maakt nix uit hoorquote:Op zondag 4 december 2011 20:35 schreef Shandaly het volgende:
Ow, ik had niet door dat de vorige al bijna vol zat... had ik zelf ook wel even kunnen sluiten natuurlijk. Sorry!
SPOILER: peuterinfoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door -Caroline- op 04-12-2011 21:18:58 ]
quote:Op zondag 4 december 2011 21:14 schreef Fannetje het volgende:
zo zie je maar dat het overal anders is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nu hebben we een nieuwe en die vond ik best streng. Het feit dat Anne nog gepureerd eten kreeg en uit een fles drinkt vond ze echt belachelijk. Voelde me best een beetje aangevallen...
Edit: En nu weet ik heus wel dat ze met 14m niet meer gepureerd 'horen' te eten, maar mijn meisje is gewoon met alles wat trager, ook met eten![]()
quote:Op zondag 4 december 2011 21:19 schreef Fannetje het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de vorige arts op het CB heel lief, begripvol en meedenkend vond...ja dat ja.. eerst een open vraag stellen en dan bem... de deksel op je kop krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nu hebben we een nieuwe en die vond ik best streng. Het feit dat Anne nog gepureerd eten kreeg en uit een fles drinkt vond ze echt belachelijk. Voelde me best een beetje aangevallen...
Edit: En nu weet ik heus wel dat ze met 14m niet meer gepureerd 'horen' te eten, maar mijn meisje is gewoon met alles wat trager, ook met eten![]()
briljant zou zijn als je t bij je zelf kunt houden door iets te zeggen als: ik vind t niet prettig als ik op deze manier wordt aangesproken om mijns inziens fatsoenlijke leefgewoonten..
[. en mijn keuze om t zus of zo te doen ivm ontwikkelingstempo van mijn kind, ik volg mn kind en niet een boekje...]
kunt u me in andere woorden svp duidelijk maken wat de issue zou zijn voor mn kind?
dan kan ik uw tip ms in overweging nemen
![]()
mooi he?![]()
weet je hoe ik er morgen na een dergelijke opmerking bij zit:![]()
![]()
![]()
Kreeg hij het een beetje weg? E vindt dat nog wel moeilijk, dat gesliert.quote:Op zondag 4 december 2011 20:43 schreef Cooki het volgende:
[..]
maakt nix uit hoor![]()
ik wilde deze foto van lucas niet in post 300 zetten, vandaar t vulsel-verhaaltje![]()
en voila: mn kind eet spaghetti![]()
[ afbeelding ]
Extra i.v.m. woordenschat ook? Zei hij de vorige keer te weinig woordjes?quote:oeh..
en morgen is CB dag voor ons: extra controle ivm de oortjes... en woordenschat...
ik heb mn lijstje bewijsmateriaal al in zn groeiboekje zitten![]()
Ik dm je zo even!quote:Op zondag 4 december 2011 20:41 schreef Reilain het volgende:
Aiiii helaas Orea! Welke hebben jullie?
11 uur slapen is ook wel top natuurlijk, maar ik snap jouw idee wel , dat heb ik ook wel ns... dat ik denk: ivm dat-en-dat <insert situatie> slaapt ie langer/korter.. maar ook dat gaat hier lang niet altijd op...quote:Op maandag 5 december 2011 07:06 schreef As1981 het volgende:
Ik hoor net dat Yaro ook al om 05.30 uur wakker was, nou lag hij er vroeg in en heeft hij 11 uur geslapen, maar omdat hij zijn middagslaapje had overgeslagen had ik verwacht dat hij langer zou slapen.
vanavond Sinterklaasfeest. Ben benieuwd hoe hij het vind. Gisteren bracht mijn moeder alsvast een deel van de de cadeautjes. Hij zag het inpakpapier, liep er heen en riep Piet. Moet toch niet gekker worden, hij is net 15.5 maand en hij snapt nu al het princiepe.
idd Leandra, en de wachtlijsten zo langquote:Op maandag 5 december 2011 10:08 schreef Leandra het volgende:
Mooi dat t meeviel bij het CB Cooki, en je weet gelijk weer hoe het komt dat je kosten voor de zorg zo hoog zijn
quote:Op maandag 5 december 2011 09:53 schreef Asyniur het volgende:
. Maar goed, ik denk dat dat ook heel veel te maken heeft met mijn eigen opstelling naar hun toe. Ik heb zelden tot nooit vragen, ik maak me eigenlijk niet echt zorgen om Harry's ontwikkeling, ik ben tevreden met hoe alles loopt.
Same here, maar E heeft ook echt het woord "gemiddeld" uitgevonden, ik héb ook nooit wat. Ik kreeg de vorige keer wel een compliment zelfquote:Op maandag 5 december 2011 09:53 schreef Asyniur het volgende:
Overigens ben ik heel tevreden over mijn CB. Maar goed, ik denk dat dat ook heel veel te maken heeft met mijn eigen opstelling naar hun toe. Ik heb zelden tot nooit vragen, ik maak me eigenlijk niet echt zorgen om Harry's ontwikkeling, ik ben tevreden met hoe alles loopt.
quote:Op maandag 5 december 2011 10:16 schreef Cantare het volgende:
Ik kreeg de vorige keer wel een compliment zelfdat ik een prettige klant was, want ze maakten ook regelmatig mee dat mensen sowieso al met een anti-houding binnenkwamen.
Zo treed ik ze ook tegemoet, als goedbedoeldende tantes.quote:Op maandag 5 december 2011 10:21 schreef Cooki het volgende:
[..]![]()
serieus, echt leuk voor jou om te horen![]()
en tegelijkertijd: die opmerking bevestigt voor mij alweer (duh) dat ik t CB ws verkeerd inschat!![]()
ik verwacht blijkbaar een meer op onderzoek gebaseerde handelswijze en t doet me keer op keer denken aan goedbedoelende tantes
kijk dat is de tip van de dag!quote:Op maandag 5 december 2011 10:25 schreef Cantare het volgende:
Zo treed ik ze ook tegemoet, als goedbedoeldende tantes.Vandaar dat ik er niet tegenaanloop, denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |