Nee.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:05 schreef voice-over het volgende:
Als PSV geen kampioen wordt in 2012, komt de club dan in financiele problemen?
Hoeveel geld krijg je dan bij een kampioenschapquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:05 schreef voice-over het volgende:
Hoe hoog staat PSV in de eventuele voorronde ranking (Hypothetisch gesproken dan he)quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoeveel geld krijg je dan bij een kampioenschap2de plaats kan ook CL zijn.
Nummer 2 in EL nu, dus best hoog.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:28 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hoe hoog staat PSV in de eventuele voorronde ranking (Hypothetisch gesproken dan he)
Idd.. En als je bekijkt dat Villarreal, Hamburger SV, AS Roma en Internazionale boven ze staan waarvan de kans aanwezig is dat ze de CL niet halen. En er staan een zooi clubs boven die de groepsfase direct zullen halen(Barca, Real, ManU, AC Milan)quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:05 schreef voice-over het volgende:
Kunnen jullie niet gewoon beter een fatsoenlijke verdediging kopen, hier verlies je het kampioenschap mee.quote:Op woensdag 7 december 2011 01:08 schreef Doublepain het volgende:
Kan Pieters trouwens niet beter centraal spelen?
Jetro--pieters--marcelo-- wie dan ook
Gewoon een prima blok toch. Alleen die Jetro is nog niet echt toe aan een basissplaats.quote:Op woensdag 7 december 2011 01:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet gewoon beter een fatsoenlijke verdediging kopen, hier verlies je het kampioenschap mee.
Dat zou kunnen ja. Maar ik denk dat Willems nog een flinke terugslag krijgt. Dat heb je vaak met zulke talenten.quote:Op woensdag 7 december 2011 01:08 schreef Doublepain het volgende:
Kan Pieters trouwens niet beter centraal spelen?
Jetro--pieters--marcelo-- wie dan ook
Jij vindt Marcelo-Bouma een sterk blok voor een kampioenskandidaat?quote:Op woensdag 7 december 2011 01:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gewoon een prima blok toch. Alleen die Jetro is nog niet echt toe aan een basissplaats.
Marcelo speelt dit seizoen niet onaardig. Opbouwend is het alleen bagger.quote:Op woensdag 7 december 2011 01:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij vindt Marcelo-Bouma een sterk blok voor een kampioenskandidaat?
Wat is er mis met Tyton?quote:Op woensdag 7 december 2011 05:31 schreef voice-over het volgende:
Keer op keer maakt PSV verkeerde keuzes. Ze hebben zich suf gekocht aan aanvallende spelers maar de verdediging blijft waardeloos. En dan die keeper.
Rutten handhaven als trainer is helemaal lachwekkend. Die heeft in 21/2 jaar niks laten zien.
Ze hebben een goede verdediging qua spelers/namen, maar ze functioneren dit seizoen heel slecht, vooral Vertonghen.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wij hebben minder tegengoals dan Ajax en die schijnen de beste verdediging te hebben volgens iedereen.
Moet eigenlijk in de VBL FAQ staan vind ik.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:17 schreef Geo3kant het volgende:
En en Tja77, op voice-zuurpruim-over moet je nooit reageren
Ik ken het, maar kon me inhoudenquote:Op woensdag 7 december 2011 11:21 schreef tja77 het volgende:
Sorry, ik zal het niet meer doen, maar ik kreeg jeukende vingers toen ik het las....
En jullie zijn net zo triest dat bij elk punt verlies (wat gebeurd) te wijzen naar het geld en als een speler slecht speelt 'dan haal je toch een nieuwe met al dat geld'quote:Op woensdag 7 december 2011 11:56 schreef kapiteintje het volgende:
Maar dat is dus wat mij hier vaak opvalt. Er wordt een probleem aan de kaak gesteld en vervolgens wordt er naar andere clubs gekeken om vervolgens tevreden knorrend te concluderen dat het allemaal zo slecht nog niet is.
Nee: het is gewoon geen goede verdediging (dat ziet iedereen) en daar moet aan gewerkt worden, dan doet het er toch niet toe dat Ajax meer doelpunten doorlaat? Er zijn heus wel fatsoenlijke verdedigers te vinden voor een fractie van het geld dat ze bij PSV uitgegeven hebben afgelopen zomer.
Hey...we zouden met z'n allen toch weer proberen om normaal te reageren op elkaar en er niet bij voorbaat van uit te gaan dat een ander het verkeerd bedoelt?quote:Op woensdag 7 december 2011 12:00 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
En jullie zijn net zo triest dat bij elk punt verlies (wat gebeurd) te wijzen naar het geld en als een speler slecht speelt 'dan haal je toch een nieuwe met al dat geld'
Rot op met dat geld, ik zeg toch spelers beter kunnen worden of boven hun niveau uitstijgen zoals een collectief als Feyenoord en AZ doen, alleen ik denk dat wij daar niet de trainer voor hebben.
En iedereen weet dat de verdediging kut is, dat roepen we al vanaf het begin.
idd, want niemand roept bij ons dat de verdediging slecht isquote:Op woensdag 7 december 2011 12:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hey...we zouden met z'n allen toch weer proberen om normaal te reageren op elkaar en er niet bij voorbaat van uit te gaan dat een ander het verkeerd bedoelt?
Het verschil is dat er hier zo laconiek over gedaan wordt. Ach...bij de rest is het ook niet zo goed en het valt echt wel mee hoor [insert] aantal tegendoelpunten [/insert]. Dat vind ik gewoon een rare houding voor een titel-kandidaat.
Om vervolgens te concluderen dat het dan maar zo is omdat er geen betaalbare alternatieven zijn en de concurrentie meer tegendoelpunten incasseert.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, want niemand roept bij ons dat de verdediging slecht is
Als jij dan ook ophoudt met bepaalde dingen steeds te herhalen. En je weet vast wel wat ik bedoel.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hey...we zouden met z'n allen toch weer proberen om normaal te reageren op elkaar en er niet bij voorbaat van uit te gaan dat een ander het verkeerd bedoelt?
Noem het een rare houding, maar op dit moment valt er volgens mij niet heel veel aan te doen. De defensie is al het hele seizoen niet goed (understatement), maar alternatieven heb je ook niet zomaar.quote:Het verschil is dat er hier zo laconiek over gedaan wordt. Ach...bij de rest is het ook niet zo goed en het valt echt wel mee hoor [insert] aantal tegendoelpunten [/insert]. Dat vind ik gewoon een rare houding voor een titel-kandidaat.
Dat klopt, maar dan krijg je een beetje het Nederlands Elftal verhaal. Die verdediging is ook gewoon zwak, maar vanwege de surplus aan aanvallende kwaliteiten wordt dat gemaskeerd. Zodra je tegen een betere tegenstander speelt kom je dan in de problemen. Dat is dus wat ik bedoel te zeggen, want ik hoop gewoon dat PSV in Europa ook ver komt zodat Nederland op de ranglijst niet te ver afzakt.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:59 schreef tja77 het volgende:
Feitelijk gezien win je iedere wedstrijd als je meer scoort, dan dat je doelpunten tegen krijgt.
Aangezien scoren niet het probleem is, maakt dat ene tegendoelpuntje per wedstrijd gemiddeld niet zoveel uit.
Het is al jaren zo dat Nederlanders niet kunnen verdedigen. Er zijn weinig echt goede verdedigers, ook op de velden buiten Nederland. Iedere goede verdediger op de nederlandse velden wordt meteen weggekocht. Is niet een typisch nederlands probleem, het lijkt een tendens dat aanvallers steeds beter worden, en goede verdedigers steeds schaarser.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dan krijg je een beetje het Nederlands Elftal verhaal. Die verdediging is ook gewoon zwak, maar vanwege de surplus aan aanvallende kwaliteiten wordt dat gemaskeerd. Zodra je tegen een betere tegenstander speelt kom je dan in de problemen. Dat is dus wat ik bedoel te zeggen, want ik hoop gewoon dat PSV in Europa ook ver komt zodat Nederland op de ranglijst niet te ver afzakt.
Ik denk dat je met deze defensie echt wel landskampioen kunt worden. Mannen als Pieters, en misschien Hutchinson die de boel komen versterken, een Willems die nog wat moet rijpen. En het is zo slecht nog niet.quote:Kunnen jullie niet gewoon beter een fatsoenlijke verdediging kopen, hier verlies je het kampioenschap mee.
Nou als je dan vergelijkt met andere clubs blijkt dat het nog niet eens zo slecht gaat achterin bij PSV, ja dat het niet de beste verdediger zijn weet iedereenquote:Op woensdag 7 december 2011 11:56 schreef kapiteintje het volgende:
Maar dat is dus wat mij hier vaak opvalt. Er wordt een probleem aan de kaak gesteld en vervolgens wordt er naar andere clubs gekeken om vervolgens tevreden knorrend te concluderen dat het allemaal zo slecht nog niet is.
Nee: het is gewoon geen goede verdediging (dat ziet iedereen) en daar moet aan gewerkt worden, dan doet het er toch niet toe dat Ajax meer doelpunten doorlaat? Er zijn heus wel fatsoenlijke verdedigers te vinden voor een fractie van het geld dat ze bij PSV uitgegeven hebben afgelopen zomer.
Mocht je kampioen worden, moet je eens opletten wat voor chaos het hier wordquote:Op woensdag 7 december 2011 12:00 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
En jullie zijn net zo triest dat bij elk punt verlies (wat gebeurd) te wijzen naar het geld en als een speler slecht speelt 'dan haal je toch een nieuwe met al dat geld'
Rot op met dat geld, ik zeg toch spelers beter kunnen worden of boven hun niveau uitstijgen zoals een collectief als Feyenoord en AZ doen, alleen ik denk dat wij daar niet de trainer voor hebben.
En iedereen weet dat de verdediging kut is, dat roepen we al vanaf het begin.
Ook als je geen kampioen wordt, gaat het hier een chaos worden van epische proportiesquote:Op woensdag 7 december 2011 13:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nou als je dan vergelijkt met andere clubs blijkt dat het nog niet eens zo slecht gaat achterin bij PSV, ja dat het niet de beste verdediger zijn weet iedereen
Maar goed, je moet wel vergelijken anders kun je ook niet tot de conclusie komen dat het slecht is
[..]
Mocht je kampioen worden, moet je eens opletten wat voor chaos het hier word
Ja truequote:Op woensdag 7 december 2011 13:18 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ook als je geen kampioen wordt, gaat het hier een chaos worden van epische proporties
Dan krijg je dit iddquote:Op woensdag 7 december 2011 13:21 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Jup, kampioen = gekocht van gemeente/belastingeld zielig triest kutboeren
niet kampioen = haha sukkels schaam je met dat elftal geen kampioen worden kut boeren nog meer geld erin pompen .
Ik ook, van een paar hier, zijn ook genoeg PSVérs waarbij ik real life facepalms doe.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik til zwaarder aan de meningen van PSV-supporters.
Ja, maar toen ik direct zo werd 'aangevallen' had ik niet eens zin meer om er op door te gaan. Wat ik bedoel is dat PSV met 1 gerichte verdedigende aankoop die titel zonder moeite binnen sleept. Een spelertje als Douglas of Vertonghen en je speelt die wedstrijden met veel meer vertrouwen.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het is al jaren zo dat Nederlanders niet kunnen verdedigen. Er zijn weinig echt goede verdedigers, ook op de velden buiten Nederland. Iedere goede verdediger op de nederlandse velden wordt meteen weggekocht. Is niet een typisch nederlands probleem, het lijkt een tendens dat aanvallers steeds beter worden, en goede verdedigers steeds schaarser.
Je begon trouwens met de stelling
[..]
Ik denk dat je met deze defensie echt wel landskampioen kunt worden. Mannen als Pieters, en misschien Hutchinson die de boel komen versterken, een Willems die nog wat moet rijpen. En het is zo slecht nog niet.
Jij bent de enige hier die daar constant op terugkomt hoor. Volgens mij zijn er niet veel mensen die daar hier over bezig zijn de laatste dagen?quote:Op woensdag 7 december 2011 13:21 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Jup, kampioen = gekocht van gemeente/belastingeld zielig triest kutboeren
niet kampioen = haha sukkels schaam je met dat elftal geen kampioen worden kut boeren nog meer geld erin pompen .
Ben ook niet kapot van het gedrag van Vertonghen, maar is op de eredivisie-velden gewoon een van de beste verdedigers natuurlijk.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:36 schreef Geo3kant het volgende:
Achja, ik mag natuurlijk niet over Vertonghen beginnen want dat is andere clubs erbij halen ..
Zegt spuit11 die voor de 3e keer in dit topic komt, we hebben al genoeg van dat lui zoals jij gehadquote:Op woensdag 7 december 2011 13:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij bent de enige hier die daar constant op terugkomt hoor. Volgens mij zijn er niet veel mensen die daar hier over bezig zijn de laatste dagen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |