abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105180649
De dreumesjes:

13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
18 november 2009: Thyn, zoon van DutchieBre
23 november 2009: Emma, dochter van WupWup
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van ziggyziggyziggy

05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan
17 december 2009: Rienk, zoon van Vlindur
18 december 2009: Dyon, zoon van Meimeltje
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos
30 december 2009: Isa dochter van NieuweUser
07 januari 2010, Aviva Gabrielle, dochter van DaviniaHR
15 januari 2010: Dijon Trevor, zoon van faja-lobi
22 januari 2010: Tirza, dochter van Elmo76
14 februari 2010: Florian, zoon van Freecell
15 februari 2010: 'Harry' van Asyniur
15 februari 2010: Hannah, dochter van Octopussy
19 februari 2010: Ravi, zoon van simmu en sangdrax
***24 februari 2010: Daan, zoon van happyme28 en Marky***
24 februari 2010: Zoë, dochter van Spewey
02 maart 2010: Mart, zoon van ymme
05 maart 2010: Thomas, zoon van Leonieke
10 april 2010: Lisa, dochter van _NIKKI_
17 april 2010: Noortje, dochter van Becky27
28 april 2010: Lars, zoon van Shandaly
15 mei 2010: minidraak, dochter van draculettetje
21 mei 2010: Isabel, dochter van Morretje en Ravage
27 mei 2010: Jasmijn, dochter van Baldria
11 juni 2010: Jonathan, zoon van Plums
12 juni 2010: Truus, dochter van CrazyPrincess
08 juli 2010: Femke, dochter van mereltje en Forno
11 juli 2010: Floris, zoon van Sonnetje85
27 juli 2010: Nathan, zoon van Pessie
29 juli 2010: Oona, dochter van Reilain en Marcek
***7 augustus 2010: Willem zoon van flugeltje en Martijn_AR***
9 augustus 2010 Amy Olivia, dochter van Solagratia
14 augustus 2010: D, zoon van Maffemuts
16 augustus 2010: Yaro, zoon van As1981
16 september 2010: Isabelle, dochter van Noa24
***17 september 2010: Anne, dochter van Fannetje en Tackleberry***
23 september 2010: Lotte, dochter van Rixtje
06 oktober 2010: Mex, zoon van Troeta
9 oktober 2010: Ruben, zoon van Piekie81
13 oktober 2010: Neve, dochter van Hik
***18 oktober 2010: Jasmin Willow, dochter van Silmarwen en Knut***
29 oktober 2010: 'Bientje', dochter van Barbabientje01 en Pipo_de_Clown
02 november 2010: Mikai, zoon van Hobbesje

Graag de lijstjes NIET zelf aanpassen, er verdwijnen nog wel eens kindjes van lijsten op die manier. De modjes lopen de lijstjes af en toe na.

[ Bericht 0% gewijzigd door -Caroline- op 06-12-2011 02:21:12 ]
pi_105180723
reminder uit de vorige deeltje:

box als opslagplaats ....
dreumes die een eigen duplo-webshop kunnen beginnen
en babyfoons met webcam / camera...

en dan hier weer los :P

oeh en: Evie is morgen jarig *O* vanavond gaan slapen als dreumes en morgen wakker worden als peuter, alvast gefeliciteerd BJ O+
pi_105180793
Relain dat maakt niets uit je krijgt geen korting als je meerdere tegelijk besteld (helaas)
pi_105181296
Ow, ik had niet door dat de vorige al bijna vol zat... had ik zelf ook wel even kunnen sluiten natuurlijk. Sorry!
pi_105181473
Evie, alvast een fijne verjaardag morgen!
  zondag 4 december 2011 @ 20:41:30 #6
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105181655
Aiiii helaas Orea! Welke hebben jullie?
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_105181831
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 20:35 schreef Shandaly het volgende:
Ow, ik had niet door dat de vorige al bijna vol zat... had ik zelf ook wel even kunnen sluiten natuurlijk. Sorry!
maakt nix uit hoor :D

ik wilde deze foto van lucas niet in post 300 zetten, vandaar t vulsel-verhaaltje ;)

en voila: mn kind eet spaghetti :Y)

oeh..
en morgen is CB dag voor ons: extra controle ivm de oortjes... en woordenschat...
ik heb mn lijstje bewijsmateriaal al in zn groeiboekje zitten _O-
pi_105182807
En wat staat er allemaal op het bewijslijstje Cookie? :D
pi_105182925
wehehe... zal ik t ff overtypen O-)

edit: de leuksten: (buiten ja, papa, mama, deze, die, klaar, bal etc)

paard, autooooo, apetiet (ipad), tiktak (klok), maan, heet (temp), poepu en neh (plat voor nee)
*;

ik hoop alleen niet dat ze vragen of ie al met mes en vork eet (zie boven) :Y)
pi_105183329
hihi, apetiet :D

Vind ik al heel wat hoor, mijn neefje is 2 jaar en 1 maand en zegt echt minder.
maar die moest natuurlijk ook niet voor niets over met 2j3m extra op controle op het CB
pi_105183677
ja nou.. ik geloof dat t cb en ik elkaar niet begrijpen hoor...
volgens mij had ie toen (3mnd terug) ook al een paar woordjes, dus das prima
maar ivm oortjes willen ze m zien ivm mogelijke taalachterstand....
ik vind t goed om extra te checken op de oortjes, maar die taalachterstand vreet ik niet...

mn vriend gaat trouwens mee ivm mijn hormoonbom-gedrag van de laatste tijd :Y :@
(meestal handel ik dit soort dingen volledig zelfstandig af, nu sta ik onder begeleiding/curatele gheghe)

SPOILER: peuterinfo
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 9% gewijzigd door -Caroline- op 04-12-2011 21:18:58 ]
pi_105183792
Anne moest nu bij 14m al twee woordjes zeggen, ik dacht dat dat pas met 18m moest... zo zie je maar dat het overal anders is...
pi_105183902
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 21:14 schreef Fannetje het volgende:
zo zie je maar dat het overal anders is...
:Y en vooral dat staat me zo tegen... nix wetenschap.. gewoon plaatselijke gebruiken... een soort folkore wordt t dan he ;)

edit: ze zijn bij ons CB heel lief hoor en ik heb geen klachten, maar ik ben ook geen enthousiaste CB ganger ofzo :P
pi_105184045
Ik moet zeggen dat ik de vorige arts op het CB heel lief, begripvol en meedenkend vond...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.

Nu hebben we een nieuwe en die vond ik best streng. Het feit dat Anne nog gepureerd eten kreeg en uit een fles drinkt vond ze echt belachelijk. Voelde me best een beetje aangevallen...

Edit: En nu weet ik heus wel dat ze met 14m niet meer gepureerd 'horen' te eten, maar mijn meisje is gewoon met alles wat trager, ook met eten :P
pi_105184263
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 21:19 schreef Fannetje het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de vorige arts op het CB heel lief, begripvol en meedenkend vond...
SPOILER
.

Nu hebben we een nieuwe en die vond ik best streng. Het feit dat Anne nog gepureerd eten kreeg en uit een fles drinkt vond ze echt belachelijk. Voelde me best een beetje aangevallen...

Edit: En nu weet ik heus wel dat ze met 14m niet meer gepureerd 'horen' te eten, maar mijn meisje is gewoon met alles wat trager, ook met eten :P
ja dat ja.. eerst een open vraag stellen en dan bem... de deksel op je kop krijgen :X

briljant zou zijn als je t bij je zelf kunt houden door iets te zeggen als: ik vind t niet prettig als ik op deze manier wordt aangesproken om mijns inziens fatsoenlijke leefgewoonten..

[. en mijn keuze om t zus of zo te doen ivm ontwikkelingstempo van mijn kind, ik volg mn kind en niet een boekje...]

kunt u me in andere woorden svp duidelijk maken wat de issue zou zijn voor mn kind?
dan kan ik uw tip ms in overweging nemen
O-)

mooi he? :P

weet je hoe ik er morgen na een dergelijke opmerking bij zit: }:| ~O>

_O-
pi_105184684
Dat zou ik graag willen zeggen hoor, maar dat durf ik op zo'n moment echt niet... :@
Ik heb dus gewoon braaf beloofd dat ik er echt mee aan de gang zou gaan.

En dat heb ik zelfs gedaan, twee weken later nu en de dame eet gewoon kiwi en mandarijntjes in stukken *O*
pi_105184999
go Anne! *O* lekker is dat he, fruit :Y
pi_105187143
Maar at ze dan echt alleen maar gepureerd Fannetje? En hoe gepureerd dan? Ik bedoel,die Olvarit peutermenu's zijn ook nog behoorlijk gepureerd. At ze wel koekjes ofzo?
En uit een fles drinken, dat is toch niet zo'n ramp?
Sorry als ik te nieuwsgierig ben hoor :+

Cooki, Mex bedankt je voor de tip!
pi_105190233
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 20:43 schreef Cooki het volgende:

[..]

maakt nix uit hoor :D

ik wilde deze foto van lucas niet in post 300 zetten, vandaar t vulsel-verhaaltje ;)

en voila: mn kind eet spaghetti :Y)

[ afbeelding ]
Kreeg hij het een beetje weg? E vindt dat nog wel moeilijk, dat gesliert.
quote:
oeh..
en morgen is CB dag voor ons: extra controle ivm de oortjes... en woordenschat...
ik heb mn lijstje bewijsmateriaal al in zn groeiboekje zitten _O-
Extra i.v.m. woordenschat ook? Zei hij de vorige keer te weinig woordjes?

E heeft nog bijna geen woordjes, eigenlijk alleen papa (de hele dag...), en soms mama, en wat meer ondefiniëerbaars zoals die/tie/tisss/ettuh. Geen probleem met 15 maanden, maar als ik hier soms lees dan zie ik dat sommige kinderen wat sneller zijn. Ik merk nu wel een spurtje in haar taalontwikkeling. Ze probeert meer na te zeggen en maakt ook nepwoorden van meerdere lettergrepen.

Verder schuifelt E steeds beter *O* ze probeert altijd wel iets (tafel, bank) vast te grijpen, maar tussendoor doet ze toch steeds wat stapjes. Die loopt wel enigszins goed voor kerst, denk ik.

Troeta, kan Mex al wat met dat tekendingetje? Zo te zien wel... misschien ook wel leuk voor E. Hoewel zij nog weinig doorheeft van tekenen/kleuren.

Ik las ook nog iets van Fannetje over eten en drinken. Vervelend dat daar op het CB zo afkeurend wordt gedaan. Hier gelukkig geen ervaring mee, alleen toen ik een keer over volle melk begon... Maar hoe komt het dat Anne vooral gepureerd eet? Wil ze het anders niet, of lukt het niet? Goed dat ze wel stukjes fruit eet, dan zal de rest vast gauw volgen!

Hier gaat het fruit er ook altijd als zoete koek in. Maarja, eigenlijk gaat álles er hier als zoete koek in... :') Hoewel het avondeten wel wat minder populair aan het worden is. Echt heel boos worden ( en slaan :o) als ik met de lepel bij haar mond kom. En het bakje wegduwen als ze het zelf mag pakken. Soms wil ze het nog wel eten als ik het geblenderd heb, en het toetje wil ze ook gewoon. Nou ja, wat mij betreft is het geen punt, ze eet vast wel wat ze nodig heeft.

[ Bericht 1% gewijzigd door Cantare op 04-12-2011 23:03:10 ]
  zondag 4 december 2011 @ 23:55:11 #20
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105193623
CB vind ik inderdaad behoorlijk plaatsgebonden...
Niet lullig bedoelt... maar mijn CB is vrij islamitisch gericht...
Mijn vragen rondom vegetarisch eten bijvoorbeeld konden ze niet beantwoorden..
Snap ik, dat soort vragen komen in die wijk gewoon amper tot niet voor...

Ik zie het cb dus meer als het periodieke weeg/meet moment ;)

Overigens is Oona behoorlijk 'volgens het boekje'
Dus heb meestal maar weinig vragen.. en zij weinig op te merken...
We'll have love aplenty
You and me
pi_105193992
Ene oor in andere oor uit Fannetje ;)
Klinkt misschien wel erg, maar soms moet je gewoon...

Ik durfde ook eigenlijk niet echt eerlijk te zijn, want tja wie weet krijg je commentaar. Bij de tweede boeide me dat een stuk minder en bij de 14 maanden controle heb ik ook gewoon gezegd dat die avondfles er echt nog niet af kon. De reactie was: "Ow mijn kinderen hebben ook zeker tot hun tweede jaar nog een fles gehad, ze geven zelf wel aan wanneer ze die niet meer willen" :D Het ligt er dus zo erg aan wie je op het CB treft. Ze worden er heus niet slechter van hoor, ze zal vast niet altijd haar eten geprakt willen en flesjes willen drinken toch.
pi_105194029
Ja het is 5 december!!!

Evie van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag!!! *O* *O*
  maandag 5 december 2011 @ 00:04:52 #23
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105194083
Evie gefeliciteerd!!!!

Ow en Cooki wat een heerlijke foto :D

En Mex zo heerlijk bezig! Ik ga morgen of dinsdag op pad voor dat ding!
We'll have love aplenty
You and me
pi_105194147
Lukas, wat zit je daar te smullen! Pasta gaat er hier ook altijd wel goed in!

Mex lekker aan het spelen :)
  maandag 5 december 2011 @ 00:08:29 #25
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105194241
;) Ow moest dat laatste flesje er al af??
Op het cb niets over gehoord de laatste keer!
teminste... ze krijgt ook maar een kleintje (90+3 of 100ml).. net ff voor het fijne momentje samen, even rustig de dag afsluiten (alleen bij de tv of met haar flesje zit ze stil)

Net schrok zich hier trouwens een meissie helemaal de pleuris..
t begon ineens kei hard te hagelen.. en we hebben veluxramen op de slaapkamers..
Dat ging er dus even flink op... precies om half 11... (haar onrustmomentje, dan ligt ze altijd wat te draaien en woelen)

Even flink overstuur, maar met 5 min knuffelen op schoot was het weer ok (en de hagel gestopt)
We'll have love aplenty
You and me
  maandag 5 december 2011 @ 00:17:59 #26
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_105194629
helluw!!! ik ben hier de laatste maanden maar weinig geweest en vanaf vandaag is mijn dreumes ineens officieel een peuter... ik ga jullie dus verlaten..
maar wel met een enorme spam van mijn mooie lieve vrolijke Evie.
Alweer 2 jaar mama.. O+ O+ O+
5 december 2009

klein meisje in maatje 50:

3 maanden:

6 maanden:

9 maanden:

1 jaar:

15 maanden:

18 maanden:

21 maanden:

2 jaar!

en nog elke dag dolgelukkig met mijn meisje en straalverliefd... O+ O+ O+
wat een overweldigende liefde.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 5 december 2011 @ 00:30:07 #27
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_105195037
en ooo ik zie al felicitaties wat lief!!!! O+ O+ O+

en oeee woordenschat; pffff de mijne verbaast me elke dag; zinnen van 4-5 (soms meer) woorden, en ze begint nu ook ineens met langere woorden zoals wasmachine, uithalen, prullenbak etc etc...leuk hoor!!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_105195636
Evie een echte peuter! O+
Gefeliciteerd met de verjaardag van je mooike BJ!
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_105195676
Zo vandaag gelukkig kunnen slapen en Yaro voelde zich ook weer prima. Zelfs zo goed dat hij vandaag gewoon niet geslapen heeft overdag. Hij had er geen behoefte aan en was eigenlijk ook heel de dag vrolijk. Om 17.00 uur kreeg hij wel een moment dat hij instorte, maar dat was ook niet zo gek. Hij lag er vroeg in, ben benieuwd of hij dan nu langer slaapt omdat hij wat uren mist.

En Cooki, mijn man is inderdaad erg zorgzaam O+

Bj en Evie van harte gefelictiteerd en wat een mooie spam. En die ogen O+

Spannende dag voor Cooki op het CB las ik. Ik zou me niet te druk maken, volgens mij is er niets mis met die woordenschat van Lucas. En wat zit hij daar heerlijk te eten.
En die apetiet is wel echt geniaal ^O^

Vervelend Fannetje dat je nu een beetje naar gevoel hebt bij het CB. Wel goed dat ze nu wel stukjes fruit eet. En Yaro zit hier ook nog steeds aan de fles hoor.

Arm Oona die schrok van de hagel, dat kan natuurlijk ook wel heel veel herrie maken. Hopelijk blijft het vannacht een beetje rustig.

Stom dat Harry niets gehoord heeft op zijn tekening :N

Hoe was jullie Sint feest Orea?

Leuke foto's van Octo zag ik voorbij komen. Ziet er als geslaagd uit.
pi_105197712
goeiemorgen O+
As, wat fijn dat t beter gaat met Yaro O+ en hopelijk ook met jou :Y

Evie en BJ: jaah.. tis 5 december: Evie is peuter en BJ is peutermama!
wat een supermooie fotos, wat een prachtmeid is ze

Troeta en Mex, wat leuk dat t tekenbordje zo in de smaak valt O+

Meimeltje, ja idd, t ligt er aan wie je treft... en t hoeveelste kind t is (volgens mij)

Reilain, wat sneu voor Oona... dat schrikken van lawaai is hier herkenbaar (bij zowel Lucas als mezelf haha)

Cantare, CB bezoek van vandaag is primair voor extra check op de oortjes...
en toen we daar 3 maanden terug (oid) waren vroeg ze hoeveel woordjes ... en ik zit daar meestal van :? ja uhm... moet ik hier nu gaan opscheppen of wat is t juiste antwoord _O-
dus ik zeg: hij kan alsjeblieft zeggen, maar t klinkt als bibelieboe (oid)... en ik vond dat dus megaknap he....
zegt de CB mevrouw: O, hij spreekt onduidelijk :Y)
en toen had ik vooral mn "ja joh tuuuurlijk"-blik opstaan :{w
whehehe.... dus komt goed hoor O+
Extra i.v.m. woordenschat ook? Zei hij de vorige keer te weinig woordjes?

en wat schattig van jouw E. dat schuifelen,die stapjes O+
pi_105197720
Ja met mij gaat het ook al beter Cooki, nog niet helemaal fit, maar dat mag ook als je in de nacht zit vind ik.

Jou nacht een beetje oke geweest, niet te vroeg wakker?
pi_105197735
uhm.. kwart voor vijf? 1e keer en net om kwart voor 6 de tweede keer :')
tot hoe laat loopt jouw dienst? en kun je daarna gelijk gaan slapen of hoe werkt zoiets eigk?
O+
pi_105197768
Ik moet werken tot kwart voor 8, om half 8 komen mijn collega's en draag ik over.
Daarna nog naar huis rijden, nu helaas file dus ik hoop dat ik om 09.00 uur thuis ben. Omdat mijn man vandaag vrij is, zit ik nog heel even beneden (30 min), even met Yaro knuffelen en spelen en dan duik ik mijn bed in. Ik kan alleen niet 8 uur achter elkaar slapen overdag. Gisteren heb ik in 3 keer geslapen (09.00 - 13.00 / 14.30 - 17.00 / 19.00 - 21.00).
Er zijn mensen die gewoon van 9-17 kunnen slapen, een luxe lijkt me dat.

pff, vind jou tijden toch ook wel vroeg hoor, alles voor 6 uur vind ik vroeg eigenlijk.
pi_105197773
ik vind ook alles voor 6 uur vroeg hoor, maar ja... t kind luustert niet :P

oeh, ik vind t knap hoor, die nachtdiensten en dan overdag proberen te slapen :Y
ik hoop dat t je vandaag bv in 2 slaapjes lukt O+
pi_105197786
dat probleem ken ik, van een niet luisterend kind. Helaas niet alleen met vroeg opstaan :P , maar ja het karakter van zijn moeder he.

En bedankt, ik hoop het ook. Maar heb niet zo vaak nachtdienst, dus vind het niet echt een probleem hoor.
pi_105197803
hier ook t karakter van zn moeder ben ik bang, maar niet met slapen: mn vriend is n slechte slaper... ach ja... als dat alles is he... O+

Lucas zit nu op zn tekenbordje te krassen O+

oh en nog ff vertellen:
zaterdag heeft ie ook nog van die mini grondplaatjes (rood/geel/groen) van duplo gekregen...

dat was ook een goede aankoop: ook handig voor onderweg en handzaam voor peuterhandjes... itt tot de (te) grote groene duplo plaat :X
pi_105197819
Ik hoor net dat Yaro ook al om 05.30 uur wakker was, nou lag hij er vroeg in en heeft hij 11 uur geslapen, maar omdat hij zijn middagslaapje had overgeslagen had ik verwacht dat hij langer zou slapen.
Nou gaat dat middagslaapje er vandaag wel komen (hoop ik), en vroeg op en vanavond Sinterklaasfeest. Ben benieuwd hoe hij het vind. Gisteren bracht mijn moeder alsvast een deel van de de cadeautjes. Hij zag het inpakpapier, liep er heen en riep Piet. Moet toch niet gekker worden, hij is net 15.5 maand en hij snapt nu al het princiepe.
pi_105197843
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 20:41 schreef Reilain het volgende:
Aiiii helaas Orea! Welke hebben jullie?
Ik dm je zo even!
pi_105197851
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 07:06 schreef As1981 het volgende:
Ik hoor net dat Yaro ook al om 05.30 uur wakker was, nou lag hij er vroeg in en heeft hij 11 uur geslapen, maar omdat hij zijn middagslaapje had overgeslagen had ik verwacht dat hij langer zou slapen.

vanavond Sinterklaasfeest. Ben benieuwd hoe hij het vind. Gisteren bracht mijn moeder alsvast een deel van de de cadeautjes. Hij zag het inpakpapier, liep er heen en riep Piet. Moet toch niet gekker worden, hij is net 15.5 maand en hij snapt nu al het princiepe.
11 uur slapen is ook wel top natuurlijk, maar ik snap jouw idee wel , dat heb ik ook wel ns... dat ik denk: ivm dat-en-dat <insert situatie> slaapt ie langer/korter.. maar ook dat gaat hier lang niet altijd op... O+

leuk, vanavond sinterklaasfeest (wij doen dat "altijd" in t weekend ivm spelen met de buit voor oudste)...
bizar he, dat inpakpapier en dan piet roepen... dat ze die link al leggen O+
pi_105197870
Ik ben echt van het vieren van feestdagen/verjaardagen op de dag zelf. Snap de argumenten wel hoor dat andere het anders doen. Misschien komt het ook wel dat wij niet veel kennissen/familie hebben en geen grote feesten geven. Redelijk op tijd er in en er uit.

Ik trap er inderdaad steeds weer in, maar meestal is het weinig slapen overdag ook slechter slapen 'snachts. Ach ja, als dat alles is.

Nou ga hier nog even wat doen.
pi_105199453
Zo, we zijn net terug van t CB, ivm extra check op de oortjes...
korte versie: eind goed, al goed :D
<spoiler tekst weer weg, t is alweer klaar> ;)
oh en nog ff *O* *; O+ voor mn dreumes, zomaar omdat t kan O+

[ Bericht 22% gewijzigd door -Caroline- op 05-12-2011 10:08:31 (spoiler tekst weer weg) ]
  maandag 5 december 2011 @ 09:53:55 #42
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105199736
BJ, van harte gefeliciteerd met je mooie grote meisje! *O*

Cooki, misschien anders toch eens naar KNO-arts? Niet per se voor buisjes, maar wel dat er een expert eens naar die oortjes kijkt ipv een algemene arts?

Praten :N Behalve een hele rits aan dierengeluiden en de hele dag mama? mama O+ MAMA!, als papa uit beeld verdwijnt 'papa?' en nog opa en oma (alleen als betreffende personen niet in de buurt zijn). Toettoet voor een auto en de rest is gewoon wijzen met je vingertje en dan ooooeee roepen. Works like a charm :D
Overigens ben ik heel tevreden over mijn CB. Maar goed, ik denk dat dat ook heel veel te maken heeft met mijn eigen opstelling naar hun toe. Ik heb zelden tot nooit vragen, ik maak me eigenlijk niet echt zorgen om Harry's ontwikkeling, ik ben tevreden met hoe alles loopt.
Dus als zij vragen: slaapt hij al door? en ik zeg: neuj, vragen zij: vindt jij dat een probleem? Nope, nou volgende onderwerp...
Ze zal het jammer vinden dat ik gestopt ben/heb moeten stoppen met de bv, want dat vond ze wel tof. Dat ik dat nog deed.
Ik weet nog dat Harry heel vroeg aanstalten deed tot kruipen en lopen en de CB-verpleegkundige was er net zo lyrisch over als ik :D
pi_105199839
BJ en Evie, van harte gefeliciteerd!!! *O* En tot over 3 weekjes in het volgende topic ;)
pi_105199854
gefeliciteerd evie en BJ en BJ-man en liene *O*
dat jullie maar een heeeeele fijne verjaardag hebben vandaag :Y
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  maandag 5 december 2011 @ 10:08:55 #45
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105200083
Evie gefeliciteerd met je 2de verjaardag *O*
BJ, wat een prachtige fotospam van je schoonheid O+

Ik had in het vorige topic een kruipende Leia gemist, wat super Orea ^O^

Mooi dat t meeviel bij het CB Cooki, en je weet gelijk weer hoe het komt dat je kosten voor de zorg zo hoog zijn :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_105200105
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 10:08 schreef Leandra het volgende:
Mooi dat t meeviel bij het CB Cooki, en je weet gelijk weer hoe het komt dat je kosten voor de zorg zo hoog zijn :')
idd Leandra, en de wachtlijsten zo lang :X
eigk vind ik t ongepast ve CB arts dat er geleurd wordt met de KNO arts, maar goed... ;)

quote:
2s.gif Op maandag 5 december 2011 09:53 schreef Asyniur het volgende:
. Maar goed, ik denk dat dat ook heel veel te maken heeft met mijn eigen opstelling naar hun toe. Ik heb zelden tot nooit vragen, ik maak me eigenlijk niet echt zorgen om Harry's ontwikkeling, ik ben tevreden met hoe alles loopt.
O+ Asy :* , ik heb ook geen vragen, ben tevreden met mn kind en zn ontwikkeling... en tegelijkertijd worden er mi bij ons CB dingen aangepraat/toegeschreven die ik nogal vergezocht vindt... en dan in dit geval vooral omdat Thomas ook 4 jaar lang groene slakken uit zn neus had lopen.... oortjes die af en toe rood waren en daar (Almere) werd er niet moeilijk gedaan oid...

maja.. ieder CB is anders en ze zijn heel aardig, maar t mag van mij wel wat meer op basis van bevindingen ipv op de mening vd betreffende medewerker die ik tegenover me heb zitten.

[ Bericht 9% gewijzigd door -Caroline- op 05-12-2011 10:51:45 ]
pi_105200285
Fijn dat het allemaal goed was, Cooki! En *O* *; O+ voor de dreumes is altijd terecht, heerlijke wezentjes zijn het toch!

BJ, gefeliciteerd met Evie! 2 jaar alweer, ik weet nog dat ze net geboren was, en ook nog eens grote zus..! Wat een mooi meisje is het.
quote:
2s.gif Op maandag 5 december 2011 09:53 schreef Asyniur het volgende:
Overigens ben ik heel tevreden over mijn CB. Maar goed, ik denk dat dat ook heel veel te maken heeft met mijn eigen opstelling naar hun toe. Ik heb zelden tot nooit vragen, ik maak me eigenlijk niet echt zorgen om Harry's ontwikkeling, ik ben tevreden met hoe alles loopt.
Same here, maar E heeft ook echt het woord "gemiddeld" uitgevonden, ik héb ook nooit wat. Ik kreeg de vorige keer wel een compliment zelf O-) dat ik een prettige klant was, want ze maakten ook regelmatig mee dat mensen sowieso al met een anti-houding binnenkwamen.

As, wat een vroege vogel heb jij :o hell... Wij hadden vanochtend de aannemer op de stoep, die kwam om 7.15 uur, en dat vind ik al onmenselijk vroeg. :@ Ik ben verwend met een langslaper.

Relain, wat sneu dat Oona zo geschrokken was... -O- Wel knus, zo met de hagel op je dak nog even lekker knuffelen. *;
pi_105200405
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 10:16 schreef Cantare het volgende:
Ik kreeg de vorige keer wel een compliment zelf O-) dat ik een prettige klant was, want ze maakten ook regelmatig mee dat mensen sowieso al met een anti-houding binnenkwamen.
:P
serieus, echt leuk voor jou om te horen :Y

en tegelijkertijd: die opmerking bevestigt voor mij alweer (duh) dat ik t CB ws verkeerd inschat! :Y
ik verwacht blijkbaar een meer op onderzoek gebaseerde handelswijze en t doet me keer op keer denken aan goedbedoelende tantes -O-

[ Bericht 7% gewijzigd door -Caroline- op 05-12-2011 10:29:27 ]
pi_105200516
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 10:21 schreef Cooki het volgende:

[..]

:P
serieus, echt leuk voor jou om te horen :Y

en tegelijkertijd: die opmerking bevestigt voor mij alweer (duh) dat ik t CB ws verkeerd inschat! :Y
ik verwacht blijkbaar een meer op onderzoek gebaseerde handelswijze en t doet me keer op keer denken aan goedbedoelende tantes -O-
Zo treed ik ze ook tegemoet, als goedbedoeldende tantes. :D Vandaar dat ik er niet tegenaanloop, denk ik. ;)
pi_105200601
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 10:25 schreef Cantare het volgende:
Zo treed ik ze ook tegemoet, als goedbedoeldende tantes. :D Vandaar dat ik er niet tegenaanloop, denk ik. ;)
kijk dat is de tip van de dag! *O*
ga ik ook ns uitproberen :Y
en anders alleen voor de vaccinaties, als bovenstaande houding niet lukt :')

edit: en toch en toch... wil ik eigk nog wat zeggen over professionaliteit / verspilling en nog heel wat gepruttel :@
ik ga mn ZENN-modus weer ff zoeken (zit nog in een verhuisdoos ben ik bang) _O-
pi_105200724
Nee maar serieus, ik vind het prettig om te weten of er niks geks gebeurt (qua lengte, gewicht, voeding, ontwikkeling) en daarvoor vind ik het CB oké. Maar als ik specialistische informatie wil, of informatie vanuit een andere hoek (bijv. rapley) dan zoek ik het wel ergens anders. Niet omdat het CB er niks van weet, maar omdat zij toch wel vastzitten aan één benadering, die op zich wel voldoet, maar niet echt uitblinkt in onderbouwdheid en differentiatie enzo.
pi_105200834
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 10:33 schreef Cantare het volgende:
Nee maar serieus, ik vind het prettig om te weten of er niks geks gebeurt (qua lengte, gewicht, voeding, ontwikkeling) en daarvoor vind ik het CB oké. Maar als ik specialistische informatie wil, of informatie vanuit een andere hoek (bijv. rapley) dan zoek ik het wel ergens anders. Niet omdat het CB er niks van weet, maar omdat zij toch wel vastzitten aan één benadering, die op zich wel voldoet, maar niet echt uitblinkt in onderbouwdheid en differentiatie enzo.
das alweer een zinnige opmerking, fijn dat je weer meepost O+
pi_105200907
Wilde je zeggen dat niet ál mijn opmerkingen zinnig zijn..? :( :o ;(
Maar tnx O+

O ja, een vraagje. Waar drinken jullie dreumessen uit? E drinkt nu al een hele tijd uit een rietjesbeker en dat gaat prima. Alleen moet ik niet een keer met een beker oefenen? Ik heb het pas nog een keer geprobeerd met en oefenbeker, maar toen wilde ze niet, dus dat vond ik een goed excuus om het bekertje weer terug in de kast te zetten... maar 't moet misschien toch wel een keer?
pi_105201042
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 10:39 schreef Cantare het volgende:
_O_ natuurlijk wel ;)
quote:
O ja, een vraagje. Waar drinken jullie dreumessen uit? E drinkt nu al een hele tijd uit een rietjesbeker en dat gaat prima. Alleen moet ik niet een keer met een beker oefenen? Ik heb het pas nog een keer geprobeerd met en oefenbeker, maar toen wilde ze niet, dus dat vond ik een goed excuus om het bekertje weer terug in de kast te zetten... maar 't moet misschien toch wel een keer?
vraag t ff bij je cb >:) _O- garpje... :@

mijnes drinkt uit alles wat ie tegenkomt, met wisselend succes O+
fles met speentje voor pap :') antilek van action *O* rietjesbeker (houdt ie op de kop) }:|
alle bekers/glazen die niet op tijd worden weggezet: drinken gaat prima, doorslikken soms wat minder :P : hij knoeit :Y

ik help m vaak door bekertje (water oid) aan de onderkant vast te houden en dan mag hij de bovenkant zelf vasthouden, hij denkt dan ws dat ie t selluf doet :Y)
én na tandenpoetsen en in bad mag ie t zelf doen en dat wordt vaak kliederen, maar gaat steeds beter O+

dus ms bij tandenpoetsen / bad ns mee beginnen? in spelvorm?
pi_105201235
crap.. verkeerde topic, of willen jullie iets horen over zwangerschapstesten :X
pi_105201275
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 10:39 schreef Cantare het volgende:
Maar tnx O+

hier doen we na het eten ff oefenen met een bekertje water. toevallig krijgt het ventje sinds vandaag net als selene een bekertje water op de salontafel. niet te vol, en enkel water, wegens ongelukjes, spelen, etc...
  maandag 5 december 2011 @ 11:49:04 #57
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_105202805
Met Nathan ben ik met ongeveer 13 maanden begonnen bij het middageten een klein glaasje melk (een glas is zwaarder dan een plastic beker). En sinds vrijdag krijgt ie een glaasje thee met melk bij het ontbijt. De rest komt uit een rietjesbeker of borst.

Gisteren sinterklaas gevierd. Kleine man is lekker verwend:
Ark van Noach van Abrick van opa en oma
koetje-duwstang
puzzle
STOER!shirt
bekertjes

We hebben nog een trekker met aanhanger van Duplo in bestelling staat maar daar zat opeens een levertijd op van 2-3 weken -O- die krijgt ie dus nog.
pi_105203510
Tnx voor de reacties. Net weer geprobeerd, maar leverde alleen maar nee-schudden op. :')

Pessie, leuke kado's heeft Nathan gekregen, hij is goed verwend! Jammer dat je nog op de trekker moet wachten...

Wij vieren de 17e pas Sinterklaas, want we vieren het met mijn familie, en tot die tijd zit mijn broer nog in het buitenland. E krijgt in elk geval dit (verantwoorde, houten *) ) geval:

Verder heeft ze in haar schoen al een houten kralenspiraal (klein formaatje) gekregen en nepfruit van de HEMA. Ook van hout, trouwens. :o

[ Bericht 29% gewijzigd door Cantare op 05-12-2011 12:16:16 ]
pi_105204332
Zo, bijgelezen :)

Hier heel druk weekend gehad en nu ik ziek, (gisteren ook al) maar vandaag toch maar aan het puinruimen gegaan ;)

Klinkt als een goede sinterklaas Pessie! Zo voor sinterklaas heeft Duplo inderdaad wel eens ineens een hogere levertijd, wel balen -O-

Florian heeft ook een boel duplo gekregen en ook een stapeltje houten inlegpuzzels. Hij is er heel gek mee :)
  maandag 5 december 2011 @ 12:43:14 #60
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105204625
Ik moet er even aan wennen een topic met Freecell te delen en te lezen wat mijn zoon niet gekregen heeft :D
Hoewel er wel een megavoorraad Duplo op zolder staat, maar dat gaan we door het jaar heen een beetje verdelen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_105204790
Leandra, grappig ja, ik heb iets vergelijkbaars als Leonieke post over haar Thomas... dan denk ik nog wel ns : :? :')
  maandag 5 december 2011 @ 12:51:57 #62
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105204923
Eerlijk gezegd was mijn eerste gedachte "HUH???" toen de jongste van Freecell geboren werd, omdat het voor ons de jongensnaam was en ik 3 maanden daarvoor een miskraam gehad had, ik heb Freecell toen ook een PM gestuurd, want vooral die naam in combinatie met de naam van haar oudste en mijn nickname vond ik heel apart :D
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_105205114
BJ van harte met je mooie dreumesmeid!
Geniet van deze mooie dag (dan bedoel ik niet het weer natuurlijk). En geniet!

Mart is schandalig verwent gisteren door sinterklaas en zwarte piet (opa-oma, oma, oom-tante, oom-oom en papa-mama).
Hele grote doos met mega blocks. Een houten werfkraan, tractor met aanhanger, houten takelwagen, politiewagen met geluid, 2 truiten, 1 spijkerbroek, puzzel, kleine tractors en een vrachtwagen (waar papa in rijdt sinds vandaag weer). En papa is nu dus ook weer meerdere dagen van huis. Doormiddel van die vrachtwagen kan ik Mart op een leuke speelse manier vertellen wat papa en het doen is etc.
pi_105205138
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 12:51 schreef Leandra het volgende:
Eerlijk gezegd was mijn eerste gedachte "HUH???" toen de jongste van Freecell geboren werd, omdat het voor ons de jongensnaam was en ik 3 maanden daarvoor een miskraam gehad had, ik heb Freecell toen ook een PM gestuurd, want vooral die naam in combinatie met de naam van haar oudste en mijn nickname vond ik heel apart :D
Leandra, ik snap m maar gedeeltelijk... alleen dit is toch geen Matilda ding hoop ik he :P
pi_105205776
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 12:51 schreef Leandra het volgende:
Oja, dat is ook zo! Nu je het zegt gaat de lamp hier weer aan :)
We hebben gewoon een goede smaak ;)

Maar ik verdwijn over 2 maanden weer uit dit topic hè? ;) Dan zit ik met twee kinderen in het peutertopic.

En ik heb al een NEE/NEE stikker op mijn deur :')
pi_105205974
onze kindvriendelijk kat maakte het vanmorgen wel heeeeeeeeeeeeeeel bont. ravi was haar aan het aaien en selene kwam erbij en dat mocht niet van ravi. dus ravi ging op de kat liggen. met zn armpjes om haar heen O+ en die idioot van een kat bleef gewoon liggen. het zag er nogal bizar uit.

echt he. dat beest is een kindermagneet

SPOILER
  maandag 5 december 2011 @ 13:23:02 #67
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105206017
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 13:17 schreef freecell het volgende:
[..]
Oja, dat is ook zo! Nu je het zegt gaat de lamp hier weer aan :)
We hebben gewoon een goede smaak ;)

Maar ik verdwijn over 2 maanden weer uit dit topic hè? ;) Dan zit ik met twee kinderen in het peutertopic.

En ik heb al een NEE/NEE stikker op mijn deur :')
Mocht je toch nog een derde krijgen die dezelfde naam krijgt als mijn oudste dan gaan we de genealogie naast elkaar leggen ;)
Hoewel mijn jongens geen van beiden vernoemd zijn, en ik Leandra ook alleen maar zelf gefröbeld heb :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_105208382
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 13:23 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mocht je toch nog een derde krijgen die dezelfde naam krijgt als mijn oudste dan gaan we de genealogie naast elkaar leggen ;)
Hoewel mijn jongens geen van beiden vernoemd zijn, en ik Leandra ook alleen maar zelf gefröbeld heb :')
Hahaha :D Voor genealogie moet je bij Tara zijn hè? ;)
Wij hebben de oudste afgeleid van familienaam en de tweede verzonnen :)

Of zou naamkeuze ook erfelijk zijn? ;)

SPOILER
  maandag 5 december 2011 @ 14:28:11 #69
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105208607
Mijn oudste is net als de jongste ook een keurige Sint hoor, en dus een oude naam, alleen bij de jongste hadden we wellicht een andere beschermheilige moeten kiezen, de beschermheilige van de schoorsteenvegers en brandweermannen wil hier in huis net iets te graag de open haard inklimmen :')

Wel toeval trouwens dat het allebei Sint-namen zijn, en dan ook nog eens van dezelfde tijd, maar misschien ben ik stiekem conservatiever dan ik graag denk ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 5 december 2011 @ 14:46:23 #70
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_105209275
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 12:58 schreef Cooki het volgende:

[..]

Leandra, ik snap m maar gedeeltelijk... alleen dit is toch geen Matilda ding hoop ik he :P
Waar kan ik die namenrel vinden? O-)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  maandag 5 december 2011 @ 14:56:46 #71
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105209762
Vandaag precies 2 jaar geleden dat we wisten dat mijn buik een huisje geworden was!
knaltest van de sint ( al had die beste man er niets mee te maken gehad ;) )

kom zo ff bijlezen als mijn cadeautje in bed ligt!
We'll have love aplenty
You and me
  maandag 5 december 2011 @ 15:01:25 #72
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105209991
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2011 14:46 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

Waar kan ik die namenrel vinden? O-)
:D
Tussen Freecell en mij was geen namenrel, wij hebben gewoon dezelfde goede smaak :+
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 5 december 2011 @ 15:04:12 #73
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_105210093
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2011 15:01 schreef Leandra het volgende:

[..]

:D
Tussen Freecell en mij was geen namenrel, wij hebben gewoon dezelfde goede smaak :+
Dat weet ik. Ik bedoelde ook de rel om de naam Matilda. Waar ik die kom vinden. :)
pi_105210274
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2011 15:04 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

Dat weet ik. Ik bedoelde ook de rel om de naam Matilda. Waar ik die kom vinden. :)
ghehehehe, kijk eens in het oorspronkelijke awardstopic ;)

zo. de kadootjes staan klaar, de papa is onderweg, chocomelk en kruidnootjes in de aanslag, we zijn er klaar voor *O*

voor de 400ste keer deze week (ja. deze week...) gaan we "zie ginds komt de stoomboot" luisteren van onze kleine virtuoos *O* *O* *O*
foto's volgen nog, zie ginds komt de stoomboot prijkt al in het feestdagentopic :)
pi_105210493
Mijn dame vertikt het te gaan slapen.. Net nu ik ook ongeveer omdonder van de slaap :')
  maandag 5 december 2011 @ 15:15:00 #76
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105210536
Heb je een linkje?
Het liefst naar de rel zelf uiteraard :+
Maar mobiel is het al lastig om het eerste topic te vinden, want het tweede heeft geen linkje naar t eerste, en de lijst gesloten topics is niet lang genoeg :'(
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 5 december 2011 @ 15:40:11 #77
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105211555
Die rel had ik ook gemist... ging het er zo op dan?

Oh Orea das minder! Hier juist een meisje vandaag die niet vooruit te branden is.. hangen, slapen en eten... das zo'n beetje de dag samengevat ;) Ze ligt er net weer in..

Volgens mij een flinke groeispurt hier... eten is niet aan te slepen en slaapt veel..

Pessie goeie buit :D Was het gezellig geweest?

Simmu veel plezier straks!! Klinkt nu al gezellig!

Cantare wat een gaaf ding! Ik ben wel van het houten verantwoord speelgoed haha...

Cooki.. ;) Wanneer mag je testen??
We'll have love aplenty
You and me
pi_105212153
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2011 15:15 schreef Leandra het volgende:
Heb je een linkje?
Het liefst naar de rel zelf uiteraard :+
Maar mobiel is het al lastig om het eerste topic te vinden, want het tweede heeft geen linkje naar t eerste, en de lijst gesloten topics is niet lang genoeg :'(
ha! ik heb nog net 5 minuutjes voordat ik het spul uit bed pluk en roep "oh! kijk nou! de piet is langsgeweest terwijl ik in de keuken de afwas deed :o "

SPOILER: wel zo netjes zo
pi_105213737
Simmu, ik ben te laat, maar toch:
wat klinkt dat leuk en ben benieuwd hoe je gebroed reageert! Veel plezier gewenst O+
  maandag 5 december 2011 @ 16:50:10 #80
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_105214405
Simmu, mijn dank is groot. Ik heb weer genoten :D
pi_105214524
ze gaan berserk op elkaars speelgoed (foto's volgen nog)

ik wilde ze kalmeren met sesamstraat, maar helaas. tgv politiek lijkt sesamstraat vandaag geschrapt ofzo :(
  maandag 5 december 2011 @ 19:24:25 #82
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105220286
Wat een leesvoer, thnx :')
Ik had trouwens direct "toestemming" van Freecell de naam te gebruiken :D :Y
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 5 december 2011 @ 19:25:01 #83
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105220311
Ben benieuwd naar de foto's Simmu!

Hier hebben we weer een moment voor in de boeken gehad..
Eerste keer achterover de bank afkukkelen... ;(

Dikke blauwe buil op haar voorhoofd... gelukkig was het met 3 minuten huilen alweer goed..
en was ze daarna weer haar gezellige en vrolijke zelf...

En nu ligt ze te pitten...
We'll have love aplenty
You and me
  maandag 5 december 2011 @ 19:27:21 #84
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105220398
Ah gos, het is altijd schrikken maar de eerste keer slaat je moederhart echt een paar slagen over...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_105220642
halleluja, het ligt op bed. helpen jullie hopen dat ze niet kotsen van het chocoladegeweld?

selene wilde ravi's kadootjes en ravi die van selene :')
zo. nu eerst *al* het andere speelgoed maar eens naar zolder brengen. bij de rest. voorlopig houden we het even op enkel de verse kadootjes :D
pi_105220680
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 19:25 schreef Reilain het volgende:
Ben benieuwd naar de foto's Simmu!

Dikke blauwe buil op haar voorhoofd... gelukkig was het met 3 minuten huilen alweer goed..

och, het wurm :'(
pi_105221138
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 19:24 schreef Leandra het volgende:
Ik had trouwens direct "toestemming" van Freecell de naam te gebruiken :D :Y
had je toestemming gevraagd, jah? :P

quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 19:25 schreef Reilain het volgende:

achgos.. das rot -O- voor Oona, maar zeker ook voor jou Reilain :*

maarruh.. ff CSI limbland hier he :') : achterover de bank afkukelen en dan een buil op haar voorhoofd... dat moet dan wel n heeele harde klap geweest zijn, dat t doorschiet naar voren :X
  maandag 5 december 2011 @ 19:50:44 #88
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105221577
hahahahahaha.... ok t was meer een soort schroef duik die ze maakte...
Klom de bank op, en ging toen dicht bij de rand zitten.... rug en achterhoofd first en kwam op haar arm, wang en voorhoofd terecht...

Al lang blij dat de tv kast net miste!

Ik schrok me idd echt de pleuris.. maar wist dat t ooit eens moest gaan gebeuren met die stuiterbal van ons.. t valt me al reuze mee hoe vaak ze echt valt of blauwe plekken heeft... dit is pas de eerste echte buil..
We'll have love aplenty
You and me
  maandag 5 december 2011 @ 19:55:09 #89
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105221802
Wij zijn weer terug van een heerlijk avondje...
En we hebben krom gelegen van de lach.
Papa wilde heel graag de kadootjes voor de deur zetten en dan aanbellen. Zo gezegd zo gedaan. Mand met kadootjes op de stoep, 1 grote doos ernaast (die paste niet meer in de mand) en bellen maar.
Zoonlief stormt naar de voordeur, opa maakt voordeur open, kind kijkt, ziet énorm kado en begint op de stoep maar vast met uitpakken O+
Echt, hij had de helft van het papier er al af voordat het naar binnen verplaatst werd :D
Daarna ging hij als een razende roeland door de rest van de kadootjes (incl boos worden als je het kadootje van je moeder niet mag uitpakken :( ) en toen was hij er wel klaar mee...
Hij is in elk geval heel erg blij met zijn Duplo dierentuin want hij heeft de hele avond nog met de tijger en de olifant rondgelopen. Ow en hij heeft een vreselijk herriekeyboard gekregen (volgens mij zo eentje als Elmo ook heeft) en die hebben we dus mooi bij opa en oma gelaten O-)
pi_105222034
Reilain, das wel een voltreffer he... t missen vh tv kastje is dan weer miraculeus ja... hoe herkenbaar :X

Asy _O- dat wordt nog wat als zn broertje ook mee wil uitpakken: broedertwist :P
heey, leuk die dierentuin, Lucas heeft er ook een gekregen :Y
  maandag 5 december 2011 @ 20:17:50 #91
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105223243
Even nog wat foto's ter illustratie...

pi_105223989
Asy, briljant die stoep in beeld :Y
zelfde dierentuin btw :7 is zo leuk *O*
pi_105224083
Zo Harry, dat is een groot cadeau!!

Het namengedoe :D Ik vond het erg grappig (en toevallig) dat ik een PM kreeg toen Dyon geboren was, Faja-lobi was 2 maandjes later uitgerekend en zou haar zoontje Dijon noemen. Leuk juist! :)

Cooki, als het een leuk bericht is mag je hier altijd over zwangerschapstesten posten hoor :D (ik lees niet overal ;)).

Auww Oona toch...
Dyon heeft al heel wat ongelukjes gehad.

Hier de eerste avond na zo'n 3 weken dat Dyon zonder problemen is gaan slapen om half 8!!! Ik hoop zo dat het een fase was en we nu weer de avonden zonder heen en weer geloop hebben :)
pi_105224196
Meimeltje, ik pm je straks ff! O+
Oeh Dyon, ja doe maar, lekker slapen en pas morgenochtend weer wat roepen :Y
pi_105224857
hier is alles nog wakker hoor ;(
met dank aan de stuiterpeuterpuber, maar de dreumes volgt de stuiterpeuterpuber trouw :X

man, ik had alles al expres zo rustig mogelijk gehouden. epic fail dit
  maandag 5 december 2011 @ 20:46:13 #96
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_105225053
Oeh die dierentuin hebben mn nichtjes en neefjes, erg tof!

Reilain wat een schrik!
  maandag 5 december 2011 @ 23:04:57 #97
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105233497
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 19:42 schreef Cooki het volgende:
had je toestemming gevraagd, jah? :P
Nee, niet gevraagd maar Freecell hoopte voor ons dat er dan toch nog maar snel een jongetje met die naam mocht komen, en een maand later werd ik zwanger :Y
Terwijl ik toen de jongste van Freecell geboren werd nog twijfelde of ik de kans wel weer durfde te wagen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 5 december 2011 @ 23:11:03 #98
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105233906
Goed zo Dyon!!

Harry :D wat een geweldige foto's!
We'll have love aplenty
You and me
pi_105234037
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 23:04 schreef Leandra het volgende:
Nee, niet gevraagd maar Freecell hoopte voor ons dat er dan toch nog maar snel een jongetje met die naam mocht komen, en een maand later werd ik zwanger :Y
Terwijl ik toen de jongste van Freecell geboren werd nog twijfelde of ik de kans wel weer durfde te wagen.
ik vind t lief O+
en zo krijgt die naam nóg meer kracht he? O+
  maandag 5 december 2011 @ 23:17:19 #100
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105234251
Zo netjes kan ze ook op de bank zitten ;)
SPOILER
Naja netjes?? Niet de meest charmante foto van haar in rokje :D Maar dat terzijde...
We'll have love aplenty
You and me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')