 schreef ayumu het volgende:
[..]
Ut het limburgs wald, Maar nie altijd der vur zo bietje rond eindhoven gewoont.
Wat is dat, omgeving Venlo?quote:Op donderdag 8 december 2011 21:12 schreef ayumu het volgende:
[..]
Ut het limburgs wald, Maar nie altijd der vur zo bietje rond eindhoven gewoont.
Ik denk zuidelijker?quote:
Sodeju nou, das een klap zegquote:Op donderdag 8 december 2011 16:41 schreef densmee het volgende:
Die zijn godverdomme goed weggekomen in die auto, voor hetzelfde geld kruipt die kraan op die auto
Eerselquote:Op donderdag 8 december 2011 21:14 schreef densmee het volgende:
[..]
ik uit het dorp met het mooiste marktplein, welke ook toebehoord aan de 8 zaligheden
Nee hoor, Eersel ligt vlakbij waar ik zowat mijn kinderjaren heb doorgebracht en waar mijn moeders is geborenquote:
Ja, wat is het "limburgs wald" dan, want daar heb ik nog nooit van gehoord.quote:
welk durp is da dan, toch niet highloonquote:Op donderdag 8 december 2011 21:21 schreef ayumu het volgende:
[..]
Nee hoor, Eersel ligt vlakbij waar ik zowat mijn kinderjaren heb doorgebracht en waar mijn moeders is geboren
Limburgs wald ligt tussen Sittard Maastricht en Dilsem Stokken-Belgiëquote:Op donderdag 8 december 2011 21:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, wat is het "limburgs wald" dan, want daar heb ik nog nooit van gehoord.
Ik ken alleen het Brachter Wald.
Veldhoofquote:Op donderdag 8 december 2011 21:23 schreef densmee het volgende:
[..]
welk durp is da dan, toch niet highloon
Veldhoven, met de stadsje mensen.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:25 schreef ayumu het volgende:
[..]
Limburgs wald ligt tussen Sittard Maastricht en Dilsem Stokken-België![]()
[..]
Veldhoof
Ben geen stadmens nooit geweest en zal dat ook nooit wordenquote:Op donderdag 8 december 2011 21:32 schreef densmee het volgende:
[..]
Veldhoven, met de stadsje mensen.
Oers, Zandoers en Zilst is dan wel weer schon.
hoezo is Zandoerle brak?quote:Op donderdag 8 december 2011 21:34 schreef ayumu het volgende:
[..]
Ben geen stadmens nooit geweest en zal dat ook nooit wordenZandoerle is brak tegenwoordig.
Mooi dorp om met de motor door te vlammen. en 't vlutterke natuurlijkquote:Op donderdag 8 december 2011 21:47 schreef ayumu het volgende:
[..]
Gewoon saai? Wat is daar nou te doen..
Dan heb je het ook ver gehadquote:Op donderdag 8 december 2011 21:50 schreef densmee het volgende:
[..]
Mooi dorp om met de motor door te vlammen. en 't vlutterke natuurlijk
quote:Op donderdag 8 december 2011 21:53 schreef Paladijn het volgende:
lol.
Not even death can save you from me
Dan ben je mijn buurman.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:25 schreef ayumu het volgende:
[..]
Limburgs wald ligt tussen Sittard Maastricht en Dilsem Stokken-België![]()
[..]
Veldhoof
waar ga je heen, blijf je toch wel in het zonnige zuiden?quote:
Waar zal ik eens heen gaan... ?quote:Op donderdag 8 december 2011 22:13 schreef densmee het volgende:
[..]
waar ga je heen, blijf je toch wel in het zonnige zuiden?
Moet ik mijn muziek zachter zetten ofzo?quote:
Snurk is minder hard als je slaapt zou top wezenquote:Op donderdag 8 december 2011 22:14 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Moet ik mijn muziek zachter zetten ofzo?
Dat gebulder lijkt wel een houtzagerij hierlangsquote:Op donderdag 8 december 2011 22:21 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb nergens last van, al hoor ik wel vaker klachten.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
Ik ga d'n groete stad ook uut.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:34 schreef ayumu het volgende:
[..]
Ben geen stadmens nooit geweest en zal dat ook nooit wordenZandoerle is brak tegenwoordig.
Wie wil er nu bij Helmond wonen?quote:
Nee wacht ik snap hem.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:40 schreef blup het volgende:
Als ik wil gaan samen wonen wat we kunnen betalen word het dit in Utrecht.
[ afbeelding ]
Nou.. nee.
het?quote:Op donderdag 8 december 2011 22:45 schreef ayumu het volgende:
Gelukkig dadelijk ging je nog zeggen dat het een Helmonder was
Meestal gezelliger als een nieuwbouwwijk waar iedereen tegen elkaar loopt te zeikenquote:Op donderdag 8 december 2011 22:40 schreef blup het volgende:
Als ik wil gaan samen wonen wat we kunnen betalen word het dit in Utrecht.
[ afbeelding ]
Nou.. nee.
Gezellig inderdaad, analfabeten en vreemde talen sprekende mensen om je heen.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Meestal gezelliger als een nieuwbouwwijk waar iedereen tegen elkaar loopt te zeiken
Wtf Deurne, het is net niks daarquote:
Deste beter, ik hoef die drukte van een stad niet 24/7 meer.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:55 schreef densmee het volgende:
[..]
Wtf Deurne, het is net niks daar
het is in deurne wel rustig inderdaad, en deurne zeilberg is volgens mij wel een dorp waar goede tentfeesten gehouden wordenquote:Op donderdag 8 december 2011 22:58 schreef blup het volgende:
[..]
Deste beter, ik hoef die drukte van een stad niet 24/7 meer.
Ik word elke nacht wakker gehouden door SD en kornuiten die nog steeds niet die kut brug bij afrit 30 goed gemaakt hebben en weer overnieuw beginnen.
stel je niet aan, snuif eens wat cultuurquote:Op donderdag 8 december 2011 22:55 schreef blup het volgende:
[..]
Gezellig inderdaad, analfabeten en vreemde talen sprekende mensen om je heen.
Ik zit thuis, klapnichtquote:Op donderdag 8 december 2011 22:58 schreef blup het volgende:
[..]
Deste beter, ik hoef die drukte van een stad niet 24/7 meer.
Ik word elke nacht wakker gehouden door SD en kornuiten die nog steeds niet die kut brug bij afrit 30 goed gemaakt hebben en weer overnieuw beginnen.
rellen?quote:
Hoor je dat SD, je moet naar bed van mama Annequote:
Ik ben zijn vriendinnetjequote:Op donderdag 8 december 2011 23:24 schreef densmee het volgende:
[..]
Hoor je dat SD, je moet naar bed van mama Anne
Nehquote:
Jaja, ik kom zo.. denk ikquote:
Uhuh, maar eerst effe poedelenquote:Op donderdag 8 december 2011 23:24 schreef densmee het volgende:
[..]
Hoor je dat SD, je moet naar bed van mama Anne
Jah, je hebt mazzelquote:
Hoeft niet per se, we hebben ook werk in/onder tunnels, en anders is het bui afwachten en weer doorgaanquote:Op donderdag 8 december 2011 23:26 schreef blup het volgende:
Denk ook dat ze vannacht de werkzaamheden staken, regent horizontaal hier.
Sorry hoor. Chagrijn.quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:32 schreef densmee het volgende:
Morgen en dat goeie bepaal ik altijd nog zelf
5? 1 rem extra?quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:56 schreef blup het volgende:
[..].
Zo richting garage. Kijken of die 5 nieuwe remmen heeft.
Wat heb je uiteindelijk allemaal moeten laten vervangen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:57 schreef blup het volgende:
Een wonder is geschied. Hij heeft APK.
Hij is 3x onderste boven gehaald, ze waren niet blij met me. Leek net of ze hem kosten wat het kosten af wilde keuren.
Je moet ook helemaal niet klooien aan je remmerijquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:01 schreef blup het volgende:
Remkrachtbegrenzer + 2x wielremcilinder + 2x schoenen
Cilinders waren ook lek, schoenen verrot door het lek.
APK, onderdelen en manuren kleine 300e.... Volgens mij wel een nette prijs want een remset kost 80e.
Maargoed, dat was te verwachten, ik ga zelf niet aan remmerij klooien..
Pics or bullquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:52 schreef ayumu het volgende:
Puch G heeft een flinke scheur in de chassisbalk
Hoi Barcaquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:30 schreef Barcaconia het volgende:
Kun je wel lassen toch? Voor de sterkte moet dat kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |