falafel!quote:
of opetenquote:Op zondag 4 december 2011 21:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Je kan dan toch beter die lichaamsdelen ook verbranden.
bij mij om de hoekquote:Op zondag 4 december 2011 21:45 schreef WcPot het volgende:
Telefooncel waar zie je die nog tegenwoordig
op bepaalde plekken!quote:
Ook op mijn 20 jaar oude tv.quote:
quote:Op zondag 4 december 2011 21:48 schreef YazooW het volgende:
[..]
Gaat ook lastig als vrouw zijnde, alleen mannen kunnen geven.
mannen willen altijd seks, vrouwen beslissen of het ook daadwerkelijk gebeurd. Zie het als een kado, dan geef je ook watquote:Op zondag 4 december 2011 21:48 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ja denk het ookquote:Op zondag 4 december 2011 21:49 schreef tralalala het volgende:
Van der Vaart gaat zo janken op Nederland1
Als ik een man was en homo, zou ik m ook niet doenquote:Op zondag 4 december 2011 21:48 schreef YazooW het volgende:
[..]
t is ook de bedoeling dat je ze eten geeft en met ze speelt en braaf alle poepjes opruimtquote:
Ik had een blauwe met gele knopjes en het was een hondje en als hij ouder werd kreeg hij vlekjes op zijn vacht.quote:
je moet ze ook niet in een kut stoppen!quote:
quote:Op zondag 4 december 2011 21:54 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik had een blauwe met gele knopjes en het was een hondje en als hij ouder werd kreeg hij vlekjes op zijn vacht.
had er volgens mij meer mee te maken dat ik een nepperd had, die echte vond mn moeder te duurquote:Op zondag 4 december 2011 21:54 schreef missU het volgende:
[..]
t is ook de bedoeling dat je ze eten geeft en met ze speelt en braaf alle poepjes opruimt
Alleen maar bazig ermee rondlopen is niet genoeg
de stad waar grenzen niet bestaanquote:
ahhh, mijn moeder ook ik kreeg er 1 van sinterklaas!!! (achteraf dus mn oom geweestquote:Op zondag 4 december 2011 21:55 schreef YazooW het volgende:
[..]
had er volgens mij meer mee te maken dat ik een nepperd had, die echte vond mn moeder te duur
omdat het niemandsland isquote:Op zondag 4 december 2011 21:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
de stad waar grenzen niet bestaan
geen idee, heb geen iphonequote:Op zondag 4 december 2011 21:58 schreef YazooW het volgende:
nu vraag ik mezelf af of je ook tamagotchi apps hebt voor de iphone...
kan jij maar in een kistquote:
Nee joh verpest het verhaaltje van peter nu nietquote:
nee ben een begravenis ondernemerquote:
quote:Op zondag 4 december 2011 22:02 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nee ben een begravenis ondernemer
anders mag ie niet rondrijdenquote:
Ja snap ik maar de reconstructie die had je in 1995 nog nietquote:
vquote:Op zondag 4 december 2011 22:02 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nee ben een begravenis ondernemer
<==quote:Op zondag 4 december 2011 22:04 schreef missU het volgende:
[..]
doe ik dan toch liever met een dolorian
Zal een waterbed ook lekker koel zijn als het zomers 30 graden is?quote:
ijsblokjes in gooienquote:Op zondag 4 december 2011 22:13 schreef WcPot het volgende:
[..]
Zal een waterbed ook lekker koel zijn als het zomers 30 graden is?
Volgens mij juist. Maar mij lijkt het niet, ik zou misselijk worden van dat gewiebel.quote:Op zondag 4 december 2011 22:13 schreef WcPot het volgende:
[..]
Zitten tegenwoordig toch wel schotten in of hoe je dat ook noemt het is toch geen grote zak met water de eerste waterbedden misschienquote:Op zondag 4 december 2011 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij juist. Maar mij lijkt het niet, ik zou misselijk worden van dat gewiebel.
arme schotten, kunnen er geen polen inquote:Op zondag 4 december 2011 22:15 schreef WcPot het volgende:
[..]
Zitten tegenwoordig toch wel schotten in of hoe je dat ook noemt het is toch geen grote zak met water de eerste waterbedden misschien
Geen idee eigenlijk. Je ziet het altijd wiebelen als ze erop gaan liggen.quote:Op zondag 4 december 2011 22:15 schreef WcPot het volgende:
[..]
Zitten tegenwoordig toch wel schotten in of hoe je dat ook noemt het is toch geen grote zak met water de eerste waterbedden misschien
Ik ben veelste bang dat die dingen lek gaanquote:Op zondag 4 december 2011 22:15 schreef WcPot het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 december 2011 22:16 schreef missU het volgende:
[..]
Ik ben veelste bang dat die dingen lek gaan
jij lekt ook eens in de zoveel wekenquote:Op zondag 4 december 2011 22:16 schreef missU het volgende:
[..]
Ik ben veelste bang dat die dingen lek gaan
Ja dat heeft ook dan zn voordeelquote:Op zondag 4 december 2011 22:13 schreef WcPot het volgende:
[..]
Gelukkig wel! Maar ik heb wel een anti-leksysteem!quote:Op zondag 4 december 2011 22:18 schreef donald_dick het volgende:
[..]
jij lekt ook eens in de zoveel weken
Jet blijft een grote zak maar met stabilator delen er in, minder gewiebelquote:Op zondag 4 december 2011 22:15 schreef WcPot het volgende:
[..]
Is dat iets nieuws of iets wat al jaren gebruikt wordtquote:Op zondag 4 december 2011 22:19 schreef missU het volgende:
[..]
Gelukkig wel! Maar ik heb wel een anti-leksysteem!
quote:Op zondag 4 december 2011 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Het blijft een grote zak maar met stabilator delen er in, minder gewiebel
ja en het heet tamponsquote:Op zondag 4 december 2011 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat iets nieuws of iets wat al jaren gebruikt wordt
ik vertrouw niks wat bloed en niet dood gaatquote:
ze komen per 24quote:
Ja denk het wel anders word je geen agentquote:
Ja ik zit er nu ook op, illegaal dus!quote:Op zondag 4 december 2011 22:29 schreef Palomar het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zaanse_verhoormethode
Engels woord hequote:Op zondag 4 december 2011 22:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat zegt hij dat steeds raar nailon
*zapt nar rtl5quote:
Piemels zijn leuker.quote:
paula de koequote:
Embarrasing bodiesquote:Op zondag 4 december 2011 22:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ben weer terug, pakjesavond, fucking saai.
Is peter te doen?
Heb trouwens al een uur de Peter R theme in m'n kopquote:Serie reportages Hun moeder kreeg tot haar grote verbazing niet één baby en eigenlijk ook geen twee baby's; ze kreeg een Siamese tweeling. De artsen dachten dat de jongens nog niet eens hun eerste nacht zouden overleven, maar inmiddels zijn Ronnie en Donnie Galyon zestig jaar oud. Ze zijn daarmee niet alleen de oudste Siamese tweeling ter wereld, maar ook de enige mannelijke Siamese tweeling die niet chirurgisch is gescheiden.
quote:Op zondag 4 december 2011 22:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
nu begint het interessanter e worden
Haal jij maar eerst dat ding uit je broek.quote:
quote:Op zondag 4 december 2011 22:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kijken we nou 2 programma's tegelijk?
Alleen vrouwen kunnen dat.quote:Op zondag 4 december 2011 22:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kijken we nou 2 programma's tegelijk?
Nou ik niet.quote:
ekte bazen kunnen fokken, tv kijken en sex hebben tegelijkquote:Op zondag 4 december 2011 22:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nou ik niet.
Fokken en tv kijken daarentegen
neequote:Op zondag 4 december 2011 22:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Was Peter niet zo boeiend...?
Niet?quote:Op zondag 4 december 2011 22:41 schreef Karina het volgende:
[..]Ik ben een vrouw he? Die fappen niet.
Dus die post was niet van jouw?quote:Op zondag 4 december 2011 22:41 schreef Karina het volgende:
[..]Ik ben een vrouw he? Die fappen niet.
Gelijk overstekenquote:Op zondag 4 december 2011 22:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Haal jij maar eerst dat ding uit je broek.
misschienquote:
had je wat anders verwacht dan?quote:Op zondag 4 december 2011 22:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ah Peter heeft weer eens niks opgelost
Nouja ik heb nog hoop, het begon allemaal zo goed met die wapenhandelaarquote:
ik heb toch liever albertoquote:Op zondag 4 december 2011 22:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nouja ik heb nog hoop, het begon allemaal zo goed met die wapenhandelaar
We kijken toch niet alleen tv om te soppen?quote:
Nou wapenhandelaar was echt wel boeiender dan Alberto's laatste paar eps. Maar inderdaad Alberto is het vetst. Hij moet meer shit doen zoals miracle of love, ipv matige onderwerpen als spermadonor. hoewel dat wel een aardige confro wasquote:
Vloer dweilen, allesquote:Op zondag 4 december 2011 22:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
We kijken toch niet alleen tv om te soppen?
Ja dat wordt zo'n bende.quote:
Hij is het aandoenlijkst als hij z'n vrouwtjescollega moet redden.quote:Op zondag 4 december 2011 22:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nou wapenhandelaar was echt wel boeiender dan Alberto's laatste paar eps. Maar inderdaad Alberto is het vetst. Hij moet meer shit doen zoals miracle of love, ipv matige onderwerpen als spermadonor. hoewel dat wel een aardige confro was
waarom niet, de wasmachine draait toch welquote:Op zondag 4 december 2011 22:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
niet alleen neequote:Op zondag 4 december 2011 22:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Sandraquote:Op zondag 4 december 2011 22:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij is het aandoenlijkst als hij z'n vrouwtjescollega moet redden.
soppen op erwin krolquote:
Oud nieuws.quote:
mooie kamoverquote:
dat het morgen sinterklaas is ook!quote:
Pedo's in wording!quote:Op zondag 4 december 2011 23:00 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dat het morgen sinterklaas is ook!
Maar sinterklaas bestaat niet.quote:Op zondag 4 december 2011 23:00 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dat het morgen sinterklaas is ook!
ik zie hem toch!quote:Op zondag 4 december 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar sinterklaas bestaat niet.
Hallucinatie.quote:
groepshallucinatiequote:
quote:
Mijn hard is hart.quote:Op zondag 4 december 2011 23:06 schreef donald_dick het volgende:
sinas,eenden en een slecht hard; dat wordt smullen!
kut t9!quote:
Jaja poepiequote:
ik ben je poepiequote:
zwarte pietquote:
de sinterklaasliedjes in de supermarkt ookquote:Op zondag 4 december 2011 23:10 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Pff.. gelukkig is het sinterklaas meuk bijna voorbij
Holiday Clusterfuck!quote:Op zondag 4 december 2011 23:10 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Pff.. gelukkig is het sinterklaas meuk bijna voorbij
Neuken?quote:
nee, 1st handjes vasthouden!quote:
hohohohoho, niet zo hard van stapel lopen!quote:
quote:
Nub!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |