Zoveel verschil is er niet, maar hij zet zichzelf wat minder voor lul.quote:Op zondag 4 december 2011 17:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
In ieder geval beter dan Obama. Dat is echt drie keer niets.
Dat maakt Bush nog geen goede president.quote:Op zondag 4 december 2011 17:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
In ieder geval beter dan Obama. Dat is echt drie keer niets.
Nou ja, zeg.quote:Op zondag 4 december 2011 17:59 schreef eriksd het volgende:
Ik ben moegediscussieerd voor vandaag.
Je hebt gelijk tem.
Triviale zaken als Egypte.quote:Op zondag 4 december 2011 17:59 schreef eriksd het volgende:
Je hebt gelijk tem.
Twittertoegeefist.quote:Op zondag 4 december 2011 17:59 schreef eriksd het volgende:
Je hebt gelijk tem.
Maar hier is het toch wel leuk?quote:Op zondag 4 december 2011 18:01 schreef Cerbie het volgende:
Fok! boeit me eigenlijk steeds minder. Welk topic je ook leest, 9/10 keer draait het uit op verzuurde aanvallen. Je bent het niet met me eens, dus je bent een klapmongool is het fok-motto.
Correct.quote:Op zondag 4 december 2011 18:01 schreef Cerbie het volgende:
Fok! boeit me eigenlijk steeds minder. Welk topic je ook leest, 9/10 keer draait het uit op verzuurde aanvallen. Je bent het niet met me eens, dus je bent een klapmongool is het fok-motto.
Feli.quote:Op zondag 4 december 2011 18:02 schreef betyar het volgende:
1 note erbij, ik vermoed dankzij het Breivik topic dankzij Paddy
Die kreeg ik gisteren nog eentje, iets met katten, schijten en schieten.quote:Op zondag 4 december 2011 18:01 schreef Cerbie het volgende:
Ik post amper nog buiten het POLCAFE, hier gaat het wel.quote:
Ik ook.quote:Op zondag 4 december 2011 18:03 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik kom amper nog buiten het POLCAFE.
Daarom de SC.quote:Op zondag 4 december 2011 18:01 schreef Cerbie het volgende:
In 1940 waren we toch ook uitgenodigd? Alleen hadden ze de uitnodiging al op 3 september 1939 verstuurd.quote:Op zondag 4 december 2011 17:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Gelukkig komen ze er nu alleen op uitnodiging van de Fransen
Eens met het schuingedrukte gedeelte.quote:Op zondag 4 december 2011 18:01 schreef Cerbie het volgende:
Ik wil daar nog steeds een topic openen, maar eerst toestemming vragen aan de helden van de gemeente.quote:Op zondag 4 december 2011 18:05 schreef Cerbie het volgende:
Oh en K&W is ook wel leuk. Beetje kijken hoe mensen hun hele hebben en houwen op internet delen.
Het zijn dan ook vrijwel allemaal klapmongolen.quote:Op zondag 4 december 2011 18:09 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Eens met het schuingedrukte gedeelte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |