Mathijs zingt echt nog veel te matig voor iemand die hoofdrollen heeft gehad... ik zou me serieus bekocht voelen als je een kaartje koopt en je krijgt een matig zingende Mathijs te zienquote:Op zondag 4 december 2011 21:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Doe mij maar Joey, Daniel of Mathijs
Best wel, in tegenstelling tot 3,5 uur op vrijdag wachtenquote:Op zondag 4 december 2011 21:30 schreef TheVulture het volgende:
Er zit wel een lekker tempo in de show... gewoon 1,5 en klaar
Hij was understudy hequote:Op zondag 4 december 2011 21:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mathijs zingt echt nog veel te matig voor iemand die hoofdrollen heeft gehad... ik zou me serieus bekocht voelen als je een kaartje koopt en je krijgt een matig zingende Mathijs te zien
Dat duurde echt te lang ja!quote:Op zondag 4 december 2011 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Best wel, in tegenstelling tot 3,5 uur op vrijdag wachten
Ja maar dan krijg je hem dus wel regelmatig in de hoofdrol... dat is toch jammer van je euro'squote:
Lekker hequote:Op zondag 4 december 2011 21:30 schreef TheVulture het volgende:
Er zit wel een lekker tempo in de show... gewoon 1,5 en klaar
Ik heb nog even aangepastquote:Op zondag 4 december 2011 21:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar dan krijg je hem dus wel regelmatig in de hoofdrol... dat is toch jammer van je euro's
3,5quote:Op zondag 4 december 2011 21:33 schreef Karina het volgende:
Dat vlotte vind ik ook fijn, niets geen 3,5 uur of hoe lang duurt VOH wel niet totaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |