Ze sturen volgens mij daar geen dienstplichtigen heen maar alleen professionele millitairen.quote:Op zondag 4 december 2011 17:28 schreef von_Preussen het volgende: [..] Ik zou maar wat blij zijn als ik Turk was, lekker in dienst, met een beetje mazzel ook nog wat actie met de Koerden of in Noord-Irak.
Er zijn in vele culturen zaken die wij als niet "normaal" zouden zijn, maar is het daarom meteen geen cultuur meer? Moet cultuur volgens onze normen en waarden normaal zijn, om het predikaat cultuur te krijgen?quote:Op zondag 4 december 2011 17:29 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nee. Nergens ter wereld is dat normaal.
Nee, maar een land mag niet andere EU-burgers de toegang weigeren, dus die sanctie op het afstand doen van de turkse nationaliteit zou dan komen te vervallen. Voor ex-turken met een EU-paspoort althans.quote:Op zondag 4 december 2011 17:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Want Europa gaat maar even bepalen of een land de dienstplicht moet afschaffen?
Met je abstracte gelul.quote:Op zondag 4 december 2011 17:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Er zijn in vele culturen zaken die wij als niet "normaal" zouden zijn, maar is het daarom meteen geen cultuur meer? Moet cultuur volgens onze normen en waarden normaal zijn, om het predikaat cultuur te krijgen?
Niks, kinderen moeten zich ook kunnen ontwikkelen en een onderdeel daarvan vormt het verkennen van hun grenzen in de openbaarheid.quote:Op zondag 4 december 2011 17:34 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Met je abstracte gelul.
Gewoon je kroost in de gaten houden en thuis voor t donker wordt.
Lekker simpel.
Waar zeg ik dat ze niet mogen spelen ?quote:Op zondag 4 december 2011 17:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Niks, kinderen moeten zich ook kunnen ontwikkelen en een onderdeel daarvan vormt het verkennen van hun grenzen in de openbaarheid.
Dat jij kinderen liever onderdrukt zegt alles over jouw begrip van "cultuur".
Binnen autochtone kringen noemen we dat tokkiecultuur.quote:Op zondag 4 december 2011 17:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Niks, kinderen moeten zich ook kunnen ontwikkelen en een onderdeel daarvan vormt het verkennen van hun grenzen in de openbaarheid.
Dat jij kinderen liever onderdrukt zegt alles over jouw begrip van "cultuur".
Een Pruis die zich door een Fransman laat commanderen?quote:Op zondag 4 december 2011 17:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom meld jij je eigenlijk niet aan bij het Vreemdelingenlegioen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geeft niet EG, we zijn niet boos.....alleen...teleurgesteldquote:Op zondag 4 december 2011 17:36 schreef EchtGaaf het volgende:
Nou ja, het kwam dat ik niet direct zag dat ik de last post blies.
Wat een sof, nu krijgen de beroeps all the fun.quote:Op zondag 4 december 2011 17:32 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ze sturen volgens mij daar geen dienstplichtigen heen maar alleen professionele millitairen.
Nee hij zegt dat zich misdragende jongeren niets met cultuur te maken hebben.quote:
Net zeg je nog dat zulk gedrag deel uitmaakt van de tokkiecultuur, dus dat het wel degelijk cultuur is.quote:Op zondag 4 december 2011 17:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hij zegt dat zich misdragende jongeren niets met cultuur te maken hebben.
En dat ben ik met hem eens.
Je weet het, je kan er altijd over praten. Je kan contact opnemen met het Fok!pastoraat.quote:Op zondag 4 december 2011 17:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Geeft niet EG, we zijn niet boos.....alleen...teleurgesteld
Heeft ie er vakantiedagen voor opgenomen?quote:Op zondag 4 december 2011 17:39 schreef remlof het volgende:
Ow ja een vriend van mij gaat vanaf morgen bij Occupy Arnhem zitten, ben benieuwd hoe hem dat bevalt. Zal er iig regelmatig gaan kijken.
Ik bedoelde dat autochtone jongeren die zich misdragen vooral uit tokkiefamilies komen.quote:Op zondag 4 december 2011 17:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Net zeg je nog dat zulk gedrag deel uitmaakt van de tokkiecultuur, dus dat het wel degelijk cultuur is.
Pastoraat, is dat niet die club die met z'n handjes aan kinderen zit?quote:Op zondag 4 december 2011 17:39 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je weet het, je kan er altijd over praten. Je kan contact opnemen met het Fok!pastoraat.
Nee, van 8 tot 4 werkt ie gewoon.quote:Op zondag 4 december 2011 17:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heeft ie er vakantiedagen voor opgenomen?
Dus Nederlandse cultuur?quote:Op zondag 4 december 2011 17:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat autochtone jongeren die zich misdragen vooral uit tokkiefamilies komen.
Nee, dat is prostaatquote:Op zondag 4 december 2011 17:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Pastoraat, is dat niet die club die met z'n handjes aan kinderen zit?
OccupyArnhemquote:Op zondag 4 december 2011 17:39 schreef remlof het volgende:
Ow ja een vriend van mij gaat vanaf morgen bij Occupy Arnhem zitten, ben benieuwd hoe hem dat bevalt. Zal er iig regelmatig gaan kijken.
Het is wel erg grappig om dit uitgerekend uit jouw mond te horen komen.quote:Op zondag 4 december 2011 17:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Zucht. Ben je nu echt zo dom of doe je alleen maar alsof?
Nee het Market Gardenplein. Dat doen ze al een maand.quote:Op zondag 4 december 2011 17:41 schreef Cerbie het volgende:
[..]
OccupyArnhemWat gaan ze occupyen, de bouwput van het station?
Volgens het christendom is hij haram, dat weet je?quote:Op zondag 4 december 2011 17:42 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik zit te twijfelen over een nieuw UI.
Elio di Rupo misschien?
Ga jij nou maar kogels vangen voor je Vaterland, daar ben je misschien wel goed inquote:Op zondag 4 december 2011 17:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het is wel erg grappig om dit uitgerekend uit jouw mond te horen komen.
Peter Beense.quote:Op zondag 4 december 2011 17:42 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik zit te twijfelen over een nieuw UI.
Elio di Rupo misschien?
Ah, ik dacht eigenlijk aan de JF-brug, geen doorkomen aan 's ochtends.quote:Op zondag 4 december 2011 17:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee het Market Gardenplein. Dat doen ze al een maand.
Een pro-bezettingsactie op een plein vernoemd naar een ultieme poging dit te beëindigen. Historisch besef is de heren niet gegund.quote:Op zondag 4 december 2011 17:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee het Market Gardenplein. Dat doen ze al een maand.
Islam bedoel je?quote:Op zondag 4 december 2011 17:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Volgens het christendom is hij haram, dat weet je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |