abonnement Unibet Coolblue
pi_107836190
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 18:47 schreef Szura het volgende:

[..]

Ferrero is soberso een überbaas.
Als Hij je een slam gunt dan ben je een echte baas ja _O_
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_107836223
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 18:45 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:

[..]

Met iemand die bijna nooit speelt als Federer gaat Wawrinka nooit Davis Cup winnen :')
:'(
Toch gewoon 54 rubbers achter z'n naam en 8x de eerste ronde gespeeld. Dat is heel wat meer dan al die warriors die de DC zogenaamd als het ultiemste van het ultieme beschouwen.
pi_107836333
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 18:42 schreef Szura het volgende:
Met zo'n lulletje als Wawrinka in z'n team gaat Fed nooit de Davis Cup winnen :')
:'(
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 19:04 schreef wimderon het volgende:

[..]

Toch gewoon 54 rubbers achter z'n naam en 8x de eerste ronde gespeeld. Dat is heel wat meer dan al die warriors die de DC zogenaamd als het ultiemste van het ultieme beschouwen.
dat en hun zijn samen olympisch kampioen in dubbel geworden, dus zouden ze toch 3 partijen moeten kunnen winnen samen ^O^
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_107837755
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 19:04 schreef wimderon het volgende:

[..]

Toch gewoon 54 rubbers achter z'n naam en 8x de eerste ronde gespeeld. Dat is heel wat meer dan al die warriors die de DC zogenaamd als het ultiemste van het ultieme beschouwen.
Dit is zijn 7de keer. En hij is bijna 30, natuurlijk speel je dan meer, goh, dat was moeilijk om te bedenken. :') Hij was een goede jonge speler dus speelt sinds 1999 dus hij kon een stuk of 14 keer eerste ronde spelen, misschien iets minder als Zwitserland 1 a 2 keer uit de wereldklasse gevallen is.

Vanaf 2005 heeft hij 17 Davis Cup rubbers (inclusief dubbels) gespeeld.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 19:53:32 #105
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_107838124
Wut, wist niet dat die Bogomolov Jr voor Rusland uitkwam, was toch een Amerikaan?
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_107838243
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 19:53 schreef Salamando het volgende:
Wut, wist niet dat die Bogomolov Jr voor Rusland uitkwam, was toch een Amerikaan?
Oorspronkelijk niet, en hij wilde DC spelen, dus ging hij naar Rusland. Is nog gedoe over omdat de Amerikaanse tennisbond geld terug wil of iets dergelijks.
pi_107839383
Isner. _O_

Al wint hij deze wedstrijd niet, dan nog heeft hij vijfsetters op gravel gespeeld tegen Nadal, Federer en Djokovic. :D
pi_107839433
Als Federer maar heel blijft voor Rotterdam :+
  vrijdag 10 februari 2012 @ 20:21:41 #109
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_107839623
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 20:18 schreef BobW het volgende:
Als Federer maar heel blijft voor Rotterdam :+
Dat hij Krajicek zo belt en zegt: "I really hate to say this…" Dan heeft Krajicek opeens niet meer zo'n boeiend toernooi.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_107839859
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 20:18 schreef BobW het volgende:
Als Federer maar heel blijft voor Rotterdam :+
Dit is helaas precies het scenario waarbij Federer af zou zeggen. ;(
  vrijdag 10 februari 2012 @ 20:34:04 #111
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_107840274
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 20:26 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:

[..]

Dit is helaas precies het scenario waarbij Federer af zou zeggen. ;(
Ja, precies. Want dit wordt wel een vijfsetter lijkt me en die dubbel lijkt me ook geen walkover. Spelen ze tegen de Bryans? En er is natuurlijk nog kans op een zware partij op zondag.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_107840316
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 20:34 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ja, precies. Want dit wordt wel een vijfsetter lijkt me en die dubbel lijkt me ook geen walkover. Spelen ze tegen de Bryans? En er is natuurlijk nog kans op een zware partij op zondag.
Er is maar één Bryan aanwezig.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 20:36:29 #113
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_107840423
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 20:34 schreef BobW het volgende:

[..]

Er is maar één Bryan aanwezig.
Wie speelt de dubbel voor de VS? Voor Zwwitserland spelen Fed en Wawrinka neem ik aan?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_107840502
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 20:36 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Wie speelt de dubbel voor de VS? Voor Zwwitserland spelen Fed en Wawrinka neem ik aan?
Volgens de loting wel Federer en Wawrinka. Dat kan altijd nog veranderen natuurlijk maar dan moeten ze Chiudinelli of Lammer kiezen.

Voor de VS staan Bryan en Harrison op papier.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 20:40:56 #115
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_107840678
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 20:37 schreef BobW het volgende:

[..]

Volgens de loting wel Federer en Wawrinka. Dat kan altijd nog veranderen natuurlijk maar dan moeten ze Chiudinelli of Lammer kiezen.

Voor de VS staan Bryan en Harrison op papier.
Als Federer dit verliest, wordt het ook zwaarder voor hem lijkt me, omdat hij dan die dubbel met meer druk speelt en die single tegen Fish ook en dat zijn best drie mogelijk zware partijen in drie dagen.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_107840934
Isner *4-2 voor :N

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 20:40 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Als Federer dit verliest, wordt het ook zwaarder voor hem lijkt me, omdat hij dan die dubbel met meer druk speelt en die single tegen Fish ook en dat zijn best drie mogelijk zware partijen in drie dagen.
Laat hem dan maar de dubbel verliezen, dan kan hij naar huis.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 20:48:33 #117
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_107841106
5-2* Isner nu.

En dan te bedenken dat Federer layodds had van 1.07.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 10 februari 2012 @ 20:50:41 #118
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_107841232
Nalbandian wint van Mayer: 2-6 6-0 6-2 7-6 (7-5). Si senooooor. *O*
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 10 februari 2012 @ 20:51:05 #119
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_107841256
Federer. GSM Isner: 4-6 6-3 7-6 6-2.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_107841299
En Isner breakt en wint de set met 6-2 en daarmee de wedstrijd. :o

Zo staat USA 2-0 voor op gravel in Zwitserland waar ik het tegenovergestelde verwachtte.
pi_107841327
Wow, wat een game om mee te eindigen. Eet Federer's service op alsof het Volandri tegen Agassi is.

Isner _O_
  vrijdag 10 februari 2012 @ 20:52:57 #122
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_107841387
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 20:51 schreef BobW het volgende:
En Isner breakt en wint de set met 6-2 en daarmee de wedstrijd. :o
Fantastische laatste game. Drie returnwinners op rij als laatste drie punten.
quote:
Zo staat USA 2-0 voor op gravel in Zwitserland waar ik het tegenovergestelde verwachtte.
Hier hetzelfde.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_107841400
Lekkere backfire voor die Zwitsers met die slechte kutgravelbaan van ze :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 10 februari 2012 @ 20:55:18 #124
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_107841515
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 20:53 schreef Tim86 het volgende:
Lekkere backfire voor die Zwitsers met die slechte kutgravelbaan van ze :')
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_107841573
quote:
15s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 19:45 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:

[..]

Dit is zijn 7de keer. En hij is bijna 30, natuurlijk speel je dan meer, goh, dat was moeilijk om te bedenken. :')

Hij was een goede jonge speler dus speelt sinds 1999 dus hij kon een stuk of 14 keer eerste ronde spelen, misschien iets minder als Zwitserland 1 a 2 keer uit de wereldklasse gevallen is.
Je noemt Djokovic, Ferrer, Safin, Nalbandian en Berdych als voorbeelden.

Djokovic staat op 30 rubbers (debuut op jongere leeftijd dan Federer) en begint de laatste jaren ook al ties over te slaan. Ferrer staat op maar liefst 21 rubbers en is inmiddels gestopt, Safin is op 52 geëindigd en generatiegenoot Nalbandian staat op 44. Berdych staat op 40, die zal er uiteindelijk wel overheen gaan. De andere toppers van nu moeten ook nog maar aan 7 eerste rondes zien te komen.

quote:
Vanaf 2005 heeft hij 17 Davis Cup rubbers (inclusief dubbels) gespeeld.
Als de eerste ronde net in de periode valt waarin je ontspant/herstelt/traint zodat je aan het einde van het seizoen niet opgebrand bent en na je dertigste nog meedraait én niet een reeks landgenoten hebt die de zwakke broeders toch wel verslaan blijft het inderdaad beperkt tot maximaal één tie per jaar. Het is maar welke keuze je maakt in de tweede helft van je carrière.
pi_107841610
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 20:53 schreef Tim86 het volgende:
Lekkere backfire voor die Zwitsers met die slechte kutgravelbaan van ze :')
Als Isner hier tegen Rochus speelt kickt hij z'n service over Rochus heen :')
  vrijdag 10 februari 2012 @ 20:58:11 #127
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_107841640
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 20:57 schreef wimderon het volgende:

[..]

Als Isner hier tegen Rochus speelt kickt hij z'n service over Rochus heen :')
_O-
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_107842815
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 20:56 schreef wimderon het volgende:

[..]

Je noemt Djokovic, Ferrer, Safin, Nalbandian en Berdych als voorbeelden.

Djokovic staat op 30 rubbers (debuut op jongere leeftijd dan Federer) en begint de laatste jaren ook al ties over te slaan. Ferrer staat op maar liefst 21 rubbers en is inmiddels gestopt, Safin is op 52 geëindigd en generatiegenoot Nalbandian staat op 44. Berdych staat op 40, die zal er uiteindelijk wel overheen gaan. De andere toppers van nu moeten ook nog maar aan 7 eerste rondes zien te komen.

[..]

Als de eerste ronde net in de periode valt waarin je ontspant/herstelt/traint zodat je aan het einde van het seizoen niet opgebrand bent en na je dertigste nog meedraait én niet een reeks landgenoten hebt die de zwakke broeders toch wel verslaan blijft het inderdaad beperkt tot maximaal één tie per jaar. Het is maar welke keuze je maakt in de tweede helft van je carrière.
Kijk, die 7 eerste ronden staan natuurlijk heel leuk. maar het zijn 1999-2004 en 2012. In zijn jonge jaren speelde hij heel trouw (en zou hij nooit zoiets gezegd hebben), toen hij eenmaal een kampioen was speelde hij gewoon nooit meer in de MD en heeft hij nooit serieus geprobeerd te winnen. Allemaal leuk om nummers te noemen die gemaakt zijn ten tijden dat drie kwart van de spelers die ik noem niet eens speelden.

Je kiest natuurlijk wanneer je ontspant. Je kan ook Dubai overslaan en wel DC 1ste ronde spelen, bijvoorbeeld. Of een paar keer een Master Series overslaan, heeft Federer ook nooit problemen mee gehad.

Punt is dat je opmerking dat die spelers die zeggen wel om Davis Cup te geven niet meer energie in Davis Cup hebben gestoken gewoon onzin is. Vooral leuk die statistiekjes gebruiken die nergens op slaan.
pi_107845062
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 21:23 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:

[..]

Kijk, die 7 eerste ronden staan natuurlijk heel leuk. maar het zijn 1999-2004 en 2012. In zijn jonge jaren speelde hij heel trouw (en zou hij nooit zoiets gezegd hebben), toen hij eenmaal een kampioen was speelde hij gewoon nooit meer in de MD en heeft hij nooit serieus geprobeerd te winnen.
Precies zoals veel andere toppers dat dus doen of deden. Federer had ongetwijfeld ook graag op z'n Nadals in willen stromen in de halve finale maar daar heeft hij de landgenoten niet voor, dus is het alternatief een playoff. Nadal heeft maar liefst 4x een eerste ronde gespeeld sinds 2004, Djokovic slaat al 2 jaar op rij de eerste ronde over en Murray heeft al helemaal geen team en verspilt er geen energie aan. Misschien niet leuk voor het selecte groepje DC-fans, maar wel slim. En die drie zitten allemaal nog in de eerste helft van hun carrière. Ik ben benieuwd hoeveel eerste rondes en totaal aantal rubbers Nadal, Djokovic en Murray nog gaan spelen in de tweede helft van hun carrière als ze nog in de top-5 staan dan.

quote:
Allemaal leuk om nummers te noemen die gemaakt zijn ten tijden dat drie kwart van de spelers die ik noem niet eens speelden.
Drie van de vijf spelers die je noemt zijn generatiegenoten van Federer. En als dat niet voldoende is voor je kun je daar net zo goed generatiegenoten als Roddick, Stepanek, Ljubicic, Hewitt of Davydenko noemen. Daar steekt alleen Hewitt er bovenuit met 61 rubbers.

quote:
Je kiest natuurlijk wanneer je ontspant. Je kan ook Dubai overslaan en wel DC 1ste ronde spelen, bijvoorbeeld. Of een paar keer een Master Series overslaan, heeft Federer ook nooit problemen mee gehad.
Vooral vakantie en zware training past goed in een schema met een DC daar middenin ja. Twee weken later volgt Dubai dat hij dan op de automatische piloot speelde. Maar als hij dat in de DC zou doen is het ook weer niet goed.

quote:
Punt is dat je opmerking dat die spelers die zeggen wel om Davis Cup te geven niet meer energie in Davis Cup hebben gestoken gewoon onzin is. Vooral leuk die statistiekjes gebruiken die nergens op slaan.
Ik geef dus precies aan, met feitelijke gegevens, dat dat allemaal wel meevalt in vergelijking met de andere toppers. Dat de meeste subtoppers doorgaans wel alles spelen (en dan nog vaak niet aan de aantallen van Federer komen) is niet relevant aangezien die niet in 90% van hun toernooien ver komen en voor hen een Grand Slam of zelfs een Master zo goed als onbereikbaar is in het huidige veld.
pi_107851716
Federer, wtf, verliezen tegen Isner _O-
Ach :)

En de DC was vandaag weer mooi. Saaie wedstrijden en het publiek, zelfs de studenten, waren dit keer suf. Ik probeerde er sfeer in te krijgen maar iedereen viel in slaap :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_107860563
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 22:04 schreef wimderon het volgende:

[..]

Precies zoals veel andere toppers dat dus doen of deden. Federer had ongetwijfeld ook graag op z'n Nadals in willen stromen in de halve finale maar daar heeft hij de landgenoten niet voor, dus is het alternatief een playoff. Nadal heeft maar liefst 4x een eerste ronde gespeeld sinds 2004, Djokovic slaat al 2 jaar op rij de eerste ronde over en Murray heeft al helemaal geen team en verspilt er geen energie aan. Misschien niet leuk voor het selecte groepje DC-fans, maar wel slim. En die drie zitten allemaal nog in de eerste helft van hun carrière. Ik ben benieuwd hoeveel eerste rondes en totaal aantal rubbers Nadal, Djokovic en Murray nog gaan spelen in de tweede helft van hun carrière als ze nog in de top-5 staan dan.

[..]

Drie van de vijf spelers die je noemt zijn generatiegenoten van Federer. En als dat niet voldoende is voor je kun je daar net zo goed generatiegenoten als Roddick, Stepanek, Ljubicic, Hewitt of Davydenko noemen. Daar steekt alleen Hewitt er bovenuit met 61 rubbers.

[..]

Vooral vakantie en zware training past goed in een schema met een DC daar middenin ja. Twee weken later volgt Dubai dat hij dan op de automatische piloot speelde. Maar als hij dat in de DC zou doen is het ook weer niet goed.

[..]

Ik geef dus precies aan, met feitelijke gegevens, dat dat allemaal wel meevalt in vergelijking met de andere toppers. Dat de meeste subtoppers doorgaans wel alles spelen (en dan nog vaak niet aan de aantallen van Federer komen) is niet relevant aangezien die niet in 90% van hun toernooien ver komen en voor hen een Grand Slam of zelfs een Master zo goed als onbereikbaar is in het huidige veld.
Het gaat om de opmerking: het is een trieste opmerking, hij benaderd het alsof het Hopman Cup is, heb hem zelden zo nonchalant over enig toernooi horen doen. Mijn punt is dat Davis Cup wel belangrijk is, ook voor veel spelers. Nu zit je een beetje leuk te doen alsof Federer drie keer de Davis Cup speler is als spelers die wel aangaven iets om Davis Cup te geven en de andere spelers dus hypocriet zijn en Federer de enige eerlijke speler is en Federer evenveel om Davis Cup geeft (tenminste, dat denk ik, anders heb ik geen idee waar dit over gaat), maar dat is gewoon vals.

Ten eerste noem je nummers. Federer was een fanatieke Davis Cup speler toen hij jong was. Dat weten we. Daarna heeft hij nooit geprobeerd om te winnen. Dat blijkt niet uit de cijfers, omdat hij dus veel speelde tot en met 2004. Daarna speelde hij wat leuke potjes tegen alleen Tjechië als serieuze tegenstand in de degradatie duels.
Elke andere speler in het rijtje heeft wel serieuze pogingen gedaan om Davis Cup te winnen sinds 2004. Niet elk jaar, en de honger neemt af na de eerste titel, maar om Federer na 2004 te vergelijken met spelers als Ljubicic (won Davis Cup min of meer solo), Djokovic (won Davis door 7-0 in singles te gaan) of spelers als Safin die veel meer blessureleed had is gewoon lachwekkend. Tuurlijk wil Nadal niet elk jaar 8 single rubbers spelen, helaas is Davis Cup niet zo belangrijk meer dat de honger blijft als je je eerste titel in 2004 wint.

De vergelijking met Nadal, Murray en Djokovic gaat gewoon niet op. Murray heeft echt geen team (met Chiudinelli was hij verder gekomen). Nadal en Djokovic zijn Davis Cup kampioenen die wonnen toen ze topspelers waren. Federer heeft geen enkele poging ondernomen toen hij eenmaal een topspeler was (misschien één, als je 2004 telt).

De vergelijking met andere generatiegenoten is al helemaal lachwekkend. Safin? 52 ties in 700 wedstrijden of 53 in 1000, goh. Stepanek? Alsof die grote delen van zijn carriere uberhaupt voor Davis Cup mocht spelen. Davydenko idem dito (en ook Davis Cup gewonnen in jaren met wel grote deelname)

Dubai op de automatische piloot? Als je Dubai op de automatische piloot kan winnen kan je ook wel een Davis Cup tie op de automatische piloot winnen in 2005-2010. Daarnaast was Dubai vaak VOOR Davis Cup in het verleden, maar speelde hij gewoon liever Dubai.

Nogmaals, die aantallen zijn irrerelevant. Geen enkele speler is al zo lang een topper en nog lang daarvoor een subtopper en fysiek zo sterk als Federer. Alle aantallen zijn gemaakt in 1999-2004, toen hij ook nooit zo'n trieste opmerking had gemaakt.

De opmerking is gewoon triest, Davis Cup is belangrijk (en niet alleen "leuk om met je vrienden op de baan te zijn en winnen of verliezen, ach dat maakt niet zoveel uit") en dat blijkt uit het gedrag van de meeste spelers en dat is niet hypocriet. Zelfs al speelt een Djokovic of Nadal nu niet, alsnog zou hij Davis Cup willen winnen, en het niet beschouwen als lekker balletje slaan met mijn makkers.
pi_107861374
Haase met Rojer, zouden ze ook samen naar de Spelen mogen?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_107861492
Hmm lastig te bepalen, als Haase en Rojer nog wat meer samen spelen (1 toernooi nog nodig nu) dan kan KNLTB ze nog gaan voordragen als Haase bij top 59 staat ofzo.

quote:
Voor het (gemengd) dubbelspel geldt dat spelers/speelsters aan de NOC*NSF kwalificatie-eisen voor het enkelspel moeten hebben voldaan. Dit betekent: voor het heren dubbel dat beide spelers op 11 juni 2012 bij de eerste 59 moeten staan, beide speelsters voor het dames dubbel bij de eerste 54 en voor het gemengd dubbel de dame bij de eerste 54 en de heer bij de eerste 59.

Aanvullende voorwaarde voor het (gemengd) dubbelspel is dat, voorafgaand aan de Olympische Spelen, ten minste drie maal samen moet zijn gespeeld (inclusief de Davis en de Fed Cup)

· In het geval er één of meer ‘vaste’ Nederlandse (gemengd) dubbel(s) samen gaan spelen, met het oog op mogelijke kwalificatie in het (gemengd) dubbelspel voor de Olympische Spelen, dan volgt nader overleg over de NOC*NSF kwalificatie-eisen. De KNLTB neemt hiertoe, indien relevant, het initiatief.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_107862521
markhollander89 twitterde op zaterdag 11-02-2012 om 15:55:51 Tap is dicht, schijnt teveel genuttigd te worden op de tribunes. Fijn, die waardering! #neddcteam reageer retweet
pi_107862621
die Rojer en Haase passen als duo wel bij elkaar _O-
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_107862676
6-2 4*-3
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_107863199
suffe wedstrijd, tap dicht... snel klaar hopelijk, gaan we verder zuipen...
pi_107863552
6-2, 7-6!
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_107863666
Ze doen het wel aardig, al krijgen ze niet echt veel tegenstand.
pi_107863672
en 6-2 de 3e.... gauw aan t bier
pi_107864312
Federer en Wawrinka verliezen ook het dubbelspel, in 4 sets van Bryan/Fish.
pi_107864464
ik had er geld op moeten zetten. is idd 6-2 geworden!
pi_107864520
Spanje door, Lopez en Granollers veel te sterk.
Tsjechië door, Stepanek en Berdych klaren de klus met zijn tweetjes.
USA ook door, Zwitserland heeft thuis geen punt kunnen winnen op gravel.
Servië en Argentinië in vijfsetters verwikkeld om ook de 3-0 te halen.
  zaterdag 11 februari 2012 @ 17:24:33 #144
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_107864691
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 17:10 schreef Marcoss het volgende:
Federer en Wawrinka verliezen ook het dubbelspel, in 4 sets van Bryan/Fish.
Maar beter ook, zegt ie hopelijk niet af voor Rotterdam.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_107868657
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 17:24 schreef Salamando het volgende:

[..]

Maar beter ook, zegt ie hopelijk niet af voor Rotterdam.
Daar ben ik dus ook bang voor.
  zaterdag 11 februari 2012 @ 19:43:29 #146
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_107869221
Servië moet dat morgen gewoon makkelijk kunnen klaren.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zaterdag 11 februari 2012 @ 20:07:11 #147
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_107870040
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 19:27 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Daar ben ik dus ook bang voor.
De kans daarop is een stuk kleiner dan als hij nog een zware single op zondag had moeten spelen.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_107871146
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 20:07 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

De kans daarop is een stuk kleiner dan als hij nog een zware single op zondag had moeten spelen.
Dat is waar. Met 3 avonden als ballenjongen op Centre Court kan het haast niet anders of mijn zoon zal de ballen/handdoek van Fed vasthouden :o

Misschien dat ik daarom nog wat terughoudend ben.. Ondanks dat niemand in mijn gezin een fan is van Fed zou dat toch wel subliem zijn :)
pi_107875766
Rojer en roowbin _O_
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 12 februari 2012 @ 08:19:02 #150
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_107883694
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 20:37 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Dat is waar. Met 3 avonden als ballenjongen op Centre Court kan het haast niet anders of mijn zoon zal de ballen/handdoek van Fed vasthouden :o

[...]
Dit is een beschaafd forum ja. o|O
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')