Waar gaat dat over? Moet eigenlijk nog een nieuwe serie hebben nu ik Breaking Bad helemaal heb gezien.quote:
Intriges en bendes in Atlantic City tijdens de drooglegging begin vorige eeuw.quote:Op maandag 5 december 2011 15:30 schreef Felagund het volgende:
Waar gaat dat over? Moet eigenlijk nog een nieuwe serie hebben nu ik Breaking Bad helemaal heb gezien.
Ja heel drukquote:Op maandag 5 december 2011 15:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het is een druk bestaan, werkloos zijn
Klaar met de conclusies! (concept, that is)quote:
Je hebt nog mooi de tijd om de boel helemaal netjes af te werken lijkt me jaquote:Op maandag 5 december 2011 16:21 schreef LieLie het volgende:
[..]
Klaar met de conclusies! (concept, that is)![]()
Nu nog aanbevelingen en die weer verwerken in een adviesrapport.
Ik vind het best wel raar om nu in feite gewoon mijn afstudeeronderzoek op papier te hebben.
Ik ga het gewoon redden
Goed gedaan!quote:Op maandag 5 december 2011 16:21 schreef LieLie het volgende:
[..]
Klaar met de conclusies! (concept, that is)![]()
Nu nog aanbevelingen en die weer verwerken in een adviesrapport.
Ik vind het best wel raar om nu in feite gewoon mijn afstudeeronderzoek op papier te hebben.
Ik ga het gewoon redden
Wel een beetje sneu dat je je dan in de allerlaatste schoolopdracht na 10 jaar school en studie ineens aan je eigen planning gaat houden en daar op voor looptquote:Op maandag 5 december 2011 16:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Je hebt nog mooi de tijd om de boel helemaal netjes af te werken lijkt me ja![]()
![]()
Beter laat dan nooitquote:Op maandag 5 december 2011 16:25 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wel een beetje sneu dat je je dan in de allerlaatste schoolopdracht na 10 jaar school en studie ineens aan je eigen planning gaat houden en daar op voor loopt
Dat heb je dan geleerd...quote:Op maandag 5 december 2011 16:25 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wel een beetje sneu dat je je dan in de allerlaatste schoolopdracht na 10 jaar school en studie ineens aan je eigen planning gaat houden en daar op voor loopt
Ze heeft de lagere school overgeslagenquote:Op maandag 5 december 2011 16:29 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat heb je dan geleerd...
/ 10 jaar???
Aha. ...quote:Op maandag 5 december 2011 16:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ze heeft de lagere school overgeslagen![]()
quote:Op maandag 5 december 2011 16:47 schreef AnneX het volgende:
Goooolfer, Nigella doet mosselen op rtl 4 oehoe...
De combinatie alleen al. Nigella en mossel....quote:Op maandag 5 december 2011 16:47 schreef AnneX het volgende:
Goooolfer, Nigella doet mosselen op rtl 4 oehoe...
quote:Op maandag 5 december 2011 16:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]en ze krijgt het nog voor elkaar ze er lekker uit te laten zien ook
Blijft lang hangen bij je... vervelend meid. Sterkte!quote:Op maandag 5 december 2011 16:44 schreef Sarabi het volgende:
Goed bezig Lieen beter laat dan nooit
Na 2 weken ziek te zijn geweest en alleen maar gedanst te hebben
Heb ik net weer even hardgelopen, ging redelijk maar had nog wel veel hoestbuien![]()
Ik wil me gewoon weer 100% voelen
Kijk uit, straks wordt jij zijn 'stomme' oomquote:Op maandag 5 december 2011 16:54 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Klaar met alle besprekingen vandaag. Zo maar eens kijken hoe mijn neefje teleurgesteld gaat zijn over zijn grote pakket
Nee, dan wordt het 'stomme Sinterklaas' he.quote:Op maandag 5 december 2011 17:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Kijk uit, straks wordt jij zijn 'stomme' oom
Ja, ik reken de basisschool niet mee qua zelf plannen e.dquote:Op maandag 5 december 2011 16:29 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat heb je dan geleerd...
/ 10 jaar???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |