Een grote misvatting onder van Raaij is het juist mis gegaan.quote:Op zondag 4 december 2011 21:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Grote nonsens.
De grootste schulden zijn gemaakt onder Westerhof gemaakt
Kan je svp gewoon ontopic posten?quote:Op zondag 4 december 2011 21:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Sorry Chase, ik ben heel vervelend.
Zeker wel.quote:Op zondag 4 december 2011 21:12 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Kan je svp gewoon ontopic posten?
Dit seizoen is de ultieme test. Beste selectie van de Eredivisie, dus nu moet je kampioen worden.quote:Op zondag 4 december 2011 21:11 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Geen enkele trainer is zo slap als Rutten. Heb 'em heel lang de hand boven het hoofd gehouden omdat het me een uiterst sympathieke man lijkt, maar als iets niet werkt, werkt het niet.
De vorige jaren is er ook ondermaats gepresteerd.quote:Op zondag 4 december 2011 21:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dit seizoen is de ultieme test. Beste selectie van de Eredivisie, dus nu moet je kampioen worden.
Geen uitweg/smoesjes.
AZ verliestquote:
Dit seizoen moet je meedoen volgend seizoen moet je kampioen worden.quote:Op zondag 4 december 2011 21:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dit seizoen is de ultieme test. Beste selectie van de Eredivisie, dus nu moet je kampioen worden.
Geen uitweg/smoesjes.
Dat kloptquote:Op zondag 4 december 2011 21:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
De vorige jaren is er ook ondermaats gepresteerd.
Euh?quote:Op zondag 4 december 2011 21:14 schreef Joker89 het volgende:
[..]
AZ verliest![]()
.
[..]
Dit seizoen moet je meedoen volgend seizoen moet je kampioen worden.
je kooopt voor 18 miljoen spelers en dan is je doelstelling leuk meedoen?quote:Op zondag 4 december 2011 21:14 schreef Joker89 het volgende:
[..]
AZ verliest![]()
.
[..]
Dit seizoen moet je meedoen volgend seizoen moet je kampioen worden.
Ja.quote:
De doelstelling is opbouwen en meedoen om de titel.quote:Op zondag 4 december 2011 21:17 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
je kooopt voor 18 miljoen spelers en dan is je doelstelling leuk meedoen?
geen idee, als er deze keer eens geen belangrijke speler gaat zou een hoop schelenquote:Op zondag 4 december 2011 21:15 schreef Chase_Utley het volgende:
Zijn jullie trouwens niet bang dat het weer na de winterstop instort?
Toch wel meer dan 18 toch?quote:Op zondag 4 december 2011 21:17 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Het gaat ook om waar je in geïnvesteerd hebt. Is niet zo dat we Aguero's gehaald hebben.quote:Op zondag 4 december 2011 21:17 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
je kooopt voor 128 miljoen spelers en dan is je doelstelling leuk meedoen?
Dat dus, je kan niet een nieuw team bouwen en meteen kampioen worden. Waar is dat gelukt?quote:Op zondag 4 december 2011 21:18 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Ja.
[..]
De doelstelling is opbouwen en meedoen om de titel.
Naja hoe je het ook wendt of keert een voorronde CL is al winst ten opzichte van de vorige jaren, maar ik vind het een beetje hopeloos als je deze resultaten niet veroordeeld en het als opbouw seizoen beschouwd. Maar ik weet zeker dat het bestuur en Rutten daar binnenskamers ook wel anders over denken.quote:Op zondag 4 december 2011 21:17 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik dacht dat er maar 1 doel was: kampioen worden.quote:Op zondag 4 december 2011 21:18 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Ja.
[..]
De doelstelling is opbouwen en meedoen om de titel.
De discussie ging over het middenveld.quote:Op zondag 4 december 2011 21:06 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Dat PSV een beter team is dan Feyenoord.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |